Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa 88 prosenttia naisista on kokenut s-häirintää

Vierailija
25.11.2023 |

Suomessa 88 prosenttia naisista on kokenut s-häirintää. Tämä on paljon enemmän kuin esimerkiksi Britanniassa. Aika huolestuttavaa. 

Kommentit (540)

Vierailija
121/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet muka ei ole? Naisten tulisi ottaa ensin vastuu omista teoistaan ja vasta sitten alkaa syyttämään miehiä. M28

Kyse on siitä, kumpi on yleisempää, ahdisteleva mies vai ahdisteleva nainen. Vilkaise seksuaalirikoksista tuomittujen tilastoja, onkohan siellä enemmän miehiä? Kukaan ei saa ahdistella ketään ja varmasti miehetkin kokevat häirintää, mutta useimmiten seksuaalirikollinen ja ahdistelija on mies ja se on fakta. 

Vierailija
122/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen haastamaan joka ainoan naisen kunnianloukkauksesta oikeuteen joka syyttää minua aiheettomasti seksuaalisesta härinnästä. Mennään katsomaan ihan sinne oikeuteen riittääkö sinun tunnekokemuksesi, kun vainoharhat on jo niin pahoja, että kuvittelet kaiken olevan seksuaalista häirintää. Ihan tiedoksi, pelkkä katse ja sinun tuntemukset eivät todista yhtään mitään, kertoo lähinnä sinun omist mt-ongelmista, ei mistään muusta.

Kai tiedät että kunnianloukkaussyytekin perustuu usein siihen tunnekokemukseen eivätkä nekään aina läpi mene. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä 99% on kokenut valtion toimesta syrjintää ja sortoa asevelvollisuuden nimissä. Muissa länsimaissa tällaista pakkoa ei ole.

Vierailija
124/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä ole 40 ja olen vaan kotona. Teen etätöitä. 

Vierailija
125/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että tällainen misandriaa ajava järjestö saa miljoonan veronmaksajien rahaa samalla kun miesjärjestöt saa 0e. Kiitos Persut. Olette misandristinen puolue.

Vierailija
126/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki mahdollinen kontakti voidaan tulkita olevan seksuaalista häirintää. Tunteeko nainen olevansa jotenkin vajaa, jos ei voi kertoa kokeneensa seksuaalista häirintää? Mikä naisia oikein vaivaa?"

No mikä miehiä vaivaa, kun ei voi kohdella muita asiallisesti? Vaikka laki ei jotain tekoa rikokseksi katsoisi, ei se silti tee siitä käytöksestä hyväksyttävää ja toivottua. Se on silti seksuaalista häirintää. Jos eri vastapuolet katsovat jonkun henkilön aloittamat kontaktit toistuvasti seksuaaliseksi häirinnäksi, niin vika on niiden kontaktien aloittajassa, hän ei ymmärrä mikä on sopivaa.

Vierailija
127/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kantikset. Turha syytellä muita kun ite duunaa ihan samaa.

Eiku kato se on sitä parempaa häirintää kun sen tekee kotimainen Pertsa.

Vierailija
128/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia naisia ei kukaan mies seksuaalisesti lähentele sattuneista syistä. Suomessa on rumia akkoja niin runsaasti, että aloituksen %-luvut eivät pidä paikkaansa.

Öyhyn öyhyn öyhyn öyhyn -ikamies öyhyää. Toivottavasti sinut, ikamies, řaiskataan peräaukkoon raa'asti pesäpallomailalla

Terveisin Karma 

Vierailija
129/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kantikset. Turha syytellä muita kun ite duunaa ihan samaa.

Myös kantikset.

Muslimit hoitaa 99.9% häirinnöistä.

Tänä päivänä näin.

Omassa nuoruudessani 90-2000 -luvulla häiritsijöitä olivat vielä kantikset. Nykynuoria ja jopa lapsia häiritsevät muualta tulleet. K-väestö on jo oppinut miituu-kohusta, kun taas muualta tulleet ei aio ikinä oppiakaan.

Vierailija
130/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vain kuvitella mitä kaikkea tähän lasketaan ahdisteluksi.. 

Et varmaan voi ja pysty kuvittelemaan millä kaikilla.tavoilla ahdistellaan. 

Vierailija
131/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevää, että telkkarin liki joka ohjelmassa on nykyään seksiä. Vaivaannuttavaa.

Vierailija
132/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai rumia akkoja ei ahdistella. Minua on ahdisteltu ja haukuttu, että tuon teorian saa vetää vessanpöntöstä alas. Minua on hiplailtu ihan koulussa ja katseltu paitani sisään luvatta (löin näpeille). Pahinta on, kun naisopettajat vielä sanoi, että minun pitäisi olla tyytyväinen kun saan huomiota, sillä heidän ikään kun tulee niin huomiota ei saa!

Vierailija
133/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä osaa olla häiritsemättä oli ne mistä tahansa. Osa kokee oikeudekseen vähän häiritä tai vähätellä häirintää tai syyttää joitakin ryhmiä. 

Häirintää tapahtuu myös.alkoholin alaisena. Esim viimepikkujouluissa.eräs kiva mies, joka on minuun ihastunut, kävi vähän liikaa käsiksi. Kiva ja asiallinen selvinpäin, kännissä käpälöivä ääliö. 

Vierailija
134/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet vihaavat naisia.

Eivät vihaa. Ei ainakaan 88% miehistä. Pieni osa miehistä tuottaa suurimman osan kaikesta seksuaalisesta häirinnästä. Toki heitä silti on paljon, mutta enemmistö suomalaisista miehistä ei ahdistele tai vihaa naisia.

Tämä on totta. Pieni vähemmistö häiritsee isoa osaa naisista. Ei niin, että yksi häiritsee vain yhtä. Kyllä ne on yksiä ja samoja, jotka seuraavat useita naisia pimeillä kujilla, stalkkaavat netissä, pyrkivät iholle aina kun voivat, heittävät härskiä herjaa jne.

Suurin osa miehistä on kunnollisia ihmisiä, jotka kunnioittavat naisia. Niin meillä Suomessa pojat kasvatetaan.

Vierailija
135/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä 99% on kokenut valtion toimesta syrjintää ja sortoa asevelvollisuuden nimissä. Muissa länsimaissa tällaista pakkoa ei ole.

Miehet ITSE ovat koko tavan keksineet ja lähes 90% teistä sitä TUTKITUSTI kannattaa. Olisiko oma vika? Totta kai mies hoitaa oman sukupuolensa draaman, teidän takia sotia ja väkivaltaa on.

Miksette akat tajua, että miehet on käärmeitä? Miehet uhriutuu ITSENSÄ keksimästä laista! Akat vaihtaa nimensä, miehet uhriutuu tavasta jonka ITSE keksivät. Miten voitte vaihtaa nimeä?

Ja eikö teidän reikien pitänyt olla vapaita? Miksi sitten miehet ahdistelee ja häiriköi? Heterovapautta!

Miehet syyttää uhria, kääntää asian, häiriköi. Ei näytä yhteinen sukunimi oikein toimivan!

Vierailija
136/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä usko, että kukaan vahingossa tekee sellaista, mikä koetaan seksuaalisena häirintänä. Olen itse kokenut vain vähän häirintää, mutta seuraavia tapauksia pidin häirintänä:

- Bussissa keskellä päivää mies, jonka viereen istuin, alkaa puhella minulle, että miksi ihmiset valittavat, kun hän katsoo, eihän korona katsomalla tartu vaan munalla, ja munalla tehdään vauvoja. Vaihdoin paikkaa. Mies ei vaikuttanut mieleltään ihan terveeltä.

- Noin 12-vuotiaana yökylässä kavereiden kanssa juttelimme (mitä lie lapsuuden tyhmyyttä) randomi-sivustolla muutaman miehen kanssa, jotka mm. kehuivat seksikkäiksi, mankuivat näyttämään tissejä ja pimppejä, näyttivät penistä. Olimme kaikki ikäisemme näköisiä ala-astelaisia. (En ole ikinä ollut somessa, saattaisi olla enemmän häirintäkokemuksia jos olisin ollut.)

Sen sijaan seuraavia tapauksia EN pidä häirintänä:

- Harrastuksessa sama mies pyytää minua kahdesti (kahdella eri kerralla) treffeille, vaikka kieltäydyin yksiselitteisesti jo ensimmäisellä kerralla. Koin tämän ärsyttäväksi ja kiusalliseksi mutta en häirinnäksi, hän taisi vain olla ihastuneena hiukan ylioptimistinen.

- Kotihoidon asiakas (vanha mies) sanoo olevansa ihastunut minuun. Vähän kiusallista enkä tiennyt mitä vastata, mutta oli muuten asiallinen eikä jäänyt jankkaamaan tai kärttämään vastausta, en pitäisi häirintänä.

- Toinen kotihoidon asiakas (muistisairas vanha mies, yksinäinen ja seurankipeä) yrittää halata, ei kuitenkaan halaa väkisin kun teen selvästi torjuvan eleen. En pitänyt häirintänä, vähän tökerönä kyllä, mutta hänhän oli muistisairas, ja ehkä hänellä oli tapana halata jonkun toisen hoitajan kanssa.

- Sairaalassa tunnustelen sykettä vanhemmalta mieheltä muun tekemisen ja puhelemisen lomassa, ja hän sanoo, että voi olla syke korkealla, kun on noin nätti tyttö tunnustelemassa. Muuten ihan asiallinen eikä jää jankkaamaan vaikka en kommentoi oikein mitään. En pidä häirintänä.

Joten ei tarvi olla huolissaan, että (ainakaan kaikki) naiset pitäisivät KAIKKEA häirintänä. Jos taas tunnistaa itsensä kahdesta ensimmäisestä kuvauksesta niin silloin tietää varmasti ihan itsekin häiritsevänsä.

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, pitäisivätkö muut tuollaisia kuvaamiani tapauksia häirintänä.

N22

Vierailija
137/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet vihaavat naisia.

Kommentin esitti nimimerkki "Kalkun mummo".

Vierailija
138/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai rumia akkoja ei ahdistella. Minua on ahdisteltu ja haukuttu, että tuon teorian saa vetää vessanpöntöstä alas. Minua on hiplailtu ihan koulussa ja katseltu paitani sisään luvatta (löin näpeille). Pahinta on, kun naisopettajat vielä sanoi, että minun pitäisi olla tyytyväinen kun saan huomiota, sillä heidän ikään kun tulee niin huomiota ei saa!

Hyi mitä opettajia. Itse odotan kuin kuuta nousevaa koska se ahdistelu sun muu loppuu. 

Vierailija
139/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % miehistä on kokenut väkivaltaa.

Vierailija
140/540 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa taas, kuinka empaattisia palstan miesoletetut ovat. 

Artikkelin tarkoitus on vain päästä taas moittimaan kantasuomalaisia miehiä, joista suurin osa on kunnollisia eivätkä häiritse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi