Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystävälliset, hyvät ja luotettavat miehet ei kiinnosta naisia?

Vierailija
01.12.2023 |

Olen eronnut pitkästä parisuhteesta kolmisen vuotta sitten ja sen jälkeen tässä tinderöinnyt kolmisen vuotta. Olen käynyt deiteillä varmasti muutaman tusinan naisen kanssa ja muutama on johtanut pidempään tapailuun, joidenkin kanssa käynyt monilla treffeillä, toisten kanssa yksillä ja muutaman kanssa vain seksiä, yksi venyi jopa puolenvuoden parisuhteeksi. Eli en näe että ongelma on löytää siis seuraa tai päästä treffeille. Olen hyvin avoin, olen hyvin sosiaalinen, elämäntilanne vakaa, kokenut elämässä paljon asioita, ei ole asiaa josta en uskaltaisi keskustella, minulla riittää ystäviä, harrastuksia, haluan kehittää itseäni jatkuvasti, töissä ja harrastuksissa, seksi on hyvää, monta asiaa johon suhtaudun intohimoisesti, omaan omat mielipiteet ja olen usein se joka järjestää tekemistä tai ohjelmaa, ja monta muuta hyvää asiaa.

Mutta ongelma kolmeen naiseen olen ihastunut ja yhteen jopa ehtinyt rakastua ja toistamiseen kuulen että paperilla sinä ja tämä meidän juttu on täydellinen, mutta jotain puuttuu. Olet todella hyvä mies, kiltti, hyvää seksiä, olet luotettava, spontaani, avoin, hellä, kuuma, jne jne, mutta ei

Niin mitä ihmettä, pitääkö tässä suoraan ruveta mulk**si, pelottavaksi, epätasaiseksi, välinpitämättömäksi, narsistiksi tai muuttaa metsään erakoksi. Haluan kuitenkin että nainen osaa keskustella, itsevarma, löytyy intohimoa, luotettava, pitää itsestään huolen ja elämässä on muutakin kuin koti ja lapset(joka on toki itsellekin tärkeintä, mutta elämässä pitää olla muutakin).

Ajatuksia, onko joku muu kohdannut samaa?

(tämä kirjoitettu vähän kieliposkella, ei tarvitse ottaa vakavasti, vaan herättää keskustelua)

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kolmessa vuodessa saanut paljon naiskontakteja. Kuulostaa epätoivoiselta. 

Lähdet tapaamaan tuon tuosta uutta... 

Ei jatkoon. 

Ole nyt ensin vuosi ihan yksin. Mieti mitä haluat ja mitä et. Vaihtoehdot vähenee. 

Saattaa löytyä se, joka haluaa olla kanssasi pidempään. 

Vierailija
42/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomies, isä, veli, kavereiden puolisot, kaikki on ystävällisiä ja ihania miehiä. En tunne ketään joka haluaisi seurustella huonon miehen kanssa. 

Ehkä teillä ei vain ollut kemiaa? Ei toiseen välttämättä ihastu vaikka hän olisi ihana. Kuulostat huipulta mieheltä, eiköhän moni haluaisi sinut parisuhteeseen. Taidat itse kiinnostua naisista jotka ei kiinnostu sinusta? Miksi ihastut saavuttamattomiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä tuttua miestä ihmettelen. Mies on kyllä ihan ok-kroppainen ja harrastaa painonnostoa, sitä kautta häneen tutustuin. Mutta mies on muuten niin tasainen ja rauhallinen, ei varmaan ikänä hermostu mistään. Naisensa on silti nätti ja hoikka kuin mikäkin malli. Tämä mies on aina luotettavan ja ystävällisen oloinen. Miksi hänellä on silti sitten tuollainen kaunotar? Olimme ennen samassa työpaikassakin ja tienasimme about samanlaisesti eli vähän yli suomalaisten keskiarvon. 

Mielestäni emme tienanneet mitenkään ihmeellisesti, vaikka joku voi tietenkin pitää palkkaa suurena. 

Vierailija
44/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kannattaa muistaa että naiset tunnistaa jo taatusti aika hyvin nice guy - retoriikan josta tuossa aloituksessakin on näyte. Välitön hylkäys ainakin minulta.

Vierailija
45/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, ne naiset johon ihastuit ovat sellaisia kaikkien miesten haluamia kauniita nuoria naisia? Paljon ystäviä, rahaa ja stabiili elämä? Ongelma nyt ei välttämättä ole sinussa vaan siinä, että haluat samoja naisia kuin kaikki muutkin. Naiset, joista miehet kilpailevat ovat nirsoja, kun tietävät, että jos sitoutuvat, voi nurkan takana ollakin parempi odottamassa.

Vierailija
46/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamissasi naisissa on ehkä ollut niitäkin, jotka olisivat halunneet jotain vakavampaa, sinä et vain innostunut heistä. Ei siinä sen kummempaa, samalla tavalla se toimii molempiin suuntiin.

Vierailija
47/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on sekaisin. Siinä viidenkympin tieonoilla alkavat vasta arvostaa miehessä niitä "hyviä" ominaisuuksia, sitä ennen ajattelu tapahtuu alapään ja lompakon kautta.

Siinä viidenkympin tienoilla monet naiset tajuaa, ettei kaipaa edes niitä miehen "hyviä" ominaisuuksia ja huomaa yksin elämisen olevan kaikin tavoin mukavampaa.

-N51

Vierailija
48/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko ap sitten suhteeseen naisen kanssa, jota kiinnostaa kuspäät? Eiköhän sellaisessa ihmisessä ole jotakin pielessä ja tuskin on välttämättä hyvä kumppani. 

Vierailija
49/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain merkkaa myös ihmisen ominaistuoksu ja tuntuu näin mutulla, että tinder ym. deittisovellukset ovat aiheuttaneet sen, että ne siellä pärjäävät odottavat koko ajan vaan parempaa ja parempaa tilalle eivätkä sitten oikein sitoudu kehenkään. 

Vierailija
50/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on sekaisin. Siinä viidenkympin tieonoilla alkavat vasta arvostaa miehessä niitä "hyviä" ominaisuuksia, sitä ennen ajattelu tapahtuu alapään ja lompakon kautta.

Ai nyt se on viiskymppisenä, ennen se oli ulinaariksien jutuissa kolmekymppisenä perheenperustamismielessä. 

Vierailija
51/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot eronnut 3 vuotta sitten ja senkin jälkeen seurustellut 1.5 vuotta. miten voit väittää, ettet kelpaisi naisille?

ihan selkeästi kelpaat. suhteet vaan nyt loppuu välillä eikä kaikkien kanssa ole kemiaa.

sulla menee paremmin naisrintamalla kuin suurimmalla osalla.

Vierailija
52/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät suhteet aina pääty tai jää alkamatta sen takia, että jompikumpi on sysipaska ihminen. He vaan eivät sovi toisilleen ja sillä sipuli. Tunteita ja kemiaa ei voi pakottaa.  Jokin asia on toiselle dealbraker ja toiselle taas ei niin tärkeä. 

53/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit AP tyytyväinen siihen, että pääset usein treffeille hyvien naisten kanssa ja moni on halunnut tavata uudelleenkin.

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle 

Vierailija
54/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies on ystävällinen, hyvä ja luotettava ei riitä siihen, että haluaa viettää loppuelämän jonkun kanssa. Nuo ovat ihan perusoletuksena kumppaniehdokkaalta. Tuon lisäksi tarvitaan yhteensopivat arvomaailmat ja tulevaisuuden tavoitteet, samankaltainen huumorintaju ja kiinnostuksenkohteet, älyllinen yhteensopivuus, sitä kemiaa ja seksuaalista yhteensopivuutta jne. 

Vierailija
55/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kolme vuotta ei olisi pitkä aika pitkän suhteen jälkeen etsiä uutta. Ei niitä sopivia koko ajan tule vastaan. Ja sinä et edes ole ollut sitä koko kiolmea vuotta sinkkuna, vaan ehdit seurustellakin puolisentoista vuotta sinä aikana. Toisin sanoen sinulla on ollut sitä tinderöintiä ja etsimistä sen suhteen ulkopuolisena aikana vain puolitoista vuotta. Se ei ole pitkä aika etsiä, eikä ole mikään ihme, jos puolentoista vuoden aikana ei löydy molemminpuolista rakastumista. Jotain taskulämpimiä ja  "ihan kivoja" suhteita kyllä löytyy, mutta jos aitoa tunnetta etsii, siihen ei kolme vuotta ole pitkä aika.

Vierailija
56/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaikuttavat olevan kärsimättömiä "mä olen jaksanut olla sulle puoli vuotta ystävällinen ja luotettava, nyt se pitää palkita loppuelämän parisuhteella, muuten vaivannäkö oli turhaa".

Kuukausien vieriessä se totuus toisen luonteesta usein paljastuu, koska niin moni esittää ja vetää roolia alkuun. Ei näyttelemistä moni jaksa pitkään. Siksi tuo puoli vuottakin on sellainen virstanpylväs, jossa on oppinut toista hiukan tuntemaan ja pahimmat ongelmat ja keskinäiset konfliktit alkavat tulla pintaan, ellei ole joku totaalipsykonäyttelijä.

Suhteesta ei pidä ajatella, että alkuun esittää mukavaa, "lukitsee" toisen ja sitten saa päästellä menemään miten haluaa. Ei, suhteeseen panostetaan koko suhteen ajan ja ystävällisyys ja luotettavuus kuuluvat miniminä suhteeseen jatkossakin. 

Vierailija
57/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa jännä miehii koska elämän pitää olla jännää.

Vierailija
58/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ap osaa olla yksin? Erosit 3 vuotta sitten, oot jo sen rakkauden jälkeen ehtinyt löytää ja seurustella toisen rakkauden kanssa 1.5 vuotta! Miten edes pääset yli rakkauksistasi noin nopsaan?

Vierailija
59/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian ennalta arvattavia eivätkä tuo naisen kaipaamaa jännitystä arkeen. Ei kukaan nainen halua elää lopun ikäänsä samaa skeida elämää, jossa ei tapahdu mitään.

Haluaapas, mistä näitä hyviä miehiä löytyy ???

Vierailija
60/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellaisen hyvän miehen löytää? Ei oo kohdalle tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan