Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ihailen teidän naisten tapaa viikata pyykkiä.

10.09.2026 |

Te teette sen tostavaan ja vielä ilmassa. Mulla kestää koko paivä kun pöydän päällä niitä viikkaan. Ja vaikka kuinka tarkkaan yritän, niin jokainen pino on erilainen. Ja kaikki yhtä kurttusia, ihan kun eiois viikannu ollenkaan. Ihanaa hommaa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa semmoinen laskostaja kuin Sheldon Cooperilla on. Näyttää kätevältä!

Vierailija
2/8 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakanat viikkaan ilmassa ja mulle riittää sinnepäin. Muotoon ommellut lakanat vaan myttyyn ja kaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin. Mies on kieltänyt mua viikkaamasta vuodevaatteita ja pyyhkeitä ja omia vaatteitaan kaappiin. :D

Vierailija
4/8 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ole sitten nainen, kun viikkaan aina jonkun tason päällä. 

Vaatteet on sileitä kun ne ottaa koneesta heti pesuohjelman päätyttyä, ravistaa kunnolla ennen telineeseen ripustamista ja katsoo, ettei vaatteet ole rypyssä telineessä. Silitysrautaakin saa käyttää, ja silityslauta on hyvä apuväline siihen, että saa pinoista tasalevyisiä. Itse viikkaan sukat, alushousut ja muotoonommellut lakanatkin siististi.

Vierailija
5/8 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän samaistuvani ap:n kokemukseen tuossa asiassa, paitis ei ole "ihanaa hommaa". Mun tekemistä viikkauksista ei vaan tule millään läheskään yhtä siistejä kuin kenenkään tapaamani naisen viikkauksista. Kyse ei ole laiskuudesta, yrityksen puutteesta tms, vaan olen vain huono tuollaisessa. 

Vierailija
6/8 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus sä voit räpsäyttää pyykit suoremmiksi kun otat ne pesukoneesta pois. Siis märkänä ravistat kuin pikkumattoa ravistaisit.  Mun mies ripusti aikoinaan pyykit sellaisenaan ryppyisinä kuivumaan. Kehoitin tekemään noin kuin kerroin edellä. 

Viikkaaminen on hänelle mahdottomuus. 

Vierailija
7/8 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussilakanat viikkaan ilmassa ja mulle riittää sinnepäin. Muotoon ommellut lakanat vaan myttyyn ja kaappiin.

Tuli mieleen reels-video jota pysähdyin katsomaan, kun siinä luvattiin neuvoa miten viinilasin avulla saa viikattua muotoon ommellun lakanan siististi kaappiin.

Olisi pitänyt arvata, että tarkoitus oli kaataa lasi täyteen viiniä, juoda se ja sulloa lakana kaappiin ryppyisenä kasana. :D

Vierailija
8/8 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa semmoinen laskostaja kuin Sheldon Cooperilla on. Näyttää kätevältä!

Se on viikkari ja mulla on sellainen.

Tulee siistit paitapinot. Ostin sen uutena pakkauksessaan kirpparilta Mikkelistä. Oli tosi halpa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi