Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko talo haisee p***alta

Vierailija
12.09.2023 |

Muutama päivä sitten hoksasimme, että talon viemärit eivät vetäneet ja sakokaivot olivat täynnä. Lokakuski kävi tyhjentämässä kaivot, ja minun ja lokakuskin tutkittua asiaa todettiin sakokaivon purkuputken olevan tukossa. Noh, viikonloppuna sitä sitten miehen kanssa aukaistiin menemällä kaivon sisään ja tökkimällä tukosta pitkällä putkella. Minä menin ensin kaivoon tökkimään ja mies jatkoi sitten, kun olin näyttänyt hänelle, ettei siihen paskakaivoon kuole. Putki saatiin auki.

Homman jälkeen miehen vaatteet olivat ihan paskassa, kun hän oli nojaillut kaivon seinämiin. Minun vaatteeni eivät olleet paskassa, koska en nojannut seinämiin. Eilen mies sitten nakkasi vaatteet pesuhuoneeseen likoamaan.

Tänään aamulla ihmettelimme, kun koko kämppä haisi paskalle. Mietin, että ovatko putket taas tukossa. Tuuletettiin kämppä. Mies nakkasi vaatteet pesukoneeseen ja kas kummaa, ohjelman jälkeen koneesta tuoksahti.

Mies sitten mietti, että pitäisiköhän vaatteet liottaa etikassa. Kysyin, että missä hän sitten vaatteita oli liottanut, niin hän vastasi että vedessä.

Pelkässä puhtaassa vedessä. Ihmispaskassa likaantuneita vaatteita. Niin, että ne liotusveden paskahöyryt levisivät koko kämppään. Ja sitten hän nakkasi ne haisevat vaatteet pesukoneeseen, ja nyt kone haisee paskalta.

Mikä helvetti miehiä vaivaa? Eikö sen vertaa järki sano, että vaatteita liotetaan etikkaliuoksessa, tahranpoistoainelioksessa tai ihan missä muussa tahansa liuoksessa kuin PELKÄSSÄ VEDESSÄ.

Ja sitten jos minä neuvoisin häntä kädestä pitäen kuin lasta kotitöiden suhteen, hän suuttuisi.

Ja tähän on ihan turha sanoa, että miehen osaaminen on niissä miesten jutuissa, koska se olin kyllä minä joka joutui sinne paskakaivoonkin ensimmäisenä menemään, koska miestä ällötti enemmän.

Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun mies tekee näitä maalaisjärjen vastaisia älyttömyyksiä kotitöiden suhteen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä parsa sitten oikein haisee?

Vierailija
2/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 kamala tarina. Ei mulla ollut mitään kommentoitavaa muuta kuin lähettää sympatiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska annat seuraavan kerran?

Vierailija
4/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, kun minä ihmettelin ääneen, että miksi ihmeessä hän ei laittanut siihen liotusveteen mitään, niin mies sai raivonpuuskan ja paiskoi pesuhuoneen oven kiinni perässään. Nyt mököttää makuuhuoneessa luurit korvilla kännykän äärellä.

Reagoi vastaavalla lapsenomaisella raivo-mökötys-käytöksellä jokaikiseen omaan töppäilyynsä. Ei puhettakaan mistään aikuismaisesta tunteidensääntelystä tai analyyttisestä pohdinnasta, että mikähän meni pieleen. Onko tämä nyt sitä mieslapseutta?

AP

Vierailija
5/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska annat seuraavan kerran?

En ikinä!

Vierailija
6/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne kuulostaa lapselliselta. Miehesi ei tiennyt ihan perusjuttua pyykinpesusta, todennäköisesti sinä peset yleensä siis pyykit teillä. Sinä reagoit toisen virheeseen suuttumalla. Mitä olisitte molemmat voineet tehdä erilailla?

Vierailija
7/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä mänttejä jotka vielä haluavat paskansa varastoida tyhjentääkseen ne joskus kun heillä kuitenkin on kunnallistekniikka muuten.

Vierailija
8/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon paskahousut!

0/5

Vierailija
9/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen siitä saa kun ei osaa oikeita varusteita ostaa töihin ryhtyessään. Oliko vielä sandaalit jalassa? Kuka putsaa varpaiden välit?

Vierailija
10/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä voi opastaa kuten lasta, neutraalisti. Jos on vihainen, oppi ei mene perille.

Vierailija
12/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on taas persseksiä harrastettu kun kakka tuoksuu.

Vierailija
13/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin laittanut itselleni ja miehelleni niin huonot kamppeet että ne olisi urakan jälkeen saanut heittä roskiin. Sitten vaan suihkuun ja vielä vaikka saunan lämmitykseen.

Vierailija
14/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin laittanut itselleni ja miehelleni niin huonot kamppeet että ne olisi urakan jälkeen saanut heittä roskiin. Sitten vaan suihkuun ja vielä vaikka saunan lämmitykseen.

Ja persseksiä?

Vierailija
15/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset paskatalkoot siellä sitten.

Vierailija
16/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO TUULETA! Ei vielä ole ihan hirveän kylmä kuitenkaan, onneksi.

Vierailija
17/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Voi joutua heittämään roskiin joskus jos on ul**teita vaatteilla, ne imeytyvät kankaaseen hyvin. Toki muuten likaisia voi liottaa jonkun aineen kera.

Vierailija
18/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä alkoi maalata valkoisella maalilla seiniä yllään uudet, mustat farkut. Kai se kuvitteli, että maalitahrat lähtee pesussa sitten pois.

Vierailija
19/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako miehesi pukea itse?

Vierailija
20/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommosia ne on ne alemman yhteiskuntaluokan remonttihommat. Meillä isäntä hoitaa sakokaivon tukokset italialaisella vaatturilla teetetty frakki päällä!