Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystävälliset, hyvät ja luotettavat miehet ei kiinnosta naisia?

Vierailija
01.12.2023 |

Olen eronnut pitkästä parisuhteesta kolmisen vuotta sitten ja sen jälkeen tässä tinderöinnyt kolmisen vuotta. Olen käynyt deiteillä varmasti muutaman tusinan naisen kanssa ja muutama on johtanut pidempään tapailuun, joidenkin kanssa käynyt monilla treffeillä, toisten kanssa yksillä ja muutaman kanssa vain seksiä, yksi venyi jopa puolenvuoden parisuhteeksi. Eli en näe että ongelma on löytää siis seuraa tai päästä treffeille. Olen hyvin avoin, olen hyvin sosiaalinen, elämäntilanne vakaa, kokenut elämässä paljon asioita, ei ole asiaa josta en uskaltaisi keskustella, minulla riittää ystäviä, harrastuksia, haluan kehittää itseäni jatkuvasti, töissä ja harrastuksissa, seksi on hyvää, monta asiaa johon suhtaudun intohimoisesti, omaan omat mielipiteet ja olen usein se joka järjestää tekemistä tai ohjelmaa, ja monta muuta hyvää asiaa.

Mutta ongelma kolmeen naiseen olen ihastunut ja yhteen jopa ehtinyt rakastua ja toistamiseen kuulen että paperilla sinä ja tämä meidän juttu on täydellinen, mutta jotain puuttuu. Olet todella hyvä mies, kiltti, hyvää seksiä, olet luotettava, spontaani, avoin, hellä, kuuma, jne jne, mutta ei

Niin mitä ihmettä, pitääkö tässä suoraan ruveta mulk**si, pelottavaksi, epätasaiseksi, välinpitämättömäksi, narsistiksi tai muuttaa metsään erakoksi. Haluan kuitenkin että nainen osaa keskustella, itsevarma, löytyy intohimoa, luotettava, pitää itsestään huolen ja elämässä on muutakin kuin koti ja lapset(joka on toki itsellekin tärkeintä, mutta elämässä pitää olla muutakin).

Ajatuksia, onko joku muu kohdannut samaa?

(tämä kirjoitettu vähän kieliposkella, ei tarvitse ottaa vakavasti, vaan herättää keskustelua)

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ennalta arvattavia eivätkä tuo naisen kaipaamaa jännitystä arkeen. Ei kukaan nainen halua elää lopun ikäänsä samaa skeida elämää, jossa ei tapahdu mitään.

Vierailija
2/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinun ongelmasi on se, ettet kiinnostu niistä naisista jotka haluavat juuri sinut ja vain sinut. Taidat olla vähän jännänaisten perään. Terapia auttanee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarve toitottaa, että on hirmu hyvä mies, niin silloin sitä tuskin on. Ei hyvät ihmiset sitä hoe, kun ei tarvitse, he vain ovat sitä. 

Vierailija
4/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian ennalta arvattavia eivätkä tuo naisen kaipaamaa jännitystä arkeen. Ei kukaan nainen halua elää lopun ikäänsä samaa skeida elämää, jossa ei tapahdu mitään.

Mitä aktuaalista tuubaa mä juuri luin...

Vierailija
5/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sä oikein sekoilet? Miksi luulet, että jutun loppumisen syy on se, että olet ystävällinen, hyvä ja luotettava? Eihän tuossa ole päätä eikä häntää.

Vierailija
6/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet treffaillut monta naista viime aikoina ja silti väität, ettei naisia kiinnosta?

Selkeästi kiinnostaa. Pitkään suhteeseen silti tarvitaan se ihastuminen ja rakastuminen, eikä vain joku, joka on paperilla täydellinen.

Vierailija
7/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava mies on tylsä. Epäluotettava on jännittävä, koska ei voi tietää voiko tänään luottaa vai ei! Jännitystä!

Vierailija
8/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarve toitottaa, että on hirmu hyvä mies, niin silloin sitä tuskin on. Ei hyvät ihmiset sitä hoe, kun ei tarvitse, he vain ovat sitä. 

Ei kai tuo aloittaja ole toitottanutkaan. Itse ainakin ymmärsin tuosta, että nuo tapaavansa naiset ovat kehuneet.

Vierailija
9/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kiinnostaa! Mulla on sellainen puolisona ja rakastajana!

Vierailija
10/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä sä oikein sekoilet? Miksi luulet, että jutun loppumisen syy on se, että olet ystävällinen, hyvä ja luotettava? Eihän tuossa ole päätä eikä häntää.

Perus "kilttimiehen" uhriutumisprovo tuo aloitus. 

Vierailija
11/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka oli juuri kuvailemasi kaltainen. Kaikki oli lähes täydellistä, mutta kuvaili sänkytaitojaan huimiksi. Valitettavasti hän ei ollut sängyssä niin hyvä kuin luuli. Lisäksi iso kaljamaha ja sohvalla loikoilu vei minulta eroottiset halut. Muuten oli kyllä hyvä mies.

Vierailija
12/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo aloittaja ole toitottanutkaan. Itse ainakin ymmärsin tuosta, että nuo tapaavansa naiset ovat kehuneet.

Se, että ap kutsuu itseään KILTIKSI, on varoitusmerkki. Miksi kukaan aikuinen ihminen kutsuisi itseään kiltiksi? Voisin ymmärtää, että 7-vuotias lapsi kuvailee itseään kiltiksi, mutta aikuinen mies. Huhheijaa.

Vierailija
13/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotontahan sitä on ruudun takaa diagnosoida mikä mättää. Varsinkin kun ihmiset tuppaa näissä ketjuissa kuvittelemaan että hyvät puolet on se mikä määrittää ihmissuhteen, kun oikeasti sen määrittää ne huonot puolet. Allu esim jättää aina kertomatta että hänellä on epävakaa pershäiriö ja oppimisvaikeuksia, kun juuri ne määrittää hänen pariutumisensa kohtalon. Ei se että hän on omasta mielestään tavallinen työssäkäyvälle mies. 

Vierailija
14/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tykkään kilteistä kunnon miehistä, mutta taidat olla liian menevä ja aktiivinen, paljon ystäviä, harrastuksia ja muita aktiviteetteja. Ehkä me kilteistä tykkäävät ollaan vähän hissukoita eikä jakseta perässäsi.

Vierailija
15/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kiinnostaa! Mulla on sellainen puolisona ja rakastajana!

Tietävätkö he toisistaan?

Vierailija
16/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa kun jättää jonkun, koska tunteita ei ole herännyt eikä kemiaa ole, usein kerrotaan niitä hyviä asioita toisesta pehmentämään iskua. 

Vierailija
17/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ap kutsuu itseään KILTIKSI, on varoitusmerkki. Miksi kukaan aikuinen ihminen kutsuisi itseään kiltiksi? Voisin ymmärtää, että 7-vuotias lapsi kuvailee itseään kiltiksi, mutta aikuinen mies. Huhheijaa.

Monet naiset kuvaavat itseään kiltiksi.

"Olin niin kiltti narsistin uhri" jne.

Vierailija
18/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahdotontahan sitä on ruudun takaa diagnosoida mikä mättää. Varsinkin kun ihmiset tuppaa näissä ketjuissa kuvittelemaan että hyvät puolet on se mikä määrittää ihmissuhteen, kun oikeasti sen määrittää ne huonot puolet. Allu esim jättää aina kertomatta että hänellä on epävakaa pershäiriö ja oppimisvaikeuksia, kun juuri ne määrittää hänen pariutumisensa kohtalon. Ei se että hän on omasta mielestään tavallinen työssäkäyvälle mies. 

Aijaa, yleensä tällä palstalla ollaan heti valmiita  diagnosoimaan toisia.

Onko tuo Allu siis sinun hyvä ystäväsi ja kertonut nuo asiat sinulle vai mistä tiedät?

Ja mikä on pershäiriö?

Vierailija
19/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset syttyy miehistä, joiden ominaistuoksu kertoo sopivan erilaisista geeneistä, joilla tulis terveitä lapsia. Siinä voi olla yksi syy, miksi "paperilla hyvä" ei sytytä.

Kiintymyssuhdemallit jne. vaikuttaa toki myös. Haetko jännempää naista vai toista kilttiä? Meneekö kiinnostukset aina ristiin? 

Vierailija
20/90 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syy miksi parisuhteet eivät ole onnistuneet löytyy henkilöiden välisestä dynamiikasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan