Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi miehet ei halua sitoutua?" Voin kertoa teille

Vierailija
19.11.2023 |

Esimerkiksi huonojen kokemusten takia. Kun kaikki hyvältä vaikuttava onkin lopulta jotain ihan muuta ja oot lopulta naisen henkinen nyrkkeilysäkki, niin kyllä sitä alkaa ajatella että yksin elämä on niin paljon onnellisempaa.

Kommentit (327)

Vierailija
81/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en hoida eläkkeellä olevia vanhempia enkä tee enää töitä. 

Kun sijaisuus päättyy haen masennuksesta sairaslomalle. 

En tee enää ikinä töitä enkä auta ketään vapaa-ajalla.

Jos en saa edes lastani viedä ulkomaanmatkalle ja samaan aikaan maksetaan verovähennystä ulkomailla olevien loma-asuntojen remontteihin niin sanon suoraan, että haistakaa v. 

Kukahan nuo verovähennyksetkin on päättänyt. Varmaan joku rikas ja ahne. 

Joku golf kentällä oleva ahne. 

Vierailija
82/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut, ollut kihloissa, avoliitossa ja jopa ostanut rivarin kimppaan. Mutta ei kiitos koskaan enää, en enää jaksa miehiä. Niille tarttis koko ajan olla äiti, kokki, siivooja, pyykinpesijä ja huo ra. Parempi mun on yksin olla.

Eihän noissa olekaan kyse sitoutumisesta, vaan jostain parisuhderäpellyksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuossa jotain traumaa tai ainakin suhteellisuudentajun puutetta on jos yleistää liki kaikki naiset toksisiksi. Suurin osa on aivan tavallisia, mukavia ihmisiä ja hyvin moni parisuhde on onnellinen ja toimiva myös. 

Jos yhden ihmisen kohdalla sama kaava tuntuu toistuvan peräjälkeen niin sitten kannattaa kyllä pohtia tarkkaan missä vika on. 

Onhan niitä fiksuja, mutta millä ne löytäisi?

AP

Vierailija
84/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on niin että jos aina pariutuu ikävien ihmisten kanssa peilistä löytyy myös syyllinen. AINA. 

Vierailija
85/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mssennusta ei voi mitata eikä voi laitta töihin.

Yhden ulkomaanmatkan sijaan haluatte maksaa työkyvyttömyyseläkettä 40 vuotta. 

Suomalaisissa on paljon tyhmiä. 

Vierailija
86/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Draama naisten kanssa ei haluta sitoutua, vaikka kuinka hyvän näköinen olisi. Sama on bimbo blondien kanssa. 

Ne naiset jotka on hyviä "äijiä" saavat aina miehet sitoutumaan. 

Eli miehet haluaa sitoutua naiseen, joka syö makkaraa, juo olutta, röyhtäilee ja raapii prsettä.

Vierailija
87/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä just luin missä ammateissa miehet vie lapsiaan ulkomaanmatkoille. Hyvä palkka valtiolla. 

Mutta eronneet ei voi seurustella, jos toinen on päässyt viemään lapset ulkomaanmatkalle ja toinen ei. 

Mieti jos tekisi jouluruoat ja molempien aikuiset lapset tulisi syömään ja sitten miehen lapsi sanoisi, että muistatko isä sitä ruokaa mitä söimme Espanjassa. 

Tulisi ero heti jouluaterian jälkeen. 

Tässä on ilmeisesti jokin niin mystinen näkökulma takana, etten tajua pätkääkään miksi se ero tulisi. 

Et tajuakkaan, koska olet kermaperseen kakara. 

Enemmistö suomalaisista lienee käynyt lapsena vanhempiensa kanssa ulkomailla. Halvimmillaan ulkomaille pääsee kympeillä tai pohjoisessa jopa kävellen rajan yli. Toisekseen miten ihmeessä nykyisen puolison normaalit tekemiset lastensa kanssa vaikuttaisi parisuhteeseen nyt? 

Vierailija
88/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draama naisten kanssa ei haluta sitoutua, vaikka kuinka hyvän näköinen olisi. Sama on bimbo blondien kanssa. 

Ne naiset jotka on hyviä "äijiä" saavat aina miehet sitoutumaan. 

Eli miehet haluaa sitoutua naiseen, joka syö makkaraa, juo olutta, röyhtäilee ja raapii prsettä.

Eikä naiset halua sitoutua mieheen joka polttaa tupakkaa tai nuuskakäytävä meneee jo otsassa asti. 

Vierailija
89/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kaikilla ole rahaa viedä lapsia ulkomaille. 

Tottakai se vaikuttaa uuteen parisuhteeseen, jos toinen on päässyt viemään lapset ulkomaille ja toinen ei. 

Te kaikki olette syyllisiä asiaan. Jos joku kertoo, että cv on 2 sivua ja siltikään teistä kukaan ei sano pomolle, että ota nyt toi vakituiseksi. 

No, ette sanoneet. Lapsi täyttää 18 ja kaikki on myöhäistä. 

Te keskityitte vain itseenne ja omiin ulkomaanmatkoihin ja maksatte veroissa mun työkyvyttömyyseläkettä 40 vuotta. 

Vierailija
90/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, siis sulla ei ole kolmen naisen kanssa synkannut tarpeeksi, tuolla yhdellä selvästi oli hormonaaliset syyt räyhäämiseen, joko söi e-pillereitä tai normaalia pahemmat pms oireet, ne aiheuttaa just tollasta räyhäämistä. Naisilla kun niiden kehoon ja meileen vaikuttaa joka viikko eri hormoni, siis kierron jokaisella viikolla, joka on noin neljä viikkoa. Ja sitä kun sotketaan vielä ylimääräisillä hormoneilla ehkäisyn takia, on suuri osa naisista ihan sekaisin, eivätkä edes tajua että se johtuu niistä pillereistä kun ovat syöneet niitä niin kauan.

Luuletko ettei naisilla ole huonoja kokemuksia miehistä? Luuletko että miehille riittää että nainen on vain psyykkisesti nyrkkeilysäkki, ei, ei riitä, miehet käyttää naisia ihan fyysisesti, kirjaimellisesti nyrkkeilysäkkinä. Mitä luulet että se tekee naisten halulle sitoutua mieheen? 

Vierailija
91/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on luokka sota. 

Vasemmistoa äänestävät naiset ei voi seurustella kokoomusta äänestävien miesten kanssa. 

Mä en tee enää päivääkään sijaisuuksia kun ansiosidonnaiset leikataan.

Tarhat menkööt kiinni. 

Vierailija
92/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuossa jotain traumaa tai ainakin suhteellisuudentajun puutetta on jos yleistää liki kaikki naiset toksisiksi. Suurin osa on aivan tavallisia, mukavia ihmisiä ja hyvin moni parisuhde on onnellinen ja toimiva myös. 

Jos yhden ihmisen kohdalla sama kaava tuntuu toistuvan peräjälkeen niin sitten kannattaa kyllä pohtia tarkkaan missä vika on. 

Onhan niitä fiksuja, mutta millä ne löytäisi?

AP

Olemalla myös itse fiksu. Se on viisas sanonta, että kohtele toisia kuten haluat itseäsi kohdeltavan. Jos se toinen ei kohtele sua samoin, niin ei siihen kannata jäädä ihmettelemään, kyllä maailmassa ihmisiä piisaa.

Vierailija
93/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa  itsekin miettinyt,kun  tuntuu,ettei  suomi-naisille kelpaa vähätuloinen mies aina suominainen  löytää jostakin valittamista ja jos sanoo oman mielipiteen,niin ollaan heti  naama kurtussa oli nainen minkä ikäinen tahansa ja olen jonkin  aikaa seurustellut suominaisen kanssa ja kyllä heti  ollaan vaatimassa  ja käyttämässä miestä,vaikka millä tavoin hyväkseen ja vielä pukeutumiseen ei olla tyytyväisiä,vaikka  pukee siististi itsensä ei kelpaa naiselle,vaan pitäisi  olla kaikkein kalleimmat vaatteet päällä,mutta ehkä on sattunut kohdalle epäkelpo yksilö?yritän vielä katsella suominaisia jonkin aikaa,jos sopiva sattuu kohdalle näin yli 50v sinkkuna ja lapsettomana.no jos joku maksaa minulle thaimaan lipu edestakaisin  voin hommata aasiasta  vaimon,kun tuloni ei muuten riitä vaimonhakumatkalle.

Vierailija
94/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on luokka sota. 

Vasemmistoa äänestävät naiset ei voi seurustella kokoomusta äänestävien miesten kanssa. 

Tarhat menkööt kiinni. 

Mä tiedän jo minkä ammatin miehet äänestää kokoomusta enkä voi sietää niitä.

Siihen työpaikkaan en tule ikinä menemään töihin. 

Vierailija
95/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on luokka sota. 

Tarhat menkööt kiinni. 

Missä ammatissa äänestettäisiin kattavasi Kokoomusta? Missä ammatissa ei olisi kuin yksi työpaikka Suomessa?

Vierailija
96/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on luokka sota. 

Tarhat menkööt kiinni. 

Missä ammatissa äänestettäisiin kattavasi Kokoomusta? Missä ammatissa ei olisi kuin yksi työpaikka Suomessa?

Mieti itse.

Tuohon työpaikkaan en mene asiakaspalveluun enkä laskemaan heidän palkkoja. 

Vierailija
97/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on rankattu ulos jo siksi, että työskentelet paikassa missä äänestetään kokoomusta ja olet siis mukana viemässä naisten ansiosidonnaista. 

Älä itke kun tarhasta soitetaan ensi vuonna, että hoitajia ei ole tarpeeksi ja sun lapselle ei ole enää tarhapaikkaa. 

Sijaisia on turha odottaa. 

Vierailija
98/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut on rankattu ulos jo siksi, että työskentelet paikassa missä äänestetään kokoomusta ja olet siis mukana viemässä naisten ansiosidonnaista. 

Älä itke kun tarhasta soitetaan ensi vuonna, että hoitajia ei ole tarpeeksi ja sun lapselle ei ole enää tarhapaikkaa. 

Sijaisia on turha odottaa. 

Jos lapsi on 4 - vuotta niin ei saa edes kotihoidontukea.

Hallituksen leikkaukset jakaa Suomen luokkayhteiskuntiin ja seurustelet jatkossa vain omiesi kanssa. 

Vierailija
99/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme psykoottinen kohtaus jollain kirjoittajalla nyt.... 

Vierailija
100/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme psykoottinen kohtaus jollain kirjoittajalla nyt.... 

Oletko jo tilannut ne 4 ulkomaanmatkaa perheelle vuodessa ja hakenut verovähennyksen Espanjan loma-asunnon remonttiin.

Teidän perhe on Suomen ilkeimpien ja ahneimpien perheiden listalla numero 1.

Harmi, että työtön hoitaa palkkatuella sun lasta tarhassa koko päivän ja voi kertoa sadun ahneista ihmisistä Suomessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi