Miksi ystävälliset, hyvät ja luotettavat miehet ei kiinnosta naisia?
Olen eronnut pitkästä parisuhteesta kolmisen vuotta sitten ja sen jälkeen tässä tinderöinnyt kolmisen vuotta. Olen käynyt deiteillä varmasti muutaman tusinan naisen kanssa ja muutama on johtanut pidempään tapailuun, joidenkin kanssa käynyt monilla treffeillä, toisten kanssa yksillä ja muutaman kanssa vain seksiä, yksi venyi jopa puolenvuoden parisuhteeksi. Eli en näe että ongelma on löytää siis seuraa tai päästä treffeille. Olen hyvin avoin, olen hyvin sosiaalinen, elämäntilanne vakaa, kokenut elämässä paljon asioita, ei ole asiaa josta en uskaltaisi keskustella, minulla riittää ystäviä, harrastuksia, haluan kehittää itseäni jatkuvasti, töissä ja harrastuksissa, seksi on hyvää, monta asiaa johon suhtaudun intohimoisesti, omaan omat mielipiteet ja olen usein se joka järjestää tekemistä tai ohjelmaa, ja monta muuta hyvää asiaa.
Mutta ongelma kolmeen naiseen olen ihastunut ja yhteen jopa ehtinyt rakastua ja toistamiseen kuulen että paperilla sinä ja tämä meidän juttu on täydellinen, mutta jotain puuttuu. Olet todella hyvä mies, kiltti, hyvää seksiä, olet luotettava, spontaani, avoin, hellä, kuuma, jne jne, mutta ei
Niin mitä ihmettä, pitääkö tässä suoraan ruveta mulk**si, pelottavaksi, epätasaiseksi, välinpitämättömäksi, narsistiksi tai muuttaa metsään erakoksi. Haluan kuitenkin että nainen osaa keskustella, itsevarma, löytyy intohimoa, luotettava, pitää itsestään huolen ja elämässä on muutakin kuin koti ja lapset(joka on toki itsellekin tärkeintä, mutta elämässä pitää olla muutakin).
Ajatuksia, onko joku muu kohdannut samaa?
(tämä kirjoitettu vähän kieliposkella, ei tarvitse ottaa vakavasti, vaan herättää keskustelua)
Kommentit (90)
Kaikki kannattaa unohtaa mitä tulee ennen mutta sanaa ja siirtyä eteenpäin. Ehkä ongelmasi on juuri tuo että tapailet useaa samaan aikaan. Itse en jatkaisi kenenkään tapailua jos tietäisin et ravaa treffeillä muidenkin kanssa.
Otsikkosi on pielessä. Vika on siinä, ettet ole kohdannut sopivaa naista.
Mielestäni Tinder-kulttuuri vääristää pahasti ihmisten pariutumista. On ihan normaalia olla yksin, jopa vuosia, ennenkuin löytyy rakkaus. Ei ole normaalia käydä treffeillä jatkuvalla syötöllä. Ei vain ole niin, että kun tapaat tarpeeksi monta naista eli treffailet oikein tehokkaasti, seassa on takuulla loppuelämäsi rakkaus.
Huomaatko, tuon mukaan henkimaailman asiat, koska omasta kokemuksestani ajattelen, että sinä löydät ihmisen, joka suorastaan odottaa sinua, kun on sen aika. Et väkisin etsimällä. Nykyihmisillä on kauhean suorituskeskeinen ja myös kaiken hallitsemisen harhaan perustuva käsitys parisuhteesta. Rakkaus löytyy usein kun sitä odottaa vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senssipalsta- ja Tinder-miehiin en koskisi pitkällä tikullakaan. 👎
Normimiehet miehet tulevat vastaan elävässä elämässä ja tutustuminen syntyy siinä luonnollisesti kasvotusten. 👍
Se sun elävässä elämässä vastaan tuleva normimies on hyvin todennäköisesti myös senssipalstoilla. Ihan samoja tavallisia tallaajia niillä pyörii.
Todellakaan ei pyöri.
Teinitytöstä asti kaikki poikaystäväni, ja nyt jo edesmennyt puoliso, ja hänen jälkeensä kiinnostusta osoittaneet miehet, ovat kaikki tulleet vastaani ihan elävässä elämässä, työpaikan liepeillä, vapaa-ajan vietossa jne. Ryypiskely- ja tanssipaikoissa en edes käy. Kuten en niissä senssijutuissakaan.
Onni tulee eläen, ei etsien, kuuluu vanha sanontakin.
Vaikka ei edes ketään hakisi, niin niitä kiinnostuneita vain tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senssipalsta- ja Tinder-miehiin en koskisi pitkällä tikullakaan. 👎
Normimiehet miehet tulevat vastaan elävässä elämässä ja tutustuminen syntyy siinä luonnollisesti kasvotusten. 👍
Se sun elävässä elämässä vastaan tuleva normimies on hyvin todennäköisesti myös senssipalstoilla. Ihan samoja tavallisia tallaajia niillä pyörii.
Todellakaan ei pyöri.
Teinitytöstä asti kaikki poikaystäväni, ja nyt jo edesmennyt puoliso, ja hänen jälkeensä kiinnostusta osoittaneet miehet, ovat kaikki tulleet vastaani ihan elävässä elämässä, työpaikan liepeillä, vapaa-ajan vietossa jne. Ryypiskely- ja tanssipaikoissa en edes käy. Kuten en niissä senssijutuissakaan.
Onni tulee eläen, ei etsien, kuuluu vanha sanontakin.
Vaikka ei edes ketään
Et ymmärtänyt. Sä olet ensinnäkin ilmeisesti jo iäkkäämpi. Sun sukupolvella oli ja voi olla edelleen toisin. Mutta et edelleenkään voi tietää etteikö ne sun tapaamasi miehet olisi MYÖS etsineet seuraa senssipalstoilla. Sä et käy niissä, sä et voi tietää ketä siellä on. Senssipalstalla oleminen ei poissulje muuta elämistä. Se on monelle vain osa sitä elämää.
Lukematta muita vastauksia: onko aloitus keksitty kun sanot, että se on tehty kieli poskwssa ja vain keskustelun herättämiseksi? Kuvaamaasi ilmiötä ei ole olemassa,mutta haluat keskustelua, jossa syytellään naisia vsin manipuloinnin vuoksi vai?
Miksi kyselet ystävällisten, hyvien, luotettavien ongelmista, miksi et kerro "totuutta" itsestäsi? Ystävällistä voi esittää. hyvää voi esittää ja luotettavaa voi esittää, oletko todella näitä kaikkia. Kaikkien edelläkerrottujen aiempien vastausten lisäksi voihan olla, että et huomaa jotain omassa käytöksessäsi. Ystävällistä esittävä voi olla myös kylmä. Hyvä voi olla vain seurassa hyvä ja muuten "salassa" aivan jotain muuta jne. Joillakin naisilla on hyvin tarkka vaisto, joka kertoo, onko kaikki totta, mitä väitetään. Vastaavatko teot sanoja? Ovatko eleet ja ilmeet "linjassa"? Ja ainahan löytyy "tiedottajia", jotka tietävät varoittaa, jos löytyy jotain epäilyttävää tai vähemmän hyvää käytöstä. Myös ongelmat näkyvät, käytöksessä, puheissa, työssä ja kotona.
Jos siis olet, mitä väität, tulet löytämään, mitä etsit, niin se vain menee.
Naiset eivät syty kilttimiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät syty kilttimiehistä.
Kyllä syttyvät jos kilttimies on kuin teräsmies valeasussa eli niin sanottu raamikas nörtti.
Mitä jos on niin, että mies oikeasti luulee itseään kiltiksi ja empaattiseksi jne... Mutta on sitten myös mykkäkouluherkkä mököttäjä, jos ei tehdä ihan juuri hänen ajatustensa mukaan, sekä narsistilta haiskahtava määräilijä, joka katsoo asiakseen ohjailla naistuttavaansa joka ikisessä detaljissa, aina luomivärin sävyä ja korviksia ja pöydän kattamista, ja kaikkea maan ja taivaan väliltä, myöden? Mutta koska äijä itse ei näe käytöksessään mitään moititavaa, päin vastoin, hänhän vain "opastaa", niin tuo osuus tarinasta jäikin ehkä kirjoittamatta?
Tämä oli pelkkä arvaus, kunhan arvasin.