Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin pitkäaikais työttömänä hakea töitä

Vierailija
30.08.2026 |

Rekryfirmat karsii työhakemuksesta työttömät kättelyssä pois ja en pääse edes haastatteluun.

Myös 50 v ikä on este vaikka minulla on pitkä työkokemus ennen työttömyyttä ja akateeminen koulutus

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään saa ja olen päälle 30v

Vierailija
2/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ilmoittautunut työnhakijaksi vaikka en ole töissä. CV huutaa viime vuosilta sisällöntuotantoa ja asiantuntijatehtäviä. Minulla on kevytyrittäjätunnus, mutta sohvalla olen makaillut ja palstaillen aikaani kuluttanut. Olen kuitenkin tuottanut sisältöä palstalle ja jakanut asiantuntemustani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ilmoittautunut työnhakijaksi vaikka en ole töissä. CV huutaa viime vuosilta sisällöntuotantoa ja asiantuntijatehtäviä. Minulla on kevytyrittäjätunnus, mutta sohvalla olen makaillut ja palstaillen aikaani kuluttanut. Olen kuitenkin tuottanut sisältöä palstalle ja jakanut asiantuntemustani. 

Tänne ei sisältä kannata jakaa, kukaan ei sua palkkaa täältä.

Vierailija
4/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Nythän pakollisen työnhakuprofiilin myötä työnantajat valkkaa sut ekana töihin. Kyllä nyt kelpaa!

Vierailija
5/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa myöskään  työttömyyskorvausta ...

Työttömyys korvaus ja te palvelut oli suu miksi minä ilmottauduin työttömäksi vaikka töitä ei ole...nyt nuo palvelut on jo karsittu pois 

Vierailija
6/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään. Nythän pakollisen työnhakuprofiilin myötä työnantajat valkkaa sut ekana töihin. Kyllä nyt kelpaa!

Ei valikoi...minulla on jo se profiili vaikka määräaikaisena..

Vierailija
7/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen koulutus etkä osaa hakea töitä🤣

Kirjekurssillako koulus kävit🤪

Vierailija
8/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaamalla suhteita työnantajiin tai sitten perustamalla oman firman. Varsinainen työnhaku julkisesti ilmoitettuihin työpaikkoihin on aivan turhaa hommaa, kun niihin paikkoihin hakee se joku 500-2000 muutakin työtöntä per avoin paikka.

Vierailija
9/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa myöskään  työttömyyskorvausta ...

Työttömyys korvaus ja te palvelut oli suu miksi minä ilmottauduin työttömäksi vaikka töitä ei ole...nyt nuo palvelut on jo karsittu pois 

Minulla oli tiedossa että näitä etuuksia karsitaan ja lopulta olisin loukussa. Näinpä päätin elää säästöilläni.

Vierailija
10/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Vierailija
11/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne ei sisältä kannata jakaa, kukaan ei sua palkkaa täältä.

Ei kannata. Mutta voin sanoa olevani sisällöntuottaja ja näin ylläpitää tuota CV:n riviä aina vuoden kerrallaan.

Vierailija
12/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan

Vierailija
13/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Kyllä minä osaan hakemuksia laatia....olen näyttänyt minun hakemuksia ja CV n työkkärin tädille ja ne kyllä kehuivat.....mutta työtä ei saa

Vierailija
14/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mol.fi ja duunitori sekä rekrymessut. Linkedin. Siinäpä ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän