On marraskuun viimeinen perjantai vuonna 1993, millaista iltaa vietät?
Juuri tuolloin täytin 18!
Noihin aikoihin poikaystäväni oli armeijassa mutta tuli viikonlopuiksi lomille. Teimme pitsaa jossa oli jauhelihaa ja ananasta usein, kävimme seurakunnan illanvietoissa.
Noihin aikoihin Ylellä oli "saa ta nanpalvontakausi" ja saata.nanpalvontaa toistettiin telkkarissa ja radiossa ja se oli kuuma peruna seurakunnan illanvietoissa.
Minuakin pidettiin ainakin jossainmäärin noitana ja epäilyttävänö kun minulla oli pitkät punaiset hiukset ja usein bändipaitoja ja soittelin kitaralla ja pianolla NS " Saa ta nallisia" säkeitä ja noista bändeistä oli ylelläkin varoitettu.
Syksyn 1993 tapahtumia muistin virkistämiseksi:
Syntymäpäiväni 24 marraskuuta
Ruoholahden metroaseman avattiin
World trade Centeriin tehtiin pommi- isku by arabit (olin ollut juuri 1992 vaihtarina new Yorkin kaupungissa!)
Janet Jacksonin Janet- albumi julkaistiin (sain sen synttärilahjaksi poikaystävältäni!)
Kommentit (95)
23v. ja asuin silloin vanhempien kanssa. Varmaan katsoin tv:tä.
Olin 14v. Varmaan kotona olin ja kuunteli salovaarashowta.
Olin 4-vuotias. Isä tuli viikonlopuksi kotiin ellei lähtenyt hirvijahtiin, syötiin iltapalaa, äiti tai isä luki iltasadun ja menin nukkumaan.
Ihana tuo Atrian lihamainos🤗
Terveellistä, aah,vitamiineja!
Olin vasta 1 vuotias. Luultavasti helistelin helistintä ja herkuttelin ensimmäisiä soseitani.
Illalla katsoin telkkaria äidin sylissä (helistintäni heilutellen)
Olin saanut 1993 kesällä toisen koiran, ja viikonloppuna oli varmaan luvassa puuhaa koiraharrastuksen parissa. Mulla oli pitkäaikainen teinipoikaystävä, ja perjantai-iltana voin kuvitella, että oltaisiin hengattu heillä ja ilmassa olisi ollut hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olin 14v. Varmaan kotona olin ja kuunteli salovaarashowta.
Olin 11 ja varmaan yritin nauhoittaa kasetille biisejä.
Olin 1,5-vuotias. Varmaan nukkumassa.
Varmaan Reidarissa tai DNC:ssä iltaa viettämässä. Olin myös aika vasta täyttänyt 18. DNC:n ikäraja taisi perjantaisin olla 18 jos oikein muistan.
13 v ja seiskalla. Kuuntelin musiikkia, katselin music tv:tä ja piirsin grafitteja huoneessani paperille. Tapasin kahta kaveriani illalla, ja käveltiin kolme tuntia ulkona. Jossain vaiheessa iltaa tanssin huoneessani. Silloin käveltiin, pyöräiltiin ja tanssittiin paljon, eikä sitä pidetty liikuntana. Kun haluttiin harrastaa liikuntaa, mentiin erikseen salille.
Olin 4v masentuneen kotiäidin kanssa kotona. Jippii. Varmaan katottiin telkkaria
Kutsuttiinko silloin myös ne kiltitkin pojat mukaan juhlimaan ja pitämään hauskaa? 🥺
Onko AP Indican Jonsu, Ruoholahdesta hänkin ja myös oli teininäkin punatukkainen!
Jos olet niin ihanaa ja parasta että olette palaamassa!
Olin 28 ja töissä. Perjantai-iltana eka harrastamassa ja sitten siihen lähelle porukalla pubiin. Sen jälkeen kotiin, tai jos hyvä keikka lähistöllä niin sinne.
Menen katsomaan Jurassic Parkin elokuvateatteriin. On aivan ihmeellistä että trikkikuvatut dinosaurukset voivat näyttää niin todellisilta.
Olin juuri täyttänyt 18v ja seurustellut 1v ajan, asuttiin jo yhdessä.
Olin mennyt edelliskesänä naimisiin. Vietimme mieheni kanssa vuokrakaksiossamme koti-iltaa ja minä neuloin villapaitaa.
Oli kodikas ja onnellinen olo.
Olin 11v. Varmaan söin iltapalaa telkkaria katsoen tai kirjaa lukien.
Olin kotona poikaystävän kanssa tai sitten varmaan baarissa viihteellä. Nytkin olen kotona tämän saman miehen kanssa josta siis tuli aviomieheni ja lasteni isä.
Olin 8 vuotias, tähän aikaan söin iltapalaa, sen jälkeen pesin hampaat ja menin nukkumaan.