Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää olevansa kaunis?

Vierailija
18.11.2023 |

Tinderissä miehet kehuneet kauniiksi mutta tuskin niihin voi luottaa?

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista ei ole kertoa netissä, keneltä sai ja  miten. 

Vierailija
102/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjun vonkaajamiehestä tulee epäilyttävästi mieleen mun entinen tapailumies. Jos on kyseessä sama tyyppi niin todellakin miehen omalla käytöksellä on tekemistä siinä millaista kohtelua saa. Puhumalla saa ihmisen tekemään mitä vaan. 😉

Vain hyvin yksinkertaisen ihmisen saa puhumalla tekemään mitä vain. Ei muita. 

Samaa mieltä. Toi oli vain suora lainaus mitä tää mies mulle sanoi, selvästi oli aiemmin saanut puhuttua naisia sänkyynsä. Minuakin yritti manipuloida heti ekana iltana. Voin hyvin kuvitella että jollekin vähän tyhmemmälle naiselle tuo menee läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjun vonkaajamiehestä tulee epäilyttävästi mieleen mun entinen tapailumies. Jos on kyseessä sama tyyppi niin todellakin miehen omalla käytöksellä on tekemistä siinä millaista kohtelua saa. Puhumalla saa ihmisen tekemään mitä vaan. 😉

Joo näköjään jos ulkonäkö on riittävän hyvä.

Vierailija
104/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vihaa ja halveksuu ja samaan aikaan miehet kehuu. Esim julkaisin salikuvan kropasta keski-ikäisten ihmisten sinkkupalstalla. Naiset haukkui huomiohuoraksi, tyhjäpää bimboksi, tyrkyksi. 

miehet  samaan aikaan kehui seksikkääksi ja kauniiksi. 

Miehet myös lähestyvät kaikkialla, kaupassa, salilla, bussipysäkillä ja yrittää iskeä

Vierailija
105/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kaunis/ komea ihminen tietää itse onko. Jos tarvii kysyä ei ole.  Todistetusti viehättävä ihminen saa parempaa palkkaa, työllistyy helpommin ymym

Vierailija
106/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ulkonäkö ole merkityksellinen asia. Kun on tarpeeksi puutteessa ja tarpeeksi yksinkertainen, rumempikin kelpaa jos sen saa helposti. 

Vierailija
107/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ulkonäkö ole merkityksellinen asia. Kun on tarpeeksi puutteessa ja tarpeeksi yksinkertainen, rumempikin kelpaa jos sen saa helposti. 

Niin tässä varmaan pitäisi tietää keltä saa. 4 tyttö tai poika ei saa 10 vastaparia.

Vierailija
108/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti siis oli että se ei ole pelkkä ulkonäkö vaan myös se käytös. En usko että tonkaan miehen sänkyyn mitään jonoa olisi jos ei itse edistäisi asiaa suorasukaisilla ehdotuksillaan. Helpot muijat on tietysti heti oven takana kun mies vähän vihjaa mitä olis tarjolla.

Vierailija
109/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti siis oli että se ei ole pelkkä ulkonäkö vaan myös se käytös. En usko että tonkaan miehen sänkyyn mitään jonoa olisi jos ei itse edistäisi asiaa suorasukaisilla ehdotuksillaan. Helpot muijat on tietysti heti oven takana kun mies vähän vihjaa mitä olis tarjolla.

Niin no en tiedä kai mä sitten olen ruma tai olin silloin. Ja tuo on vaan normaalia hyvää palvelua.

Jotainhan tuo varmaan kertoo sekin että deitti palvelussa sain yhdellä naamakuvalla 800 kontaktia, tekstillä ota selvää. Kaveri sai 60.

Vierailija
110/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaa ja halveksuu ja samaan aikaan miehet kehuu. Esim julkaisin salikuvan kropasta keski-ikäisten ihmisten sinkkupalstalla. Naiset haukkui huomiohuoraksi, tyhjäpää bimboksi, tyrkyksi. 

miehet  samaan aikaan kehui seksikkääksi ja kauniiksi. 

Miehet myös lähestyvät kaikkialla, kaupassa, salilla, bussipysäkillä ja yrittää iskeä

Minulla nuoruudessani oli työpaikalla kolme miestä yhtäaikaa piirittämässä, lisäksi vapaa-ajalla yksi. Esimieheltä sain ylimääräisen palkankorotuksen. Yksi pomo nimitti minua vaaleaksi vampiksi (olin tosi tumma). Mukavia muistoja!

Vierailija
111/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no en tiedä kai mä sitten olen ruma tai olin silloin. Ja tuo on vaan normaalia hyvää palvelua.

Jotainhan tuo varmaan kertoo sekin ett

Oliko mallimimmejä 😉

Vierailija
112/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kerro kuvastin,ken on maassa kaunehin.Siis kuvastin kertoo

Vierailija
113/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Toi oli vain suora lainaus mitä tää mies mulle sanoi, selvästi oli aiemmin saanut puhuttua naisia sänkyynsä. Minuakin yritti manipuloida heti ekana iltana. Voin hyvin kuvitella että jollekin vähän tyhmemmälle naiselle tuo menee läpi.

On siinä nyt varmaan vähän muutakin taustalla kuin että mies on "puhunut sänkyyn". Olisko millään mahdollista, että nämä naiset ovat olleet seksiä vailla?? Olen mäkin lähtenyt sellaisten miesten matkaan, jotka ovat vuolaasti kehuneet, mutta olisin lähtenyt siinä tilanteessa ilman kehujakin.

Sinä taidat tässä olla se tyhmä.

Vierailija
114/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no en tiedä kai mä sitten olen ruma tai olin silloin. Ja tuo on vaan normaalia hyvää palvel

Oli niitäkin. Toi Sokoksen eukkokin oli tehnyt malli keikkaa. Mut uskon kyllä et sama tulos olisi tullut ylipainoisena silmälaseilla.

Vierailija
115/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehut ei meinaa mitään. Miehet sanoo mitä haluat kuulla saadakseen pesää.

Ei tule pesää tyhjistä sanoista.

Ei niin. Sanat ovat helppoja ja ilmaisia. Teot ratkaisee. Ruksin Tinderissä heti nämä ulkonäköön takertujat. Jos et osaa muusta puhua kuin mun ulkönäöstä, niin voi haukotus. Enköhän mä ole kuullut ne kommentit jo aika moneen kertaan. T: nätti nainen

Vierailija
116/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia lähestytään kaikkialla. Olet salilla, olet kaupassa, olet bussipysäkillä. Sinua pyydetään treffeille. Töissä sinua sanotaan Marilyniksi, työkaverit kehuu kauniiksi. Kauniina saat edustustehtäviä, olet firman kasvot. 

miehet lähestyy kaikkialla. Baarissa et saa olla rauhassa, miehet jopa tappelee kuka saa tarjota sinulle drinkin. 

treffeillä olet rikkaan pankkiirin tai juristin kanssa. Sinulle tarjotaan illallinen pitkän kaavan mukaan Kämpissä, tai uudet kengät 400 euron hintaan. 

Vierailija
117/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä nyt varmaan vähän muutakin taustalla kuin että mies on "puhunut sänkyyn". Olisko millään mahdollista, että nämä naiset ovat olleet seksiä va

Ton miehen jutuista tuli kyllä tasan selväksi että oli nimenomaan puhumalla saanut naisia sänkyynsä, koska kokeili samaa taktiikkaa minuunkin. Voi olla että jokunen irronnut vähemmälläkin puhumisella, mutta en usko että tää mies mitenkään pelkästään ulkonäkönsä takia vetää naisia puoleensa. En itsekään vilkaisisi kahta kertaa jos kävelisi kadulla vastaan.

Vierailija
118/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hyvä merkki. sulla ei voi olla vastakkaiseen sukupuoleen kaveri suhteita koska aina kaikki rakastuu suhun

Vierailija
119/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä nyt varmaan vähän muutakin taustalla kuin että mies on "puhunut sänkyyn". Olisko millään mah

Kai sä tajuat et ulkonäkö on se mikä määrittää jutteletko sä edes ihmiselle. Tai haluatko seksuaalisesti suoraan ensinäkemältä 

Vierailija
120/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran hieronnassa nuorella mieshierojalla ja tämä veloitti yllättäen jälkikäteen vain puolet etukäteen sovitusta hinnasta. 

Tuo että osa naisista on tosi töykeitä

Osa miehistä ei uskalla jutella kanssani ollenkaan

Hymyyni vastataan keskustellessa

Monesti pukeudun tahallaan vaatimattomasti enkä käyttäydy näyttävästi koska en pidä huomiosta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme