Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te, joiden lapsi on osapäivähoidossa pk:ssa!

Vierailija
08.01.2007 |

Minkälaiset hoitopäivät teillä on, siis monesta moneen lapsi on pk:ssa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika kiva aika. ehtii mukaan aamun toimintaan ja pääsee kotiin ennen kiireistä iltaulkoiluun lähtöä. Useimmissa ryhmissä klo 16 jälkeen on enää yksi hoitaja töissä, joten jos on mahdollista niin pyrin hakemaan lapsen ennen sitä.

Vierailija
2/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittautunut käytännössä kivaksi. Ap ehtii toimintaa mukaan ja ip saa hetken leikkiä välipalan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo klo 9-15 tekee 6 tuntia?



Minä kun olen ihan pihalla näiden päiväkotiasioiden kanssa, lapset ei ole ikinä siellä olleet. Ensi syksystä tahtoisin kuitenkin 5-vuotiaani virikehoitoon, ja mietin minkälaisia päivistä sitten tulisi. ap



Vierailija
4/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap

Vierailija
5/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos paikka tarjoaa osapäivähoitoa automaattisesti, niin varmaan onnistuu

Vierailija
6/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis varmaan aika kiva. 12.30 on varmaan aika hankala, kun silloinhan on usein menossa " lepohetki" . Vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli haen heti päiväunien jälkeen pois.

Vierailija
8/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9- 15 on kokopäivähoitoa. osapäivähoito on max 5h. omani on kielellisen kehityksen vuoksi tarhassa ja kyllä lapsen olisi hyvä olla hoidossa 9.00- 15.00. tärkeää on että lapsi ehtii leikkiä muiden kanssa. aamulla on ohjattua toimintaa. ollaan kokeiltu myös 8-12.00, mutta en oikein tykännyt. myöhästyttiin aamulla ja lapsella iski väsymys tarhassa ja sit kun tultiin kotiin, niin ei enään nukuttanutkaan. kiukuksi sitten meni. nyt päivä selkeästi tasaisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisiin haluttu 9-14 tai 9-15 mutta tämä oli aika, joka annettiin.

Vierailija
10/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veisin jo 8.30 niin lapsi ehtisi aamupiiriin. meillä täällä tampereella alkaa aamupiiri 8.30. en tiedä miten muissa kaupungeissa. mielestäni aamupiiri on tärkeä osa tarhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

' kerhoilun' yksityisessä pk:ssa. Kahtena päivänä viikossa 8-12, aloittaa jo kasilta niin ehtii leikkiä myös vapaata leikkiä kun toiminta alkaa klo 9 ja sitten ulos. Klo 12 menevät nukkumaan eli ennen sitä haen kotiin. Jos ei toimi voimme vaihtaa myös 9-14 rytmiin, koska maksamme kokopäiväpaikasta, jolloin voimme itse vaikuttaa enemmän hoitopäivien määrään ja JOS tulisi tarve kokopäivähoitoon, se onnistuu.

Vierailija
12/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kotiäiti ja nyt sataa paskaa niskaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien 8.30 juuri aamupiirin takia, ja usein retkillekin lähdetään noin aikaisin.

Ja haen siis klo 12, muut ovat silloin juuri aloittaneet päiväunet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi