Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voiko ONNENBAMBUa leikata tyvestä lyhyemmäksi?
02.01.2007 |
Meillä bambu kasvaa vedessä ja olenkin nyt ajatellut voisiko sitä lyhentää mitenkään? Entä jos sen istuttaa multaan, niin kuinka syvälle voi varren laittaa? Onko tietoa kenelläkään?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa