Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi miehet ei halua sitoutua?" Voin kertoa teille

Vierailija
19.11.2023 |

Esimerkiksi huonojen kokemusten takia. Kun kaikki hyvältä vaikuttava onkin lopulta jotain ihan muuta ja oot lopulta naisen henkinen nyrkkeilysäkki, niin kyllä sitä alkaa ajatella että yksin elämä on niin paljon onnellisempaa.

Kommentit (327)

Vierailija
121/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan yleensä jättävät miehen kun miehen.     Hyvä mies, lasten isä  ei  kelpaa moneksi vuodeksi.   Se on miehelle kova paikka!    Itsekeskeisiä nämä  naiset.   Halutaan olla vapaita kun lapset on tehty ja  miestä hyväksikäytetty.     Terv.  Äiti  

Höpö höpö. Kyllä naiset pitää hyvistä miehistä kynsin hampain kiinni, huonot laitetaan kiertoon. Mutta tietenkään äidin mielestä ei omassa pojassa ole koskaan mitään vikaa. Näin se meilläkin meni. 

Vierailija
122/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos miehellä on jo lapsia edellisestä liitosta niin mies ei voi tarjota edes nuorelle naiselle omistusasunto niin että nainen omistaisi asunnosta puolet eli hän on samassa asemassa kuin köyhä työtön mies. 

Lasten takia mies ei voi tarjota mitään naiselle. Hyvässä lykyssä mies maksaa vielä ex-vaimolle elareita.

Eli taas miehen pitäisi olla pitkä, komea, tuuheatukkainen, jotta kelpaa. 

Jo minunkin lähipiiristä löytyy mies joka osoittaa teesisi vääräksi. Ruma amismies jolla lapsia ei vain yhdestä vaan kahdesta aiemmasta suhteesta. Kyllä sun täytyy nyt etsiä sitä vikaa ihan luonteestasi joka ei kiinnosta naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ala seurustella miehen kanssa joka on vienyt omat lapset ulkomaanmatkalle, koska mä en saanut ikinä vakituista työpaikkaa enkä saanut siis viedä omia lapsia ulkomaille. 

Eli tuollaiset miehet täytyy karsia heti kättelyssä pois jotka ovat tehneet ulkomaanmatkan omien lapsien kanssa. 

Mun lapsi täyttää 18 ja se haluaa kuulemma mennä ulkomaille kavereiden kanssa, jos menee. 

Minä en pääse näkemään, kun lapsi pääsee ensimmäistä kertaa lentokoneeseen. 

Kysymykset on ansoja. 

Oletko vienyt omia lapsia ulkomaanmatkalle?

Olet, siis emme ala seurustelemaan. 

Olet lyhyt mies, mutta olet vienyt lapsesi ulkomaille joten meill

Mikä sekopää täällä pyörii?

Vierailija
124/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele, lääkäri isä on antanut 15-vuotiaalle lapselleen rahaa tupakkaan. Joutuu ottamaan valokuvan lapsesta ulkona ja lähettämään sossuille.

Miksi lääkäri antaa lapselleen tupakka rahaa. 

Sijaisuutta ei jatketa niin olen yhteiskunnalle muuten hyödyksi. Älypuhelin, missä on kamera on kyllä kätevä. Tuolla niitä nuoria notkuu kauppojen pihoissa. 

Vierailija
125/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on persoonallisuushäiriöisiä  jotka käyttää palkattomia työkokeilijoita ja nostaa yritystukia.

Vierailija
126/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele, lääkäri isä on antanut 15-vuotiaalle lapselleen rahaa tupakkaan. Joutuu ottamaan valokuvan lapsesta ulkona ja lähettämään sossuille.

Sijaisuutta ei jatketa niin olen yhteiskunnalle muuten hyödyksi. Älypuhelin, missä on kamera on kyllä kätevä. Tuolla niitä nuoria notkuu kauppojen pihoissa. 

Lääkäri isä saarnaa ylipainosta ja antaa omalle lapselle tupakka rahaa. 

Vierailija
127/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron koko kaupungille lääkärin nimen joka antaa lapselleen tupakka rahaa. 

Vierailija
128/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos miehellä on jo lapsia edellisestä liitosta niin mies ei voi tarjota edes nuorelle naiselle omistusasunto niin että nainen omistaisi asunnosta puolet eli hän on samassa asemassa kuin köyhä työtön mies. 

Lasten takia mies ei voi tarjota mitään naiselle. Hyvässä lykyssä mies maksaa vielä ex-vaimolle elareita.

Ei tarvitse enää etsiä yhtään mamssellia, kun olen jo onnellisesti naimisisa. Tämä myös tiedoksi sille epätoivoiselle nro 118;ta, vai oletko sama marisija?

Vierailija
129/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole terveen ihmisen vuodatuksia nämä sinun tekstit. Ymmärrätkö sen itse? 

Vierailija
130/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on persoonallisuushäiriöisiä  jotka käyttää palkattomia työkokeilijoita ja nostaa yritystukia.

Onko noilla persoonallisuus häiriöisillä miehillä jo oma ulkomaanmatka hiihtolomaksi tilattu jotta niiden teinit saa laittaa someen leuhimiskuvia.

Tarjoaako ne palkattomille työkokeilijoille edes kahvia työpaikalla. 

Vierailija
131/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole terveen ihmisen vuodatuksia nämä sinun tekstit. Ymmärrätkö sen itse? 

Ei ole tervettä antaa omalle lapselle tupakka rahaa. 

Tiedätkö, että kun sä käytöt palkattomia työkokeilijoita niin sä kuulut koko kaupungin haukutuimpiin ihmisiin. Sä olet ilkeä k-pää. 

Vierailija
132/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse enää etsiä yhtään mamssellia, kun olen jo onnellisesti naimisisa. Tämä myös tiedoksi sille epätoivoiselle nro 118;ta, vai oletko sama marisija?

Olet onnellisesti naimisissa mutta ei ole mitään sukulaisia tai ihmissuhteita tai työkavereita, josta näkisit että on tavallistakin tavallisempi kuvio että uusioperheitä syntyy oikealla ja vasemmalla?

Vierailija
133/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ei tollasta pystyisi edes tekemään. Vaatii persoonallisuushäiriön jättää tes-palkka maksamatta. 

Vierailija
134/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ei tollasta pystyisi edes tekemään. Vaatii persoonallisuushäiriön jättää tes-palkka maksamatta. 

Pitäisikö kirjoittaa kirja ja sinne nimet ja että ahnehti omalle perheelle ulkomaanmatkoja ja kiinteistöjä ja käytti palkattomia työkokeilijoita ja nosti yritystukia. Tuo kirja voidaan laittaa pakettiin, lahjoittaa museolle ja sanoa, että saa avata 50 vuoden päästä. 

Vierailija
135/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet onnellisesti naimisissa mutta ei ole mitään sukulaisia tai ihmissuhteita tai työkavereita, josta näkisit että on tavallistakin tavallisempi kuvio että uusioperheitä syntyy oikealla ja vasemmalla?

Tuollaiseen uusioperhe hörhöilyyn ei luojan kiitos ole tarvinnut koskaan sekaantua, aivan sekopäisten hommaa.

Vierailija
136/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kirjoittaa kirja ja sinne nimet ja että ahnehti omalle perheelle ulkomaanmatkoja ja kiinteistöjä ja käytti palkattomia työkokeilijoita ja nosti yritystukia. Tuo kirja voidaan laittaa pakettiin, lahjoittaa museolle ja sanoa, että saa avata 50 vuoden päästä. 

Mahtaakohan nuo johtajat ja yrittäjät edes ikinä ajatella miltä tuntuu palkattomasta työkokeilijasta joka ei voi ikinä viedä omia lapsia ulkomaille, jonka perhe ei ikinä ole siellä Helsingin lentokentällä ja lapset voisi laittaa kuvia someen. 

Miksi valtiolla ja kaupungilla on 66 - vuotiaita ihmisiä tekemässä täyttä työviikkoa, kun määräaikaisten sopimuksia ei jatkeata ja osa pakotetaan palkattomaan työkokeiluun karenssin uhalla vaikka on perhe.

Täällä osa perheistä on käynyt monta kertaa vuodessa ulkomailla ja paskonut maapallon. 

Vierailija
137/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yleensä hakee elämälleen vaan maksajaa. Ensin tiedustellaan duuni, lompakko, talo, auto  ym.  Sit mukuloitten luku, ikä,   nolla paras luku.   Nähty on. 

Vierailija
138/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkojen kahvitauoilla täytyy alkaa kysymään ulkomaanmatkan tilanneilta miltä heistä tuntuu maapallon pilaaminen lapsenlapsiltaan. Haukutaan siis ulkomaanmatkan varannut työpaikan kahvitauolla. 

Vierailija
139/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton avohoitopotilas täällä taas pyörii? Hitto kun nykyään on vaikea keskustella kun porukka on ihan sekasin.

Vierailija
140/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yleensä hakee elämälleen vaan maksajaa. Ensin tiedustellaan duuni, lompakko, talo, auto  ym.  Sit mukuloitten luku, ikä,   nolla paras luku.   Nähty on. 

Ei hae. Tiedän että osa teistä autisteista on sitä mieltä että työpaikka ja asunto paljastetaan toiselle vihkivalojen jälkeen mutta tajua että et ole normaali. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi