voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (993)
Stringejä käyttävät naiset saavat ilmeisesti kicksejä siitä, kun naru hinkkaa p*rsettä. Tykkäävät varmaan B-rappuseksistä?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin stringien persenaru haisee aina ihan paskalle käytön jälkeen. Välillä on ihan ruskeakin.
Siinä se tuli. Poikien kanssa pääteltiin, että kakallehan sen siiman on haistava. Oikeassa oltiin, jälleen.
Sairaalan ohut tekokuituinen työasu on muuten semmoinen että vähintään kumartuessa näkyy kyllä kaikki läpi. No, en ole itse antanut sen haitata, vähemmän tärkeälle ne perusalkkarin rajat haittaa kuin se, että housut uppoaa pakaravakoon kuten stringien kanssa tuppaa käymään. Se näyttää jokseenkin törkeälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Ei näy alushousujen reunat kun ostaa kunnon housut. Ei miehetkään kirmaa stringeissä.
Miesten ja naisten anatomia sieltä alapää-alueelta on aika erilainen jos et ole huomannut, joten samanlaiset alushousut ei vaan toimi. Miehet myös käyttää keskimäärin aika paljon löysempiä housuja.
Siksi olenkin ihmetellyt, miksei hame ole juuri miesten vaate. Tai kyllähän se monessa kulttuurissa onkin, mutta ei meillä. Hameessa olisi tilaa vapaasti heilua kaiken sen mitä jalkovälistä löytyy.
Muoti vaihtelee, myös miesten muoti, ja ajoittain on housut niin tiukkoja että ihmettelen, eikö tuo ole jo tuskallista, varsinkin jos on ns. paremmin varusteltu.
Kertonee jotain miesten älykkyydestä, kun pitävät väkisin tukalia, omille ruumiinosille sopimattomia kuteita. Laumasieluisempaa on pukeutuminen kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset turhaan ujostelee pikkuhousujen rajojen näkymistä. Mun mielestä se on seksikästä 😅
Miksi miehillä on aina paksu kokovartaloasu. Naiset eivät näe mitään miesten housunreunoja.
Niinpä! Lököttävät uimashortsit varsinkin on viheliäinen keksintö. Ja kun niitä suosii juuri ne nuoret ja salskeat urokset, joita mielellään kesällä rannalla katselisi. Puolet ilosta pois.
Totta, miksi pikkuisia speedoja suosii vain jotkut rupsahtaneet isomahat ja nuoret ja salskeat kulkee löysissä uimashortseissa?
yksi gyne kerran kehui minun puuvillaisia mummoalushousujani ja sanoi, että ei ihme, että sinulla ei juuri ole ollut hiivatulehduksia ja sisätilat näyttää muutenkin siistiltä ja terveeltä. Että se on puuvillaisten ei-kiristävien alushousujen ansiota. Jos mieheni haluaa joskus sensuaalista viihdykettä, niin häntä varten minulla on sitten kaikenlaisia pitsihepeniä, jotka voi vetäistä nopeasti päälle mummoalkkarien sijaan
Valistaisitteko tässä sauma-asiassa. Tarkoitatteke sellaista leveän v:n mallista kuviota, joka kulkee keskeltä kumpaakin pakaraa vaosta alhaalta ylös kohti kylkiä?
Senhän voi välttää myös käyttämälä alushousuja, jotka peittävät pakarat kokonaan.
Ja mistä kohtaa ne teidän mummohousut rullaantuu, ja missä tilanteessa? Ei minulla vain. Ehkä käytätte vääränmallisia tai -kokoisia, tai jotain huonolaatuisia halpiksia?
Minua pakaroita peittävät alushousut häiritsevät, koska reunat voivat hiertää ihoa. Miksi istuisin kankulla sauman päällä? Miksi hankkisin finnejä tai muuta seumojen kohdalle? Tai haluaisin luoda epätasaisuutta pakaroihin?
Ihoni on herkkä myös jaloista ja kesäisin käytän mukavia kävelysandaaleja. Nahkanyörit tms. hiertävät.
Pehmeästä kankaasta valmistetut stringit ovat mukavat päällä.
Stringit lämmittää ihan yhtä paljon kuin napakorut, nännilävistykset ja tatuoinnit. Monet sellaisiakin ottavat.
Onneksi vaimoni on käyttänyt stringejä koko yhdessäolo aikamme, reilusti yli 20v siis.
Vierailija kirjoitti:
yksi gyne kerran kehui minun puuvillaisia mummoalushousujani ja sanoi, että ei ihme, että sinulla ei juuri ole ollut hiivatulehduksia ja sisätilat näyttää muutenkin siistiltä ja terveeltä. Että se on puuvillaisten ei-kiristävien alushousujen ansiota. Jos mieheni haluaa joskus sensuaalista viihdykettä, niin häntä varten minulla on sitten kaikenlaisia pitsihepeniä, jotka voi vetäistä nopeasti päälle mummoalkkarien sijaan
Minulla ei myöskään kestä paikat mitään stringejä tai pitsihepeniä, vaan on mentävä niissä perusmallin puuvilla-alkkareissa. Miehen ilahduttamista varten on muutamat erilliset hepeneet ja stringit olemassa, ne kun harvoin kauaa pysyy päällä 😀
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt asiaa kyllä myös, en näe käyttötarkoitusta itselläni. Housuistakaan ei kyllä näy mitkään alushousujen saumat läpi, kun on kunnon housut, eikä seitinohuita tai kireitä housuja tai jopa trikoita, joita en myöskään laittaisi päälleni. Jos taas on jonkun mielestä seksikästä, niin minusta ei ole, ei naisilla eikä miehillä. PItääkö jotkut miehet muuten stringejä, ettei näy saumat housujen läpi tai olisi seksikkäämpää?
Oletko miettinyt, että joillain saattaa olla erimalliset pakarat kuin sinulla, esim. pyöreämmät? Silloin pikkarien lahkeet saattavat painaa pakaroita, eikä kyse ole siitä, että miltä se näyttää, vaan miltä se tuntuu. Yhtälailla voisi kauhistella vaikka joustamattomien farkkujen, korkokenkien, varvassukkien ja sormikkaiden käyttäjiä "hyyi, eikö sormikkaat hankaa sormien välejä, ja haise hieltä, itse käytän vain kunnollisia rukkasia!"
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vaimoni on käyttänyt stringejä koko yhdessäolo aikamme, reilusti yli 20v siis.
Ai se mielikuvitusvaimo?
Vierailija kirjoitti:
Minua pakaroita peittävät alushousut häiritsevät, koska reunat voivat hiertää ihoa. Miksi istuisin kankulla sauman päällä? Miksi hankkisin finnejä tai muuta seumojen kohdalle? Tai haluaisin luoda epätasaisuutta pakaroihin?
Ihoni on herkkä myös jaloista ja kesäisin käytän mukavia kävelysandaaleja. Nahkanyörit tms. hiertävät.
Pehmeästä kankaasta valmistetut stringit ovat mukavat päällä.
Jaa stringeissäkö ei ole reunoja? Kyllä niissä on ja yhtä lailla istut niitten päällä. Tämä pääsi kyllä omituisimpien perusteluiden sarjaan ihan heittämällä.
Ehkä ne sopii tunnelman kohottajiksi miesystävän kanssa. Mutta ei päivittäiseen käyttöön,epämukavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole mukavat. Ihan on makuasia, millaisista alkkareista pitää. Vihaan lököttäviä, rullaantuvia, saumoista kiertyviä, makkaralle meneviä kalsareita yli kaiken!
Osta oikean kokoiset alushousut, sillähän siitä pääset. Tai laihduta ylimääräiset pois.
T bmi 21, eikä moista ongelmaa.
Mä olen ylipainoinen eikä mulla ole tuollaista ongelmaa. Ostan sopivan kokoisia alushousuja. Typerää vetää tähänkin paino mukaan ja tulla pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä normipikkarit latistaa perseen rumaksi laatikoksi, stringit ei tätä tee. Siinä muutama syy miksi käytän ainostaan stringejä.
Millaista löllöä takapuolen on oltava, jos alushousujen kankaassa on tarpeeksi voimaa sen litistämiseen? Ei ne normipikkarit mitään peltiä sentään ole, vaan esim. joustavaa peffan muotoon mukautuvaa puuvillasekoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Kenen mielestä nyt sitten on ikävää. Veikkaan että miehistä hyvinkin mielenkiintoista jos naisella näkyy pikkuhousun rajat läpi.
Olenko ainoa nainen, jota ei kiinnosta miehien mielipide. En pukeudu miesten vuoksi.
vm-71
Et. Minusta pikkuhousujen lahkeensuiden reunojen ei kuulu näkyä. Se häiritsee minua, myös itsellä. Käytän Sloggi maxeja, niihin kankut mahtuu kunnolla ja pysyy niissä.
Eipä ihme, että hiivatulehdukset lisääntyneet, kun käytetään stringejä. Ja pakaravaon hiertymät ovat ihan uusi ongelma. Huvittaa, että siitä tullaan läälärille valittamaan.
Kyllä esim farkuissa ja ns suorissa housuissa sekä esim pellavahousuissa näkyy helposti pikkarin rajat läpi jos on yhtään istuva malli. En minäkään mitään superkireitä tai ohuita housuja käytä, mutta on kyllä monet joissa saa miettiä mitä laittaa alle. Sellaiset kesäisen vaaleat pellavahousut on pahimmat. Stringejä en kyllä käytä vaan semmoisia saumattomia hipstereitä tai ihan täysin mummomalleja jotka peittää kunnolla koko pakarat.