Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?
Kommentit (986)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen tuo elämään aivan uutta säpinää ja iloa, sekä mahdollistaa lisää jälkeläisiä. Vanhan koppelon kanssa mikään noista ei ole mahdollista.
Tämä. Sellainen vanha kurppa oikein imee elämänvoiman pois (ei kirjaimellisti, harmi kyllä) ja muuttaa arjen harmaaksi. Pitää hifistellä ja kuvitella itsestä jotain muuta mitä ei oikeasti ole.
Kukaan ei pakota miestä olemaan sen vanhan koppelon kanssa. Tosi outoa vinkua asiasta, ja jatkaa suhdetta. Syy on se, että mies tietää, että jos vaimo tajuaa ottaa eron, niin mies jää yksin, eikä löydä uutta naista, ja tietää silloin, että hänen elämänlaatunsa romahtaa silloin.
Olet käsittänyt nyt jotain aivan väärin. Ei fiksun miehen tarvitse erehtyä koppeloon, kuten esim. minä olen välttynyt sellaiselta. Riittää, kun on katsellut ympärilleen ja loput todisteet elämänilon tuhoutumisesta saa lukemalla koppeloiden raakkumista tällä palstalla. On myös fiksuja aikuisia naisia, jotka suhtautuvat positiivisesti siihen, että minulla on nuori vaimo ja pieniä lapsia. Koppelot erottaa muuten kauppareissulla siitä, että voivat hymyillä jossain hyllyjen välissä kohdattaessa, mutta naama halvaantuu heti, kun vaimo kurvaa toisesta välistä paikalle ja ottaa kädestä kiinni. Ne ovat aika koomisia kohtaamisia.
Vaimoni on elämäni nainen joka tavalla. Nyt kun molemmat ollaan yli viidenkympin, huomaan että on syytä huomioida romantiikka ja seksuaaliset jutut aktiivisemmin koska muutoin parisuhde muuntuu vain kaveruudeksi. Molemmathan tässä iässä käyvät läpi hormonitoimintaan liittyviä muutoksia vaikka terveitä ja suht normaalipainoisia ollaankin.
Jos asianlaita suhteessamme olisi toinen, siten että vaimoni olisi luonteeltaan ja ulkonäöltään luoltaantyöntävä pirttihirmu, niin voisin hyvinkin kuvitella eläväni mieluummin yksin kuin vaihtavani suurella todennäköisyydellä toiseen vastaavaan pirttihirmuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kovin kauaa tätä palstaa lukea niin ymmärtää, että miksi sekä nuoret että vanhemmat miehet haluavat jakaa elämänsä mieluummin nuoren naisen kanssa kuin toksisen (ja lihavan) tädin kanssa.
Ja ulkona ei tarvi kovin pitkään ympärilleen katsella kun huomaa että nuoret alkaa olla kokoajan vaan lihavampia kuin edeltäjänsä...
Siksi moni mies etsii vaimonsa Aasiasta, koska siellä naiset ovat vielä itsestään huolehtivia. Osaavat pukeutuakin naisellisesti.
Milloin sinä etsit? Vuosikausia olet jankannut asiasta, mutta mitään et ole saanut aikaiseksi.
Miten kukaan voi haluta elämäänsä noin vanhaa pappaa?? En ymmärrä. N24
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on elämäni nainen joka tavalla. Nyt kun molemmat ollaan yli viidenkympin, huomaan että on syytä huomioida romantiikka ja seksuaaliset jutut aktiivisemmin koska muutoin parisuhde muuntuu vain kaveruudeksi. Molemmathan tässä iässä käyvät läpi hormonitoimintaan liittyviä muutoksia vaikka terveitä ja suht normaalipainoisia ollaankin.
Jos asianlaita suhteessamme olisi toinen, siten että vaimoni olisi luonteeltaan ja ulkonäöltään luoltaantyöntävä pirttihirmu, niin voisin hyvinkin kuvitella eläväni mieluummin yksin kuin vaihtavani suurella todennäköisyydellä toiseen vastaavaan pirttihirmuun.
Tosi rumasti puhut naisista. Pirttihirmu ja ulkonäön arvostelua. Pidät itseäsi varmaan tosi fiksuna, mutta et ole. Yäk, mitä puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 21v kun tapasin mieheni, eronneen, minua 27v vanhemman miehen. Verrattuna aikasempiin seurustelusuhteisiini (kyllä, minulla oli ollut jo kaksi yli 2v kestänyttä suhdetta), niin mieheni oli ihan kaikessa noita aikaisempia kumppaneitani viisaampi, parempi rakastaja, ja ennenkaikkea, enemmän samalla aaltopituudella kuin minä.
Minun ja isän ikäero on tuo ja olisi järkyttävää olla nyt sidottu isän ikäiseen mieheen. En pysty mitenkään enää kuvittelemaan seksiä tuon ikäisen kanssa saati edes kymmenen vuotta sitten.
Sinä eroat tuosta naisesta siten, ettei hänellä selvästikään ole ollut seksuaalisia mieltymyksiä omaa isäänsä kohtaan. Minullakin ensimmäinen tytär on vaimoani pari vuotta vanhempi, mutta koska osaan erottaa oman lapseni vaimostani, ei ole tullut mieleenkään mie
Fantasiavaimon.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisesta vanhasta miehestä jolla himot vielä tallella ole kuin prostituoituihin jotka tyydyttävät seksinnälän. Pitää vaan tyytyä siihen eikä kukaan muuten koskisi pitkällä tikullakaan, ellei vaan maksa hyvin. Sukupuolitautitesteissä kannattaa toki sitten käydä säännöllisesti.
Tuossa saattaa olla perää. Muutama vuosi sitten kun olin tuoreen vaimoni kanssa juhlimassa, juttelin suunnilleen oman ikäiseni miehen kanssa, joka tiedusteli miten hänkin saisi kontaktia nuorempiin naisiin. Annoin ympäripyöreitä vinkkejä, koska ymmärsin heti, että hän haluaa vain itsekkäästi seksiä. Myöhemmin näin hänen erittäin lihavan vaimonsa ja ymmärsin miehen seksinnälän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tajuu. Mulla ja mun miehellä on 1v ikäeroa. Ollaan 55v ja 56v. Ja kyllä mies alkaa olemaan todella vanha, kuten myös minä. En tajua miten joku 30v nainen haluais olla ton kohta vanhuksen kanssa.
Jos vielä seuraat ketjua, niin haluaisitko kertoa, millä tavalla miehesi on vanhus? T. Kolmekymppinen joka on miettinyt millaista olisi viisikymppisen kanssa
En ole tämä edellinen, mutta viisikymppisellä alkaa olla jo kaikenlaisi kremppoja, diagnooseja, lääkityksiä, myös ylipainoa ja töiden jälkeen ei jaksa juuri mitään. Jos siis lähdet viisikymppisen matkaan, niin ota selvää mitä sairastaa ja minkälaisia liikuntaharrastuksia on. Jos on tosi aktiviinen hyvillä geeneillä, niin sitten voi olla poikkeus tähän.
Vierailija kirjoitti:
No hei, haloo?
Kisakireä on aina kisakireä!
ollakseen kisakireä, ei pidä olla miehen tyttären ikäinen vaan miehen tyttärentyttären ikäinen
Vierailija kirjoitti: Ainakin Johanna on sanonut, että heillä on hyvä seksielämä.
Kuinka todennäköisenä pidät ylipäätään parisuhdejuttua, jossa poseerataan sylikkäin ja otsikko toitottaa, että hyvästä seksistä saa vain haaveilla. :D
19 v nainen sai verenhimoisen manian harrastaessaan seksiä nelikymppisen kanssa ja puukotti tätä kesken aktin. Oliko mies jo liian vanha ja hidas?
Vastaan tähän omalta kannaltani.
Olen parisuhteessa huomattavasti nuoremman naisen kanssa.
Tulemmeko olemaan yhdessä kunnes kuolema meidät erottaa? Tuskin. Olen sanonut ihan suoraan että kun ukkoonnun liikaa, vaihda nuorempaan. Vastaus oli "no höpsis", mutta ihan selkeästi noin tulee käymään. Olen viisikymppinen ennen kuin kumppanini on kolmekymppinen.
Minulla ei ollut erityistä tavoitetta saada nuorempaa naista. Päin vastoin, olin pitkään vastahakoinen tämän suhteen.
Mutta oman ikäiseni naiset olivat järjestään seuraavanlaisia:
Naistyyppi A: "kunpa olisi hieman luksusta..."
- haussa arjen liitto jossa pääosassa yhtenä tiiminä toimiminen
- kiinnostavia asioita mukavuusmatkustelu, ravintolaillalliset, kulttuuri, herkuttelu, skumppa
- ei välimuotoa. Joko "hieman luksusta" (lue: vaatii aina rahaa ja/tai järjestelyä) tai pelkkää arkea
Naistyyppi B: "tavallinen arki riittää..."
- näillä aina haussa perinteisempi elämä jossa on miesrolit ja naisroolit. Mies rakentelee autotallissa, nainen leipoo pullaa
- superarkista elämää rintamamiestalossa
- seksi...!?
Naistyyppi C: tuuliviiri
- velanaiset kaikki näitä. Elämänmuutosta elämänmuutoksen perään
- me, myself and I. Nyt kaipaan tätä, huomenna jotain muuta
- mahdottomia sitouttaa. Seksisuhteisiin saavat erittäin komeita ja osaavia miehiä
Päätin luovuttaa, kunnes tapasimme ja lopulta hyväksyimme sen tosiasian että pidämme toisistamme liikaa. Pallottelu jatkui pitkään juuri ikäeron vuoksi.
Tämä nuorempi nainen on hauska, mukava, ja kiinnostunut muustakin kuin arjesta. Kumpikaan meistä ei kaipaa luksusta, eikä kumpikaan miestä nauti skumppaillallisen järjestämisestä. Oman ikäisteni naisten mielestä tämä on lapsellista ellei peräti hyväksikäyttöä kun en tarjoa naiselle mitään (tasa-arvoisten naisten mielestä kun seksiä ja hauskanpitoa pitää ostaa naiselta, tarjoamalla sitä luksusta).
Hassua on sekin kuinka naisen mielestä mies hyötyy parisuhteesta kun nainen tekee enemmän kotitöitä. Mutta sitten kun ttämä aspekti jääkin puuttumaan, naisten mielestä mies hyötyy kun "saa" seksiä ja yhteistä aikaa tarjoamatta "mitään" vastineeksi.
Mutta se on mitä minä, ja moni muukin mies, haluaa. Seksiä, yhteistä hauskanpitoa ja harrastamista. Tukea silloin kun toisella menee huonosti. Mitä en kaipaa on kotipesän rakentaminen tai jatkuva "kunpa meillä olisi"-henkinen haaveilu unelmatalosta tai luksusmatkasta. En myöskään kaipaa työasioista tai arjesta puhumista päivittäin. Minulla ei ole tarvetta jakaa millainen projekti alkoi tai mitä Liisa kertoi Aliisalle taukohuoneessa, tai kuinka pomon mielestä olen tärkeä firmalle.
Ehkä minä sitten haluan teiniromanssia? So what. Se kuulostaakin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tajuu. Mulla ja mun miehellä on 1v ikäeroa. Ollaan 55v ja 56v. Ja kyllä mies alkaa olemaan todella vanha, kuten myös minä. En tajua miten joku 30v nainen haluais olla ton kohta vanhuksen kanssa.
Äläs nyt, "Seppo" 50 vee kun ihastuu parikymppiseen Jasmineen, niin hän käy oikopäätä parturissa leikkaamassa ja värjäämässä hiukset ja kulmat, ajaa viimein risupartansa, rupeaa hulluna kuntoilemaan, laittaa vaatekaapin uusiksi ja ostaa vielä uuden auto tai harrikan päälle.
Harmi vaan, että tällä "muodonmuutoksella" ei itseään voi pettää loputtomiin, vaan turnausväsymys uuden nuorikon kanssa on väistämättä edessä.Tähän vielä suihkurusketus ja "toivosukari"-tangoja vaatekaappi täyteen :D
Kuulostaa siis paljon paremmalta, että mies tosiaan tekee naisen eteen jotain positiivista ja saa uudesta tyylistä varmasti mielihyvää itselleenkin. Suomalainen nainenhan ei moiseen alistu yhdenkään miehen kohdalla!!1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä seuraat ketjua, niin haluaisitko kertoa, millä tavalla miehesi on vanhus? T. Kolmekymppinen joka on miettinyt millaista olisi viisikymppisen kanssa
En ole tämä edellinen, mutta viisikymppisellä alkaa olla jo kaikenlaisi kremppoja, diagnooseja, lääkityksiä, myös ylipainoa ja töiden jälkeen ei jaksa juuri mitään. Jos siis lähdet viisikymppisen matkaan, niin ota selvää mitä sairastaa ja minkälaisia liikuntaharrastuksia on. Jos on tosi aktiviinen hyvillä geeneillä, niin sitten voi olla poikkeus tähän.
Ja kannattaa varautua siihen, että olet sitten omaishoitaja, kun olet itse viisikymppinen. Julkisuudessa on muutama tarina tälläisestä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa vielä kerran kokea huumaa.
Mikäs siinä. Se vaan hiukan hymyilyttää, kun sitten yli 50-vuotiaalla alkaa alusta vauvaruljanssi nuoremman naisen kanssa. Siinä iässä tykkäisi jo lomalla vaan golfata ja maistella laatuviinejä, ei istua Ruotsin laivan pallomeren reunalla ja aterioida korkeintaan Hesellä.
Tuossa iässä vielä skeitataan,bailataan ja urheillaan kunnolla. yllä kirjotetut jutut sopii ennemmin 80+ ikäsille.
Tuo muuten totta, skeittaamista lukuun ottamatta. Eipä ole näkynyt kaukaloilla yli 50v naisia pelaamassa lätkää.
Minkä ikäisiä naisia siellä on näkynyt pelaamassa lätkää?
Parikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Olen itse ylipainoa lukuunottamatta tuollainen kolmekymppinen, joten samanlainen mies ei sinänsä kuulostaisi yhtään pahalta. Mutta kelpaisiko nuoremmista kiinnostuneelle miehelle samalla tavalla viallinen nainen, niin voi toki olla että ei.
Vierailija kirjoitti:
Siksi otetaan nuori nainen ja koulutetaan siitä sopiva.
Huvittavaa että keski-ikäisiä naisia moititaan siitä ettei ne pelaa lätkää :D. Kun fakta on se todellisuudessa, että viiskymppisen naiset keskimäärin kansoittaa jumppia, mutta viiskymppisen miehet ei keskimäärin tee yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kovin kauaa tätä palstaa lukea niin ymmärtää, että miksi sekä nuoret että vanhemmat miehet haluavat jakaa elämänsä mieluummin nuoren naisen kanssa kuin toksisen (ja lihavan) tädin kanssa.
Ja ulkona ei tarvi kovin pitkään ympärilleen katsella kun huomaa että nuoret alkaa olla kokoajan vaan lihavampia kuin edeltäjänsä...
Siksi moni mies etsii vaimonsa Aasiasta, koska siellä naiset ovat vielä itsestään huolehtivia. Osaavat pukeutuakin naisellisesti.
Milloin sinä etsit? Vuosikausia olet jankannut asiasta, mutta mitään et ole saanut aikaiseksi.
En tiedä keneksi mua luulet, mutta olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta aasialaisen naisen kanssa.
Ei mainittu kykenevää kaluakaan.