Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?
Kommentit (986)
"Joo tuo maksaminen onkin tärkeässä roolissa. Sieltä päin tuleville naisille. Siellä kun on köyhää ja ankeeta se elämä. Eli mies itsessään ei kiinnosta vaan hänen rahansa. Tämä yleisin syy miksi se vanha mies kiinnostaa. Tämän toki kaikki muut tietävät. Vain se vanha herra kuvittelee että hän persoonana tai fyysisesti kiinnostaisi. Se on kyllä jotenkin säälittävää mutta jos on rahaa niin mikäs siinä."
Miksi valehtelet? Teidän ex-miehet ovat ihan teidän oman kertomanne mukaan AINA paskamahaisia rapajuoppoja, lähes kaljuja ja paskalle haisevia, pers'aukisia turjakkeita. Sanoohan tuon nyt järkikin, että silloin kun thaikkunainen iskee silmänsä entisiin miehiinne, niin rahasta ei voi olla kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että miehestä on tullut vanha? Se rupeaa puhumaan itsestään viriilinä. Naiset ymmärtää siitä että geriatrinen.
Yleensä täällä viriileistä miehistä puhuvat ja haaveilevat lämpimät kyyneleet silmistä valuen keski-ikäiset naiset.
Koskaan en ole nähnyt naisen sitä käyttävän 😂. Ihan aikuisten oikeasti viriili suomentuu paitsi vanhus, myös puoli-impotentti. Koska eihän kukaan mies jolla seisoo normaalisti edes mieti koko juttua. Sitten kun lakkaa seisomasta, mies rupeaa järkeilemään itselleen että ei ehkä seiso mutta varmasti seisoo enemmän kuin vielä huonommassa, kunnossa olevalla naapurin Maunolla. Eli vaikka olen puoliksi impotentti, heureka, olen ikäisekseni viriili!
Itse käytät sanaa, jonka selityksen käyt etsimässä Wikipediasta. Mielestäni sinä olet TOSI nolo.
Eri
Vierailija kirjoitti:
No, se roimasti nuorempi! Siinä samalla mieskin nuortuu 10-15 vuotta!
Siis millä tavalla nuortuu? Alkaa käyttämään Vanseja ja nuorison käyttämää kieltä?
Vierailija kirjoitti:
"Joo tuo maksaminen onkin tärkeässä roolissa. Sieltä päin tuleville naisille. Siellä kun on köyhää ja ankeeta se elämä. Eli mies itsessään ei kiinnosta vaan hänen rahansa. Tämä yleisin syy miksi se vanha mies kiinnostaa. Tämän toki kaikki muut tietävät. Vain se vanha herra kuvittelee että hän persoonana tai fyysisesti kiinnostaisi. Se on kyllä jotenkin säälittävää mutta jos on rahaa niin mikäs siinä."
Miksi valehtelet? Teidän ex-miehet ovat ihan teidän oman kertomanne mukaan AINA paskamahaisia rapajuoppoja, lähes kaljuja ja paskalle haisevia, pers'aukisia turjakkeita. Sanoohan tuon nyt järkikin, että silloin kun thaikkunainen iskee silmänsä entisiin miehiinne, niin rahasta ei voi olla kyse.
Eli jos miehet on tuollaisia, kuten sinä kuvailet, niin kyllä ei seuraa silloin irtoa edes rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei minulla ainakaan antaisi luonto periksi heittäytyä homoksi edes yhdeksi päiväksi."
Ei tarvitse heittäytyä homoksi. Se riittää, että parisuhteessa kotityöt ja vastuut jaetaan reilusti. Onnistunee myös heteromiehiltäkin, jos he oikein yrittävät.
Millainen olisi sinun mielestä reilu jako kotitöissä? Yleensä miehet tekevät fyysisesti raskaampaa työtä, kun taas näitä ketjuja lukiessa huomaa, että mahtavatko palstan naiset tehdä työtä lainkaan, vaikka osa saattaakin olla kuitenkin työpaikallaan. Eli pitääkö esim. koko päivän raksalla räntäsateessa paita märkänä rehanneen miehen kiltisti vielä kotiin päästyään alkaa siivoamaan ja kokkailemaan, kun vaimo on koko päivän työpaikalla ollessaan somettanut?
Jos raksamies haluaa syödä, niin pitäähä
Kummasti miehet vaan tosi usein kuvittelevat noin. Tilastotkin sen kertovat: parisuhteissa naiset tekevät yhäkin enemmän kotitöitä, kuin miehet, noin tunnin verran päivässä. Tuosta kertyy viikossa jo yhden työpäivän verran, ja kuukaudessa 4 työpäivän, ja vuodessa 48 työpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että miehestä on tullut vanha? Se rupeaa puhumaan itsestään viriilinä. Naiset ymmärtää siitä että geriatrinen.
Yleensä täällä viriileistä miehistä puhuvat ja haaveilevat lämpimät kyyneleet silmistä valuen keski-ikäiset naiset.
Koskaan en ole nähnyt naisen sitä käyttävän 😂. Ihan aikuisten oikeasti viriili suomentuu paitsi vanhus, myös puoli-impotentti. Koska eihän kukaan mies jolla seisoo normaalisti edes mieti koko juttua. Sitten kun lakkaa seisomasta, mies rupeaa järkeilemään itselleen että ei ehkä seiso mutta varmasti seisoo enemmän kuin vielä huonommassa, kunnossa olevalla naapurin Maunolla. Eli vaikka olen puoliksi impotentti, heureka, olen ikäisekseni viriili!
Tässä ole hyvä:
"Mutta miksi, oi miksi joku nuori neitonen haluaa olla vanhuksen kanssa? Eikö oman ikäinen viriili nuori mies olisi sopivampi hänelle?"
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kovin kauaa tätä palstaa lukea niin ymmärtää, että miksi sekä nuoret että vanhemmat miehet haluavat jakaa elämänsä mieluummin nuoren naisen kanssa kuin toksisen (ja lihavan) tädin kanssa.
Ja ulkona ei tarvi kovin pitkään ympärilleen katsella kun huomaa että nuoret alkaa olla kokoajan vaan lihavampia kuin edeltäjänsä...
Naiset selittelevät taas että tasa-arvoisuuden puute olisi se ongelma.
No ei ole.
Minun tuntemani ikisinkkumiehet ovat järjestään niitä liian tasa-arvoisia. Eivät kiinnostaneet naisia parikymppisinä, kun se tietynlainen vähän röyhkeä miehinen dominanssi puuttui. Eikä kolmekymppisenä, kun naiset etsivät jämerämiehiä hoitamaan perheprojektia.
Naiset kyllä nalkuttavat keskenään kuinka mies tätä ja putkiaivo sitä. Mutta näitä miehiä he halusivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kovin kauaa tätä palstaa lukea niin ymmärtää, että miksi sekä nuoret että vanhemmat miehet haluavat jakaa elämänsä mieluummin nuoren naisen kanssa kuin toksisen (ja lihavan) tädin kanssa.
Ja ulkona ei tarvi kovin pitkään ympärilleen katsella kun huomaa että nuoret alkaa olla kokoajan vaan lihavampia kuin edeltäjänsä...
Niin. Miehissähän on enemmän lihavia, kuin naisissa, jopa nuorissa miehissä. Mutta sinä ja muut naisten ulkonäköä arvostelevat miehethän ette tätä koskaan näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi, oi miksi joku nuori neitonen haluaa olla vanhuksen kanssa? Eikö oman ikäinen viriili nuori mies olisi sopivampi hänelle?
Ei mene mulla jakeluun.
Nuori kolli voi olla kouluttamaton, köyhä, vailla elämänkokemusta, ei kunnioita naista ja uskoton pskiainen. Siinä pari syytä miksi voi valita toisin.
Tai sitten nainen etsii seurustelukumppanin sieltä yliopistolta, missä itsekin opiskelee. Yhdenkään naisen ei kannata tyytyä koulupudokkaisiin miehiin, niistä on pelkkää negatiivista koko elämän ajan.
Eli oma tasosi on riittänyt vain koulupudokkaisiin. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset selittelevät taas että tasa-arvoisuuden puute olisi se ongelma.
No ei ole.
Minun tuntemani ikisinkkumiehet ovat järjestään niitä liian tasa-arvoisia. Eivät kiinnostaneet naisia parikymppisinä, kun se tietynlainen vähän röyhkeä miehinen dominanssi puuttui. Eikä kolmekymppisenä, kun naiset etsivät jämerämiehiä hoitamaan perheprojektia.
Naiset kyllä nalkuttavat keskenään kuinka mies tätä ja putkiaivo sitä. Mutta näitä miehiä he halusivat.
Erehdyt siinä kun kuvittelet ettei mies voi olla sekä dominantti että tasa-arvon kannattaja. Itse asiassa sellainen mies on se kaikkein kuumin ja halutuin. Siis sellainen joka ei tarvitse naista itselleen alamaiseksi tunteakseen itsensä vahvaksi ja jämäkäksi mieheksi. Alfojen alfa kestää vahvan ja tasa-arvoisen naisen, heikko mies ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama mistä miehet tykkäävät. Itse mussutan kakkua selluliitteineni jos haluan. Itse näytän nuivaa naamaa jos haluan. Itse kiukuttelen jos haluan. Pieraisen jos siltä tuntuu. Nalkutan jos siltä tuntuu. Huudan jos siltä tuntuu. Makaan sängyssä koko viikonlopun tekemättä mitään jännittävää. Valehtelen jos siltä tuntuu. Teen petoksen jos siltä tuntuu. Laitan maalia naamaan, tai sitten en laita. Menen naimisiin jos siltä tuntuu. Laitan tuulipuvun päälle jos siltä tuntuu. Ihan riippuu siitä millä tuulella tulen milloinkin olemaan. Olen narsistinen tuuliviiri :D
Olet siis tyypillinen suominainen. siihen on syynsä, miksi suomalaiset miehet haluavat pariutua ulkomaalaisten naisten kanssa. Ulkomailla naiset ovat parempia kuin suomessa.
Kummasti et kuitenkaan koskaan saa hankittua sitä naista sieltä ulkomailta, vaan samoja asioita horiset tällä " tätien" palstalla vuodesta toiseen.
Hankkisit elämän.
Vierailija kirjoitti:
Joku kuolemanpelko tai se kun huomaa oman elämän kääntyvän loppua kohti. Haluaa ehkä kokea vielä sen nuoren naisen..
Vanhemmissa naisissa näkyy ikä ja eletty elämä eikä sitä ehkä halua katsoa jos se muistuttaa itseä vastaavasti omasta eletystä elämästä ja iästä. En tiedä, pohdin vain.
Olen miettinyt että joillakin naisilla se on kurja kohtalo kun se elämä tuppaa näkymään jos on ollut rankkaakin. Joskus miehen aiheuttamana, sitten se sama mies vaihtaa uudempaan ja nuorempaan kun ei enää viehätä se elämän runnoma ihminen enää. Minulle on käynyt noin. Olen odottanut että milloin oma mies vaihtaa. Hän on suurin syy miksi minun elämäni on ollut raskasta ja olen välillä unohtanut itseni täysin että jaksan huolehtia kaikki muut. Tuntuu kurjalta että sitten vielä jättää minut koska olen vain elänyt raskaan elämän jonka hän minulle toi.
Toisaalta en jaksa välittää. Ehkä se olisi helpotus jos hänell
Siinäpä taas oikein emäuhriutuja.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen tuo elämään aivan uutta säpinää ja iloa, sekä mahdollistaa lisää jälkeläisiä. Vanhan koppelon kanssa mikään noista ei ole mahdollista.
Tämä. Sellainen vanha kurppa oikein imee elämänvoiman pois (ei kirjaimellisti, harmi kyllä) ja muuttaa arjen harmaaksi. Pitää hifistellä ja kuvitella itsestä jotain muuta mitä ei oikeasti ole.
"Oma poikaystävä oli parikymppisenä vartaloltaan kuin kreikkalainen jumala. Kiinteä, vatsalihakset näkyvissä, leveät hartiat ja kapea lantio, tuuheat hiukset ja mikä uskomaton takapuoli. Haluja ja varsinkin kykyä riitti ja ne yhdistettynä tietynlaiseen uteliaisuuteen sai aikaan uskomattomia hetkiä ja muistoja. Ai että."
Tuosta taitaa olla jo aikaa, eli aika kultaa muistot, etkä enää muista, millaista hosumista ja reisille laukeamista se oikeasti oli.
Paremminkin pitäisi kysyä, mikä saa nuoren naisen ottamaan eronneen 50+ käppänän? Tätä en millään voi ymmärtää. En vieläkään, vaikka olen jo itse 50+. Mulle jo 5 vuotta vanhempi mies on aina ollut liian vanha käppänä, ihan puistatti ajatus olla niin vanhan kanssa. Miten ne nuoret saa torjuttua sen inhoreaktion, kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen tuo elämään aivan uutta säpinää ja iloa, sekä mahdollistaa lisää jälkeläisiä. Vanhan koppelon kanssa mikään noista ei ole mahdollista.
Tämä. Sellainen vanha kurppa oikein imee elämänvoiman pois (ei kirjaimellisti, harmi kyllä) ja muuttaa arjen harmaaksi. Pitää hifistellä ja kuvitella itsestä jotain muuta mitä ei oikeasti ole.
Ennen se koppelokin oli elämänhaluinen ja iloinen nainen, sitten hän tapasi tämän miehen. Nuori nainen ei ole vielä ehtinyt elää tämän kanssa, siitä kaikki se usko tulevaan ja hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi, oi miksi joku nuori neitonen haluaa olla vanhuksen kanssa? Eikö oman ikäinen viriili nuori mies olisi sopivampi hänelle?
Ei mene mulla jakeluun.
Nuori kolli voi olla kouluttamaton, köyhä, vailla elämänkokemusta, ei kunnioita naista ja uskoton pskiainen. Siinä pari syytä miksi voi valita toisin.
Tai sitten nainen etsii seurustelukumppanin sieltä yliopistolta, missä itsekin opiskelee. Yhdenkään naisen ei kannata tyytyä koulupudokkaisiin miehiin, niistä on pelkkää negatiivista koko elämän ajan.
Eli oma tasosi on riittänyt vain koulupudokkaisiin. Asia selvä.
Sinä taidat olla koulupudokas, kun et osaa kunnolla lukea. Minä en sinun kaltaisiin uhrannut edes yhtä vilkaisua. Fiksun miehen kanssa saa fiksuja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tunnu tajuavan että miehille kolme asiaa ovat iso turnoff:
1. Ylipaino
2. Selluliitti
3. Rypyt
Nuorilla naisilla ei näitä ominaisuuksia yleensä ole, joka on syypää sille että me haluamme ikäistä nuorempaa. Ei tässä mitään isoa mystiikka ole.
Hirmu yllätys. Naisia ei puolestaan viehätä:
1.Ylipaino
2.Rypyt
3.Harvat hiukset/kalju
Tutkimuksen mukaan naiset alkavat vihata miehissä samoja ominaisuuksia, joita löytävät jo itsestään.
Linkitäppä tähän kyseinen tutkimus.....Ai niin, ei sitä ole. Sinua vtutti ko kommentti koska sinulla on ylipainoa, ryppyjä ja harvat hiukset. Paljastit asian omalla kommentillasi.
Ne on wannabe nuoria-onnistuu jos on julkisuutta tai omaisuutta-peruspertiltä harvemmin ite en ois koskenu pitkällä kepilläkään, mutta näillä nyky-ero-perheiden tyttärillä on isitraumoja