Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tulkitsevat tavalliset arjen vuorovaikutus tilanteet ahdisteluksi?

Vierailija
26.11.2023 |

Puheet. Katseet. Eleet. Kosketukset?

Kommentit (310)

Vierailija
221/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä minä ahdistun vaatetusliikkeen miespuolisesta myyjästä. Liian tungettelevaa ja iholle pyrkivää. Homotutka piippaa heti. Miesten työskentely vaate- tai muotialalla asiakaspalvelussa pitäisi kieltää. Myös tukholmassa miespuolinen raitsikan rahastaja yritti iskeä. Tulee tosi limainen fiilis.

Tuo on kyllä hirveetä. Ja nykyään homoja on jokapuolella jopa poliisina.. pelottavaa.. lukisivat raamattua ja tajuaisivat että helvettiin joutuvat tuolla menolla.

Vierailija
222/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se aina riippuu kuka lähestyy, että jos se on unelmien prinssi, joka saa itsevarmasti ottaa tämän naisen milloin vaan ja miten vaan. Mutta jos henkilö on joku ylipainoinen ujo mies, niin se on ällö ahdistelija.

Jos on ällö ahdistelija, niin on ällö ahdistelija. Ulkonäkö itsessään ei siihen vaikuta. Tosin se käytös vaikuttaa siihen, miten toisen ulkonäön kokee. Kolme eaimerkkiä: Tomi Metsäketo, Aku Hirviniemi, Roope Salminen. Kaikkien kohdalla perus/geneerisen hyvännäköinen ulkonäkö muuttui todella vastenmieliseksi. Metsäkedon kohdalla jo ennen uutisointia epäasiallisesta käytöksestä, koska se luonne on näkynyt hänessä aina. Laulustakin on vaikea nauttia, kun ihminen on vastenmielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että tässäkin keskustelussa naiset ovat niitä katkeria sinitukkasia feministejä jotka ei ymmärrä kuinka miehen flirttiä pitää kunnioittaa

Miksi miehen flirttiä pitäisi kunnioittaa?

Yleisesti ottaen ihmisiä pitää kunnioittaa. Koskee myös miehiä.

Vierailija
224/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ongelmaa. Valitsen aina mies puolisen kassan marketissakin, joita nykyisin onkin hyvin ja yleensä paljon fiksumpia kuin naiset. Jos muissa liikkeissä ei ole mies puolista asiakas palvelijaa niin vaihdan liikettä. Jos tulee puhelu jossa puhuu tuntematon nais ääni niin suljen puhelimen. Vähän aikaa sitten kadulla makasi ihminen niin kävelin lähemmäksi ja näin että se oli nainen saaneena jonkin kohtauksen niin vaihdoin toiselle puolen katua. Töissäkin naiset on jo oppineet että en heitä tervehdi enkä suostu tekemään heidän kanssaan töitä. Naisen yrittäessä tulla juttelemaan kanssani teen välittömästi selväksi miten vastenmieliseksi koen hänen yrityksensä. Naiset ovat kuin ilmaa minulle ja hyvä niin.

Suosittelen terapiaa, traumat ovat vakava asia.

Vierailija
225/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ahdistelee vähäpukeisina ja onlyfansseilla.

Vierailija
226/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on tällaiset naiset jotka tässä ketjussa ulisee aHdiSteLUsta:

Vierailija
227/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös puhuminen naiselle katsotaan ahdisteluksi joten pidä suusi kiinni jos vaikka naisimmeinen onkin kuulomatkan päässä. Hän sanoo jos tarvitsee jotakin ja silloinkin yleensä toiselle naiselle. Joten jätä heidät rauhaan !

Vierailija
228/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhu olette naiset kyllä sairaita nykyään. Onneksi olin kakskymppinen kolli ysärillä jolloin ajettiin frendien kanssa yläasteitten röökipaikoille perjantaisin ja poimittiin sieltä teinímisut bilettämään. Valuutta oli sixpäk sidukkaa ja tupakka-aski, ja hiljainen sopimus että muijat avaa haarovälít myöhemmin, tai ottavat vähintään tuplana suíkkiin takapenkillä. Eikä kellään ollut valittamista :D

Ja mietipä nyt uudestaan ilmaisua "hiljainen sopimus". Teidän ei tarvinnut ahdistella ketään (toivottavasti). Tytöt lähti kyytiin ja kuten sanoit, kellään ei ollut valittamista. Ahdistelun lisäksi vielä puuttuisi, että miehet haluaisivat määritellä, milloin naiset saisivat värkkejään käyttää. Aviovuoteessa, jottei liian liberaalia? Se, että nainen päättää itse on ahdistelun vastakohta, ei sen oikeutusta tukeva selitys.

Vierailija
229/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että tässäkin keskustelussa naiset ovat niitä katkeria sinitukkasia feministejä jotka ei ymmärrä kuinka miehen flirttiä pitää kunnioittaa

Miksi miehen flirttiä pitäisi kunnioittaa?

Yleisesti ottaen ihmisiä pitää kunnioittaa. Koskee myös miehiä.

Miksi sitten ahdistelevat miehet eivät kunnioita naisia?

Vierailija
230/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne turhasta suuttujat ovat yleensä niitä vähemmän viehättäviä, ja haluavat nähdä kaikki mahdolliset miehet heistä kiinnostuneina. Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.

Ahdistelussa ei ole kyse kiinnostuksesta, siinä on kyse vallankäytöstä. Oikeasti tunnetasolla toisesta kiinnostunut haluaa luonnostaan huomioida kiinnostuksen kohteen tunteet ja tehdä vaikutuksen, mikä ilmenee kohteliaisuutena.

Ehkä jossain täydellisessä maailmassa, missä ihmisten välisessä kommunikoinnissa ei koskaan tapahdu virheitä, noin voisi ollakin. Tässä ankeassa oikeassa elämässä kuitenkin käy välillä niinkin että joku lähestymisestä ahdistuu, vaikkei sillä "ahdistelijalla" mitään vallankäyttöön liittyvää motiivia oliskaan vaan kyse on ihan puhtaasti kommunikaation epäonnistumisesta, sosiaalisesta kömpelyydestä,

Mokia sattuu aina ja vääriä tulkintoja. Niistä kyllä selviää ihan peruskäyttäytymisellä. Suurta vahinkoa tuskin tulee, kun vaan perääntyy riittävästi heti, kun tajuaa, ettei toinen ole vastaanottavaisella asenteella. 

Ahdistelijat eivät yleensä tunnista itsessänsä vallankäyttömotiivia. Sen huomaa näissä aloituksissakin, joissa itketään, et mitään ei saa enää tehdä kun naiset ulisee kaikesta. Jos ymmärtäisivät, mistä on kyse, ei näitä ulinoita olis.

Vierailija
231/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhu olette naiset kyllä sairaita nykyään. Onneksi olin kakskymppinen kolli ysärillä jolloin ajettiin frendien kanssa yläasteitten röökipaikoille perjantaisin ja poimittiin sieltä teinímisut bilettämään. Valuutta oli sixpäk sidukkaa ja tupakka-aski, ja hiljainen sopimus että muijat avaa haarovälít myöhemmin, tai ottavat vähintään tuplana suíkkiin takapenkillä. Eikä kellään ollut valittamista :D

Ja mietipä nyt uudestaan ilmaisua "hiljainen sopimus". Teidän ei tarvinnut ahdistella ketään (toivottavasti). Tytöt lähti kyytiin ja kuten sanoit, kellään ei ollut valittamista. Ahdistelun lisäksi vielä puuttuisi, että miehet haluaisivat määritellä, milloin naiset saisivat värkkejään käyttää. Aviovuoteessa, jottei liian liberaalia? Se, että nainen päättää itse on ahdistelun vastakohta, ei sen oikeutusta tukeva selitys.

Yläasteikäiset tytöt ovat sakkolihaa, joiden kanssa seksistä ei täysi-ikäinen ilman poliisia voi sopia. Lapsiin kohdistuva seksuaalinen teko on aina väkivaltaa ja rangaistava vaikka lapsi itse olisi siihen suostuvainen. 

Vierailija
232/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette pystyisi elämään päivääkään eteläisessä Euroopassa jossa on normaalia kosketella työkaveria ja se on positiivinen osoitus yhteishengestä. 

Ei muuten ole. Siellä flirttaillaan, kyllä, mutta ei se mitään yhteishenkeä ole. Työpaikkaromanssit ovat yleisiä, mutta eihän se herranjumala tarkoita että kaikkia saa lääppiä. Sielläkin voi sanoa että älä tee noin jos ei tykkää.

Vierailija
233/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä koskettelet arjessa? Ei naisia saa kosketella.

Onko sulla todellakin niin heikko itsetunto, että sä et ota sitä imarteluna, jos mä kehun sun persettä ja sanon, että haluun kosketella sitä?

Ainiin, unohdin teidä naisten kaksinaismoralismin tässäkin asiassa, että yhtäkkiä se onkin ihan ok, kun sen tekee joku "ihana mies"

Ei tuo ole itsetunnosta kiinni. Tuo osoittaa, että ajattelet minun kroppaani seksuaalisesti ja minä en halua sinun seksualisoivan minua lainkaan, koska ajatuskin on kuvottava. Ymmärrätkö, kaikki miehet eivät ole naisten silmissä kiinnostavia. Jos vaikka isäni ikäinen äijä alkaisi puhumaan peppuni koskettelusta, niin se olisi minulle täydellinen järkytys ja oksetus. Ja kun te törpöt miehet puhutte tällaisia ihan lapsillekin

Kannattaa pukeutua peittävästi kuten monissa islaminuskoisissa maissa, mikäli haluaa ettei tule seksualisoiduksi yhdenkään miehen toimesta. 

Naurattaahan se, kuinka pukeudutaan muotoja korostaviin tiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin, ja sitten itketään kun joku siitä innostuu.

Vierailija
234/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, nyt kun muistelen, niin kyl me taidettiin muutamille sanoo et voi käydä huonosti jos et tuu messiin.. Mut siis se nyt oli sellast pientä taivutteluläppää vaan, ihan huumorilla :D

Vierailija
235/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaas sitä maskia vähän tiukemmalle, tädit. Viruksia liikkeellä!

Vierailija
236/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Tuo sun fantasia ei oo ahdistelua, vaan vapaaehtoista toimintaa. Sopimus eli molemmille osapuolille tilanne ok. 

Toki tossa nyt suojaikäraja paukkuu, mut se ei ollu ysärillä niin justiinsa kunhan ei väkisin tehty mitään.

Vierailija
237/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tässä asiassa on nyt joillekin miehille niin vaikeaa. Normaali puhuminen ja kohtelias huomioiminen ok, kähmiminen, seuraaminen, uhkailu ja painostaminen ei ole ok. Jokainen täysijärkinen mies tietää eron. 

Vierailija
238/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä minä ahdistun vaatetusliikkeen miespuolisesta myyjästä. Liian tungettelevaa ja iholle pyrkivää. Homotutka piippaa heti. Miesten työskentely vaate- tai muotialalla asiakaspalvelussa pitäisi kieltää. Myös tukholmassa miespuolinen raitsikan rahastaja yritti iskeä. Tulee tosi limainen fiilis.

Ongelma ratkeaa täydellisesti kun et käy näissä liikkeissä enää. Vältyt samalla sekä näiltä kohtaamisilta että siistin ja trendikkään pukeutumisen mahdollistamalta epätoivotulta huomiolta. Nythän näytät kerjäävän näitä kokemuksia, laitat itsesi alttiiksi joka tavalla sen sijaan, ettet antaisi aihetta lähestymisiin.

Vierailija
239/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se tuntuu ahdistelulta, se on ahdistelua.

Voi hyvää päivää. Ei näin.  Ei todellakaan näin! Jokainen nainen tuntee varmaan vähintään yhden naisen, joka koko ajan kuvittelee miesten olevan hänen kimpussaan ja tulkitsee kaiken sen mukaisesti. 

Ei. Todellakaan. Näin.

N38

Ei, en tunne yhtäkään sellaista naista. Kun tuttujani on ahdisteltu, ne ovat olleet aina yksittäistapauksia. Ei kuviteltuja.

Vierailija
240/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteni koskettaa kassaneihin kättä, kun maksan ostokseni käteisellä. Kassaneidin näkökulmasta se on mikroaggressio, mutta minulle se on puhdasta nautintoa. T: setämies

siis mikä ihmisessä on vialla, että hän saa nautintoa toisen ihmisen puistatuksesta? Ei ole ihan normaalia. Yleensä ihmiset pitävät siitä, että tykkääminennon vastavuoroista.

Tämä. Autismi?

Ei, autismilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Oikea diagnoosi on ääliö 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi