Miksi ystävälliset, hyvät ja luotettavat miehet ei kiinnosta naisia?
Olen eronnut pitkästä parisuhteesta kolmisen vuotta sitten ja sen jälkeen tässä tinderöinnyt kolmisen vuotta. Olen käynyt deiteillä varmasti muutaman tusinan naisen kanssa ja muutama on johtanut pidempään tapailuun, joidenkin kanssa käynyt monilla treffeillä, toisten kanssa yksillä ja muutaman kanssa vain seksiä, yksi venyi jopa puolenvuoden parisuhteeksi. Eli en näe että ongelma on löytää siis seuraa tai päästä treffeille. Olen hyvin avoin, olen hyvin sosiaalinen, elämäntilanne vakaa, kokenut elämässä paljon asioita, ei ole asiaa josta en uskaltaisi keskustella, minulla riittää ystäviä, harrastuksia, haluan kehittää itseäni jatkuvasti, töissä ja harrastuksissa, seksi on hyvää, monta asiaa johon suhtaudun intohimoisesti, omaan omat mielipiteet ja olen usein se joka järjestää tekemistä tai ohjelmaa, ja monta muuta hyvää asiaa.
Mutta ongelma kolmeen naiseen olen ihastunut ja yhteen jopa ehtinyt rakastua ja toistamiseen kuulen että paperilla sinä ja tämä meidän juttu on täydellinen, mutta jotain puuttuu. Olet todella hyvä mies, kiltti, hyvää seksiä, olet luotettava, spontaani, avoin, hellä, kuuma, jne jne, mutta ei
Niin mitä ihmettä, pitääkö tässä suoraan ruveta mulk**si, pelottavaksi, epätasaiseksi, välinpitämättömäksi, narsistiksi tai muuttaa metsään erakoksi. Haluan kuitenkin että nainen osaa keskustella, itsevarma, löytyy intohimoa, luotettava, pitää itsestään huolen ja elämässä on muutakin kuin koti ja lapset(joka on toki itsellekin tärkeintä, mutta elämässä pitää olla muutakin).
Ajatuksia, onko joku muu kohdannut samaa?
(tämä kirjoitettu vähän kieliposkella, ei tarvitse ottaa vakavasti, vaan herättää keskustelua)
Kommentit (90)
Muuta metsään erakoksi. Sinunlaisiasi katkeria kusipäitä on jo muutenkin liikaa. Terveisin kaikki naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sä oikein sekoilet? Miksi luulet, että jutun loppumisen syy on se, että olet ystävällinen, hyvä ja luotettava? Eihän tuossa ole päätä eikä häntää.
Voi olla että tuo on läppä, vaan kertoohan se huonoista ihmissuhdemalleista ja kiintymyssuhteen ongelmista, jos noin oikeasti ajattelee.
Kiltti voi olla myös päältä vain kiltti, eli jos ei ole aidosti läsnä, vaan peittää ne puolet itsessään, joita kuvittelee että maailma ei hyväksy, niin sellainen tuntuu helposti etäiseltä ja falskilta.
Miten suoraan sinulle pitäisi sanoa? Vaikka ap tatuoisi otsaansa "minä vihaan naisia", pohtisit varmaan pää höyryten että onko se vaan läppä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sinun ongelmasi on se, ettet kiinnostu niistä naisista jotka haluavat juuri sinut ja vain sinut. Taidat olla vähän jännänaisten perään. Terapia auttanee.
Heh tää oli hyvä 😆 jännänaisiakin on miksi tätä ei ole lanseerattu?.. miehet on aina bitchien perään, se on muuten totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisyys ja luotettavuus ovat vähimmäisvaatimuksia. Niissä ominaisuuksissa ei ole mitään hienoa.
Eikä sinussa edes ole kumpaakaan ominaisuutta, kun suollat tuota naisvihamielistä paskaa.
Jep, normaali ihminen ei ala uhoamaan, että pitääkö muuttua narsistiseksi kuspääksi tai erakoksi metsään, kun ei parisuhdetta tule. Normaali ihminen vain jatkaa elämäänsä sinkkuna, jos kokee tulevansa surulliseksi deittailusta.
Valitettavasti täsmälleen samoja itkupotkuraivareita vetäviä miehiä on tuhansittain. He vilpittömästi uskovat että on ok alkaa uhkailla kaikkia naisia väkivallalla, kun ovat tulleet torjutuksi. Se ei ole normaalia, mutta yleistä se kyllä on. Miehille. Naiset eivät tee samoin. Naiset ovatkin ihmisinä parempia.
Kouluampujat ja massapuukottajat harvemmin tosiaan ovat naisia.
Anna kun arvaan: oletko puhunut niille naisille noita "kiltit miehet eivät kiinnosta naisia" -juttuja? Edes vähän vihjaillen? Oletko haukkunut exääsi naisille? Jos olet, siitä se johtuu.
Ei ole normaalia tai tervettä kuvitella että suhteiden kariutumisen syynä olisi positiiviset luonteenpiirteet. Eikä todellakaan ole tervettä miettiä alkaisiko inhottavaksi ihmiseksi - oikeasti kiva ja hyvä ihminen ei HALUA eikä edes pystyisi olla inhottava.
Tuollaisen miettimisestä tulee vain mieleen, että henkilö ei ole oikeasti mukava, vaan koko ajan pinnistelee piilottaakseen ilkeytensä, ja siksi katkeroituu kun tuo efortti ei tuokaan haluttua tulosta. Oikeasti kiva ja kiltti on sitä riippumatta siitä mitä muut tekevät, koska se kilttiys on hänen luonteensa, ei jokin voimanponnistus.
Mutta kuten Hollywood-tähdistäkin huomataan, niin ei ne suhteet kestä parhaimmillakaan miehillä tai naisilla nykyaikana välttämättä. Vaikka se ei oikein olekaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sinun ongelmasi on se, ettet kiinnostu niistä naisista jotka haluavat juuri sinut ja vain sinut. Taidat olla vähän jännänaisten perään. Terapia auttanee.
Heh tää oli hyvä 😆 jännänaisiakin on miksi tätä ei ole lanseerattu?.. miehet on aina bitchien perään, se on muuten totta!
Ei niin hullua naista, ettei sille miestä löydy. Mutta miehet eivät halua myöntää kiinnostuvansa jännänaisista tai että kaikki, missä on reikä, kelpaa, vaan haluavat puhua vain kuinka naisilla on niin helppoa pariutuminen, kun heille ei ole vaatimuksia ja kuinka naiset kiinnostuvat vain jännämiehistä.
Tai ei Hollywood-tähdet toki parhaita miehiä ja naisia mitenkään välttämättä ole, mutta varmastikin aikalailla tavoitelluimpia...
Mulla vähän häiritsi tuo kun mainitsit pariin kertaan "hyvää seksiä" ja että miten kiltti olet. Aika moni joka mainostaa olevansa hyvä sängyssä on hirveä perus rynkyttäjä tai hinkkaa klitorista niin että kipinät sinkoo. Yleensä "hyvää seksiä" ei ole mikään ihmisen ominaisuus vaan joidenkin kanssa se toimii ja joidenkin kans ei, siihen täytyy vähän osata virittäytyä you know...
Ja tää kiltti. Huoh. Moni vaan ottaa ton kiltin joskuks kivaks sanaks kuvaamaan itseään, eikä sitten sen pidemmälle mieti mitä on oikeasti kiltteys. Moni mieltää sen niin, että sit on kiva ja ystävällinen muille ja voi halutessaan mainostaa itseään kilttinä niin se kuulostaa hyvältä. Mutta se ei mene ihan noin. Kiltti ei myöskään missään tilanteessa pohtisi, että rupeisinko tässä nyt mul*kuksi tai k*sipääksi, semmonen ei kiltiltä onnistu. Ei edes läpällä niinkun sen varmasti tarkoititkin :D
Mieti näitä vielä..? Oisko sitten kuitenkin niin, ettet ihan rehellinen itselles ole? Googlaa nice guy syndrome!
Vierailija kirjoitti:
Tai ei Hollywood-tähdet toki parhaita miehiä ja naisia mitenkään välttämättä ole, mutta varmastikin aikalailla tavoitelluimpia...
Miten tämä liittyy suomalaisten naisten ja miesten deittailuun ja pariutumiseen? Miten tuo liittyy niihin keskusteluihin, joissa puhutaan syvällisistä suhteista ja aidosta yhteensopivuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän häiritsi tuo kun mainitsit pariin kertaan "hyvää seksiä" ja että miten kiltti olet. Aika moni joka mainostaa olevansa hyvä sängyssä on hirveä perus rynkyttäjä tai hinkkaa klitorista niin että kipinät sinkoo. Yleensä "hyvää seksiä" ei ole mikään ihmisen ominaisuus vaan joidenkin kanssa se toimii ja joidenkin kans ei, siihen täytyy vähän osata virittäytyä you know...
Ja tää kiltti. Huoh. Moni vaan ottaa ton kiltin joskuks kivaks sanaks kuvaamaan itseään, eikä sitten sen pidemmälle mieti mitä on oikeasti kiltteys. Moni mieltää sen niin, että sit on kiva ja ystävällinen muille ja voi halutessaan mainostaa itseään kilttinä niin se kuulostaa hyvältä. Mutta se ei mene ihan noin. Kiltti ei myöskään missään tilanteessa pohtisi, että rupeisinko tässä nyt mul*kuksi tai k*sipääksi, semmonen ei kiltiltä onnistu. Ei edes läpällä niinkun sen varmasti tarkoititkin :D
Mieti näitä vielä..? Oisko sitten kuitenk
Minullakin osui silmään tuo "hyvä seksi" - kun sehän on aina sen vastapuolen määriteltävissä, ja seksissäKIN on olennaista se, että siinä ollaan samanhenkisiä ja sovitaan yhteen. Itselläni on kokemusta sellaisestakin, että seksi sinänsä oli hyvää, eikä missään nimessä huonoa, mutta silti se ei ollut oikein kunnolla SYTYTTÄVÄÄ. Ja tässä ei ollut vika toisessa osapuolessa, vaan olimme vain ehkä seksissä hiukan erityyppisiä. Sellainen perusseksi kyllä "toimi", että kumpikin sai orgasmin, mutta joidenkin muiden kanssa sitten on ollut eri tavalla intohimoista, kokeilevaa, vähän eläimellistäkin, eikä pelkkää perusseksiä. Ja ei ollut kyse siitä, etten olisi kertonut toiselle, mistä tykkään. Mutta jos toinen ei ole samanhenkinen, niin ei se silloin toimi tai lähde luontevasti, joten silloin pysytään perusseksissä vaan.
Ensin kerrot, että erosit parisuhteesta 3 vuotta sitten.
Seuraavaksi kerrot, että tämän 3 vuoden aikana sinulla oli puolentoista vuoden mittainen parisuhde.
Jokin ei nyt täsmää.
Jos mies ei kiinnosta naisia, niin oletan, että miehestä löytyy jokin häiritsevä piirre.
Itse kiinnostun nimenomaan luotettavista tyypeistä. Jos yhtään alan miettimään toisen luotettavuutta niin homma ei pelitä. Ennalta-arvattavuus on monessa asiassa myös hyvä juttu. Et vain oo vielä tavannut sitä tyyppiä joka mätsää sinun kanssa tarpeeksi hyvin. Tai sitten taustalla voi naisilla olla jotain muita syitä mille et itse olisi mahtanut mitään.
N31
Vataus sinulle: Treffeillä ulkona:Miksi mies sanoo en ole saanut naista 8-10 vuoteen. En ole juonnut 2 viikkoon.EX oli Hirveä nainen? Halaa mua kun 8 vuoten kukaan ei halanut ja mene kuselle pusikoon.Samalla juo pienestä taskumatista raakaa kosken korvaa ja ihmetele kun saa pakit.Vaikka kuinka vääntää känissä olen kiltti mies!Lopulta tokaisee,kun saa pakit,no et sinäkään niin hyvän näköinen että olisi varaa valita mies..
Vierailija kirjoitti:
Tapailin miestä joka oli juuri kuvailemasi kaltainen. Kaikki oli lähes täydellistä, mutta kuvaili sänkytaitojaan huimiksi. Valitettavasti hän ei ollut sängyssä niin hyvä kuin luuli. Lisäksi iso kaljamaha ja sohvalla loikoilu vei minulta eroottiset halut. Muuten oli kyllä hyvä mies.
Ja vieläpä täysin oman tasoisesi.
Syy on tod.näk joku asia mitä on vaikea toiselle ilmaista esim. ulkonäköön tai seksiin liittyvä puute.
Kiltteys yms. ei monia (aikuisia) naisia haittaa, se on vaan plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sä oikein sekoilet? Miksi luulet, että jutun loppumisen syy on se, että olet ystävällinen, hyvä ja luotettava? Eihän tuossa ole päätä eikä häntää.
Niinpä. Ne naiset varmaan poimi ap:n tavasta kommunikoida juuri tuon tavan tehdä outoja päätelmiä. Tuollainen ihminen ei ole kovin tasapainoinen ja keskustelu on mahdotonta kun toinen vääntää ihan ihmeellisiä johtopäätöksiä joissa ei ole päätä eikä häntää.
Voi olla että tuo on läppä, vaan kertoohan se huonoista ihmissuhdemalleista ja kiintymyssuhteen ongelmista, jos noin oikeasti ajattelee.
Kiltti voi olla myös päältä vain kiltti, eli jos ei ole aidosti läsnä, vaan peittää ne puolet itsessään, joita kuvittelee että maailma ei hyväksy, niin sellainen tuntuu helposti etäiseltä ja falskilta.