Miksi naiset ovat kiinnostuneempia nyt kun olen vanhempi?
Otsikossa se on. Eli monen ikäiset naiset ovat kiinnostuneita nyt kun olen viiskymppinen. Kun olin nuorempi olin kuin ilmaa.
Kommentit (102)
Tuo kuulostaa niin erikoiselta ilmiöltä, että ei siihen ole mitään kaikkien tuntemaa yleistettävää selitystä. Yleensä ei käy kuvaamallasi tavalla, joten vaikea sanoa, mistä ilmiö kohdallasi johtuu.
Viiskymppisten miesten tasohaarukka on laaja. Osa on jo kuollut ja iso osa on hoitanut itseään heikosti. On huonoa kuntoa, alkoholiongelmaa, persaukisuutta jne. Nuorempana nämä miehet olivat vielä kunnossa ja kilpailemassa samoista naisista. Ja tietysti viisikymppisistä miehistä valtaosa ei kilpaile naisista, koska ovat aviossa ja perheellisiä.
Ikäisilläsi miehillä on yleensä enemmän rahaa ja vähemmän seksihaluja.
Ikä tuo karismaa lisää ja jos on ollut komea jo nuorenpana niin mies vaan komistuu vanhetessaan kunnes tulee rupsahtaminen.
Tunnen monta miestä jotka olivat kolmeenkymppiin asti mitäänsanomattomia seinäruusuja, ja sitten jotenkin puhkesivat kukkaan. Omakin mieheni on tällainen. En olisi nuorempana edes vilkaissut hänen suuntaansa. Tapasimme vasta kun olimme 35v.
Vierailija kirjoitti:
Ikä tuo karismaa lisää ja jos on ollut komea jo nuorenpana niin mies vaan komistuu vanhetessaan kunnes tulee rupsahtaminen.
Tuo rupsahtaminen tulee kyllä miehille jo ennen viittäkymppiä. Ehkä ap on jo niin rupsahtanut että perinnönhaalijat ovat ympärillä.
Olen huomannut saman. Parikymppisenä piti tosissaan yrittää, että pääsi parisuhteeseen. Jostain syystä kolmekymppisenä naisetkin ryhtyivät aloitteellisiksi. Liekö syynä biologisen kellon tikitys tai jo tehdyt lapset.
Nyt viisikymppisenä olisi vielä helpompaa päästä suhteeseen, jos en sellaisessa jo olisi. Veikkaan syyksi hyvää sosiaalista asemaani ja sitä, että moni muu mies on fyysisesti huonossa kunnossa, sotkenut raha-asiansa, alkoholisoitunut jne.
Olet komeampi ja fiksumman oloinen kuin nuorempana. Toivottavasti osaat nauttia fiiliksestä etkä mieti mikä on vikana.
Terveisin, Kasarin kaunotar
Vierailija kirjoitti:
no mitä sitten, kysy niiltä. mistäs vtusta täällä kukaan tietää miksi ne sinusta ovat kiinnostuneita
Olipas tyhmä vastaus, kiitos nauruista.
Viisikymppisissä miehissä on tosi vähän sinkkuna semmoisia jotka ei ole lihavia ja rupsahtaneita, juoppoja tai muuten ongelmatapauksia. Joten ne muutamat hyvin säilyneet yksilöt on haluttuja.
Oletko hyvässä kunnossa? Monet tuon ikäisistä miehistä ei, joten ehkä erotut eduksesi joukosta.
Olitko nuorena taas enemmänkin poikamainen, kuin miesmäinen? Jotkut ns miehistyy vasta hieman vanhempina, vasta yli kolmekymppisinä.
Naiset eivät pidä 50 vaarallisina ja jännitteitä ei enää ole. Eivät pidä varteenotettavina kumppani ehdokkaina niin voi katsoa silmiin ja suhtautua kepeämmin.
Mä aloin seurustella mieheni kanssa kun hän oli 25v. Hän komistuu vuosi vuodelta, kun itse vain rupsahdan, ja oman lisänsä rappeutumiseen tuo raskaudet ja synnytykset. Elämä ei ole reilua naisille :D
Itselläni syitä siihen miksi vähän vanhempana saatan olla kiinnostavampi kuin nuoremapana saattanee johuta ainakin seuraavista syistä: Hoiempi ja "urheilullisempi olemus kun ei ole -niinkuin n. määrällä omast aikäuokastani- ylipainoa. En enää epätoivoisesti peittele kaljuuntuvaa päälakeasni vaan pidän nuppini siistinä ja kuljen pääpystyssä. Oman tyylin mukaiset siistit ja puhtaat vaatteet. Kun puhun muista niin yritän aina puhua myönteiseen sävyyn e. minulla ei ole tarvetta arvostella tai halveksia muita. En osaa sanoa miten paljon esimerkiksi koulutukseni (tavis maisteri) tai työni (siisti sisätyö) josta saan palkaa en erityisen huonosti mutta en eritysien hyvinkään vaiukuttaa muuta kuin sen verram että selviän päivittäisistä menoistani ja aina joskus saan jotain säästöönkin. Taloudellinen tilanne sen verran vakaa, että voin lähteä reissuun tai tai voin vaikka tarjota treffikumppanilleni.
Rahan takia.
Rahan.
Fyrkan.
Elatuksen.
No ehkä ymmärsit syyn .
Musta taas oli naiset kiinnostuneimpia kun olin nuorempi, nyt on heille vähäkun ilmaa ja toki en ole täydellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta miestä jotka olivat kolmeenkymppiin asti mitäänsanomattomia seinäruusuja, ja sitten jotenkin puhkesivat kukkaan. Omakin mieheni on tällainen. En olisi nuorempana edes vilkaissut hänen suuntaansa. Tapasimme vasta kun olimme 35v.
Miehen keski-ikäistyessä karisee harhaluulot naisista ja tulee sovinismia sopivasti mukaan ajatteluun. Se luo sellaisen arrogantin välinpitämättömyyden ja itsevarmuuden käytökseen.
Ei ainakaan oman mieheni kohdalla. Elämä vain on tuonut varmuutta olemiseen ja pikkuisen rosoa kasvoihin, sekä massaa luiden päälle. Uskallusta ja kehtaamista olla häpeämätön oma itsensä. Eli sekä ulkoinen että sisäinen ihminen on muuttunut edukseen.
Toisille käy noin, toisille taas toisin päin, että olivat nuorina komeita ja itsevarmoja, mutta ikä teki tepposet.
Kun nainen täyttää 30 v niin alamäki alkaa ja rupsahtaa rupsahtamistaan..
Ei ole muita vaihtoehtoja kuin joko alkoholisti,yksinkertainen, tai vanha mies.
Näin se vaan menee..
no mitä sitten, kysy niiltä. mistäs vtusta täällä kukaan tietää miksi ne sinusta ovat kiinnostuneita