Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?

Vierailija
01.12.2023 |

Rakkaus.?

Kommentit (986)

Vierailija
381/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäiset naiset on niin väsyneitä. Ei mitään iloa kasvoilla ja asenne "jos mulla ei oo kivaa, ei sullakaan".

Exäni oli samanlainen. Ei jaksa katsoa ihmistä jolla ei ole enää mitään muuta elämässä kuin yrittää selvitä työelämän viimeiset vuodet jotenkin läpi ja kertoa vaivoista. Se tarttuu itseenkin.

Törmäsin harrastukseni kautta 15v nuorempaan, todella positiiviseen ihmiseen. Aivan kuin olisin ollut jossain pimeydessä ja hän veti pois tuosta entisestä synkkyydestä. Nykyisen kumppanini energisyys on se mitä tarvitsinkin. On mukava katsella iloisia kasvoja ja arkista hassuttelua.

Kyllä minäkin sitten joskus vanhenen enkä enää ehkä pysy kyydissä. Mutta toistaiseksi näin on oikein hyvä.

-Mies 48v

Vierailija
382/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremminkin pitäisi kysyä, mikä saa nuoren naisen ottamaan eronneen 50+ käppänän? Tätä en millään voi ymmärtää. En vieläkään, vaikka olen jo itse 50+. Mulle jo 5 vuotta vanhempi mies on aina ollut liian vanha käppänä, ihan puistatti ajatus olla niin vanhan kanssa. Miten ne nuoret saa torjuttua sen inhoreaktion, kertokaa.

Sitä minäkin ihmettelen. Kun katsoo tuota harjusen reiskan ohjelmaa, tulee inhoreaktio. Miten nuoret saa sen estettyä. Olisi tosiaan kiva tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tajuu. Mulla ja mun miehellä on 1v ikäeroa. Ollaan 55v ja 56v. Ja kyllä mies alkaa olemaan todella vanha, kuten myös minä. En tajua miten joku 30v nainen haluais olla ton kohta vanhuksen kanssa.

Jos vielä seuraat ketjua, niin haluaisitko kertoa, millä tavalla miehesi on vanhus? T. Kolmekymppinen joka on miettinyt millaista olisi viisikymppisen kanssa

En ole tämä edellinen, mutta viisikymppisellä alkaa olla jo kaikenlaisi kremppoja, diagnooseja, lääkityksiä, myös ylipainoa ja töiden jälkeen ei jaksa juuri mitään. Jos siis lähdet viisikymppisen matkaan, niin ota selvää mitä sairastaa ja minkälaisia liikuntaharrastuksia on. Jos on tosi aktiviinen hyvillä geeneillä, niin sitten voi olla poikkeus tähän.

Tuo kannattaa lukea ajatuksella miehet. Nainen on tosiaan tuollainen raihnakko siinä iässä.

Vierailija
384/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi haluta elämäänsä noin vanhaa pappaa?? En ymmärrä. N24

Ikis esiintyy nuorena naisena osa 75556.

Säälittävää. Kierrän kaukaa tollaset törkymammat.

Vierailija
385/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on aseksuaalinen tai joku tunteeton psykopaatti niin ehkä seksiin ei liity samalla lailla tunteita kuin normaalisti. Yksi kotityö muiden joukossa ja kaikkeen tottuu? 

Viemärin puhdistuksessa ei tarvitse olla niin lähellä. On sekin miellyttävämpi kotityö.

Vierailija
386/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tähän omalta kannaltani.

Olen parisuhteessa huomattavasti nuoremman naisen kanssa.

Tulemmeko olemaan yhdessä kunnes kuolema meidät erottaa? Tuskin. Olen sanonut ihan suoraan että kun ukkoonnun liikaa, vaihda nuorempaan. Vastaus oli "no höpsis", mutta ihan selkeästi noin tulee käymään. Olen viisikymppinen ennen kuin kumppanini on kolmekymppinen.

Minulla ei ollut erityistä tavoitetta saada nuorempaa naista. Päin vastoin, olin pitkään vastahakoinen tämän suhteen.

Mutta oman ikäiseni naiset olivat järjestään seuraavanlaisia:

Naistyyppi A: "kunpa olisi hieman luksusta..."

- haussa arjen liitto jossa pääosassa yhtenä tiiminä toimiminen

- kiinnostavia asioita mukavuusmatkustelu, ravintolaillalliset, kulttuuri, herkuttelu, skumppa

- ei välimuotoa. Joko "hieman luksusta" (lue: vaatii aina rahaa ja/tai järjestelyä) tai pelkkää arkea

Et ole tavannut naista joka ei ole A, B tai C ?

Vierailija
387/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän syynä on raha, nuori kaunotar on joku miljoonaperijätär?

Otsekin lähden nyt 5-kymppisenä, kunhan löytyy sopiva nuori kaunis perijätär, jolla kaikki edellytykset muutenkin kunnossa.

Vierailija
388/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa varautua siihen, että olet sitten omaishoitaja, kun olet itse viisikymppinen. Julkisuudessa on muutama tarina tälläisestä naisesta.

Mä olen 50+ nainen. Mies on hyvssä kunnossa. En ole omaishoitaja ja en edes kykene siihen työhön.

Vierailija
389/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen ukko joka omasta mielestään nuorekas ja timmi on kuitenkin se kurttumunainen ryppypylly. Munasta näkee ikääntymisen eka. Se on semmonen velttoryppyinen vaikka lääke pistää sojottamaan. Myös pakaroiden alla on papparypyt, samoin kaulassa korvien alla. Niitä ei saa häivytettyä millään. Sit se semmoinen kalevihaju. Onko se vaihdevuosihaju vai mikä mutta se on jo monella keski-ikämiehellä.

Vierailija
390/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisella alkaa vaihdevuodet, niin mies vaihtaa nuorempaan. Tämähän on vain biologiaa, ja hyvä niin.

Vierailija
391/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän nälkä?

Ennemminkin kuolemanpelko.

Vierailija
392/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ikäiset naiset on niin väsyneitä. Ei mitään iloa kasvoilla ja asenne "jos mulla ei oo kivaa, ei sullakaan".

Exäni oli samanlainen. Ei jaksa katsoa ihmistä jolla ei ole enää mitään muuta elämässä kuin yrittää selvitä työelämän viimeiset vuodet jotenkin läpi ja kertoa vaivoista. Se tarttuu itseenkin.

Törmäsin harrastukseni kautta 15v nuorempaan, todella positiiviseen ihmiseen. Aivan kuin olisin ollut jossain pimeydessä ja hän veti pois tuosta entisestä synkkyydestä. Nykyisen kumppanini energisyys on se mitä tarvitsinkin. On mukava katsella iloisia kasvoja ja arkista hassuttelua.

Kyllä minäkin sitten joskus vanhenen enkä enää ehkä pysy kyydissä. Mutta toistaiseksi näin on oikein hyvä.

-Mies 48v

Kai tajuat että imet ilon siitä uudesta naisestasi muutamassa vuodessa. Ne on aina samat ihmiset joilla on hullut eksät eikä itsessä tietenkään mitään vikaa. 

Vierailija
393/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pistetään 50+ ja 20-30 vuotiaat neidot ilkkosilleen vierekkäin kummanhan  vanhempi mies valitsee?? Arvaatteko :)

Ihanko kuvittelet että kukaan nainen suostuisi tuohon, minkään ikäinen. Tavastasi kirjoittaa huomaa , että olet itse setämies, ja että et arvosta naisia.  

Ja kaikki naiset 20-50v yökkien torjuu setämiehen. 

Vierailija
394/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset, miehet sekä naiset alkaa muuttuu vanhuksiksi tuossa iässä. Jos itsellä on vielä elämäniloa jäljellä niin totta hitossa sen jakaa jonkun toisen kanssa jolla sama palo vielä on.

Älkää mummoontuko/pappaantuko jos haluatte pitää parisuhteen elossa.

Vierailija
395/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa varautua siihen, että olet sitten omaishoitaja, kun olet itse viisikymppinen. Julkisuudessa on muutama tarina tälläisestä naisesta.

Mä olen 50+ nainen. Mies on hyvssä kunnossa. En ole omaishoitaja ja en edes kykene siihen työhön.

Siis onko sun mies 70+ vai? Oota kun se on 80+ etkä enää valitse oletko omaishoitaja vai et. 

Vierailija
396/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisella alkaa vaihdevuodet, niin mies vaihtaa nuorempaan. Tämähän on vain biologiaa, ja hyvä niin.

Oikeasti biologiaa on se, että setämiehen sperma blokataan kaikilla rintamilla alkaen 35 ja viiskymppisen miehen luonto toivoo jo pian kuolevan. Sitten viimeistään kun kuopus on täyttänyt 18 v niin että vaimo pääsee hoivaamaan lapsenlapsia sen miehen sijaan. Nykylääketiede on tämän todellisuuden hämärtänyt ohitusleikkauksilla. Juuri tuttu mies kävi ja ikää pari vuotta päälle 60 v. Yksi viiskymppinen tuttu mies on jo kuollut sykäriin. 

Vierailija
397/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-kympin kriisi. Ei mikään muu. Joihinkin se iskee, mutta ei onneksi kaikkiin. Jotkut on vaan fiksumpia.

Vierailija
398/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne vaihdevuodet niin kamalat...

Kyllä tuo tyyli kertoo miehestä jotakin muuta.

Vierailija
399/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mun mies poltti siipensä kunnolla ollessaan 5-kympin huuruissa, ihastui ja pelehti nuoremman kanssa, ei uskaltanut kuitenkaan lähteä liitostamme, sai lopulta hermoromahduksen. Tässä vielä ollaan yhdessä kaiken pazkan  jälkeen, ihmissuhteet ovat tosiaan monimutkaisia eikä ketään pidetä väkisin missään suhteessa. 

Vierailija
400/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-kympin kriisi. Ei mikään muu. Joihinkin se iskee, mutta ei onneksi kaikkiin. Jotkut on vaan fiksumpia.

Tavis50Jormatkin luule, että ne saa parikymppisen fitnessmimmin kun kuusikymppinen Rennykin saa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä