Miksi naiset ovat kiinnostuneempia nyt kun olen vanhempi?
Otsikossa se on. Eli monen ikäiset naiset ovat kiinnostuneita nyt kun olen viiskymppinen. Kun olin nuorempi olin kuin ilmaa.
Kommentit (102)
"Olen eri, mutta juu voisin olla tuollainen nainen kännissä :D Mutta jos noin niin roikkuisin jonkun hyvännäköisen nuoren miehen kaulassa enkä paikan vanhuksen, kuten ap täällä nyt yrittää uskotella. Se tässä varmaan oli se pointti, ei todistaa että kukaan nainen ei koskaan kenenkään miehen kaulassa roiku. "
Pisteet sulle itseironiasta ja rehellisyydestä :D Mun mies oli tuossa tilanteessa jo vanhus eli melkein 50 ja kyseinen nainen oli ehkä kymmenkunta vuotta nuorempi. Mieheni on sellainen klassisen komea, pitkä ja raamikas könsikäs, jolla on jo harmaahuurretta sänkihiuksissaan ja veikkaan, että hänellä olisi liaaneja edelleen kaulassaan, jos kävisimme sellaisissa baareissa. Mutta harvoin tulee käytyä, valitettavasti.
Jospa olet komistunut iän myötä? Nuoret miehet eivät aina ole ilo silmälle.
nyt ei ole kyse mistään bussissa istumisesta vaan siitä että nainen tulee hieromaan persettåån etumukseeni tanssilattialla tai suutelee tai kehuu että näytän hyvälle. Ja tuollaista käy nyt joka kerta kun käyn baareissa.
Ap
Humalassa tietyn tyyppiset naiset hierovat persettä miehen kuin miehen etumukseen, suutelee ja kehuu. Kai muistit ostaa heille paukun?
Vierailija kirjoitti:
nyt ei ole kyse mistään bussissa istumisesta vaan siitä että nainen tulee hieromaan persettåån etumukseeni tanssilattialla tai suutelee tai kehuu että näytän hyvälle. Ja tuollaista käy nyt joka kerta kun käyn baareissa.
Ap
Humalassa tietyn tyyppiset naiset hierovat persettä miehen kuin miehen etumukseen, suutelee ja kehuu. Kai muistit ostaa heille paukun?
Nyt taisi kateuden piikki pistää ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt taisi kateuden piikki pistää ja pahasti.
Eiköhän kaikki naiset ole saaneet kokemuksia väkisinhinkkaajamiehistä ja kateuden todennäköisyys on nolla.
Olettavat sinulla olevan enemmän rahaa nyt kuin nuorena. Eivät niinkään välitä seksistä, joka tietysti on vähäisempää kuin nuorella iällä. Noinhan se elämässä enimmäkseen menee.
Vierailija kirjoitti:
Olettavat sinulla olevan enemmän rahaa nyt kuin nuorena. Eivät niinkään välitä seksistä, joka tietysti on vähäisempää kuin nuorella iällä. Noinhan se elämässä enimmäkseen menee.
Tekisi kyllä mieli nähdä nämä kyseisenlaisten miesten elämänpiirit. Onko Suomessa oikeasti noin suurta köyhyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii olla ruudinkeksijä kun ymmärtää, että se on juurikin noin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Ikäisilläsi miehillä on yleensä enemmän rahaa ja vähemmän seksihaluja.
Onko se hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Karu totuus; 60-v. miehellä ehkä tuotakin enemmän fyrkkaa, mutta sängyssä nukutaan vaan.
T. Kokemusta on 😉
Vierailija kirjoitti:
Karu totuus; 60-v. miehellä ehkä tuotakin enemmän fyrkkaa, mutta sängyssä nukutaan vaan.
T. Kokemusta on 😉
Mulla on kokemusta 60+ miehestä ja on muutakin kuin nukkumista.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä ja fyysisesti paremmassa kunnossa kuin suurin osa miehistä ikää katsomatta. Nuorena olin kyllä pikkupojan näköinen kasvoilta. Nykyään olen jännittävämmän näköinen. Ihan oikeasta elämästä nuo kokemukseni eikä online. Nyt kun tämän kirjoitin niin syyhän selvis samalla.
Ap
Minkä pituinen olet?
No, kun mies vanhenee, hän useimmiten aikuistuu, kehittyy paremmaksi ihmiseksi (osa ukkoutuu ja tulee ärtyneeksi änkyräksi).
Kun mies vanhenee, hän saa luontaista karismaa. Miehellä ei haittaa kalju, karvat, ylipaino, arvet tai rypyt, naisilla taas kaikki nuo on täysin kiellettyjä, ja viisikymppisenä lähes kaikki naiset muuttuu näkymättömiksi.
Oikeasti, hyvin hyvin monet kansainväliset julkkismiehet, näyttelijät jne. on oikeasti viisikymppisenä seksikkäämpiä kuin parikymppisenä. Kun tulee harmaata ohimolle, ja silmäryppyjä, on se pilke silmäkulmassa, osaa ns. kantaa itsensä hyvin, tietää mitä tekee, ja se näkyy. Nuorena miehet on vaan sellaisia silmäkarkkeja, mitä komeampi, todennäköisesti sitä tyhmempi ja huonompi sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
No, kun mies vanhenee, hän useimmiten aikuistuu, kehittyy paremmaksi ihmiseksi (osa ukkoutuu ja tulee ärtyneeksi änkyräksi).
Kun mies vanhenee, hän saa luontaista karismaa. Miehellä ei haittaa kalju, karvat, ylipaino, arvet tai rypyt, naisilla taas kaikki nuo on täysin kiellettyjä, ja viisikymppisenä lähes kaikki naiset muuttuu näkymättömiksi.
Oikeasti, hyvin hyvin monet kansainväliset julkkismiehet, näyttelijät jne. on oikeasti viisikymppisenä seksikkäämpiä kuin parikymppisenä. Kun tulee harmaata ohimolle, ja silmäryppyjä, on se pilke silmäkulmassa, osaa ns. kantaa itsensä hyvin, tietää mitä tekee, ja se näkyy. Nuorena miehet on vaan sellaisia silmäkarkkeja, mitä komeampi, todennäköisesti sitä tyhmempi ja huonompi sängyssä.
Karisma on eri asia kuin seksikkyys. Mies voi olla vanhempana karismaattinen, seksikäs harvemmin. Sama koskee mielestäni naisia. Moni julkkis on karismaattinen vanhanakin, mutta ei se tarkoita että haluaisi edes ajatella häntä alasti. Nuorten miesten suhteen taas ajatuksia on vaikea estää karkaamasta siihen suuntaan...
Sitä paitsi tuo ei pidä paikkaansa että nuoret miehet olisivat huonoja sängyssä. Ei ole vielä sellaista kaavoihin juuttumista kuin vanhemmilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokemusta on 😉
Meillä on homma mennyt kyllä päinvastaiseksi näin iän myötä, kun lapset on lähteneet omilleen. Ollaan molemmat 60+.Tää varmaan riippuu elämäntavoista. Jos oltaisiin poltettu röökiä ja juopoteltu, olis varmaan pelkkää nukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen täyttää 30 v niin alamäki alkaa ja rupsahtaa rupsahtamistaan..
Ei ole muita vaihtoehtoja kuin joko alkoholisti,yksinkertainen, tai vanha mies.
Näin se vaan menee..
Nainen voi halutessaan muuttaa naiskommuuniin tai metsään ja elellä minimaalisesti, joten ei. Jäi nyt tälläkin kertaa säälipesä saamatta.
"Karisma on eri asia kuin seksikkyys. Mies voi olla vanhempana karismaattinen, seksikäs harvemmin. Sama koskee mielestäni naisia. Moni julkkis on karismaattinen vanhanakin, mutta ei se tarkoita että haluaisi edes ajatella häntä alasti. Nuorten miesten suhteen taas ajatuksia on vaikea estää karkaamasta siihen suuntaan...
Sitä paitsi tuo ei pidä paikkaansa että nuoret miehet olisivat huonoja sängyssä. Ei ole vielä sellaista kaavoihin juuttumista kuin vanhemmilla miehillä."
Olet samanlainen kuin nuo teinitytöistä jankkaavat miehet täällä. Tosiasiassa vain pieni osa vanhemmista naisista haluaa nuoren miehen seksiin tai mihinkään muuhunkaan. Puumia on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Tarjontaa on koska miehiä on vähemmän. Monet hyvät on nyt kuolleet tai varattuja. Naiset elää kauemmin
Kaikki on ollut kyllä nuorempia naisia.
Ap
"Miksi viisikymppisen pitäisi verrata ulkonäköään nuorempiin, mitä järkeä siinä olisi? Minulle riittää vallan hyvin, että olen ikäisteni joukosta hyvännäköinen. "
Olen aina ajatellut aivan samoin. Eikä ole edes tullut mieleen kauneusasiat ennen kuin tulin tänne palstalle. En ole koskaan ajatellut ulkonäöstä juuri mitään enkä myöskään pariutumista, koska minun ei ole tarvinnut. Olen tämän aiemminkin täällä todennut, mutta nuorena tyttönä ihailin ja pidin kauneimpina muutamaa vanhempaa naista, jotka olivat eräänlaisia idoleitani. Sen takia olen ollut hyvin tyytyväinen vanhenemiseen ja ulkonäkööni, että muistutan ilokseni heitä. Totta kai, koska he olivat esikuviani feminiinisyydessä. Esimerkiksi pukeutumistapani ja tyylini on samanlainen kuin heillä.
Tietysti nuoretkin naiset ovat kauniita, mutta minun silmiini heissä ei ole "sitä jotain" - se tietty riippuu muustakin kuin pelkästä ulkonäöstä.