Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi miehet ei halua sitoutua?" Voin kertoa teille

Vierailija
19.11.2023 |

Esimerkiksi huonojen kokemusten takia. Kun kaikki hyvältä vaikuttava onkin lopulta jotain ihan muuta ja oot lopulta naisen henkinen nyrkkeilysäkki, niin kyllä sitä alkaa ajatella että yksin elämä on niin paljon onnellisempaa.

Kommentit (327)

Vierailija
101/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme psykoottinen kohtaus jollain kirjoittajalla nyt.... 

Oletko jo tilannut ne 4 ulkomaanmatkaa perheelle vuodessa ja hakenut verovähennyksen Espanjan loma-asunnon remonttiin.

Teidän perhe on Suomen ilkeimpien ja ahneimpien perheiden listalla numero 1.

Harmi, että työtön hoitaa palkkatuella sun lasta tarhassa koko päivän ja voi kertoa sadun ahneista ihmisistä Suomessa. 

Köyhä antaa vähästäänkin. Työttömällä on mukana töissä karkkia ja on ihana nähdä 10 - kuukautta vanhan vauvan ilme kun se saa maistaa karkkia. Vauvan äiti on rikas pihi, joka antaa kuulemma sokeria vasta 2 -vuotiaalle. 

Vierailija
102/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo tilannut ne 4 ulkomaanmatkaa perheelle vuodessa ja hakenut verovähennyksen Espanjan loma-asunnon remonttiin.

Harmi, että työtön hoitaa palkkatuella sun lasta tarhassa koko päivän ja voi kertoa sadun ahneista ihmisistä Suomessa. 

Köyhä antaa vähästäänkin. Työttömällä on mukana töissä karkkia ja on ihana nähdä 10 - kuukautta vanhan vauvan ilme kun se saa maistaa karkkia. Vauvan äiti on rikas pihi, joka antaa kuulemma sokeria vasta 2 -vuotiaalle. 

Mä hoidin omat lapset kotihoidontuella, koska halusin itse päättää milloin vauvalle annetaan sokeria ensimmäisen kerran. 

Mutta osa johtajista vie lapsen tarhaan heti kun äitiysloma päättyy. Työ ja omistusaunto menee vauvan edelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikatkaa vaan ne ansiosidonnaiset. Kyllä me teidän lapset hoidetaan ja päätetään teidän lasten hoidosta. Saatte puhua mitä tykkäätte lasta hakiessanne, menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
104/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pois. 

Vierailija
105/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi saa toivoa mitä haluaa, kun hakee lapsen tarhasta. 

Mutta, en saanut viedä omaa lasta ulkomaille joten en kuuntele muidenkaan vanhenpien toiveita enkä typeriä määräyksiä. Voi kyllä vastata, että joo joo mutta ei se tarkoita mitään.

Vierailija
106/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaanmatka tuskin tämän henkilön ongelmia olisi parantanut. 

Vierailija
107/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikki käy töissä palkan vuoksi. Ja ajatellaan vain itseä. Jos ei itse saada omia toiveita niin ei kuunnella muidenkaan. Ja minulle on ihan sama vaikka se toivoja olisi kuinka korkeassa asemassa tahansa, ei merkitse tittelit mitään. Itsepä leikkaatte ansiosidonnaiset pois, ei teitä kukaan enää kuuntele. 

Vierailija
108/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikki käy töissä palkan vuoksi. Ja ajatellaan vain itseä. Jos ei itse saada omia toiveita niin ei kuunnella muidenkaan. Ja minulle on ihan sama vaikka se toivoja olisi kuinka korkeassa asemassa tahansa, ei merkitse tittelit mitään. Itsepä leikkaatte ansiosidonnaiset pois, ei teitä kukaan enää kuuntele. 

Vierailija
109/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut, ollut kihloissa, avoliitossa ja jopa ostanut rivarin kimppaan. Mutta ei kiitos koskaan enää, en enää jaksa miehiä. Niille tarttis koko ajan olla äiti, kokki, siivooja, pyykinpesijä ja huo ra. Parempi mun on yksin olla.

Minkä ikäinen olet? Minä 45, eikä ole miehet olettaneet että pesen pyykkiä tai kokkaan. 

Vierailija
110/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, oletko hammaslääkäri ja yrität määrätä lastesi karkin syönnistä. Hoida itse kakarasi. 

Ansiosidonnaista leikataan eikä mua kiinnosta tippaakaan sun toiveet ja määräilyt.

Vierailija
111/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan se korkki jo kiinni... Viikonloppu vähän liian pitkällä jo tuollaiseen. 

Vierailija
112/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuossa jotain traumaa tai ainakin suhteellisuudentajun puutetta on jos yleistää liki kaikki naiset toksisiksi. Suurin osa on aivan tavallisia, mukavia ihmisiä ja hyvin moni parisuhde on onnellinen ja toimiva myös. 

Jos yhden ihmisen kohdalla sama kaava tuntuu toistuvan peräjälkeen niin sitten kannattaa kyllä pohtia tarkkaan missä vika on. 

Onhan niitä fiksuja, mutta millä ne löytäisi?

AP

Olemalla myös itse fiksu. Se on viisas sanonta, että kohtele toisia kuten haluat itseäsi kohdeltavan. Jos se toinen ei kohtele sua samoin, niin ei siihen kannata jäädä ihmettelemään, kyllä maailmassa ihmisiä piisaa.

Joo mut sitten sitä tuhlaa vähintäänkin muutaman kuukauden verran juttuun, joka ei taaskaan onnistunut.

AP

Vierailija
113/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule sitten mieleen yrittää valita jatkossa erilaista kumppania? Älä valikoi vain sitä kenet saat tai aina jotain samantyyppistä. 

Vierailija
114/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisena en halua enää parisuhdetta. 

Lapsi täyttää 18 enkä minä ole se joka pääsee lapsen ensimmäiselle lentokonematkalle mukaan. 

Ja uusi mies ei tilannetta pelastaisi. 

2 lasta enkä pääse viemään heitä kertaakaan ulkomaille joten en halua mennä ulkomaanmatkalle enää ikinä vaikka rahaa saisi kasapäin. 

Jos miehellä on lapsia niin hänen omaisuutensa menee hänen lapsille perinnöksi. 

En todellakaan ala siivoamaan miehen isoa taloa joka menee perinnöksi hänen lapsilleen. Ja tekemään jouluruokia jne, vaikka osaankin.

Mielummin siivoan vuokrakaksioni, pääsen vähemmällä. 

Haistakaa v

Ärsyttääkö, kun et pääse miehen perintöön käsiksi??!!

Vierailija
115/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, oletko hammaslääkäri ja yrität määrätä lastesi karkin syönnistä. Hoida itse kakarasi. 

Ansiosidonnaista leikataan eikä mua kiinnosta tippaakaan sun toiveet ja määräilyt.

Antaa hyvätuloisten yrittää määrätä. Me sanotaan joo joo ja tehdään just päinvastoin. 

Ei kiinnosta tippaakaan enää hyvätuloisten mielipiteet. Minä en johtajia ja lääkäreitä kuuntele enkä kumartele.

Tulossa kylmä yhteuskunta. Leikkauksissa mentiin nyt liian pitkälle. 

Lääkärit ja hammaslääkärit varmaan kuvittelee ettei heistä tehdä lasua. Väärä luulo. 

Lääkäri ehtii hyvin lasu keskusteluun, kun sossut on siellä sairaalarakennuksessa. Ei tarvitse edes lääkärin takkia pois päältä ottaa. 

Mitäs kaikkea toimeentulotukityötä kokoomus julkisen yksiköissä keksiikään. 

Vierailija
116/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisena en halua enää parisuhdetta. 

Lapsi täyttää 18 enkä minä ole se joka pääsee lapsen ensimmäiselle lentokonematkalle mukaan. 

Ja uusi mies ei tilannetta pelastaisi. 

2 lasta enkä pääse viemään heitä kertaakaan ulkomaille joten en halua mennä ulkomaanmatkalle enää ikinä vaikka rahaa saisi kasapäin. 

Jos miehellä on lapsia niin hänen omaisuutensa menee hänen lapsille perinnöksi. 

En todellakaan ala siivoamaan miehen isoa taloa joka menee perinnöksi hänen lapsilleen. Ja tekemään jouluruokia jne, vaikka osaankin.

Mielummin siivoan vuokrakaksioni, pääsen vähemmällä. 

Haistakaa v

Ärsyttääkö, kun et pääse miehen perintöön käsiksi??!!

Ärsyttääkö, kun olet samassa asemassa kuin työtön mies. Et voi tarjota naiselle omistusasuntoa joten jotta sun kanssa seurustellaan niin sun pitää olla pitkä ja komea tuuheatukkainen. 

Vierailija
117/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuossa jotain traumaa tai ainakin suhteellisuudentajun puutetta on jos yleistää liki kaikki naiset toksisiksi. Suurin osa on aivan tavallisia, mukavia ihmisiä ja hyvin moni parisuhde on onnellinen ja toimiva myös. 

Jos yhden ihmisen kohdalla sama kaava tuntuu toistuvan peräjälkeen niin sitten kannattaa kyllä pohtia tarkkaan missä vika on. 

Onhan niitä fiksuja, mutta millä ne löytäisi?

AP

Olemalla myös itse fiksu. Se on viisas sanonta, että kohtele toisia kuten haluat itseäsi kohdeltavan. Jos se toinen ei kohtele sua samoin, niin ei siihen kannata jäädä ihmettelemään, kyllä maailmassa ihmisiä piisaa.

Joo mut sitten sitä tuhlaa vähintäänkin muutaman kuukauden verran juttuun,

Et vaan ole tavannut vielä sitä oikeaa. Kun se tulee vastaan niin ei sitä tarvitse kuukausitolkulla kuulostella että onko tää suhde ok tai ei. Se että löytyy se oikea ei kuitenkaan takaa että suhde on ruusuilla tanssimista vaan molemmat joudutte kasvamaan ja hiomaan toistenne särmät.  

Vierailija
118/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos miehellä on jo lapsia edellisestä liitosta niin mies ei voi tarjota edes nuorelle naiselle omistusasunto niin että nainen omistaisi asunnosta puolet eli hän on samassa asemassa kuin köyhä työtön mies. 

Lasten takia mies ei voi tarjota mitään naiselle. Hyvässä lykyssä mies maksaa vielä ex-vaimolle elareita.

Eli taas miehen pitäisi olla pitkä, komea, tuuheatukkainen, jotta kelpaa. 

Vierailija
119/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet haluavat sitoutua, mutta eivät ne, joita naiset haluavat.

Tämä on tosiaan vauviksella aika selvästi nähtävissä.

Kyllä. Nämä haluaa että tulee nainen,johon voi ripustautua. Nainen on näille äiti,kodinkone, seksinulle, tunne-elämän ja terveydenhoitaja ja talouden tasapainottaja. Miehen onni ja elämänlaatu nousee kohisten parisuhteessa,siksi haluavat.

Vierailija
120/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka riehut ketjussa. Jos ymmärsin oikein olet katkera siitä ettei työsoppariasi ole vakinaistettu. Se ei ole mikään ihme, kuulostat tosi raskaalta ja epävakaalta, suorastaan pelottavalta. En sano tätä ilkeyttäni vaan siksi että tulisit onnellisemmaksi itsetutkiskelun kautta. Se sattuu, mutta on myös niin että elämä on paljon parempaa kun ymmärtää olevansa itse oman laivansa ruorissa sen sijaan että ajelehtisi muiden armoilla. Sinä olet tässä nyt se ongelma, ei ne muut. Et kuitenkaan selvästi ole tehnyt sitä tahallasi vaan sinullakin on todennäköisesti oma taustasi jonka tietäessään muut varmasti ymmärtäisivät sinua paremmin. Terapia, netistäkin löytyy paljon tietoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan