voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (993)
Itsellä ainakin stringien persenaru haisee aina ihan paskalle käytön jälkeen. Välillä on ihan ruskeakin.
Sukkahousujen alle ei tarvita stringejä, eikä mummoalkkareita. Eikä näy rajoja!
Kidutus. Se on nykyaikainen kidutusväline jokapäiväiseen käyttöön.
Ettei vaan kukaan pääsisi liian helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c
Ai stringien tarkoitus on siis kiihottaa.
No, minulla ei ole tarvetta kiihottaa ketään töissä tai harrastuksissa tai asioilla käydessäni, eikä kiihottu itsekään. Joten valitsenpa ne mummohousut sitten.
Siinä taas yksi suomalainen MINÄ! MINÄ! MINÄ!-akka. Ei yhtään taaskaan ole kykyä ajatella muita ja muiden mielihyvää ja viihtyvyyttä. Mene h a r p p u roskiin ja vedäkin se roskiksen kansi perässäsi kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Kun näette stringiperseen, ajatelkaa miten paskainen ja haiseva se hiertynyt naru on päivän päätteeksi 😂
Onko sulla joku ulostefetissi kun tälläisiä tykkäät ajatella? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Ei näy alushousujen reunat kun ostaa kunnon housut. Ei miehetkään kirmaa stringeissä.
Miesten ja naisten anatomia sieltä alapää-alueelta on aika erilainen jos et ole huomannut, joten samanlaiset alushousut ei vaan toimi. Miehet myös käyttää keskimäärin aika paljon löysempiä housuja.
Siksi olenkin ihmetellyt, miksei hame ole juuri miesten vaate. Tai kyllähän se monessa kulttuurissa onkin, mutta ei meillä. Hameessa olisi tilaa vapaasti heilua kaiken sen mitä jalkovälistä löytyy.
Muoti vaihtelee, myös miesten muoti, ja ajoittain on housut niin tiukkoja että ihmettelen, eikö tuo ole jo tuskallista, varsinkin jos on ns. paremmin varusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole mukavat. Ihan on makuasia, millaisista alkkareista pitää. Vihaan lököttäviä, rullaantuvia, saumoista kiertyviä, makkaralle meneviä kalsareita yli kaiken!
Osta oikean kokoiset alushousut, sillähän siitä pääset. Tai laihduta ylimääräiset pois.
T bmi 21, eikä moista ongelmaa.
Mulla on bmi 20, mutta mummopikkarien lahkeet puristaa pakaroita niin, että vaikuttaa pakaroiden muotoon. Vielä 2000-luvun alussa oli hyviä perinteisiä pikkareita, joissa oli joustavat lahkeet, mutta nykyään ne ovat joko ommeltu joustamattomiksi, alkaa lököttää, tai niissä on kahden sentin pitsi. Tosi harvoin löydän enää hyviä ja istuvia. Isommat pikkarit ovat vyötäröltä liian isot. Mutta myös stringit ovat huonolaatuisempia kuin ennen, venyvät nopeasti muodottomiksi, tai saumat hapsottaa ja hiertää.
Olen miettinyt asiaa kyllä myös, en näe käyttötarkoitusta itselläni. Housuistakaan ei kyllä näy mitkään alushousujen saumat läpi, kun on kunnon housut, eikä seitinohuita tai kireitä housuja tai jopa trikoita, joita en myöskään laittaisi päälleni. Jos taas on jonkun mielestä seksikästä, niin minusta ei ole, ei naisilla eikä miehillä. PItääkö jotkut miehet muuten stringejä, ettei näy saumat housujen läpi tai olisi seksikkäämpää?
Vierailija kirjoitti:
En paljon rumempia alushousuja tiedä kuin mummot tai Tai-malliset. Sopivat ainoastaan jos kroppa on kuosissa. Brazilian string malliset (korkea, napaan ulottuva vyötärö ja string-malli takaa) näyttää yleensä perseessä kuin perseessä hyvältä. Koskee myös bikinialaosia. Semmoiset kolmion malliset roikkuu kastuessaan irvokkaasti perseestä. String-malliset on myös kauniit urheilutrikoiden kanssa. Ei jätä kammottavia rajoja. Yleensä normipikkarit latistaa perseen rumaksi laatikoksi, stringit ei tätä tee. Siinä muutama syy miksi käytän ainostaan stringejä.
Taidat olla käyttänyt kolme numeroa liian pieniä alkkareita, jos takapuoli litistyy. Sopivan kokoisia et edes tunne eivätkä litistä yhtään mitään. Ennen tätä isopeppukautta oli häpeä olla suuren suuret pakarat ja lantio. Farkuissa piti olla mahdollisimman pieni tuumakoko ja sai tosissaan vetää jo valmiiksi litteää masua pienemmäksi, että sai napin ja vetskarin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vain naisille, jotta olisi silmän ilona miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näette stringiperseen, ajatelkaa miten paskainen ja haiseva se hiertynyt naru on päivän päätteeksi 😂
Onko sulla joku ulostefetissi kun tälläisiä tykkäät ajatella? 🤔
Ei minulla ole, mutta stringienkäyttäjillä ilmeisesti on.
Ei mua haittaa jos alkkareiden saumat näkyy läpi. Se on sitä paitsi hyvin marginaalinen ongelma Suomessa missä pitää olla toppahousuissa muutenkin suurimman osan vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain naisille, jotta olisi silmän ilona miehille.
Tämän päivän itsenäiset naiset esittelemässä olennaisinta itsessään 😂
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mummohousut on lihaville virtahevoille mukavammat, ettei sentää savu nouse läskien selluliitti reisien yhteenhankauksesta johtuvasta kitkasta.
Höllää nyt vähän stringin narua, ettei noin kiristä.
Ei mummokalsarit ylety reisien väliin.
Mikä niissä alushousujen rajoissa on niin kamalaa? Mulla ne näkyvät varmaan aina, en ole erityisemmin kiinnittänyt huomiota asiaan. Ihmettelen kuka muukaan niin tekisi? Toivon ihmisten juttelevan kanssani, eikä tiiraavan alushousujen rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c
Ai stringien tarkoitus on siis kiihottaa.
No, minulla ei ole tarvetta kiihottaa ketään töissä tai harrastuksissa tai asioilla käydessäni, eikä kiihottu itsekään. Joten valitsenpa ne mummohousut sitten.
Siinä taas yksi suomalainen MINÄ! MINÄ! MINÄ!-akka. Ei yhtään taaskaan ole kykyä ajatella muita ja muiden mielihyvää ja viihtyvyyttä. Mene h a r p p u roskiin ja vedäkin se roskiksen kansi perässäsi kiinni!
Minä kuule käyn töissä (en aikuisviihdealalla, jollet ole masokisti joka nauttii kun hampaitasi porataan tai pistetään puudutuspiikki) ja maksan veroni, ja siinä on ihan tarpeeksi muiden mielihyvän ajattelua minun osaltani!
Ja työasukin niin löysä ettei mitään näy läpi, oli alushousut millaiset hyvänsä eli ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole mukavat. Ihan on makuasia, millaisista alkkareista pitää. Vihaan lököttäviä, rullaantuvia, saumoista kiertyviä, makkaralle meneviä kalsareita yli kaiken!
Osta oikean kokoiset alushousut, sillähän siitä pääset. Tai laihduta ylimääräiset pois.
T bmi 21, eikä moista ongelmaa.
Mulla on bmi 20, mutta mummopikkarien lahkeet puristaa pakaroita niin, että vaikuttaa pakaroiden muotoon. Vielä 2000-luvun alussa oli hyviä perinteisiä pikkareita, joissa oli joustavat lahkeet, mutta nykyään ne ovat joko ommeltu joustamattomiksi, alkaa lököttää, tai niissä on kahden sentin pitsi. Tosi harvoin löydän enää hyviä ja istuvia. Isommat pikkarit ovat vyötäröltä liian isot. Mutta myös stringit ovat huonolaatuisempia kuin ennen, venyvät nopeasti muodottomiksi, tai saumat hapsottaa ja hi
Lahkeellisia alkkareita naisille en ole koskaan nähnyt alusvaateosastolla. Taidat liioitella. Sopivan kokoiset takapuolen peittävät alkkarit eivät purista yhtään, en edes suostuisi käyttämään sellaisia. Pyydä vaikka Sokoksella tai Stockkalla myyjä avuksi ja kerro ongelmistasi löytää sopivia alkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan kukaan pääsisi liian helpolla. Jossain hupiohjelmassa juontaja esitti kysymyksen:"Mitä yhteistä on auralla ja stringeillä? Molemmat kyntää vakoa."
Joopa joo. Kokeilin kerran ja kyllä se persvakonaru oli niin epämukavan tuntuinen, että siihen yhteen kertaan jäi.
Uskomatonta että joku käyttää noin paljon aikaan sen miettimiseen, miltä perseensä näyttää eri pikkareissa.