Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?

Vierailija
26.11.2023 |

Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät

Kommentit (993)

Vierailija
221/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringien persvakonaru puhdistaa kakan pyllystä.

Vierailija
222/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valistaisitteko tässä sauma-asiassa. Tarkoitatteke sellaista leveän v:n mallista kuviota, joka kulkee keskeltä kumpaakin pakaraa vaosta alhaalta ylös kohti kylkiä?

Senhän voi välttää myös käyttämälä alushousuja, jotka peittävät pakarat kokonaan. 

Ja mistä kohtaa ne teidän mummohousut rullaantuu, ja missä tilanteessa? Ei minulla vain. Ehkä käytätte vääränmallisia tai -kokoisia, tai jotain huonolaatuisia halpiksia?

Tai sit ihmisillä on vaan eri mallisia pakaroita? Minä en tykkää stringeistä mutta kyllä tunnistan tuon alkkareiden rullaantumisongelman. Itselle se on pienempi paha kuin stringit jotka hiertää, mutta selvästikään stringit ei kaikkia hiertää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään kiinnostaa millaisia alkkareita muut pitää kun ette nää kun korkeintaan nuo saumat? Keskittykää omiin alkkarivalintoihinne.

Vierailija
224/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat mukavat, kun kangas ei hiosta pakaroita.

Mutta se sitten hiostaa pyllyvakoa ja kerää hajut siihen naruun. Eikä kyllä ole mikään kaunis näkykään jos suoraan sanoo.

Vierailija
225/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä normipikkarit latistaa perseen rumaksi laatikoksi, stringit ei tätä tee. Siinä muutama syy miksi käytän ainostaan stringejä.

Millaista löllöä takapuolen on oltava, jos alushousujen kankaassa on tarpeeksi voimaa sen litistämiseen? Ei ne normipikkarit mitään peltiä sentään ole, vaan esim. joustavaa peffan muotoon mukautuvaa puuvillasekoitetta.

Lihaksikkaat ja pyöreät pakarani pääsevät riittävästi oikeuksiinsa mummokalsareissa jotka ovat ihan parhaat! 

Vierailija
226/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän niitä siksi, etten halua saumojen näkyvän housujen kankaan läpi. 

Vierailija
227/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En paljon rumempia alushousuja tiedä kuin mummot tai Tai-malliset. Sopivat ainoastaan jos kroppa on kuosissa. Brazilian string malliset (korkea, napaan ulottuva vyötärö ja string-malli takaa) näyttää yleensä perseessä kuin perseessä hyvältä. Koskee myös bikinialaosia. Semmoiset kolmion malliset roikkuu kastuessaan irvokkaasti perseestä. String-malliset on myös kauniit urheilutrikoiden kanssa. Ei jätä kammottavia rajoja. Yleensä normipikkarit latistaa perseen rumaksi laatikoksi, stringit ei tätä tee. Siinä muutama syy miksi käytän ainostaan stringejä. 

Jos itsetuntosi tarvitsee stringejä, niin totta kai käytät niitä.

Totuus on usein yksinkertainen.

Vierailija
228/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt asiaa kyllä myös, en näe käyttötarkoitusta itselläni. Housuistakaan ei kyllä näy mitkään alushousujen saumat läpi, kun on kunnon housut, eikä seitinohuita tai kireitä housuja tai jopa trikoita, joita en myöskään laittaisi päälleni. Jos taas on jonkun mielestä seksikästä, niin minusta ei ole, ei naisilla eikä miehillä. PItääkö jotkut miehet muuten stringejä, ettei näy saumat housujen läpi tai olisi seksikkäämpää?

Oletko miettinyt, että joillain saattaa olla erimalliset pakarat kuin sinulla, esim. pyöreämmät? Silloin pikkarien lahkeet saattavat painaa pakaroita, eikä kyse ole siitä, että miltä se näyttää, vaan miltä se tuntuu. Yhtälailla voisi kauhistella vaikka joustamattomien farkkujen, korkokenkien, varvassukkien ja sormikkaiden käyttäjiä "hyyi, eikö sormikkaat hankaa sormien välejä, ja haise hieltä, itse käytän vain kunnollisia rukkasia

Tai-malliset eivät taatusti kiristä. Alkkareiden tulee olla joustavasta kankaasta tehtyjä ja niitä saa myös saumattomia. Minulle sopii vain Sloggit, jotka ovat juuri tuota mainitsemaani mallia. Myös saman merkin Romance, joita on kahta eri mallia. Yöt ilman mitään housuja pitkässä silkkiyöpaidassa, jotka eivät ikävästi kierry  tiukalle paketille, koska olen levoton nukkuja. Niin ja hiivoja sun muita vaivoja ei ole ollut koskaan.

Vierailija
229/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit eivät mene sen syvemmälle kuin peppuvakoĺeggingsitkään ja tavallisten pakkareiden kanssa vakoleggarit ei näytä niin hyviltä, koska muoto ei korostu.

Vierailija
230/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihme, että hiivatulehdukset lisääntyneet, kun käytetään stringejä. Ja pakaravaon hiertymät ovat ihan uusi ongelma. Huvittaa, että siitä tullaan läälärille valittamaan.

Hiivatulehdukset on lisääntyneet, koska aikuiset ihmiset syövät karkkia ja juovat limsaa, mitä ei parikymmentä vuotta sitten tehneet kuin lapsen tasolle jääneet. Ja jos alkkarien materiaali on hengittämätöntä tekokuitua, on aika sama onko kyseessä stringit vai perinteiset.

Onko stringivihaaja joku lattapeppu, vai miksi jotakuta kiinnostaa toisten pöksyt niin paljon? Samalla toitotetaan, että on pinnallista miettiä näkyykö rajat, mutta tuijotellaan muiden alkkarivalintoja?

Vierailija
231/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c

Totta et muita asioita tai arvoja tässä maailmassa ei enää olekaan kuin se, onko joku kiihottavaa....

Vierailija
232/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän stringejä, koska

- pakaroiden yli väljän v:n mallisesti kulkevat housut rullaantuu siitä pakaran kohdalta;

- koko pakaran peittävät alushousut hankaa nivustaipeesta (enempi edestä kuin takaa);

- shortsimalliset rullaantuu reisistä.

Minulla on pyöreä peffa ja huomattavan paksut reidet, mikä varmaan aiheuttaa ongelmia muiden alushousumallien kanssa. (Eikä kannata huudella sitä laihduttamista, koska olen normaalipainoinen. Kysymys on kropan mallista.)

Vierailija
233/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% puuvillaiset stringit on mukavat, niitä ei edes huomaa. Pitää olla oikeaa kokoa, totta kai liian pienet vaatteet on aina ikävät päällä. Mummomalliset menee aina jotenkin oudosti vakoon, ja niitä joutuu asettelemaan. Johtuu ehkä siitä, että treenaan, niin pakaralihasten liikkuessa se matsku siirtyy pikkuhiljaa, ja pian on toinen pakara paljaana ja alushousut mytyssä. Ei kiva.

Vierailija
234/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä käytetään ulkonäköseikkojen vuoksi, eli niitä käytetään muiden vuoksi. Tulee tässä ketjussakin selväksi. Miksipä muuten, ja joka muuta väittää, valehtelee. Sama kuin sanoo että hankin silikonit itseni vuoksi. Ok bulls hit.

Eipä noita kukaan terveysalan ammattilainen ole hyvänä valintana pitänyt, päin vastoin. 

Vierailija
235/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä normipikkarit latistaa perseen rumaksi laatikoksi, stringit ei tätä tee. Siinä muutama syy miksi käytän ainostaan stringejä.

Millaista löllöä takapuolen on oltava, jos alushousujen kankaassa on tarpeeksi voimaa sen litistämiseen? Ei ne normipikkarit mitään peltiä sentään ole, vaan esim. joustavaa peffan muotoon mukautuvaa puuvillasekoitetta.

Latistaa tarkoittaa eti asiaa kuin litistää.

-eri

Vierailija
236/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset turhaan ujostelee pikkuhousujen rajojen näkymistä. Mun mielestä se on seksikästä 😅

Tämän takia en halua niiden rajojen näkyvän. ps. Itselläni stringit on mukavat, eivätkä aiheuta mitään terveysongelmia. Ilmeisesti riippuu paljon ruumiin rakenteesta kenelle sopii ja kenelle ei.

Vierailija
237/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset turhaan ujostelee pikkuhousujen rajojen näkymistä. Mun mielestä se on seksikästä 😅

Tämän takia en halua niiden rajojen näkyvän. ps. Itselläni stringit on mukavat, eivätkä aiheuta mitään terveysongelmia. Ilmeisesti riippuu paljon ruumiin rakenteesta kenelle sopii ja kenelle ei.

Enemmän ihotyypistä kuin ruumiinrakenteesta

Vierailija
238/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit pitäisi kieltää. Sitten olisi yllätysratsioita, jossa tarkastettaisiin, ettei käytä.

Vierailija
239/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus vuosikymmenet sitten työkaveri joka aina pukuhuoneessa kun vaihdettiin vaatteita istui penkille pitkiksiä pukiessaan.Oli nuori nainen pukuhuoneen penkillä oli ahdasta kun oli rivi kaappeja ja yksi pitkä penkki.

Olin parikymmentä vuotta vanhempi ja mietin eikö nuori nainen pystynyt pukemaan housuja seisaaltaan. 

Minulta se käy vieläkin,64-vuotiaana.

Syy selvisi sitten huomattuani STRINGIT.

Aina pylly penkkiin vaik ois ollu kuinka ahdasta.Me vanhemmat puettiin seisaaltaan.

Vierailija
240/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kerran käytin niin perse kyllä palaa ja persreikä ärtyy. Uimahallissa nyt uusi muoti string uimapuku tai pikinit. Kauheen näköstä varsinkin lättänä, roikkuva takapuoli ilman lihasta🙄tai ylisuuri roikkuva appelsiini pylly. Moni kuvittelee olevansa seksikäs. Miks naisilla on hirvee tarve näyttää ittestänsä kaikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi