Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?

Vierailija
01.12.2023 |

Rakkaus.?

Kommentit (986)

Vierailija
281/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 21v kun tapasin mieheni, eronneen, minua 27v vanhemman miehen. Verrattuna aikasempiin seurustelusuhteisiini (kyllä, minulla oli ollut jo kaksi yli 2v kestänyttä suhdetta), niin mieheni oli ihan kaikessa noita aikaisempia kumppaneitani viisaampi, parempi rakastaja, ja ennenkaikkea, enemmän samalla aaltopituudella kuin minä. 

Minun ja isän ikäero on tuo ja olisi järkyttävää olla nyt sidottu isän ikäiseen mieheen. En pysty mitenkään enää kuvittelemaan seksiä tuon ikäisen kanssa saati edes kymmenen vuotta sitten. 

Sinä eroat tuosta naisesta siten, ettei hänellä selvästikään ole ollut seksuaalisia mieltymyksiä omaa isäänsä kohtaan. Minullakin ensimmäinen tytär on vaimoani pari vuotta vanhempi, mutta koska osaan erottaa oman lapseni vaimostani, ei ole tullut mieleenkään miettiä voinko harrastaa seksiä rakkaan vaimoni kanssa.

Vierailija
282/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei minulla ainakaan antaisi luonto periksi heittäytyä homoksi edes yhdeksi päiväksi."

Ei tarvitse heittäytyä homoksi. Se riittää, että parisuhteessa kotityöt ja vastuut jaetaan reilusti. Onnistunee myös heteromiehiltäkin, jos he oikein yrittävät.

Millainen olisi sinun mielestä reilu jako kotitöissä? Yleensä miehet tekevät fyysisesti raskaampaa työtä, kun taas näitä ketjuja lukiessa huomaa, että mahtavatko palstan naiset tehdä työtä lainkaan, vaikka osa saattaakin olla kuitenkin työpaikallaan. Eli pitääkö esim. koko päivän raksalla räntäsateessa paita märkänä rehanneen miehen kiltisti vielä kotiin päästyään alkaa siivoamaan ja kokkailemaan, kun vaimo on koko päivän työpaikalla ollessaan somettanut?

Jos raksamies haluaa syödä, niin pitäähän sen tehdä ruokaa. Toki työpäivän päätteeksi voi käydä ravintolassa, jos kokkailut ei kiinnosta. Omat jäljet pitää siivota joka päivä ja sitten enemmän viikonloppuna. Kuka sen sinkkuraksamiehen kotityöt tekee? Ei parisuhde tarkoita sitä, että parisuhderaksamies voi teettää kaiken vaimollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu halusikin perillisen, ja nyt on onnellinen lapsen isä. 

Perillisen? Onko hänellä aateliskartano, jonka halusi pysyvän suvussa?

Ei ole aateliskartanoa, mutta sitä perintöä on kyllä todella paljon. Toisekseen hän kyllä näyttää olevan todella hyvä isä ja jäi kotiin hoitamaan lasta, kun siihen on mahdollisuus. Hänestä on tullut melkoinen koti-isä. 

Kiva, että joillain käy noinkin. Mun tutuilla kävi toisella tavalla, äiti on enimmäkseen lapsen kanssa kaksin rivarissa ja isä mökillä, kun ei jaksakaan hoplopelämää. -eri

Oikeasti syy on naisessa. Mies ei halua riidellä, siksi mökillä.

Miksei mies ota lastaan mukaan mökille? Lapsi varmasti tykkäisi.

Vierailija
284/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi nyt sitten on miehelle parempi, aseksuaali nuorempi golddigger vai oman ikäinen joka haluaa aidosti munaa eikä välitä rahasta. 

No, kumpi voisi näyttää seksikkäämmältä, palstakoppelon tukisukat vai nuoren naisen stayupit?

Vierailija
285/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 21v kun tapasin mieheni, eronneen, minua 27v vanhemman miehen. Verrattuna aikasempiin seurustelusuhteisiini (kyllä, minulla oli ollut jo kaksi yli 2v kestänyttä suhdetta), niin mieheni oli ihan kaikessa noita aikaisempia kumppaneitani viisaampi, parempi rakastaja, ja ennenkaikkea, enemmän samalla aaltopituudella kuin minä. 

Minun ja isän ikäero on tuo ja olisi järkyttävää olla nyt sidottu isän ikäiseen mieheen. En pysty mitenkään enää kuvittelemaan seksiä tuon ikäisen kanssa saati edes kymmenen vuotta sitten. 

Sinä eroat tuosta naisesta siten, ettei hänellä selvästikään ole ollut seksuaalisia mieltymyksiä omaa isäänsä kohtaan. Minullakin ensimmäinen tytär on vaimoani pari vuotta vanhempi, mutta koska osaan erottaa oman lapseni vaimostani, ei ole tullut mieleenkään mie

Ymmärsinkö nyt oikein että jos leikkivaimosi olisi sinua 30 vuotta vanhempi, se ei olisi sinulle minkäänlainen ongelma halujen puolesta? 

Vierailija
286/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta on luettu, ettei näin tapahdu koskaan.

Vierailija
287/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi nyt sitten on miehelle parempi, aseksuaali nuorempi golddigger vai oman ikäinen joka haluaa aidosti munaa eikä välitä rahasta. 

No, kumpi voisi näyttää seksikkäämmältä, palstakoppelon tukisukat vai nuoren naisen stayupit?

Ei se nuori nainen laita stayuppeja kun se ei halua sua. Se sijaan koppelolla on stayupit. 

Vierailija
288/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei mies ota lastaan mukaan mökille? Lapsi varmasti tykkäisi."

Ottaisi kyllä, mutta väkivaltainen mamma ei päästä.

Vierailija
289/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi, oi miksi joku nuori neitonen haluaa olla vanhuksen kanssa? Eikö oman ikäinen viriili nuori mies olisi sopivampi hänelle?

Ei mene mulla jakeluun.

Nuori kolli voi olla kouluttamaton, köyhä, vailla elämänkokemusta, ei kunnioita naista ja uskoton pskiainen. Siinä pari syytä miksi voi valita toisin.

Vierailija
290/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vielä kerran kokea huumaa. 

Mikäs siinä. Se vaan hiukan hymyilyttää, kun sitten yli 50-vuotiaalla alkaa alusta vauvaruljanssi nuoremman naisen kanssa. Siinä iässä tykkäisi jo lomalla vaan golfata ja maistella laatuviinejä, ei istua Ruotsin laivan pallomeren reunalla ja aterioida korkeintaan Hesellä. 

Tämä. Nauran kun tuo ikäinen mies keulii nuorikollaan ja alle puolen vuoden sisään on pulla uunissa ja ihan kaikki alkaa alusta. Luojan kiitos naiselle tuo on mahdotonta. Miehen ex voi ottaa nuoremman rakastajan ja viettää lomat etelän rannoilla drinksuja siemaillen. Miehellä ne rahat menee vauvanvaunuihin ja kurahousuihin. 

Entä sitten? Elämäähän se on kaikki.

Vierailija
291/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä sinua. Ensin seurustelet lapsena ja sitten menet yhteen vanhan miehen kanssa.

Vierailija
292/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen olisi sinun mielestä reilu jako kotitöissä? Yleensä miehet tekevät fyysisesti raskaampaa työtä, kun taas näitä ketjuja lukiessa huomaa, että mahtavatko palstan naiset tehdä työtä lainkaan, vaikka osa saattaakin olla kuitenkin työpaikallaan. Eli pitääkö esim. koko päivän raksalla räntäsateessa paita märkänä rehanneen miehen kiltisti vielä kotiin päästyään alkaa siivoamaan ja kokkailemaan, kun vaimo on koko päivän työpaikalla ollessaan somettanut?

Jos joku opettaja- tai koodariexistäni olisi perustellut kotitöiden jakoa noin, niin työt olisivat kyllä kaikkinensa langenneet heille. T. Vanhustyön lähihoitaja

Vierailija
293/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi näyttää sekskikkäämältä, nuoren miehen kiinteä vartalo vai palstapapan manboobsit, roikkopallit ja kuihtunut takapuoli?

Vierailija
294/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksei mies ota lastaan mukaan mökille? Lapsi varmasti tykkäisi."

Ottaisi kyllä, mutta väkivaltainen mamma ei päästä.

Tee hyvä ihminen tuosta lapsesta lastensuojeluilmoitus. On sinun syysi, jos lapselle sattuu jotain.

Vierailija
295/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Römpsä ei tuoksu nii elttaantuneelta?

Vierailija
296/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi näyttää sekskikkäämältä, nuoren miehen kiinteä vartalo vai palstapapan manboobsit, roikkopallit ja kuihtunut takapuoli?

Kuvittele jos naisen ainoa kokemus seksistä on tuo jälkimmäinen 😱. Siis oikeasti. Sama kuin vietäisiin huvipuistoon ja saisi ajella vain possujunalla kun muut ympärillä nauttii ja pitää hauskaa. 

Vierailija
297/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi, oi miksi joku nuori neitonen haluaa olla vanhuksen kanssa? Eikö oman ikäinen viriili nuori mies olisi sopivampi hänelle?

Ei mene mulla jakeluun.

Nuori kolli voi olla kouluttamaton, köyhä, vailla elämänkokemusta, ei kunnioita naista ja uskoton pskiainen. Siinä pari syytä miksi voi valita toisin.

Tai sitten nainen etsii seurustelukumppanin sieltä yliopistolta, missä itsekin opiskelee. Yhdenkään naisen ei kannata tyytyä koulupudokkaisiin miehiin, niistä on pelkkää negatiivista koko elämän ajan.

Vierailija
298/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuolemanpelko tai se kun huomaa oman elämän kääntyvän loppua kohti. Haluaa ehkä kokea vielä sen nuoren naisen.. 

Vanhemmissa naisissa näkyy ikä ja eletty elämä eikä sitä ehkä halua katsoa jos se muistuttaa itseä vastaavasti omasta eletystä elämästä ja iästä. En tiedä, pohdin vain.

Olen miettinyt että joillakin naisilla se on kurja kohtalo kun se elämä tuppaa näkymään jos on ollut rankkaakin. Joskus miehen aiheuttamana, sitten se sama mies vaihtaa uudempaan ja nuorempaan kun ei enää viehätä se elämän runnoma ihminen enää. Minulle on käynyt noin. Olen odottanut että milloin oma mies vaihtaa. Hän on suurin syy miksi minun elämäni on ollut raskasta ja olen välillä unohtanut itseni täysin että jaksan huolehtia kaikki muut. Tuntuu kurjalta että sitten vielä jättää minut koska olen vain elänyt raskaan elämän jonka hän minulle toi.

Toisaalta en jaksa välittää. Ehkä se olisi helpotus jos hänelle löytyisi joku muu jonka elämän voisi pilata.

Vierailija
299/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele jos naisen ainoa kokemus seksistä on tuo jälkimmäinen 😱. Siis oikeasti. Sama kuin vietäisiin huvipuistoon ja saisi ajella vain possujunalla kun muut ympärillä nauttii ja pitää hauskaa. 

Ensimmäinen kierros tuota ja sitten kun lähtee toiselle kierrokselle papan kuoltua, itselle on tarjolla vain lisää roikkopalleja ja kuihtuneita perseitä. 

Vierailija
300/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma poikaystävä oli parikymppisenä vartaloltaan kuin kreikkalainen jumala. Kiinteä, vatsalihakset näkyvissä, leveät hartiat ja kapea lantio, tuuheat hiukset ja mikä uskomaton takapuoli. Haluja ja varsinkin kykyä riitti ja ne yhdistettynä tietynlaiseen uteliaisuuteen sai aikaan uskomattomia hetkiä ja muistoja. Ai että.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä