Miksi naiset ovat kiinnostuneempia nyt kun olen vanhempi?
Otsikossa se on. Eli monen ikäiset naiset ovat kiinnostuneita nyt kun olen viiskymppinen. Kun olin nuorempi olin kuin ilmaa.
Kommentit (102)
"Kyllä ja ei. - Harva nainen (tai meis) haluaa asettua parisuhteeseen, jossa joutuu maksajaksi; tai paremmin sellaisen kumppanin kanssa, jolla hyvin erilaiset kiinnostuksen kohteet ja arvot siitä mihin rahaa käyttää. Eli laittaako rahansa mieluummin vaikka kalliipmpaan autoon vai tyytyykö vaatimattomampaan kiesiin ja käyttää rahansa mieluummin kaupunkilomaan euroopassa. Ostaako mieluummin saunakaljat ja viinat vai konserttilipun. Ostaako lätkäjoukkueen kausikortin vai kaupunginorkesterin kausikortin. Onko kuullutkaan museokortista saati voisiko harkita sellaisen hankkimista. Meneekö mieluummn teatteriin vai elokuvateatteriin? Meneekö mieluummin katosmaan jonkun mainstream leffan vai valitseeko mieluummin jonkun marginaali/ vähemmällä taloudellsiella panostuksella tehdyn leffan valitseeko mieluummin ketjuravintolan vai ketjuun kuulumattoman paikan......."
Jätit kertomatta sen olennaisimman. Mies, joka on osannut / osaa tehdä fiksumpia valintoja ja päätöksiä on haluttavamoi kumppani vanhempana(kin) kuin nuoremapana. - 50 vuotiaana omat valinnat ja päätökset alkavat jo näkyä. Kaikki ei titenkään pelkkien valintojen seurausta mutta moni asia myös on.
Ei ne enää parisuhteessa ole :D