Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isä esittää epäilyksiä ettei lapsi olisi hänen

Vierailija
21.11.2023 |

Meille on syntymässä joulukuussa esikoinen ja nyt syksyn aikana mies on alkanut esittää yhtä useammin epäilyksiä ja vihjauksia siitä ettei lapsi olisi hänen. Hän sanoo ne aluksi vähän kuin vitsinä, että miten sitä koskaan voi olla varma isästä, mutta nyt myös aika suoraan esimerkiksi riidan aikana sanomalla "mistä mä edes tiedän onko sen mun". Yleensä mies lähtee noista tilanteista ja myöhemmin vähättelee koko tilannetta eikä halua puhua siitä.

Mitään syytä isyysepäilyksiin ei ole. Ollaan oltu vuosia yhdessä ja ihan yhdessä toivottu lasta. Isyydentunnustus olisi mahdollista neuvolassa, mutta sitäkään mies ei vielä ole halunnut tehdä. Eipä hän oikeastaan käynneilläkään olut mukanakaan.

Kommentit (379)

Vierailija
261/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti nainen voi kirkkain silmin valehdella itselleenkin. Opin sen exästäni (v e n a k k o).

Vierailija
262/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hänellä on jotain hampaankolossa tai jotain salattavaa, muita lapsia jousta et tiedä ja heistä rekistereissä tietoja? Perustuiko suhteenne alku normaalille pariutumiselle, vai veitkö varatun miehen?

Ehkä voisit puhua asiasta neuvolassa. Miehellä voi olla mielenterveyden haasteitakin? Joskus henkinen väkivalta alkaa lapsen synnyttyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti nainen voi kirkkain silmin valehdella itselleenkin. Opin sen exästäni (v e n a k k o).

Kannattaa puhua tuosta epäluulosta naisen kanssa jo ennen niiden lasten hankkimista.

Vierailija
264/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs mies, kun aiheuttaa turhaa stressiä äidille synnytyksen lähestyessä. En varmaan itse voisi tuollaista antaa anteeksi enkä varsinkaan unohtaa. 

Vierailija
265/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies. Minä pidin mölyt mahassani, ja teetin kaikessa hiljaisuudessa isyystestin kun vauva oli syntynyt. Kannattaa välttää turhaa draamaa. 

Et mitään isyystestiä saa teetätettyä ilman äidin suostumista ainakaan terveydenhuollossa. 

Vierailija
266/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lämmennyt sille idealle että kaikki lapset testataan automaattisesti. Samalla muodostetaan rekisteri, niin että jos mies tekee aviottoman lapsen jossain festareilla kännissä naisen kanssa jonka nimeä ei edes muista, niin elareitten maksulappu tulee postiin automaattisesti heti vauvan syntymän jälkeen ja seuraavat 18 vuotta. 

Vierailija
267/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti hänellä on jotain hampaankolossa tai jotain salattavaa, muita lapsia jousta et tiedä ja heistä rekistereissä tietoja? Perustuiko suhteenne alku normaalille pariutumiselle, vai veitkö varatun miehen?

Ehkä voisit puhua asiasta neuvolassa. Miehellä voi olla mielenterveyden haasteitakin? Joskus henkinen väkivalta alkaa lapsen synnyttyä. 

Tai sitten ihan vaan rehellinen epäilys asiasta? Se että aloittajan mielestä ei ole syytä epäillä, ei tarkoita ettei mies voisi kokea joitakin tilanteita epäilyttäviksi.

Ja tietysti se, että aivan kuten mun ei tarvitse synnyttää ymmärtääkseni, vaikka ihan vaan tekstistä, että synnyttäminen sattuu helvetisti, niin ihan samoin voi lukea tarinoita käenpoikasista ja ymmärtää, että tuokin on mahdollista, ilman mitään omia pettämisiä tai muita salaisuuksia. 

Vierailija
268/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs mies, kun aiheuttaa turhaa stressiä äidille synnytyksen lähestyessä. En varmaan itse voisi tuollaista antaa anteeksi enkä varsinkaan unohtaa. 

Joo kyllä se kertoo siitä ettei pariskunta ole samalla viivalla suhteessa, toinen on sitoutunut toinen ei. Nimittäin se epäilijä. Näin siis silloin kun mitään järjellistä syytä epäillä ei ole. 

Vierailija
269/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies. Minä pidin mölyt mahassani, ja teetin kaikessa hiljaisuudessa isyystestin kun vauva oli syntynyt. Kannattaa välttää turhaa draamaa. 

Et mitään isyystestiä saa teetätettyä ilman äidin suostumista ainakaan terveydenhuollossa. 

Ei niin, mutta yksityisesti saa. DNA-analyysit ei maksa kuin kymppejä.

PS. Oikea muoto on "teetettyä".

Vierailija
270/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei todellakaan voi antaa anteeksi ja unohtaa jos se huijataan maksumieheksi käenpoikaselle. Miehelle elämän suurin  kysymys.

Vierailija
271/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattinen testaus ei toimi, koska ylläripylläri esim. naisparin lapsi ei varmaankaan ole molempien biologinen lapsi.

Vierailija
272/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lämmennyt sille idealle että kaikki lapset testataan automaattisesti. Samalla muodostetaan rekisteri, niin että jos mies tekee aviottoman lapsen jossain festareilla kännissä naisen kanssa jonka nimeä ei edes muista, niin elareitten maksulappu tulee postiin automaattisesti heti vauvan syntymän jälkeen ja seuraavat 18 vuotta. 

Kuka testaamisen maksaa?

Vierailija
273/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihi suomimies etsii sen kaikkein halvimman testin kiinakaupasta, kun ei raaski käyttää rahaa kunnolliseen testaukseen.

Vierailija
274/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei alapeukuttaja, ajattelitko että tässä pakkotestauksen ideassakin kaikki vastuu ja paska kasataan taas naisen niskaan? Sinä voit jatkossakin huoleti paukutella varattuja naisia ilman mitään vastuuta siitä mihin spermasi päätyy tai vastuuta jälkikasvustasi? 

Vierailija
275/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista missä tilanteessa olet. 

Itse sanoisin varmastikin, että joko teettää isyystestin ja  samalla käy sukupuolitestissä koska nuo puheet kuulostavat siltä, että ei ole puhtaat jauhot pussissa ja jos ei ehdotus sovi, niin sitten on parasta alkaa valmistelemaan eroa vaikka vuoden kuluttua lapsen syntymästä, ettet joudu ihan yksin hoitamaan usein raskainta vaihetta. Sen jälkeen sitten mies saa jatkaa matkaansa ja sinulla on hyvä elämä odottamassa lapsen kanssa, et siihen tuollaista reppanaa tarvitse.

Ero kannattaa ottaa nyt heti eikä antaa miehelle edes huoltajuutta. Sanot vaan että seko on. 

Vierailija
276/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Automaattinen testaus ei toimi, koska ylläripylläri esim. naisparin lapsi ei varmaankaan ole molempien biologinen lapsi.

Olisi kai se kiva saada elarit siltä biologiselta isältä vaikka häntä ei muuhun kelpuutettaisikaan.

Vierailija
277/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka testaamisen maksaa?

Valtio tietysti kuten myös rekisterin ylläpidon ja elareiden perimisen. 

Vierailija
278/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka testaamisen maksaa?

Valtio tietysti kuten myös rekisterin ylläpidon ja elareiden perimisen. 

Elsreiden perimiseksi ei kaikkia kannattaisi testat. Vain heidät joilta niitä elareita peritään. Siihen on jo nyt mahdollisuus jos isyyttä ei ole muuten tunnustettu.

Vierailija
279/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä saa pientä ilman äidin suostumusta yksityisellekään yhtään mihinkään testiin. Ensimmäisenä kysyvät että missä äiti.

Lastenvalvojan kautta tehdyt tarvitsee myös äidin suostumuksen. Amerikkaan voit lähettää hiusnäytteitäsi, mutta vauvoilla ei ole usein hiuksia. 

Vierailija
280/379 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa montakin naisparia, joissa se ei-raskaana oleva nainen ajattelee siittäneensä sen lapsensa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme