Erään tutkimuksen mukaan parasta miesseuraa naisille ikäryhmässä 35-50 olisi 55+
Tutkimuksessa kerrottiin, että hyvin usein naiset tuossa iässä alkavatko kiinnostua tuon ikäryhmän miehistä. Mietteitä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on täyttä soopaa koko kertomus. En tiedä yhtäkään tuon ikäistä naista joka olisi vanhemmista kiinnostunut. Ukot alkaa olemaan jo papparaisia tuossa iässä.
Varttuneempi mies voisi luoda huomattavasti enemmän taloudellisen turvallisuuden tunnetta. Kolmi-nelikymppisillä poikasilla ei varallisuutta usein vielä kauheasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on täyttä soopaa koko kertomus. En tiedä yhtäkään tuon ikäistä naista joka olisi vanhemmista kiinnostunut. Ukot alkaa olemaan jo papparaisia tuossa iässä.
Varttuneempi mies voisi luoda huomattavasti enemmän taloudellisen turvallisuuden tunnetta. Kolmi-nelikymppisillä poikasilla ei varallisuutta usein vielä kauheasti ole.
Päinvastoin, tuon ikäiset miehet etsivät nuorempaa naista taloudelliseksi turvaksi. Eläkkeellä voi sitten siipeillä naisen tienaamilla rahoilla.
Tämän täytyy olla jonkun vanhan miehen päiväuni. Ne naiset joilla biologinen kello tikittää ja jotka etsivät itsellensä elättäjää voivat kiinnostua selvästi vanhemmista miehistä. Ne naiset jotka hakevat seksiseuraa haluavat ikäänsä katsomatta nuoren miehen.
Kysyisin ap:ltä, miksi hän katsoo tarpeelliseksi spämmätä tätä samaa väittämäänsä jatkuvasti?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5948348/deittausvalmentajalta-tyly-tuom…
Tuossahan oli juuri samasta pitkä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on nykyisin ihan omat palkat ja varallisuudet. Huono tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on nykyisin ihan omat palkat ja varallisuudet. Huono tekosyy.
Jep itse voin kyllä vähän maksaakin siitä, ettei tarvitse alkaa saattohoitamaan jotain muumiota.
Minäkin luin "erään tutkimuksen", jonka mukaan yli 55-vuotiaat miehet sopivat parhaiten 78-vuotiaille naisille.
35-vuotiaat perhettä perustavat naiset ei todellakaan katsele vanhoja ukkoja. Kuka haluaa sairaita lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varallisuutta voin hankkia ihan itse. Parisuhteelta haen muita asioita.
N33
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5948348/deittausvalmentajalta-tyly-tuom…
Tuossahan oli juuri samasta pitkä keskustelu.
Deittausvalmentaja? 🤣 On siinäkin joku elämälleen tarkoituksen löytänyt.
Ei kyllä itseäni kiinnosta. Mieluummin nuorempi mies, kun miehen keskimääräinen elinaikaodote on kuitenkin matalampi. Minä olen jo vuosia sitten päättänyt, että kenenkään papparaisen hoitajaksi en ala. En omaishoitajaksi enkä perään katsojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luin "erään tutkimuksen", jonka mukaan yli 55-vuotiaat miehet sopivat parhaiten 78-vuotiaille naisille.
Minä luin saman! Tämän pohjalta on tulossa lakialoite, joka velvoittaa yli 55-vuotiaat miehet parisuhteeseen ja hoitosuhteeseen 78-vuotiaiden naisten kanssa.
Kaikki tälläiset tutkimukset on ihan höperöjä. Parasta seuraa naiselle/miehelle on se, jonka kanssa synkkaa. Olipa ikä mitä tahansa.
Olen N45 ja kun olin tinderissä joitain vuosia sitten. Hain korkeintaan 3 vuotta itseäni vanhempia.
Löysin 3 vuotta nuoremman. Asutaan yhdessä nyt.
Tässä iässä jo tajuaa ettei halua omaishoitajaksi omien vanhempien ohessa miehelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luin saman! Tämän pohjalta on tulossa lakialoite, joka velvoittaa yli 55-vuotiaat miehet parisuhteeseen ja hoitosuhteeseen 78-vuotiaiden naisten kanssa.
Tämä! Sote ja vanhushoito pitää ratkaista, ja työttömiksi jäävät 55+ miehet on ratkaisu.
Jos sun ikäraja miehelle on max 20 vuotta vanhempi, ne alkaa kiinnostaa tuossa iässä. Spede