Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystävälliset, hyvät ja luotettavat miehet ei kiinnosta naisia?

Vierailija
01.12.2023 |

Olen eronnut pitkästä parisuhteesta kolmisen vuotta sitten ja sen jälkeen tässä tinderöinnyt kolmisen vuotta. Olen käynyt deiteillä varmasti muutaman tusinan naisen kanssa ja muutama on johtanut pidempään tapailuun, joidenkin kanssa käynyt monilla treffeillä, toisten kanssa yksillä ja muutaman kanssa vain seksiä, yksi venyi jopa puolenvuoden parisuhteeksi. Eli en näe että ongelma on löytää siis seuraa tai päästä treffeille. Olen hyvin avoin, olen hyvin sosiaalinen, elämäntilanne vakaa, kokenut elämässä paljon asioita, ei ole asiaa josta en uskaltaisi keskustella, minulla riittää ystäviä, harrastuksia, haluan kehittää itseäni jatkuvasti, töissä ja harrastuksissa, seksi on hyvää, monta asiaa johon suhtaudun intohimoisesti, omaan omat mielipiteet ja olen usein se joka järjestää tekemistä tai ohjelmaa, ja monta muuta hyvää asiaa.

Mutta ongelma kolmeen naiseen olen ihastunut ja yhteen jopa ehtinyt rakastua ja toistamiseen kuulen että paperilla sinä ja tämä meidän juttu on täydellinen, mutta jotain puuttuu. Olet todella hyvä mies, kiltti, hyvää seksiä, olet luotettava, spontaani, avoin, hellä, kuuma, jne jne, mutta ei

Niin mitä ihmettä, pitääkö tässä suoraan ruveta mulk**si, pelottavaksi, epätasaiseksi, välinpitämättömäksi, narsistiksi tai muuttaa metsään erakoksi. Haluan kuitenkin että nainen osaa keskustella, itsevarma, löytyy intohimoa, luotettava, pitää itsestään huolen ja elämässä on muutakin kuin koti ja lapset(joka on toki itsellekin tärkeintä, mutta elämässä pitää olla muutakin).

Ajatuksia, onko joku muu kohdannut samaa?

(tämä kirjoitettu vähän kieliposkella, ei tarvitse ottaa vakavasti, vaan herättää keskustelua)

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sellaisen hyvän miehen löytää? Ei oo kohdalle tullut.

Avaa silmät niin tulee kohdallesi.

Vierailija
62/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tylsiä ja ennalta-arvattavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa muuta kuin että ihmiset eivät osaa nykyään sitoutua ja seurustella vakavasti. Asiat ovat sekaisin tässä maassa ja maailmassa. Syynä ovat tietysti kaikki arvokkaan elämän päälle ripuloivat äpit älypuhelimille ja muut on demand -palvelut. Sisällytän podcastitkin tähän. Vaikka osassa niistä onkin paljon hyödyllistä tietoa, niin pääasiassa ne kuitenkin toimivat tyhjän olon täyttäjinä.

Vierailija
64/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seksi on hyvää"?

Kerrot itsestäsi noin? 

Vierailija
65/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ystävälliset ja luotettavat miehet kiinnostavat, mutta lisäksi pitää olla henkistä vahvuutta.

Heikko ja alistuva luonne ei sytytä, vaikka muut ominaisuudet olisivat mitä tahansa.

Vierailija
66/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä sä oikein sekoilet? Miksi luulet, että jutun loppumisen syy on se, että olet ystävällinen, hyvä ja luotettava? Eihän tuossa ole päätä eikä häntää.

Perus "kilttimiehen" uhriutumisprovo tuo aloitus. 

Ei ollut. Ne on katkeria, ap ei katkera vaan kirjoitti kieli poskella.

Vierailija
67/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pitää olla villi kuin viidakon mies ja kuolettavan mahtava tanssija ja iso kypärä

Vierailija
68/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihastun harva se päivä koska tavalliset ihmiset ovat ihania. Mutta siihen, että haluaa viettää loppuelämän toisen kanssa tarvitaan jotain, en tiedä, "taikuutta" mitä ei sanoin voi kuvailla. Sitä ei voi tietää että milloin se syttyy vai syttyykö ollenkaan.

Ja ei sillä ole merkitystä oikeestaan että onko paperilla kuinka mahtava tyyppi kyseessä. Luotettavuuden lisäksi tärkeintä on se, että mä itse koen kykeneväni kommunikoimaan toisen kanssa niin, ettei mulle tule nolo olo. Että voin puhua vaikeistakin asioista sekä riidellä turvallisesti. Ja sama toisin päin. Paljon tärkeämpiä ominaisuuksia kuin ulkonäkö tai lompakon paksuus. Toisen seuran pitää tuntua luonnolliselta ja siltä, että on mieluummin hänen kanssaan kuin muiden tai itsekseen.

Ei sillä ettet kuulostais ap hyvältä pakkaukselta :D

Vierailija
69/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on ehkä jotain vikaa, jota ei tullut tässä ilmi?

Vierailija
70/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä että on ns. hyvä ihminen. Pitää kiinnostua henkilöstä ja olla ihastumista. Pitää olla jotakin yhteistä. Silloin parisuhde on mahdollinen.

Vierailija
71/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla hyviä mätsejä ynnäilevät lähinnä autistiset tolvanat. Yksipuoleinen ihastus on myös maailman yleisin ihastumisen muoto. Jotenka nuo sinun ihastumiset ovat kohdistuneet naisiin, jotka saavat suhteisiin vähintään jollakin tavoin mieluisampia miehiä. Lisäksi sinulla on tuollainen perinteinen miesego, missä ollaan vähän kaikessa hyviä, vaikka ulkomaailmassa harva on kummoinenkaan oikein missään. Syitä on siis monia kuten saatat nyt huomata. 

Uutta matoa siis koukkuun ja kohti uusia pettymyksiä!

Terveisin 

Miesmato

Vierailija
72/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ystävällinen, hyvä, luotettava ja vieläpä komea, niin olisin aivan super kiinnostunut hänestä. 

Mutta jos mies ei ole komea, niin ei se riitä että hän on ystävällinen, hyvä ja luotettava. Parisuhde on kuitenkin myös seksuaalinen suhde, ja sänkyyn tarvitsen miehen joka myös näyttöä hyvältä. 

Vierailija
73/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtustako tuon voisi näkemättä tietää. Kysy niiltä sadoilta naisilta.

Aloituksesi oli jaarittelua. Vaikuttaa, ettet pääse asiaan.

Vierailija
74/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä sä oikein sekoilet? Miksi luulet, että jutun loppumisen syy on se, että olet ystävällinen, hyvä ja luotettava? Eihän tuossa ole päätä eikä häntää.

Perus "kilttimiehen" uhriutumisprovo tuo aloitus. 

Ei ollut. Ne on katkeria, ap ei katkera vaan kirjoitti kieli poskella.

Saattoi se kieli peräti veivata suupielestä toiseen. Jäi vaikutelma ke hi tys vam mas ta

Vierailija
75/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtustako tuon voisi näkemättä tietää. Kysy niiltä sadoilta naisilta.

Aloituksesi oli jaarittelua. Vaikuttaa, ettet pääse asiaan.

Ajatus lienee se että naisten täytyy nyt jotenkin onnistua ihastumaan palavasti häneen vaikka eivät koe vetoa. Hän itse ei ole valmis samaa yrittämään epäkiinnostava naisen kanssa, tietenkään. Näin aina. 

Vierailija
76/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuskin on treffejä olllut kenenkään muun kuin oman kätesi kanssa.

Jos olisi, tietäisit kyllä mistä kiikastaa.

Ja kun et tiedä, kerron: asenteesi on naisia pelkäävän ja vihaavan ääliön asenne. Et pysty kohtaamaan naista vertaisenasi, joten mitään  kipinääkään ei syty.

Olet passiivis-aggressiivinen teeskentelijä ja liero.

Vierailija
77/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, luotettava ja ystävällinen on perustaso, eikä mitään erikoisempaa saati erikseen kiinnostusta herättävää. Vähän sama kuin sanoisin, että miksi muut eivät kiinnostu, en edes ole väkivaltainen tai räiskånnyt ketään. 

Vierailija
78/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä ei ole olemassa. Myönnä puutteesi ja ota opiksi. Jokin syy eroosi varmasti oli.

Itse en voisi ikinä olla ohjelmatoimiston kanssa yksissä, mutta tiedostan itsenäisen luonteeni, enkä yritä pariutua väkisin.

Todella lapsellinen teksti, jossa uhkaat muuttua m""*" ksi. Kuule, sieltä se luonto vähän raaputtamalla taisi esiin noustakin.

Ei kiitos

Vierailija
79/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senssipalsta- ja Tinder-miehiin en koskisi pitkällä tikullakaan. 👎

Normimiehet miehet tulevat vastaan elävässä elämässä ja tutustuminen syntyy siinä luonnollisesti kasvotusten. 👍

Vierailija
80/90 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen, hyvä ja luotettava - näillä yltää ainoastaan tavallisten ihmisten joukkoon. Nämä ovat tavallisen ihmisen ominaisuuksia ja jotain, mitä jokaiselta pitäisi löytyä. Eikä että nyt on joku tavaton kutalkimpale löytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä