Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ovat kiinnostuneempia nyt kun olen vanhempi?

Vierailija
25.11.2023 |

Otsikossa se on. Eli monen ikäiset naiset ovat kiinnostuneita nyt kun olen viiskymppinen. Kun olin nuorempi olin kuin ilmaa.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta miestä jotka olivat kolmeenkymppiin asti mitäänsanomattomia seinäruusuja, ja sitten jotenkin puhkesivat kukkaan. Omakin mieheni on tällainen. En olisi nuorempana edes vilkaissut hänen suuntaansa. Tapasimme vasta kun olimme 35v.

Miehen keski-ikäistyessä karisee harhaluulot naisista ja tulee sovinismia sopivasti mukaan ajatteluun. Se luo sellaisen arrogantin välinpitämättömyyden ja itsevarmuuden käytökseen.

Ei ainakaan oman mieheni kohdalla. Elämä vain on tuonut varmuutta olemiseen ja pikkuisen rosoa kasvoihin, sekä massaa luiden päälle. Uskallusta ja kehtaamista olla häpeämätön oma itsensä. Eli sekä ulkoinen että sisäinen ihminen on muuttunut edukseen. 

Toisille käy noin, toisille taas toisin päin, että olivat nuorina komeit

Ei ujous ole haitannut aiemmin. Ehkä vanhempana olet alkanut pukeutua paremmin.Ja tietysti plussaa että näytät nuorelta. Onneks olkoon 

Vierailija
42/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menin aina 20-30 vuotiaana esim. ruuhkabussissa istumaan mieluummin vanhemman kuin nuoremman miehen viereen. Vanhat miehet tuntuivat vaarattomilta kun heissä ei enää ole seksikkyyttä. Nykyään mietin että luulikohan nuo päinvastoin, eli että olisin heistä kiinnostunut.

nyt ei ole kyse mistään bussissa istumisesta vaan siitä että nainen tulee hieromaan persettåån etumukseeni tanssilattialla tai suutelee tai kehuu että näytän hyvälle. Ja tuollaista käy nyt joka kerta kun käyn baareissa.  

Ap 

Joo niin varmasti! :D 

Siis mä käyn baarissa lähes joka viikonloppu enkä ole IKINÄ nähnyt että kukaan nainen menisi suutelemaan tuntematonta vanhaa miestä :DDD Ellei sitten joku pubiruusu ilmaisen tuopin toivossa.

Ei ole mitään syytä valehdella. Uskot tai et ei haittaa. 

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menin aina 20-30 vuotiaana esim. ruuhkabussissa istumaan mieluummin vanhemman kuin nuoremman miehen viereen. Vanhat miehet tuntuivat vaarattomilta kun heissä ei enää ole seksikkyyttä. Nykyään mietin että luulikohan nuo päinvastoin, eli että olisin heistä kiinnostunut.

nyt ei ole kyse mistään bussissa istumisesta vaan siitä että nainen tulee hieromaan persettåån etumukseeni tanssilattialla tai suutelee tai kehuu että näytän hyvälle. Ja tuollaista käy nyt joka kerta kun käyn baareissa.  

Ap 

Niinpä varmaan. Kiitos päivän nauruista.

Vierailija
44/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin tämän saman noin 40v iässä. Baarissa olin nuorena kuin ilmaa ja ketään tuntunu kiinnostavan minun seura, mut nyt jopa tehdään aloitteita minua kohtaan.  

Vierailija
45/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 30+ ja ihastunut tällä hetkellä 50+ mieheen. Hän on komein ja seksikkäin mies kenet olen ikinä tavannut. Miehekäs, urheilullinen, älykäs, itsevarma ja kaikkea muuta. Hänellä on hyvä, mielenkiintoinen työ ja varmasti tienaa hyvin, mutta elättäjää en hänestä ikinä haluaisi. En koskaan antaisi miehelle sitä valtaa, oli miten herttainen tahansa. Jos olisin tavannut hänet kun hän oli nuorempi, en varmasti olisi uskonut mahdollisuuksiini, joten olisin sivuuttanut hänet täysin. Nytkin on vaikea uskoa. 

Mutta vastatakseni kysymykseen - itsevarmuus, rohkeus, älykkyys ja heittäytyminen tilanteeseen paranee iän myötä. Olisiko siinä syy

Vierailija
46/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Joo niin varmasti! :D 

Siis mä käyn baarissa lähes joka viikonloppu enkä ole IKINÄ nähnyt että kukaan nainen menisi suutelemaan tuntematonta vanhaa miestä :DDD Ellei sitten joku pubiruusu ilmaisen tuopin toivossa.

Jaa mulla on yksi kaveri joka hyvinkin saattaisi tehdä noin. Tai olisi saattanut kun oli vielä sinkku. Ei ole pubiruusu vaan ihan hottis kolmevitonen, on vaan melko, hmm, avomielinen seksuaalisesti. 

Vierailija
47/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä i d i o o t t i tulostaa jotain sähköposteja?"

Tämä palsta yllättää yhä uudestaan. Tämä viesti on saanut jopa kuusi yläpeukkua, koska se ylittää täysin käsityskyvyn miksi jonkun sähköpostiviestit kannattaisi tulostaa. 

Vierailija
48/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset sinusta ole koskaan ollut kiinnostunut vaan fyrkasta.

Vierailija
49/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Julkkismies on väärässä. Nainen on kauneimmillaan parikymppisenä. Tai pikemminkin valehteli saadakseen noita 38 naisia jos itse on vanhempi ukko. "

Julkkismies on eri mieltä kuin sinä, eipä siinä sen kummempia. Hän on onnekas, että kiinnostuu aikuisista naisista luonnostaan eikä liian nuorista, koska siitä tuppaa nykyisin tulemaan sanomista. Silloin kun hän tuon sanoi, hän oli alle 10 vuotta tuonikäistä naista vanhempi eli nuorukainen :)  

Vierailija
50/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjontaa on koska miehiä on vähemmän. Monet hyvät on nyt kuolleet  tai varattuja. Naiset elää kauemmin

Vierailija
51/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma teoriani on, että naiset eivät huomioi sen enempää kuin ennenkään. Vanha hedelmällisyytensä hiipumista odottava kriisiintyvä mies vaan hakee epätoivoisesti merkkejä kiinnostuksesta ympäriltään. Silloin kaikki vilkaisut kadulla ja heipat kassalla ovat kuin kutsu seksiin. 

(Oikeasti pahimpia ahdistelijoita on nämä viisikymppiset, jotka lukevat tilanteet päin persettä eivätkä tunnusta sitä itselleen saati muille.)

Vierailija
52/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ihan hyvännäköinen nainen, mutta neljästäkymmenestä vuodesta eteenpäin olen ollut myös erittäin suosittu miesten keskuudessa. Itse uskoisin sen johtuvan iän myötä ilmestyneestä rentoudesta ja itsevarmuudesta, sillä olen nyt yli viisikymppisenä edelleen hyvin suosittu miesten parissa. Olin nuorempana varmaan melko tylsää seuraa.

Vierailija
53/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin tämän saman noin 40v iässä. Baarissa olin nuorena kuin ilmaa ja ketään tuntunu kiinnostavan minun seura, mut nyt jopa tehdään aloitteita minua kohtaan.  

Vanhemmiten naisista tulee rohkeampia tekemään aloitteita, koska on vähän pakko.

Nuorempana naiset osoittivat minuun kiinnostusta vain ollessani parisuhteessa. Lähestyttiin useinkin. Sinkkuna olin näkymätön.

Vierailija
54/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo niin varmasti! :D 

Siis mä käyn baarissa lähes joka viikonloppu enkä ole IKINÄ nähnyt että kukaan nainen menisi suutelemaan tuntematonta vanhaa miestä :DDD Ellei sitten joku pubiruusu ilmaisen tuopin toivossa."

Vahva veikkaus, että olet ihan ite niiden humalaisten naisten joukossa, jotka roikkuvat loppuillasta jonkun miehen kaulassa niin humalassa, etteivät itsekään muista siitä mitään, joten sitä ei tapahtunut :)

Toki tuota tapahtuu vain baareissa, joissa ollaan kovassa humalassa loppuillasta. Omalle miehellekin on tehty tuollaista, änkyräkännissä oleva nainen oli nyrkkeilyasennossa puolustamassa "saalistaan" kun tulin mieheni viereen istumaan. Oli vähän rajumpi mesta Kuopiossa se :D  Mutta kyllä tuollaista tapahtuu Stadissakin valomerkin aikoihin.

Vierailija
55/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ja se johtuu (verrattuna mitä olin 30-35v iässä noin 20v sitten)

- itsevarmuus, tiedän kuka olen

- puhuminen, osaan puhua kenelle vain

- tunteet, osaan näyttää ne sopivasti

- rahat, koska varallisuutta on

- lapset, jo tehty eikä tule lisää

- seksi, osaan jo - ei tartte opettaa enää

- röyhkeys, olen sitä mitä olen enkä selittele kellekään mitään (mikä ei tarkoita että olisin epäkohtelias)

- fiksu, tiedän ja olen kiinnostunut maailmasta ja ihmisistä

Vierailija
56/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut ihan hyvännäköinen nainen, mutta neljästäkymmenestä vuodesta eteenpäin olen ollut myös erittäin suosittu miesten keskuudessa. Itse uskoisin sen johtuvan iän myötä ilmestyneestä rentoudesta ja itsevarmuudesta, sillä olen nyt yli viisikymppisenä edelleen hyvin suosittu miesten parissa. Olin nuorempana varmaan melko tylsää seuraa.

50+ naisista enää todella harva on hyvännäköinen, joten se on jännä ilmiö, että kiinnitetään huomiota jopa enemmän kuin ennen tai sitten ei kiinnitetä, mutta itse kiinnitän siihen enemmän huomiota kuin ennen sen takia, että täällä on puhuttu siitä miten vanheneva nainen on näkymätön. Minä en ainakaan ole, mutta odotan kiinnostuksella milloin se oikein tapahtuu ja miltä se tuntuu.

Vierailija
57/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhemmiten naisista tulee rohkeampia tekemään aloitteita, koska on vähän pakko.

Nuorempana naiset osoittivat minuun kiinnostusta vain ollessani parisuhteessa. Lähestyttiin useinkin. Sinkkuna olin näkymätön."

Jännä ilmiö tuo, että kiinnostusta on enemmän parisuhteessa ollessa kuin sinkkuna. Välittyykö siinä miehen itsevarmuus tai onko kyse siitä, että nainen on ystävällisessä vuorovaikutuksessa rennompi, kun tietää toisen olevan varattu (se on eräänlainen takaseinä) - todennäköisesti molempia ja sitten vielä tukku muita syitä. 

Mistä syystä ajattelet, että naisista tulee rohkeampia tekemään aloitteita, koska on pakko? En oikein hahmota tuota pakkoa, miten niin olisi pakko? Itse olen tehnyt aina aloitteita, mutta en sillä tavalla, että olisin pyytänyt ketään treffeille, vaan rohkaisun ja flirtin muodossa, jos toinen osapuoli osoittaa kiinnostunut ja - ennen kaikkea - itseäni on kiinnostanut.

Vierailija
58/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+ naisista enää todella harva on hyvännäköinen, joten se on jännä ilmiö, että kiinnitetään huomiota jopa enemmän kuin ennen tai sitten ei kiinnitetä, mutta itse kiinnitän siihen enemmän huomiota kuin ennen sen takia, että täällä on puhuttu siitä miten vanheneva nainen on näkymätön. Minä en ainakaan ole, mutta odotan kiinnostuksella milloin se oikein tapahtuu ja miltä se tuntuu.

Miksi viisikymppisen pitäisi verrata ulkonäköään nuorempiin, mitä järkeä siinä olisi? Minulle riittää vallan hyvin, että olen ikäisteni joukosta hyvännäköinen. 

Vierailija
59/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman ja se johtuu (verrattuna mitä olin 30-35v iässä noin 20v sitten)

- itsevarmuus, tiedän kuka olen

- puhuminen, osaan puhua kenelle vain

- tunteet, osaan näyttää ne sopivasti

- rahat, koska varallisuutta on

- lapset, jo tehty eikä tule lisää

- seksi, osaan jo - ei tartte opettaa enää

- röyhkeys, olen sitä mitä olen enkä selittele kellekään mitään (mikä ei tarkoita että olisin epäkohtelias)

- fiksu, tiedän ja olen kiinnostunut maailmasta ja ihmisistä

Hyvä lista, erityisesti viimeinen kohta on todella tärkeä. Jopa feikattuna se toimii kiinnostuksen herättäjänä. 

Ehkä tuon listan voisi tiivistää siihen toteamukseen, että elämässä on kaikki hyvin, olet kuskin paikalla ja aika moni tahtoo kyytiin ja ripauksen siitä taikavoimasta, jota tuo listaus ilmentää.

Vierailija
60/102 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo niin varmasti! :D 

Siis mä käyn baarissa lähes joka viikonloppu enkä ole IKINÄ nähnyt että kukaan nainen menisi suutelemaan tuntematonta vanhaa miestä :DDD Ellei sitten joku pubiruusu ilmaisen tuopin toivossa."

Vahva veikkaus, että olet ihan ite niiden humalaisten naisten joukossa, jotka roikkuvat loppuillasta jonkun miehen kaulassa niin humalassa, etteivät itsekään muista siitä mitään, joten sitä ei tapahtunut :)

Toki tuota tapahtuu vain baareissa, joissa ollaan kovassa humalassa loppuillasta. Omalle miehellekin on tehty tuollaista, änkyräkännissä oleva nainen oli nyrkkeilyasennossa puolustamassa "saalistaan" kun tulin mieheni viereen istumaan. Oli vähän rajumpi mesta Kuopiossa se :D  Mutta kyllä tuollaista tapahtuu Stadissakin valomerkin aikoihin.

Olen eri, mutta juu voisin olla tuollainen nainen kännissä :D Mutta jos noin niin roikkuisin jonkun hyvännäköisen nuoren miehen kaulassa enkä paikan vanhuksen, kuten ap täällä nyt yrittää uskotella. Se tässä varmaan oli se pointti, ei todistaa että kukaan nainen ei koskaan kenenkään miehen kaulassa roiku.