voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (992)
Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c
Vähän kuin hammaslanka jolla rassataan kankkujen välistä kokkareet pois
Jos ne on tarkoitettu vain makuukammarihousuiksi jollekin sinkkuneidolle joka viihtyy yksin kotonaan niissä. Ei ne kävellessä toimi, hiertävä malli.
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Ovat mukavat, kun kangas ei hiosta pakaroita.
Kuntosalilla naisilla lähes aina stringit trikoiden alla.
On se nyt karseen näköistä jos näyttää siltä ettei ole pikkareita housujen alla. Rajat näkyviin ehdottomasti.
Miksi se pikkuhousujen reunojen näkyminen housujen läpi on ikävää ja kenelle se on ikävää?
Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!
Naiset turhaan ujostelee pikkuhousujen rajojen näkymistä. Mun mielestä se on seksikästä 😅
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c
Mikä niistä tekee epäkiihottavat. Eikö naru perseen ja pllun välissä ole aika kuvottavaa.
Voiko sen stringien alanarun vaihtaa, kun se alkaa haisee paskalle?
Mummohousut ei ole mukavat. Ihan on makuasia, millaisista alkkareista pitää. Vihaan lököttäviä, rullaantuvia, saumoista kiertyviä, makkaralle meneviä kalsareita yli kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Naiset turhaan ujostelee pikkuhousujen rajojen näkymistä. Mun mielestä se on seksikästä 😅
Miksi miehillä on aina paksu kokovartaloasu. Naiset eivät näe mitään miesten housunreunoja.
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Kenen mielestä nyt sitten on ikävää. Veikkaan että miehistä hyvinkin mielenkiintoista jos naisella näkyy pikkuhousun rajat läpi.
Vierailija kirjoitti:
Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!
Kannattaisi välillä pestä se alapää niin ei ole tuota ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Polyesteri aiheuttaa hiivaa, ja siitä monet stringitkin on tehty
Ei rajoja.