Mistä tietää olevansa kaunis?
Tinderissä miehet kehuneet kauniiksi mutta tuskin niihin voi luottaa?
Kommentit (135)
Kauniin naisen puolisona
Kaikki miehet nuolee sun pebaa.
Kaikki miehet tykkää susta ja haluaa susta kaverin.
Naiset pitää sua uhkana ja aika usein vihaavat sua.
Seksuaalista ahdistelua ym ahdistelua.
Tarjouksia jotka ovat liian hyviä olla totta.
Missä vaan liikut miehet hakee suhun katsekontaktia
Miehet kääntyy katsomaan sun perään.
Monesti miehet menee ihan puihin kun vaimo alkaa puhua tai kysyy jotain
Tuosta jankkaajasta tulee mieleen yksi suomenruotsalainen mies, en tiedä miltä näytti ennen, mutta tätä nykyä komea ja jykevä sänkileukainen heppu. Sinänsä tuo komeus menee hukkaan, kun tyyppi on luonteeltaan tosikko ja ylimielinen siten, että selvästi tietää omat speksinsä.
Kun et näytä petolinnun perseeltä ilman meikkiä. Siihen ei kovin moni nainen kykene.
Kun kävelin vähän aikaa sitten kadulla, juopot huusivat: Tietä kauneudelle!! :D
Nuorena kuulin useinkin, että olen kaunis ja sanottiin muutaman eri näyttelijän yms. tunnetun kauniin naisen näköiseksi. Tapailin eri tavoin menestyneitä miehiä. En kuitenkaan ole mielestäni perinteisesti kaunis, vaan enemmän persoonalliset kasvot, melko pitkä, blondi ja nuorena olin hoikka ja urheilullinen. Nykyään enemmän kurvikas, mutta edelleen kun laittaudun, niin miehet tuijottavat ja välillä jotkut ,pääasiassa känniset, tulevat kehumaan jossain kassajonossa tms.
Kun luin otsikon, oli ensimmäinen ajatus, että voi helvetti. Onko tuollaisiakin ihmisiä ihan oikeasti olemassa? Tuijottavat varmaan peiliä päiväkaudet ja hokevat: kerro, kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin. Olette säälittäviä pintaliitäjiä. Enkä todellakaan kadehdi teitä.
moi
Toiset, tuntemattomat naisetkin huomauttivat minun olevan kaunis. Miehiltä kuulin vastaavaa aina ollessani esim. harrastuksissa, baarissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä miten sua kohdellaan. Kuinka paljon sua tuijotetaan. Kuinka paljon herätät huomiota.
Ei huomio aina johdu kauneudesta. Esimerkiksi 150 kiloinen nainen makkarankuorivaatteissa varmasti herättää huomioita ja tulee tuijotetuksi, mutta ei ole kaunis.
Tuskin kovin moni niin iso makkarankuoria päälleen pukee.
Etkö itse osaa päätellä oletko kaunis kun katsot peiliin tai otat kuvan itsestäsi. Ulkonäkö mieltymyksiä on monenlaisia. Kauneus on katsojan silmässä , sanotaan.
Kaunista on monenlaista. On sellaisia jopa epäluonnollisen ja pelottavan kauniita, jollaisia ei realistisesti edes odota saavansa. Sitten on normaalin kauniita naisia, joita uskaltaa lähestyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Saatko miehen suhteeseen? Olet kaunis. Minä olen oksettavan ruma nainen joka saa miehiä vaan kertapanoon. Suhteeseen en ole kelvannut ikinä.
Jokainen omasta mielestään oksettavan ruma on ollut minun, naiskaverin, silmin hauskan ja persoonallisen näköinen. Joku häiriö?
Kohtelevatko jotkut naiset sinua töykeästi ihan syyttä? Saatko joiltain naisilta inhottavia ja röyhkeitä katseita?
Vaikuttavatko miehet vaivaantuneilta, tai kehuvatko?
Jos kyllä, niin olet todennäköisesti keskivertoa kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vilkaisee toisenkin kerran ja ottavat katsekontaktia, monet naiset kohtelevat tylysti ja kauniiksi kehutaan sellaisissakin tilanteissa, joissa ei ole mitään taka-ajatusta.
Tämä. Nuorena jostakin 15 ikävuodesta vähän päälle kolmekymppiseksi sain näitä katseita, eli ihminen (sekä miehet että naiset), joka oli katsonut minua ohimennen kerran, vilkaisi heti perään toisen kerran. Lisäksi tapahtui kaikenlaista muuta: tuntematon henkilö tuli pyytämään, saako hän ottaa minusta valokuvan jotakin maalausta varten; kerran ulkomailla baarinpitäjä ilmoitti muille, että tulkaa katsomaan kaunista tyttöä, jolloin ihmiset kerääntyivät ympärilleni istumaan (tapahtui päiväsaikaan); bussissa tivattiin, miksi tuon näköinen nuori nainen ei ole kihloissa ja niin edelleen. Nyt tämä kaikki on vain kaukainen muisto, sillä olen ryppyinen mummeli, jota ei taatusti enää kukaan huvikseen tuijottele.
Tämä sama hieroja homma käynyt vaimolle. Aiheutti sen ettei enää ikinä mennyt sinne.