Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?
Kommentit (986)
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama mistä miehet tykkäävät. Itse mussutan kakkua selluliitteineni jos haluan. Itse näytän nuivaa naamaa jos haluan. Itse kiukuttelen jos haluan. Pieraisen jos siltä tuntuu. Nalkutan jos siltä tuntuu. Huudan jos siltä tuntuu. Makaan sängyssä koko viikonlopun tekemättä mitään jännittävää. Valehtelen jos siltä tuntuu. Teen petoksen jos siltä tuntuu. Laitan maalia naamaan, tai sitten en laita. Menen naimisiin jos siltä tuntuu. Laitan tuulipuvun päälle jos siltä tuntuu. Ihan riippuu siitä millä tuulella tulen milloinkin olemaan. Olen narsistinen tuuliviiri :D
Olet siis tyypillinen suominainen. siihen on syynsä, miksi suomalaiset miehet haluavat pariutua ulkomaalaisten naisten kanssa. Ulkomailla naiset ovat parempia kuin suomessa.
Juu ja sanakirjassa kiltti tarkoittaa mukavaa ihmistä ja netissä kaikkea muuta kuin kilttiä niceguyta. Joten turha sitä viriilinkään määritelmää on mistään sanakirjasta katsoa, kun kaikki paitsi mies itse tietää että viriili tarkoittaa punalaputettua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama mistä miehet tykkäävät. Itse mussutan kakkua selluliitteineni jos haluan. Itse näytän nuivaa naamaa jos haluan. Itse kiukuttelen jos haluan. Pieraisen jos siltä tuntuu. Nalkutan jos siltä tuntuu. Huudan jos siltä tuntuu. Makaan sängyssä koko viikonlopun tekemättä mitään jännittävää. Valehtelen jos siltä tuntuu. Teen petoksen jos siltä tuntuu. Laitan maalia naamaan, tai sitten en laita. Menen naimisiin jos siltä tuntuu. Laitan tuulipuvun päälle jos siltä tuntuu. Ihan riippuu siitä millä tuulella tulen milloinkin olemaan. Olen narsistinen tuuliviiri :D
Olet siis tyypillinen suominainen. siihen on syynsä, miksi suomalaiset miehet haluavat pariutua ulkomaalaisten naisten kanssa. Ulkomailla naiset ovat parempia kuin suomessa.
Eri mutta saanko kysyä miksi hengaat täällä suomalaisten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei se ole mitään kriisiä, jos mies haluaa tehdä muutakin, kuin kuunnella vanhan eukkonsa narinaa ja seinäkellon lyöntiä tasatunnein.
Vierailija kirjoitti: Tuosta mies saa syyttää itseään. Olisi valinnut paremman naisen.
Niinpä. Jos ei mentäisi suhteeseen sellaisella asenteella, että nainen kuin nainen käy, niin voisi löytyä jotakin yhteistä vielä vuosikymmenten päästäkin. Jos toinen on alusta saakka vain kodinkone, niin mikään rakkaus ja sielujen sympatia tuskin pitää suhdetta kovin lämpimänä.
Tuotakin varmasti tapahtuu, mutta itse olen joutunut torjumaan elämäni aikana koko joukon naisia, joille päällimmäisenä näytti merkitsevän se, että olen ihan hyvännäköinen, hyvä sängyssä, hyvä huumorintaju ja käyn töissä. En min
Ehkä suurempi ongelma on kuitenkin pelkuruutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa vielä kerran kokea huumaa.
Mikäs siinä. Se vaan hiukan hymyilyttää, kun sitten yli 50-vuotiaalla alkaa alusta vauvaruljanssi nuoremman naisen kanssa. Siinä iässä tykkäisi jo lomalla vaan golfata ja maistella laatuviinejä, ei istua Ruotsin laivan pallomeren reunalla ja aterioida korkeintaan Hesellä.Tämä. Nauran kun tuo ikäinen mies keulii nuorikollaan ja alle puolen vuoden sisään on pulla uunissa ja ihan kaikki alkaa alusta. Luojan kiitos naiselle tuo on mahdotonta. Miehen ex voi ottaa nuoremman rakastajan ja viettää lomat etelän rannoilla drinksuja siemaillen. Miehellä ne rahat menee vauvanvaunuihin ja kurahousuihin.
Vain typerykset nauravat tuollaiselle. Eikä se mitään keulimista ole, jos mies on onnellinen
"...varastatte naisilta nuoruuden..." On se vaan hyvä, että on olemassa ihmisiä, joiden tehtävä on kontrolloida kuka saa olla kenenkäkin kanssa, ettei vaan toisten vapaa tahto loukkaa sinua.
Mutta miksi, oi miksi joku nuori neitonen haluaa olla vanhuksen kanssa? Eikö oman ikäinen viriili nuori mies olisi sopivampi hänelle?
Ei mene mulla jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei maininnut vielä tiukkaa tavaraa. Olen pettynyt Vauva-palstaan, ryhdistäytykää nyt.
Voi luoja miten sairas voi ihmisen ajatus olla.
Tai sä et ymmärrä sarkasmia.
Olin 21v kun tapasin mieheni, eronneen, minua 27v vanhemman miehen. Verrattuna aikasempiin seurustelusuhteisiini (kyllä, minulla oli ollut jo kaksi yli 2v kestänyttä suhdetta), niin mieheni oli ihan kaikessa noita aikaisempia kumppaneitani viisaampi, parempi rakastaja, ja ennenkaikkea, enemmän samalla aaltopituudella kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Monesti tuossa iässä liittoa/parisuhdetta on takana vuosikymmeniä, vaimo on muuttunut, itse on muuttunut, alkaa miettimään nuoruuden haaveita, jotka eivät toteutuneet ja kun kuvioihin astuu nainen, joka edustaa noita haaveita, on se miehelle menoa.. alkuun voi kamppailla tunteita vastaan mutta lopulta ne vievät voiton (esim pikkujouluissa)
Saako tuo mies itse haettua eroa vai jättääkö hän senkin vaimon tehtäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Olin 21v kun tapasin mieheni, eronneen, minua 27v vanhemman miehen. Verrattuna aikasempiin seurustelusuhteisiini (kyllä, minulla oli ollut jo kaksi yli 2v kestänyttä suhdetta), niin mieheni oli ihan kaikessa noita aikaisempia kumppaneitani viisaampi, parempi rakastaja, ja ennenkaikkea, enemmän samalla aaltopituudella kuin minä.
No aika hitonmoinen ihme olisikin, jos joku 17 v maitoparta olisi viisaampi kuin 30 vuotta vanhempi mies :D. Mutta ei sitä viisautta olisi tarvinnut noin paljon vanhemmasta lähteä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma aviomies kymmenkunta vuotta itseä vanhempi. Viriilimpi hän on kuin minä.
Vain setämies käyttää sanaa viiriili, kiinni jäit.
Pieleen meni, ilkeä setä tai pahansisuinen akka.
Olen itse keski-ikäinen nainen.
Sen kyllä uskon.
Hyvä sitten jos jotain uskot. Olen keski-ikäinen nainen, jolla on viriilimpi vanhempi mies. Usko vielä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Minun ja isän ikäero on tuo ja olisi järkyttävää olla nyt sidottu isän ikäiseen mieheen. En pysty mitenkään enää kuvittelemaan seksiä tuon ikäisen kanssa saati edes kymmenen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä tehdä testi, että kuinka paljon geeniperimässäni on suomalaista :D Toivottavasti paljon löytyy suomalaista geeniä eikä vain slaavilaista :D Olisi ihanaa olla 100% suomalainen nainen kun näköjään olen jo oppinut tavoille :) Moni suomalainen nainen on hyvin kaunis itseasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi, oi miksi joku nuori neitonen haluaa olla vanhuksen kanssa? Eikö oman ikäinen viriili nuori mies olisi sopivampi hänelle?
Ei mene mulla jakeluun.
Mä ymmärrän hyvinkin. Oon aina, nuorenakin, ollut kallellani vanhempiin miehiin päin. Arvostan vakautta, rauhallisuutta ja itsevarmutta enemmän kuin viriiliyttä. Myös talous on vanhemmalla miehellä yleensä vakaa. En siis tarkoita erityistä varakkuutta, vaan oman urapolun löytymistä ja sillä menestymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta saanko kysyä miksi hengaat täällä suomalaisten naisten kanssa.
Missä? Tällä palstallako? Kerron suominaisille totuuksia.
Terveisiä Thaimaasta. Ensi viikolla lähden käymään eräässä toisessa maassa.
Kumpi nyt sitten on miehelle parempi, aseksuaali nuorempi golddigger vai oman ikäinen joka haluaa aidosti munaa eikä välitä rahasta.
Vierailija kirjoitti: Juu ja miehillä sama, paitsi että se tynnyri on paljon pahempi kuin naisten etureppu. Viimeisillään raskaana olevan näköisiä miehiä näkee joka kauppareissulla. Ja siis ihan kirjaimellisesti yhdeksännellä kuulla.
Vierailija kirjoitti: Tuollaisissa tapauksissa taustalla on satavarmasti se, että mies on sortunut lohtusyö- ja juopotteluun. On pettynyt vaimoonsa, joka vähät välittää itsestään, eli on vielä järkyttävämpi tynnyri kuin miehensä.
Aijaa, ei meillä ainakaan mennyt noin. Tavatessamme mies oli ylipainoinen mutta ei niin että minua olisi häirinnyt. Selitteli olevansa aloittamassa salillakäynnin ja tarkoitus oli kuulemma päästä mahasta eroon. Ajattelin, että kiva kun mies haluaa pitää itsestään huolta.
Mutta mainospuhetta oli vain, kiloja tuli parin vuoden suhteen aikana 20 lisää. Polvet kipuilivat ja epäiltiin myös uniapneaa, jolloin muistutin että nyt voisi olla hyvä hetki aloittaa se salillakäynti, josta hän joskus haaveili. Mutta ei, häntä eivät kuulemma kilot häirinneet. Ok.
Ehkä mies olisikin alunperin mennyt sinne salille, jos suhteestamme ei olisi tullut mitään. Hänen vähäkin kiinnostuksensa terveyttään ja ulkoista olemustaan kohtaan vain romahti, kun hän sai suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta saank
Taas suominaiset voitti thaikut 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mulla jakeluun.
Syynä on vain ja ainoastaan raha. Tilastotkin tämän kertovat.
Sano nyt mistä puhut.