Miksi naiset ovat kiinnostuneempia nyt kun olen vanhempi?
Otsikossa se on. Eli monen ikäiset naiset ovat kiinnostuneita nyt kun olen viiskymppinen. Kun olin nuorempi olin kuin ilmaa.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy on se ei ole enää muita miehiä markkinoilla. Tähän päälle on paljon 50v+ sinkkumiehiä jotka eivät halua mitään parisuhdetta.
Ei ap sanonut, että on markkinoilla. Puhui vain kiinnostuksesta yleisesti, millä voi tarkoittaa vaikka sitä vain, että naiset ottavat eri tilanteissa kontaktia ja osoittavat kiinnostusta. Eivätkä nuo naiset edes tiedä onko mies varattu vai ei saati sitä haluaako ap pysyä sinkkuna jatkossakin.
Ainakin itse tulkitsin ap:n tarkoittavan tuollaisia tilanteita. Ehkä myös Tinderiä lisäksi.
Kyllä sen vain tietää onko haluttu vai ei, niin mies kuin nainenkin. Ja uskon todellakin, että monille miehille käy noin - kiva yllätys vanhemmiten, jos on pitänyt itsensä "kuosissa" henkisesti ja fyysisesti.
Kasarin kaunotar
Velaton omistusasunto ja uusi auto?
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy on se ei ole enää muita miehiä markkinoilla. Tähän päälle on paljon 50v+ sinkkumiehiä jotka eivät halua mitään parisuhdetta.
Olen kyllä jurkästi erimieltä. - On varmasti. Mutta tässä iässä alkaa jo ääripäät näkyä selkeämmin kuin nuorempana, On miehiä, jotka tulevat hyvin toimeen niin itsensä kuin muiden ihmisten ja ympäristönsä kanssa, Ja vastaavasti heitä, jotka elävät hyvin katkerina ja happamina yksin odottaen mm. sitä päivää, että taloudellinen tilanne muuttuisi paremmaksi jos sasiin vuoien työttömyyden jälkeen töitä tai koittaisi se päivä, ettei joudu maksamaan centtiäkään lapsien elatuksesta - Lapsien joilla on omat menonsa ja puuhansa, eivätkä isäviikonloppuna halua edes tavata mutta jotka jo itsekin osaavat pyytää ja haluta vaikka ja mitä. Mihin sitä menisi Jouluksikaan kun ei ole perhettä ja omat vanemmmatkin on jo haudattu.
Vierailija kirjoitti:
Rahan takia.
Rahan.
Fyrkan.
Elatuksen.
No ehkä ymmärsit syyn .
eiköhän Suomessa naisilla ole oma toimeentulo joten ulkoisten tekijöiden perusteella se kiinnostus syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen täyttää 30 v niin alamäki alkaa ja rupsahtaa rupsahtamistaan..
Ei ole muita vaihtoehtoja kuin joko alkoholisti,yksinkertainen, tai vanha mies.
Näin se vaan menee..
Eräs naisten keskuudessa suosittu julkkismies totesi kerran minulle, että nainen on kauneimmillaan 38-vuotiaana.
Hän itse on iätön, ei kuitenkaan varsinaisesti komea eli kuin prototyyppi naistenmiehestä. Mutta hänellä on seksikäs ammatti ja hyvät jutut riittävän monen mielestä. Hän kirjoitti minulle erittäin hauskoja ja nokkelia sähköpostiviestejä, mutta valitettavasti niitä on tulostettuna vain muutama.
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee..
Ovatko nämä tällaiset jotain tsemppiviestejä miehille? Ainakaan yksikään nainen ei ala tällaisten viestien seurauksena kiinnostua alkoholisteista, yksinkertaisista tai vanhoista miehistä. Vaikka kuinka paljon näitä kirjoittelisitte, niin naiset eivät ala noita miehiä kelpuuttamaan suhteeseen. Mutta jatkakaa vaan, jos saatte siitä itsellenne helpomman olon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee..
Eräs naisten keskuudessa suosittu julkkismies totesi kerran minulle, että nainen on kauneimmillaan 38-vuotiaana.
Hän itse on iätön, ei kuitenkaan varsinaisesti komea eli kuin prototyyppi naistenmiehestä. Mutta hänellä on seksikäs ammatti ja hyvät jutut riittävän monen mielestä. Hän kirjoitti minulle erittäin hauskoja ja nokkelia sähköpostiviestejä, mutta valitettavasti niitä on tulostettuna vain muutama.
Julkkismies on väärässä. Nainen on kauneimmillaan parikymppisenä. Tai pikemminkin valehteli saadakseen noita 38 naisia jos itse on vanhempi ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan takia.
Rahan.
Fyrkan.
Elatuksen.
No ehkä ymmärsit syyn .
eiköhän Suomessa naisilla ole oma toimeentulo joten ulkoisten tekijöiden perusteella se kiinnostus syntyy.
Kyllä ja ei. - Harva nainen (tai meis) haluaa asettua parisuhteeseen, jossa joutuu maksajaksi; tai paremmin sellaisen kumppanin kanssa, jolla hyvin erilaiset kiinnostuksen kohteet ja arvot siitä mihin rahaa käyttää. Eli laittaako rahansa mieluummin vaikka kalliipmpaan autoon vai tyytyykö vaatimattomampaan kiesiin ja käyttää rahansa mieluummin kaupunkilomaan euroopassa. Ostaako mieluummin saunakaljat ja viinat vai konserttilipun. Ostaako lätkäjoukkueen kausikortin vai kaupunginorkesterin kausikortin. Onko kuullutkaan museokortista saati voisiko harkita sellaisen hankkimista. Meneekö mieluummn teatteriin vai elokuvateatteriin? Meneekö mieluummin katosmaan jonkun mainstream leffan vai valitseeko mieluummin jonkun marginaali/ vähemmällä taloudellsiella panostuksella tehdyn leffan valitseeko mieluummin ketjuravintolan vai ketjuun kuulumattoman paikan.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee..
Mikä i d i o o t t i tulostaa jotain sähköposteja?
30v+ naiset etsivät elättäjää itselleen ja lapsilleen. Juuri joku ap:n kaltainen tomppeli joka ei nuorena saanut pilua ja naiset luulevat että sellainen ilahtuisi jännän miehen jämistä.
Ehkä olet lopultakin viisastunut vanhentuessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan takia.
Rahan.
Fyrkan.
Elatuksen.
No ehkä ymmärsit syyn .
Kyllä ja ei. - Harva nainen (tai meis) haluaa asettua parisuhteeseen, jossa joutuu maksajaksi; tai paremmin sellaisen kumppanin kanssa, jolla hyvin erilaiset kiinnostuksen kohteet ja arvot siitä mihin rahaa käyttää. Eli laittaako rahansa mieluummin vaikka kalliipmpaan autoon vai tyytyykö vaatimattomampaan kiesiin ja käyttää rahansa mieluummin kaupunkilomaan euroopassa. Ostaako mieluummin saunakaljat ja viinat vai konserttilipun. Ostaako lätkäjoukkueen kausikortin vai kaupunginorkesterin kausikortin. Onko kuullutkaan museokortista saati voisiko harkita sellaisen hankkimista. Me
Tuolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa näyttääkö henkilö mielestäsi haluttavalta vai ei kun et hänestä mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
30v+ naiset etsivät elättäjää itselleen ja lapsilleen. Juuri joku ap:n kaltainen tomppeli joka ei nuorena saanut pilua ja naiset luulevat että sellainen ilahtuisi jännän miehen jämistä.
30-vuotiaalla naisella ei ole enää saumaa parikymppisiin komistuksiin ja harva noista parikymppisistä jännittävistä on enää komea 30v+. Huonot elintavat kuten alko ja huumeet alkaa vaikuttamaan, on ylipainoa, kaljuuntumista jne.
Joten kunnollinen mies joka on pitänyt itsensä kunnossa onkin mennyt noitten ohi vaikkei lähtökohta olisi ollut niin hyvä.
Itse menin aina 20-30 vuotiaana esim. ruuhkabussissa istumaan mieluummin vanhemman kuin nuoremman miehen viereen. Vanhat miehet tuntuivat vaarattomilta kun heissä ei enää ole seksikkyyttä. Nykyään mietin että luulikohan nuo päinvastoin, eli että olisin heistä kiinnostunut.
Olen pitkä ja fyysisesti paremmassa kunnossa kuin suurin osa miehistä ikää katsomatta. Nuorena olin kyllä pikkupojan näköinen kasvoilta. Nykyään olen jännittävämmän näköinen. Ihan oikeasta elämästä nuo kokemukseni eikä online. Nyt kun tämän kirjoitin niin syyhän selvis samalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse menin aina 20-30 vuotiaana esim. ruuhkabussissa istumaan mieluummin vanhemman kuin nuoremman miehen viereen. Vanhat miehet tuntuivat vaarattomilta kun heissä ei enää ole seksikkyyttä. Nykyään mietin että luulikohan nuo päinvastoin, eli että olisin heistä kiinnostunut.
nyt ei ole kyse mistään bussissa istumisesta vaan siitä että nainen tulee hieromaan persettåån etumukseeni tanssilattialla tai suutelee tai kehuu että näytän hyvälle. Ja tuollaista käy nyt joka kerta kun käyn baareissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta miestä jotka olivat kolmeenkymppiin asti mitäänsanomattomia seinäruusuja, ja sitten jotenkin puhkesivat kukkaan. Omakin mieheni on tällainen. En olisi nuorempana edes vilkaissut hänen suuntaansa. Tapasimme vasta kun olimme 35v.
Miehen keski-ikäistyessä karisee harhaluulot naisista ja tulee sovinismia sopivasti mukaan ajatteluun. Se luo sellaisen arrogantin välinpitämättömyyden ja itsevarmuuden käytökseen.
Ei ainakaan oman mieheni kohdalla. Elämä vain on tuonut varmuutta olemiseen ja pikkuisen rosoa kasvoihin, sekä massaa luiden päälle. Uskallusta ja kehtaamista olla häpeämätön oma itsensä. Eli sekä ulkoinen että sisäinen ihminen on muuttunut edukseen.
Toisille käy noin, toisille taas toisin päin, että olivat nuorina komeita ja itsevarmoja, mutta ikä teki tepposet.
Olen nainen ja minusta miehet alkoi kiinnostua vasta kun olin lähemmäs 30v. Eikä tuo voi olla mikään painojuttukaan, koska painoni on vaihdellut aikuisiällä ihan vain muutaman kilon. Syitä on varmasti monia, olin melkeinpä sairaalloisen ujo nuorempana ja minusta on vaikeaa arvioida oikeaa ikää. Vielä joskus 26-vuotiaana kysyttiin usein henkkareita kun ostin energiajuomia.
Yleensä tuossa iässä miehellä on jo hieman enemmän henkistä kypsyyttä, joka ainakin itselle on tärkeää miehessä, en tiedä päteekö tämä sinun kohdallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt ei ole kyse mistään bussissa istumisesta vaan siitä että nainen tulee hieromaan persettåån etumukseeni tanssilattialla tai suutelee tai kehuu että näytän hyvälle. Ja tuollaista käy nyt joka kerta kun käyn baareissa.
Ap
Joo niin varmasti! :D
Siis mä käyn baarissa lähes joka viikonloppu enkä ole IKINÄ nähnyt että kukaan nainen menisi suutelemaan tuntematonta vanhaa miestä :DDD Ellei sitten joku pubiruusu ilmaisen tuopin toivossa.