Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä ei anna lohduttaa, tunnen itseni niin tarpeettomaksi

Vierailija
02.09.2023 |

Kyse ei nyt ole mistään isosta asiasta, joten tuntuu hieman hassulta valittaa. Mutta...

Jos hän tarvitsee vaikka apua jossain käytännön asiassa, ei koskaan pyydä sitä vaikka selkeästi tarvitsisi tai tarjoan apuani.

Jos on huono päivä ja surettaa, hän ei millään voi tukeutua minuun vaikka näen että mieli tekisi nojata olkapäätäni vasten. Vahva nainen ei kuulemma itke. Joku ei vain salli antaa periksi...

Tämä kaikki saa oloni jotenkin tosi hyödyttömäksi.

Mistähän moinen käytös voisi johtua? Naisilta kaipaisin nyt apua, kun ehkä ymmärrätte paremmin mistä se voisi kummuta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänen perheessää ollaan vaikka opetettu, ettei apua kuulu pyytää ja itkeminen on heikkoutta?

Vierailija
4/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla tuo johtuu siitä, että halveksin ns.avuttomia naisia, jotka eivät mielestään osaa "miesten töitä". Lohdutusta kyllä  otan vastaan.

Vierailija
5/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua saisit lohduttaa, kuulostat mukavalta

Vierailija
6/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pitääkö sinusta olla jotenkin riippuvainen, tunnetko itsesi vasta sitten mieheksi?

Ei se ole riippuvaisuutta. On mukava auttaa.

T. Eri

Vierailija
7/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuu lohduttaa mua💋

Vierailija
8/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se liittyy suhteen aikaisiin pettymyksiin. Niitä on ollut niin paljon, etten halua päästää pettymysten aiheuttajaa lähelleni.

Vierailija
9/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei luota sinuun. Ehkä hän on itsenäinen. Ehkä hänet on kasvatettu tuollaiseksi. Ehkä hän ei koe itseään pärjääväksi, ja siksi haluaa näyttää että todellakin pärjää itsekseen. Syitä voi olla hyvin monia. Entä ovatko nuo mainitsemasi kaksi ainoat roolisi ja syysi olla parisuhteessa.

Vierailija
10/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kaivannut mieheltä lohdutusta, en koe olevani erityisen vahvakaan, tavallinen nainen, minulle on riittänyt että tiedän miehen olevan vierellä tai taustalla, ei edessä.

Vierailija
11/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle osui just se tyttöystäväksi joka ei hae lohdutusta tai apua sulta, koska ulkona on pilvin pimein niitä apua tarvitsevia. :) Paitsi jos ei luota tai jos ei osaa kuvitella sua auttajan rooliin. Tai haluaa olla itsenäinen, ehkä liikaakin. Soittaa äidille salaa?

Vierailija
12/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaessa tosin pitää muistaa, että lohduttaa oikein, ettei sano mitään väärää tai hepposin perustein. Että miettii tarkemmin.

Vierailija
13/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pitääkö sinusta olla jotenkin riippuvainen, tunnetko itsesi vasta sitten mieheksi?

En ole ap, mutta mulle se, että puoliso uskaltaa näyttää heikkoutensa mulle, on suurin luottamuksen osoitus mitä voin kuvitella.

Vaikeuksien, huolien ja murheiden jakaminen syventää parisuhdetta. Jos toinen ei halua tukea, suhde jää tunnetasolla jotenkin vajavaiseksi.

M38

Vierailija
14/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se liittyy suhteen aikaisiin pettymyksiin. Niitä on ollut niin paljon, etten halua päästää pettymysten aiheuttajaa lähelleni.

Mulle kävi sama. Alkuun luotin, myöhemmin enää en. En pysty enää päästämään lähelle ja suhde loppui.

Vierailija
15/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö toiseen tukeutumisen samana kuin olla riippuvainen toisesta? Ei ihmekään, jos ei sitten pysty edes kuvittelemaan toiseen tukeutumista.

Vierailija
16/28 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen nainen. En vaan osaa turvata keneenkään, koska ei ole koskaan ollut ketään johon turvata. Haluaisin sitä kyllä yli kaiken. Eli sinnikkäästi vaan seisot rinnalla ja näytät, että sinuun voi turvautua, niin ehkä se siitä. Tuossa aiemmin joku mies kertoi, että puolison heikkoudun osoitus on suurin luottamuksen osoitus mitä voi olla. Voisit vaikka yrittää tuota kautta puhua asiasta tyttöystävällesi.

Vierailija
17/28 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka näytät tuon että sinuun voisi turvautua?

Vierailija
18/28 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole varaa luottaa toiseen, matto voidaan viedä alta koska tahansa.

Vierailija
19/28 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole varaa luottaa toiseen, matto voidaan viedä alta koska tahansa.

miten tämä on mahdollista, jos toinen kuitenkin välittää ja rakastaa? Onko esimerkkiä?

Vierailija
20/28 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä tekeminen kasvattaa yhteen. Kysy miten voit auttaa häntä harrastuksessa tai jossain tekemisestä jota hän tykkää tehdä?