Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkeläisille omat aukioloajat ruokakauppoihin

Vierailija
23.11.2023 |

Esimerkiksi 6.30-13. Tällöin normaalit ihmiset saisivat käydä kaupassa ilman että jonot venyvät kilometrimittaisiksi, ja kaupan hyllyväleissä mahtuisi kulkemaan kun eläkeläiset eivät olisi tukkineet kärryineen läpikulkua. 

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi voivat minun puolestani wolttailla ostoksensa. Olen kyllästynyt tolloihin joista lähtee ummehtunut löyhkä, kuten sinusta. Terveisin eläkeläinen.

Vierailija
2/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisille omat ruokakaupat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin omat veikkaus jonot eläkeläisille ettei tarvitsisi tukkia koko kassajonoliikennettä tuhansine veikkauslappuineen

Vierailija
4/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta tulee kohta eläkeläinen, vanhus ehkä apuvälineitä käyttävä invis. kyllä toisaalta olisi hyvä,että olisi porrastus. linja-autot täyttyy vanhuksilla ruuhka-aikaan. ja heille olisi hyvä tarjota istumapaikkaa, vaikka luovuttajalla oli  iso ruokakassi ja muut kapsäkit ja raskas työpäivä takana. vastaavasti eläkeläinen suht maltillinen kuormitus ollut päivällä. 

mutta heillä inhimillinen tarve kuulua jotenkin joukkoon ja ihmisvilinään, jonka senkin ymmärtää. varsinkin ne super yksinäiset. he odottavat jos edes jonkun sanan saisi haastaa jonkun kanssa niit'ä näitä. se voi olla päivän huippukohta ja hoitaa psyykeä. ollaan ymmärtäväisiä. ne joilla omaisia, sosiaalista kanssakäymistä, varallisuutta tilata kotiin ruuat jne, ei he niin paljon pyöri ruuhkassa . ja olisi kiva että olisi erillisiä kassoja ns. hitaille, avustettavile pakkaamisessa maksamisessa ja jotka haluaa vaihtaa sanasen.

Vierailija
5/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka ei kuole nuorena on joskus vanha .

Vierailija
6/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin omat veikkaus jonot eläkeläisille ettei tarvitsisi tukkia koko kassajonoliikennettä tuhansine veikkauslappuineen

Miksi et veikkaa netissä kun sulla ilmeisteikin sellainen mahdollisuus on? Turhaa ruikutusta.

Vierailija
7/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisille omat ruokakaupat.

Kyllä, joissa hinnat olisivat alhaisemmat jotain 10-20% ainakin. Kaupan ovella tarkistus että on varmasti eläkeläinen. Kannatan tätä, muuten en jos hinnat ovat samat kuin muissakin marketeissa. 

Vierailija
8/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse eri aikaan. 

Vierailija
9/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minä menen kauppaan juuri silloin kuin haluan. En kysele sulta lupaa. Ottaako päähän?

Vierailija
10/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheille omat ajat kauppoihin etteivät tuki käytäviä vaunuillaan ja kirkuvilla kakaroillaan. Kuulokojeeni ei pidä korkeista äänistä. T:eläkeläinen 100v.

Vierailija
11/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pölvästi. Mene ap kauppaan myöhään illalla. Mitään kilometrijonoja en ole ikinä nähnyt kassoilla ja kaupan käytävätkin ovat tarpeeksi leveitä ohittaa joku muu kärryineen. Ap olet kärttyinen ja nyt se on eläkeläisten syy. Rupee vähän ihmismäisemmäksi ja suvaitsevaisemmaksi. Kyllä tilaa kaikille riittää ilman mainitsemiasi rajoituksia. 

Vierailija
12/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää paha maailma on menny sellaseks että ihmiset ei kestä toisiaan saatika auta muita? Surettaa. Mää haluaisin sen vanhan maailman takaisin mut eihän sitä saa, nyyh.

Vierailija
13/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime parsaa.

Vierailija
14/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeille, omahyväisille ihmisille omat aukioloajat ruokakauppoihin! Ja ihan lyhytkestoitoisesti vain kauppa auki silloin heille joka kuudes päivä. Ovat mielestään oikein tehokansalaisia. Eivät kuulu normikansalaisten joukkoon hapannaamoineen. 

Vierailija
15/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mieluiten klo 6 tai illalla 21 jälkeen. Hauskinta on 23 jälkeen 24h-kaupoissa. On erilaista porukkaa liikkeellä eri aikoina.

Näin toimin myös silloin, kun olin työelämässä.

Nyt olen ollut kesästä lähtien eläkkeellä. Todellakaan ei kiinnosta ahtaat ruuhkatuntijonotukset ällöttävine yskijöineen pärskijöineen.

Ruuhkien ulkopuolella asiointi on nopeaa ja vaivatonta. Suosittelen!

Vierailija
16/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suvussasi ole yksin asuvaa  eläkeläistä kodin hoitajan käynteineen?.Koti hoito tulee aamulla  aika jana 8-10. Antaa lääkeet,laitaa tukisukat jalkaan. Toiset elää itsenäisesti. Valvoo unetonta yötä yksinään leskenä ja särkyinen..Nukahtaen aamun tunneilla. Toisilla on lääkeiden otot kello 8. Joten aikaasi ei todella ole kaupassa. Lisäksi nuoret aikuiset jotka tällä roikuu.Vähemmän some aikaa. Alkoholi pois. Niin ei tarvetta mennä kaupaan kun kaljan mynti alkaa kello9. Vaan itse menevät heti aamusta kaupaan.Saavat uni rytmin ja elämälle tarkoitus.Kun työsä ei olla ja opiskelukaan ei maistu. Vain yksinäisyys, Some,yö kukkumiset kaja ja tupakka kyllä. Terv. vanhuksien omainen Helsinki

Vierailija
17/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole minnekään kiire kaupassa. En kiireessä asioi vaan on höllää ajankäyttöä. Eläkeläiset ovat tervetulleita kauppaan kanssani.

Vierailija
18/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ei haittaa mutta liikenteessä vähän joo. Tuntuu että aika moni ratissa on nykyään eläkeläinen ja aika tientukkeita välillä ovat. 

Vierailija
19/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkeläinen, ja teen ihan varmasti ostokseni ihan omaan tahtiin... Ap. Voi keksiä jonkun uudeb muka hauskan aloituksen, johon itse vastaillee Reppana. 👍

Vierailija
20/123 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aamupäivisin, paitsi silloin kun käyn ostamassa evästä ennen töihin lähtöä ja kiire junalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä