Miten voin pitkäaikais työttömänä hakea töitä
Rekryfirmat karsii työhakemuksesta työttömät kättelyssä pois ja en pääse edes haastatteluun.
Myös 50 v ikä on este vaikka minulla on pitkä työkokemus ennen työttömyyttä ja akateeminen koulutus
Kommentit (14)
En ole ilmoittautunut työnhakijaksi vaikka en ole töissä. CV huutaa viime vuosilta sisällöntuotantoa ja asiantuntijatehtäviä. Minulla on kevytyrittäjätunnus, mutta sohvalla olen makaillut ja palstaillen aikaani kuluttanut. Olen kuitenkin tuottanut sisältöä palstalle ja jakanut asiantuntemustani.
Vierailija kirjoitti:
En ole ilmoittautunut työnhakijaksi vaikka en ole töissä. CV huutaa viime vuosilta sisällöntuotantoa ja asiantuntijatehtäviä. Minulla on kevytyrittäjätunnus, mutta sohvalla olen makaillut ja palstaillen aikaani kuluttanut. Olen kuitenkin tuottanut sisältöä palstalle ja jakanut asiantuntemustani.
Tänne ei sisältä kannata jakaa, kukaan ei sua palkkaa täältä.
Et mitenkään. Nythän pakollisen työnhakuprofiilin myötä työnantajat valkkaa sut ekana töihin. Kyllä nyt kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Et saa myöskään työttömyyskorvausta ...
Työttömyys korvaus ja te palvelut oli suu miksi minä ilmottauduin työttömäksi vaikka töitä ei ole...nyt nuo palvelut on jo karsittu pois
Vierailija kirjoitti:
Et mitenkään. Nythän pakollisen työnhakuprofiilin myötä työnantajat valkkaa sut ekana töihin. Kyllä nyt kelpaa!
Ei valikoi...minulla on jo se profiili vaikka määräaikaisena..
Akateeminen koulutus etkä osaa hakea töitä🤣
Kirjekurssillako koulus kävit🤪
Omaamalla suhteita työnantajiin tai sitten perustamalla oman firman. Varsinainen työnhaku julkisesti ilmoitettuihin työpaikkoihin on aivan turhaa hommaa, kun niihin paikkoihin hakee se joku 500-2000 muutakin työtöntä per avoin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saa myöskään työttömyyskorvausta ...
Työttömyys korvaus ja te palvelut oli suu miksi minä ilmottauduin työttömäksi vaikka töitä ei ole...nyt nuo palvelut on jo karsittu pois
Minulla oli tiedossa että näitä etuuksia karsitaan ja lopulta olisin loukussa. Näinpä päätin elää säästöilläni.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne ei sisältä kannata jakaa, kukaan ei sua palkkaa täältä.
Ei kannata. Mutta voin sanoa olevani sisällöntuottaja ja näin ylläpitää tuota CV:n riviä aina vuoden kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Kyllä minä osaan hakemuksia laatia....olen näyttänyt minun hakemuksia ja CV n työkkärin tädille ja ne kyllä kehuivat.....mutta työtä ei saa
Mol.fi ja duunitori sekä rekrymessut. Linkedin. Siinäpä ne.
No en minäkään saa ja olen päälle 30v