Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?

Vierailija
26.11.2023 |

Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät

Kommentit (993)

Vierailija
261/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua pakaroita peittävät alushousut häiritsevät, koska reunat voivat hiertää ihoa. Miksi istuisin kankulla sauman päällä? Miksi hankkisin finnejä tai muuta seumojen kohdalle? Tai haluaisin luoda epätasaisuutta pakaroihin?

Ihoni on herkkä myös jaloista ja kesäisin käytän mukavia kävelysandaaleja. Nahkanyörit tms. hiertävät.

Pehmeästä kankaasta valmistetut stringit ovat mukavat päällä.

Jaa stringeissäkö ei ole reunoja? Kyllä niissä on ja yhtä lailla istut niitten päällä. Tämä pääsi kyllä omituisimpien perusteluiden sarjaan ihan heittämällä. 

Mulla kyllä istuessa penkkiä koskettavat pakarat/reidet, ei haarat. Stringien saumat ja reunat eivät osu kohtiin, missä olisi painetta, sama pätee stringien "lahkeen" yläosaan takaa, housut painavat sieltä vähiten / samalla tavalla kuin kaikenmuotoisten alushousujen yläreuna. Itseä hiertää kyllä tosi pitsiset alushousut, mutta silloin ei ole mallilla väliä. Joskus olen ostanut vääränmalliset stringit, jotka hiersivät lantiolta, eli olivat liian kireät yläreunasta, ja pureutuivat lantion lihaan, eivät kuitenkaan haaroihin. Puuvillaiset eivät hierrä, ja hengittää oli ne sitten stringit tai ei. Hiivaa ei ole koskaan ollut.

Vierailija
262/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringien tarkoitus ei ole muuta kuin esitellä omaa hanuria. Käsittääkseni tyyli on omittu ammattilaisilta koteihin, jotta miehet olisivat tyytyväisempiä.

Se nyt ainakin on varma, ettei kukaan nainen sellaisia käyttäisi, jos ei olisi miehiä, jotka kuolaavat sellaisten perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit ovat aivan kamalia. En ole pitänyt mutta voin kuvitella miten hankaavat edestä ja takaa. Entäs talvella? Lämmittävätkö? En pitäisi että näyttäisin seksikkäältä (vaikka pakaroitani on kehuttu). Nuoret varsinkin ajattelevat ehkä että pitää näyttää melkein kaikki..jotta olisi muodissa mukana. Ei miehetkään pidä mitään epämukavia alkkareita. Vähän ovat bimbomaisia nämä Stringit!

Vierailija
264/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi gyne kerran kehui minun puuvillaisia mummoalushousujani ja sanoi, että ei ihme, että sinulla ei juuri ole ollut hiivatulehduksia ja sisätilat näyttää muutenkin siistiltä ja terveeltä. Että se on puuvillaisten ei-kiristävien alushousujen ansiota. Jos mieheni haluaa joskus sensuaalista viihdykettä, niin häntä varten minulla on sitten kaikenlaisia pitsihepeniä, jotka voi vetäistä nopeasti päälle mummoalkkarien sijaan

Enpäs tiennytkään että gynellä tarkastetaan nykyään alushousutkin...

Vierailija
265/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostaako naiset, että niistä urheilutrikoista näkyy läpi jos tekee kyykkyliikkeitä? Kuntosalilla helppo huomata minkälaiset alushousut naisilla on vaikkei sen kummemmin katsoisi. Suurimmalla osalla nuorista naisista stringit omien havaintojeni mukaan.

M37

Luultavasti tiedostaa, koska takapuoli on peilattu monta kertaa kotona ennen lähtöä, että se näyttää varmasti "hyvältä".

Ikävää tässä on sinun kannaltasi, että sinä olet pervo jos katsot tai huomautat, ja silloin häiritset naisia kuntosalilla.

Älä ajattele seksiä tai edes mauttomuutta, koska he tekevät niin kuulemma vain omaksi ilokseen eikä se ole paljastelua julkisella paikalla. Eikä seksuaalista häirintää, koska he sanovat ettei ole. Kannattaa leikkiä mukana ja käyttää niitä löysiä housuja jos se vaikuttaa niin kuin oletetaan. 

Vierailija
266/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit ovat aivan kamalia. En ole pitänyt mutta voin kuvitella miten hankaavat edestä ja takaa. Entäs talvella? Lämmittävätkö? En pitäisi että näyttäisin seksikkäältä (vaikka pakaroitani on kehuttu). Nuoret varsinkin ajattelevat ehkä että pitää näyttää melkein kaikki..jotta olisi muodissa mukana. Ei miehetkään pidä mitään epämukavia alkkareita. Vähän ovat bimbomaisia nämä Stringit!

Haa, eli stringivihaaja on joku keski-ikäinen rouva, joka pelkää miehensä kuolaavan liikaa nuorten pakaroille? Tai sitten joku setämies, joka toivoo, että kohta joku jakaa tänne jotain vertailukuvia. Vaikea ymmärtää muuten, miksi kuluttaa aikaansa tällaiseen.

t. 42-v nainen, jota ei toisten pyllyt tai pöksyt kiinnosta

Vierailija
267/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c

Miksi minun pitäisi sinua kiihottaa? En edes halua sua, pälli. Mulla on jo mies.

Vierailija
268/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pikkuhousujen reunojen näkyminen housujen läpi on ikävää ja kenelle se on ikävää? 

uskovaisille

Vierailija
269/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat mukavat, kun kangas ei hiosta pakaroita.

Pakarat ei muutenkaan hikoile. Hikirauhaset on nivusissa ja persvaossa.

Vierailija
270/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Gynekologit suosittelee löysiä alushousuja ja tuuletusta alapäähän..En tarkoita että avoimen ikkunan edessä tuuletat 🤣. Stringit näyttää siltä että ne olisi tehty estämään peräpukamien pullistumista158.

Vierailija
271/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringien tarkoitus ei ole muuta kuin esitellä omaa hanuria. Käsittääkseni tyyli on omittu ammattilaisilta koteihin, jotta miehet olisivat tyytyväisempiä.

Se nyt ainakin on varma, ettei kukaan nainen sellaisia käyttäisi, jos ei olisi miehiä, jotka kuolaavat sellaisten perään.

naiset aina sanovat pukeutuvansa itseään eikä miehiä varten. toisaalta ei naisten puheet muutenkaan ole kovin uskottavia.

Vierailija
272/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sen stringien alanarun vaihtaa, kun se alkaa haisee paskalle?

Miksi alkaisi, käykö sulle noin? Siinä tapauksessa sulla on häikkää suolen toiminnassa ja henk. koht. hygieniassa.

Onko pyykkääminenkin vierasta?

Vierailija
273/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi gyne kerran kehui minun puuvillaisia mummoalushousujani ja sanoi, että ei ihme, että sinulla ei juuri ole ollut hiivatulehduksia ja sisätilat näyttää muutenkin siistiltä ja terveeltä. Että se on puuvillaisten ei-kiristävien alushousujen ansiota. Jos mieheni haluaa joskus sensuaalista viihdykettä, niin häntä varten minulla on sitten kaikenlaisia pitsihepeniä, jotka voi vetäistä nopeasti päälle mummoalkkarien sijaan

Enpäs tiennytkään että gynellä tarkastetaan nykyään alushousutkin...

Ei tarkasteta, mutta alushousut voivat siellä tulla silti nähdyksi.

Vierailija
274/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!

Polyesteri aiheuttaa hiivaa, ja siitä monet stringitkin on tehty

Aivan ja bakteerit syntyy tyhjässä ja virukset tehdään bioaselabroissa. Näinhän tää menee tollopiireissä 😂

Sinun ihollasi elää lukemattomia hiivoja ihan luonnostaan vaikka eläisit alasti.

Vierailija
275/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ettei saumat näy? Mikä sinänsä on huvittavaa, että pitäisi näyttää siltä kun ei mitään pikkareita käyttäisi 🤣 Miksi ihmisiltä unohtuu maalaisjärki? Kyllä, jos housujen alla on toiset pöksyt, niin mitä helskutin väliä sillä on jos näkyy että käyttää alusvaatteita?! Juhlamekon kanssa vielä ymmärrän, mut ei niitä mukavuus edellä varmastikaan oo suunniteltu 🤔

Vierailija
276/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stringit on seksikkäämmän näköset hyvän naisen päällä.

mummohousut haisee kalalle lähinnä.

huomaa että suominaiset ei ymmärrä seksikkyyden päälle

munan mitan vertaa

Lyhyitä on munatkin, joten miksi vaivautua.

Vierailija
277/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä höpistään jatkuvasti jostain mummokalsareista/housuista. Minulla on ihan kivat mustat pikkarit, jossa pitsiä. Peittävät sopivasti pakaran ja eivät hankaa nivusia, koska kunnon haarakiila. Eivät lökötä ja ovat sopivan tiukat.  Mukavaa materiaalia, luonnonkuitua. -----Mutta te mimmit, isoperseiset ja pienet sirot. älkää käyttäkö stringejä! Kuvitelkaa, mitä gyne näkee kun menette alapäätarkastukseen. Kauhistelee varmasti, koska vakavia tulehduksia ulko ja sisäsynnyttimissä ja persreikä tulipunaisena hiertymistä. Varmasti kivuliasta ja vain sentakia, että urokset muka tykkäisivät näystä rannalla. Ja huh, mitä paskakuvitelmia. Jätkät ällöö stringfriiduja. He ajattelevat näin, että jaaha tuokin pimu näytillä taas ja mikä karsee ahteri ja mikä haju tuoskakin värkistä lähtee.Normaali mies ei pidä tytöistä, jotka näyttävät paikkojaan liikaa. Tyrkyt likat ovat jo ...en sano mitä, mutta aika läheltä liippaa. 

Vierailija
278/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedostaako naiset, että niistä urheilutrikoista näkyy läpi jos tekee kyykkyliikkeitä? Kuntosalilla helppo huomata minkälaiset alushousut naisilla on vaikkei sen kummemmin katsoisi. Suurimmalla osalla nuorista naisista stringit omien havaintojeni mukaan.

M37

Mitä muuta sun treeniohjelmaan sisältyy, kuin naisten perseen tuijotus?

Joskus mä säälin miehiä. Miehillä ei ole samanlaisia sosiaalisia taitoja eikä yhtä hyvä logiikka kuin naisilla.

Nainen: Meen salille. Laitan stringit ja nää ihanat ohuet legginsit, jotka tuntuu niin hyvältä päällä, melkeen kuin ei olis housuja jalassa. Treenaan pärsettä, että siitä tulis iso. Ihan omaksi ilokseni vaan. On kivaa kun on hyvä perse.

Mies: Apua miks toi nainen heiluttaa persettä ylös alas mun näkökentässä? Sillä ei oo housuja..eiku on mut tajuuko se että sen perse..ja kaikki muukin keikkuu kahden metrin päässä mun naamasta ja mä näen _ihan kaikki_?! Tekeeks se ton tahallaan, joo koska se hymyilee ja apua miten voin nousta tästä laitteesta?

Nainen: Pervo. Mitä muuta sun treeniohjelmaan sisältyy kuin naisten perseen tuijotus?

Vierailija
279/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa ettei karkkia ja limsoja juonut aikuiset parikymmentä vuotta sitten.

Oletko koskaan nähnyt valtavia gokis-ja erilaisia makeis-ja virvotusjuomamainoksia 20-luvulta lähtien..aikuisille suunnattuja.

"Gokista" on ollut Suomessa vasta vuodesta 52 lähtien, ja silloinkin sitä joi lapset. Jenkeissä Coca cola oli kyllä alunperin aikuisille suunnattu, mutta on aivan eri tavaraa kuin nykyinen sokerilimu. Liiallinen sokeri on suurin syy hiivatulehduksiin, toinen on tekokuitu, ei alushousujen muoto.

Se on muuten kokis ei gokis.

Vierailija
280/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hierrä, ei kierrä, on helppo pierrä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi