Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkeläisille omat aukioloajat ruokakauppoihin

Vierailija
23.11.2023 |

Esimerkiksi 6.30-13. Tällöin normaalit ihmiset saisivat käydä kaupassa ilman että jonot venyvät kilometrimittaisiksi, ja kaupan hyllyväleissä mahtuisi kulkemaan kun eläkeläiset eivät olisi tukkineet kärryineen läpikulkua. 

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta. 

Vierailija
62/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen pääosin iltavuoroa ja käyn kaupassa lähes aina ennen aamu kymmentä. Ikinä ei ole tarvinut kummemmin jonotaa. Sen sijaan jos erehtyy menemään kauppaan klo 16-18 välillä, jonot ovat metrien pituiset. Että ketkäköhän niitä jonoja ihan oikeasti aiheuttavat? 

Vähän ennen kun klo on 21 kaljanostajat tekevät todellisen ruuhkan kun ei voi itsepalvelustakaan ostaa Suomessa vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kotiin.  Joskus pähkäilin mistä löydän kevytkermaa, takana oleva oli että saako hänkin.

Vierailija
64/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta. 

Jos oikein puhalletaan samaan hiileen, mehän valitaan presidentti.

Vierailija
65/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvät ne niitä jonoja aiheuttaa.  Senhän näkee heti siitä, että klo 16 jälkeen ne ruuhkat alkaa.  Plus sitten ne nuoret, jotka lorvehtii käytävillä ja pitää keskustelu- ja kikattelukerhojaan.

Harvemmin näkee vanhoja ihmisiä siihen aikaan kaupoissa.  Mutta tämmöiselle minä minä -ihmiselle ja kaikkia muita vihaaville yksikin vanhempi ihminen juuri siinä hyllyn edessä, mistä itse pitäisi jotain hakea, on punainen vaate ja heti KAIKKI ELÄKELÄISET JA VANHUKSET!!!!   

Mutta siis että kaikesta sitä pitääkin valittaa.  Mihin teidän valittajien hermot on oikein menneet?  Miten raskasta teidän elämä oikein on?

Vierailija
66/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi voivat minun puolestani wolttailla ostoksensa. Olen kyllästynyt tolloihin joista lähtee ummehtunut löyhkä, kuten sinusta. Terveisin eläkeläinen.

Itse asiassa vanhoista lähtee hirveä haju. Nuoret tietävät tämän.

Tänään oli taas mummoista lähtenyt sellainen löyhkä eetteriin bussissa, että....

Yäks.

___

"Ikäihmisten tuoksun aiheuttaa erään tutkimuksen mukaan saturoimaton aldehydi 2-nonenaali. Kyseinen yhdiste on tekemisissä ihmisen kehon hajun muutoksien kanssa."

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vanhuksille_ominainen_tuoksu

Tutkimus: "Vanhan ihmisen haju" totta

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-vanhan-ihmisen-haju-totta/…

Jne

Jne

Jne

Eri

Vierailija
67/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyville omat kellonajat kaupassa käyntiin. Esim. Klo 11-12 ja klo 16-17. Muut ajat eläkeläisille.

Vierailija
68/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi voivat minun puolestani wolttailla ostoksensa. Olen kyllästynyt tolloihin joista lähtee ummehtunut löyhkä, kuten sinusta. Terveisin eläkeläinen.

Tänään oli taas mummoista lähtenyt sellainen löyhkä eetteriin bussissa, että....

Yäks.

___

"Ikäihmisten tuoksun aiheuttaa erään tutkimuksen mukaan saturoimaton aldehydi 2-nonenaali. Kyseinen yhdiste on tekemisissä ihmisen kehon hajun muutoksien kanssa."

Jne

Jne

Jne

Eri

Tämä.

Vanhat ihmiset haisee ällöttävälle. Joudun harkitsemaan erääseen paikkaan menoa  tämän takia. Ehkä peruttava se, kun talo täynnä vanhuksia.

Erittäin epämiellyttävä haju näissä vanhoissa ihmisissä! Varsinkin, jos vanhoja on paljon yhdessä tilassa, oikea lauma!

Vierailija
69/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Eivät haise. Tervetuloa töihin vanhusten ryhmäkotiin.

Vierailija
70/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aika mennä markettiin on n.kaksi tuntia ennen sulkemisaikaa. Oli niin hiljaista ja rauhallista kun kävin Prismassa. Ei ollut yhtään eläkeläistä kun ne ovat jo kotona nukkumassa, puhumattakaan lapsiperheistä.

Vierailija
71/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin muuttunut vanhuksiin suhtautuminen? Olen itse jo vanha, 60v. Nuorena ja vielä nytkin ajattelen, että on kamalaa kun tulee niin vanhaksi, että askel ja ajatus hidastuu. Olen kyllä aina tiedostanut, että siinä tilanteessa tulen tod.näk. itsekin olemaan, joten en ole harmitellut vanhusten kaupassakäymistä tmv.

Vierailija
72/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen pääosin iltavuoroa ja käyn kaupassa lähes aina ennen aamu kymmentä. Ikinä ei ole tarvinut kummemmin jonotaa. Sen sijaan jos erehtyy menemään kauppaan klo 16-18 välillä, jonot ovat metrien pituiset. Että ketkäköhän niitä jonoja ihan oikeasti aiheuttavat? 

Nimenomaan. Jos haluaa käydä kaupassa niin, että siellä on mahdollisimman hiljaista, menee aamulla 6-10 tai illalla 18-sulkemisaika.

Vierailija
73/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta heidät kaikki voisi istuttaa johonkin saarelle keskenään loppuelämäänsä viettämään. 

Odottelenkin tässä kiikkastuolissa eläkeläisten omaa reservaattia

Vierailija
74/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäks.

___

Jne

Jne

Jne

Eri

Tämä.

Vanhat ihmiset haisee

Eivät haise - eivät ainakaan menkkalöyhkälle.

Vierailija
75/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aika mennä kauppaan on maanantaiaamuna klo 7:00 jälkeen.

Täällä kauppa aukeaa siihen aikaan ja töihinmenijät hakee heti sen auettua jotain tarpeellista/unohtunutta.

Puoli kahdeksan paikkeilla myymälän pihassa saattaa olla pari autoa tai joskus ei niitäkään.

Vierailija
76/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu. 

Vierailija
77/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäks.

___

Jne

Jne

Jne

Eri

Tämä.

Vanhat ihmiset haisee

Ajattele, mikä sinuakin odottaa. Yöks.

Vierailija
78/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka ei kuole nuorena on joskus vanha .

Juuri noin, olen päättänyt että minusta tulee kunnon öykkäri mummo, eli huutelen ihmisiä apuun ja en pysty jonottamaan kun ei tiedä milloin kuolen, joten on kiire.

Vierailija
79/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ennen kun klo on 21 kaljanostajat tekevät todellisen ruuhkan kun ei voi itsepalvelustakaan ostaa Suomessa vielä.

Ja aamulla loiventavan hakijat ovat jonottamassa 9-9:30 

Vierailija
80/123 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimman koronan aikana 2020 oli suositus että aamulla eläkeläiset aikaisin kauppaan. Tiedän, että monet toimivat siten. Mm sisar miehineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän