Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää olevansa kaunis?

Vierailija
18.11.2023 |

Tinderissä miehet kehuneet kauniiksi mutta tuskin niihin voi luottaa?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tapahtuu asioita mitä sun kavereille ei. Saat esim pikkasen liian hyvää palvelua kaupassa. jos olet porukassa vieraat ihmiset keskittyvät suhun .

Mä saan aina hyvää palvelua, mutta en todellakaan ole kaunis. Päinvastoin. 

Todennäköisesti saat perus hyvää palvelua etkö edes tiedä mitä on oikeasti vähän liian hyvä palvelu.  

Esimerkiksi omia kokemuksia. Vaatekaupasta ei löydy sun kokoa. Mutta toisen kaupungin kaupasta löytyy. Myyjä pyytää kaveriaan hakemaan sen vaatteen ja myyjä toimittaa sen sun kotiovelle. Työajan ulkopuolella ilman ylimääräisiä kuluja, saman pv aikana.

Puhelimessa sovit sisustus suunnittelijan kanssa asuntosi stailauksesta. Suunnittelija sanoo puhelimessa et on kk jono= näette naamatusten ja suunnitelma on valmis 22.00 samana iltana. " oli viel

Nuo ei liity ulkonäköön vaan siihen että henkilöllä on rahaa. Sinulla on selkeästi rahaa millä mällätä ja sinut halutaan pitää asiakkaana. Varakkaat ihmiset saa asioita ilmaiseksi ja palvelua, ei sitä kuitenkaan naamalla hankita

Vierailija
42/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ne osoittivat että baarimikko nainen oli ihastunut minuun. Joka sitten selvisi kyllä myöhemminkin. Vaan eipä saaneet kaverini ikinä ilmaisia paukkuja. 

Koet siis olevasi kaunis mies? 

Kyllä näin olisi mua voinut 10v sitten kuvailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tapahtuu asioita mitä sun kavereille ei. Saat esim pikkasen liian hyvää palvelua kaupassa. jos olet porukassa vieraat ihmiset keskittyvät suhun .

Mä saan aina hyvää palvelua, mutta en todellakaan ole kaunis. Päinvastoin. 

Todennäköisesti saat perus hyvää palvelua etkö edes tiedä mitä on oikeasti vähän liian hyvä palvelu.  

Esimerkiksi omia kokemuksia. Vaatekaupasta ei löydy sun kokoa. Mutta toisen kaupungin kaupasta löytyy. Myyjä pyytää kaveriaan hakemaan sen vaatteen ja myyjä toimittaa sen sun kotiovelle. Työajan ulkopuolella ilman ylimääräisiä kuluja, saman pv aikana.

Puhelimessa sovit sisustus suunnittelijan kanssa asuntosi stailauksesta. Suunnittelija sanoo puhelimessa et on kk jono= näette naamatusten ja s

Näiden jokaisen tapauksen naiset päätyivät mun sänkyyn. En tiedä onko tuo sitten joku suositus et maatkaa varakkaan oloisen asiakkaan kanssa 😂.

Asuin muuten tossa paita tapauksessa pahimmassa slummissa mitä kaupungistq löytyi. Olin juuri eronnut ja majailin väliaikais asunnossa.

Vierailija
44/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt mieleen, että kerran baarissa kaveriporukan kolme naista halusi suudella mua. Tai oikeastaan aluksi yksi suuteli ja sitten kaksi muuta halusi kanssa. 

Säilöin tämän muistona sisimpääni ja rakensin siitä minuutta että olen komea mies.

Veikkaan, että kaunis nainen on saanut aina kuulla olevansa kaunis. Ei pelkästään miehet vaan sukulaisnaiset ja ystävät kertovat yhtenäistä. 

Vierailija
45/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun saa "pretty privilegea"? Kauneus on kuitenkin loppupeleissä katsojan silmässä.

Vierailija
46/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pointti nyt lähinnä on se että kaunis/ komea tietää sen kyllä itse jos suostuu hyväksymään selvät merkit. Oli ne sitten hieman liian hyvä palvelu tai jotain muuta.

Mutta kun se hyvä palvelu ei välttämättä liity mitenkään ulkonäköön. Status vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin ulkonäkö. Ruma, mutta statukseltaan korkessa asemassa oleva saa huomattavasti parempaa palvelua kuin kaunis tavis. 

Vierailija
47/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä. Ei ole mitään universaalia kauneutta, joka on kaikkien mielestä kaunista. Ihmisen kauneudessa olennaisinta on sisäinen kauneus, ei ulkokuori. 

Itseasiassa on. Kasvojen symmetrisyys on kaikkien mielestä kaunista.

Ei ole jos mittasuhteet on päin peetä. Sanoisinkin että kauneudessa symmetrisyyttä olennaisempaa on mittasuhteet. Mullakin on huomattavan epäsymmetriset kasvot mutta viimeksi tänään useampi asiakas kehui ulkonäköäni. Ei taatusti tule samanlaista kommenttia kaikille.

Ihmisen näköaisti määrittää täysin symmetriset kasvot epäsymmetrisiksi. Siksi ihmisen kumpikin puoli kasvoista on hieman erillaiset jotta aivot näkee ne symmetrisenä. Eli jos näet epäsymmetriset kasvot, ne on itseasiassa juurikin symmetriset.

Vierailija
48/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehut ei meinaa mitään. Miehet sanoo mitä haluat kuulla saadakseen pesää.

Ei tule pesää tyhjistä sanoista.

Vierailija
49/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pointti nyt lähinnä on se että kaunis/ komea tietää sen kyllä itse jos suostuu hyväksymään selvät merkit. Oli ne sitten hieman liian hyvä palvelu tai jotain muuta.

Mutta kun se hyvä palvelu ei välttämättä liity mitenkään ulkonäköön. Status vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin ulkonäkö. Ruma, mutta statukseltaan korkessa asemassa oleva saa huomattavasti parempaa palvelua kuin kaunis tavis. 

Kerro mulle miten mun sosiaalinen status muuttui kun laihdutin 20kg ja keräsin 5kg lihasmassaa? 

miksi minun erittäin hyväkuntoiset ystäväni eivät ole saaneet samanlaista kohtelua?

Vierailija
50/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä. Ei ole mitään universaalia kauneutta, joka on kaikkien mielestä kaunista. Ihmisen kauneudessa olennaisinta on sisäinen kauneus, ei ulkokuori. 

Itseasiassa on. Kasvojen symmetrisyys on kaikkien mielestä kaunista.

Ei ole jos mittasuhteet on päin peetä. Sanoisinkin että kauneudessa symmetrisyyttä olennaisempaa on mittasuhteet. Mullakin on huomattavan epäsymmetriset kasvot mutta viimeksi tänään useampi asiakas kehui ulkonäköäni. Ei taatusti tule samanlaista kommenttia kaikille.

Ihmisen näköaisti määrittää täysin symmetriset kasvot epäsymmetrisiksi. Siksi ihmisen kumpikin puoli kasvoista on hieman erillaiset jotta aivot näkee ne symmetrisenä. Eli jos näet epäsymmetriset kasvot, ne on itseasiassa j

No ei mene ollenkaan noin. Jos toinen silmä on pyöreä ja toinen neliskanttinen, eivät silmät todellakaan ole symmetriset, vaikka katsoja näkee ne epäsymmetrisinä. Tai jos toinen poski on kolme kertaa paksumpi kuin toinen, ei ne symmetrisiksi muutu sillä, että katsoja näkee ne epäsymmetrisinä. 

Vierailija
51/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehut ei meinaa mitään. Miehet sanoo mitä haluat kuulla saadakseen pesää.

Näin on ja sitten on vielä niitä ukkomiehiä, jotka edelleen törkyturpia ja haluavat samaa...

Vierailija
52/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kauniita naisia, varsinkin nuorempana kykyjen etsijät

lähestyvät ja jättävät käyntikortteja. montako korttia sinulla on ?

ne pääsevät sitten töihin missä pitää olla ulkonäkö kohdallaan

ja uurteiden tultua kasvoihin noustaa mallitoimiston johtajistoon ym

Vierailija
53/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mulle miten mun sosiaalinen status muuttui kun laihdutin 20kg ja keräsin 5kg lihasmassaa? 

miksi minun erittäin hyväkuntoiset ystäväni eivät ole saaneet samanlaista kohtelua?

Sulla on paksu lompakko, kavereilla ei. Ei tämä nyt kovin vaikea yhtälö ole. 

Toinen vaihtoehto on, että sulla on suhteita ja kavereilla ei. 

Pelkkä painonpudotus ei selitä sitä, että ihmiset haluvat tehdä sinulle ilmaiseksi töitä. Jos niin olisi, firmat olisivat konkurssissa hetkessä, kun kaikkia lahduttaneita ruvettaisiin palvelemaan ilmaiseksi. 

Vierailija
54/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä näkee.

Vierailija
55/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa sinä, miksi minulle ei ole ollut mitään vaikutusta, vaikka olen laihduttanut 30kg. 

Vierailija
56/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilistä näkee.

No siis sovituskopissa aina hätkähtää kun näkee niistä sivupeileistä profiilin. Kait mä sitten olen kaunis.

Ap

Vierailija
57/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä painonpudotus ei selitä sitä, että ihmiset haluvat tehdä sinulle ilmaiseksi töitä. Jos niin olisi, firmat olisivat konkurssissa hetkessä, kun kaikkia lahduttaneita ruvettaisiin palvelemaan ilmaiseksi. 

Ei ole paksu lompakko ei. Eikä käytöksenikään vaikuttanut siltä että olisi. Eikä ollut tuttujakaan nämä ihmiset. Ton elämäntapa muutoksen jälkeen noita asioita tapahtui paljon ja mä en kyllä muuta keksi kun sen että mä aloin miellyttämään naisia ulkoisesti. Jonka johdosta mulle tapahtui paljon asioita mitä muille ei tapahdu.

Vierailija
58/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa sinä, miksi minulle ei ole ollut mitään vaikutusta, vaikka olen laihduttanut 30kg. 

No veikkaanpa että et ole kaunis tai komea. Laihdutus ei ole tuonut niitä esiin.

Vierailija
59/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

.

Sää oot tottakai paremman näköinen hoikkana ja nuorena mutta et erityinen luustoltasi

kun eivät komeimmat pukit ja miehet lähesty sinua montaa kertaa viikossa

Vierailija
60/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paksu lompakko ei. Eikä käytöksenikään vaikuttanut siltä että olisi. Eikä ollut tuttujakaan nämä ihmiset. Ton elämäntapa muutoksen jälkeen noita asioita tapahtui paljon ja mä en kyllä muuta keksi kun sen että mä aloin miellyttämään naisia ulkoises

No sinä voit pitää kuvitelmasi. Mutta aspassa työskentelevänä voin kertoa, että ei missään ammattitaitoisessa firmassa ihmisiä palvella ulkonäön perusteella. Rahalla ja kanta-asiakkuudella voi saada extraetuja, mutta ei pelkällä ulkonäöllä. Se ulkonäkö kun ei tuota firmalle yhtään mitään ja siksi sen perusteella ei ole kannattavaa antaa ilmaispalveluita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme