Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää olevansa kaunis?

Vierailija
18.11.2023 |

Tinderissä miehet kehuneet kauniiksi mutta tuskin niihin voi luottaa?

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No sinä voit pitää kuvitelmasi. Mutta aspassa työskentelevänä voin kertoa, että ei missään ammattitaitoisessa firmassa ihmisiä palvella ulkonäön perusteella. Rahalla ja kanta-asiakkuudella voi saada extraetuja, mutta ei pelkällä ulkonäöllä. Se ulkonäkö kun ei tuota firmalle yhtään mitään ja siksi sen perusteella ei ole kannattavaa antaa ilmaispalveluita."

Sivusta, mä olen kerran palvellut hiton hyvännäköistä ja karismaattista miesasiakasta, joka oli just tullut ulkomailta eikä hänellä ollut euroja millä maksaa. Annoin hänen maksaa ulkomaisella valuutalla, vaikka näin ei normaalisti toimita. Kävin sitten omalla ajallani vaihtamassa rahat euroiksi. Tuskin olisin toiminut näin ihan jokaisen asiakkaan kohdalla.

Tuossa puhuttiinkin AMMATTITAITOISISTA firmoista. Sinä et selkeästi sellaisessa työskentele, jos annat ulkonäön vaikuttaa noin paljon. 

82/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ovat niin miehet kuin naiset sanoneet, että olen kaunis. Olen kyllä aina pitänyt omista kasvoista, mutta toisilta sen totuuden kuulee.

Nainen53

Sama täällä. Vielä 54veenä saa kauniita katseita ja kohteliaisuuksia. Nautitaan niistä 🙌 olemme ansainneet ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokos oli tää paita mesta. 

Ymmärrätkö että nää naiset ketkä ovat mulle antaneet ilmaisia palveluksia ym eivät ole toimineet firman takia. Vaan kiinnostuksen mua kohtaan takia. Tälläistä ei tapahtunut ikinä kun olin ruma.

Höphöpö. Totta kai ne toimivat firman takia. Siitähän niille maksetaan. 

Ai myyjät soittaa kaverille et hei hae tuo paita Helsingin myymälästä ja tuo mulle. Niin mä voin vapaa ajalla viedä sen asiakkaalle 😂.

Tai sisustus suunnittelija valittaa kiirettään, näkee mun keski hintaisen asunnon ja päättää tehdä samana päivänä suunnitelman, eikä veloita mitään.  

Mun mielestä firmat ei kyl maksa tuosta työntekijöille.

Nimenomaan tuosta ne maksaa. Sit

Miksi sitten tätä ei tosiaan käy kaikille ? Luulisi että tässäkin ketjussa olisi jo moni ihminen kertonut et toi on täysin normaalia 😂.

Mistähän johtuu että 18-28v ylipainoisena rumiluksena baarista ei saanut ketään mukaan vaikka kuinka yritti. Ja 28-33 ei yrittänyt mut silti ei olisi tarvinnut ikinä lähteä yksin?

Vierailija
84/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No sinä voit pitää kuvitelmasi. Mutta aspassa työskentelevänä voin kertoa, että ei missään ammattitaitoisessa firmassa ihmisiä palvella ulkonäön perusteella. Rahalla ja kanta-asiakkuudella voi saada extraetuja, mutta ei pelkällä ulkonäöllä. Se ulkonäkö kun ei tuota firmalle yhtään mitään ja siksi sen perusteella ei ole kannattavaa antaa ilmaispalveluita."

Sivusta, mä olen kerran palvellut hiton hyvännäköistä ja karismaattista miesasiakasta, joka oli just tullut ulkomailta eikä hänellä ollut euroja millä maksaa. Annoin hänen maksaa ulkomaisella valuutalla, vaikka näin ei normaalisti toimita. Kävin sitten omalla ajallani vaihtamassa rahat euroiksi. Tuskin olisin toiminut näin ihan jokaisen asiakkaan kohdalla.

Niin no sä yrität nyt selittää noita normaaliksi tavaksi palvella asiakkaita. Ei ole. 

Näitä ajoi jokaista halu pääs

Tulihan se totuus sieltä! Eli kyse ei ollut ulkonäöstä, vaan siitä että naiset huomasivat edessään olevan helpon tavan saada munaa. Miehillehän tuo on hyvinkin tavanomainen tapa saada helppo h o r o petiinsä. 

Vierailija
85/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokos oli tää paita mesta. 

Ymmärrätkö että nää naiset ketkä ovat mulle antaneet ilmaisia palveluksia ym eivät ole toimineet firman takia. Vaan kiinnostuksen mua kohtaan takia. Tälläistä ei tapahtunut ikinä kun olin ruma.

Höphöpö. Totta kai ne toimivat firman takia. Siitähän niille maksetaan. 

Ai myyjät soittaa kaverille et hei hae tuo paita Helsingin myymälästä ja tuo mulle. Niin mä voin vapaa ajalla viedä sen asiakkaalle 😂.

Tai sisustus suunnittelija valittaa kiirettään, näkee mun keski hintaisen asunnon ja päättää tehdä samana päivänä suunnitelman, eikä veloita mitään.  

Mun mielestä firmat ei kyl maksa tuosta työntekijöille.

Koska suurimmalla osalla ihmisistä on itsekunnioitus eikä tarvitse käyttää helppoja asiakkaita himojensa tyydyttämiseen. Eikä varsinkaan vongata Sokoksen myyjiä sänkyynsä niin kuin sinä.  

Vierailija
86/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehut ei meinaa mitään. Miehet sanoo mitä haluat kuulla saadakseen pesää.

Ei tule pesää tyhjistä sanoista.

Kyllä tulee. Olen saanut paljonkin :D

Varmasti mutta minulta ei saa kehumalla. :D

Vierailija
87/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl tarvinnut vongata tuohon aikaan ketään. Ne ihan itse ilmaantuivat ovelle 😂.

Kuten sanoin tuossa on vaan pieni osa kokemistani asioista jotka tapahtuivat kun kaksoileuka lähti kävelemään ja siirryin piilareihin.  Hauska muuten kun tuohon palvelun tasoon ja huomion määrään tottui siitä tuli itselle normaalia.  Vasta jälkikäteen reippaasti vanhempana ja kavereiden kanssa jutellessa tajusi ettei tuo tosiaankaan ole normaalia 

Vierailija
88/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on se että kauniilla on usein mitättömät tai rumat rinnat.

What the hack???

B/C on parhautta ja tuon koon jälkeen yleensä rumuus lisääntyy järkyttävän kokoisen elopainon takia. Mutta toisaalta tärkeintä kuitenkin on hyvä bärsse 🍑

Vierailija
89/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyl tarvinnut vongata tuohon aikaan ketään. Ne ihan itse ilmaantuivat ovelle 😂.

Kuten sanoin tuossa on vaan pieni osa kokemistani asioista jotka tapahtuivat kun kaksoileuka lähti kävelemään ja siirryin piilareihin.  Hauska muuten kun tuohon palvelun tasoon ja huomion määrään tottui siitä tuli itselle normaalia.  Vasta jälkikäteen reippaasti vanhempana ja kavereiden kanssa jutellessa tajusi ettei tuo tosiaankaan ole normaalia 

Sellaisen unen näit. Kiva juttu :)

Vierailija
90/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kova, kun ihan ilman sinun osallisuuttasi nainen tiesi sinun tarvitsevan paidan ja toi sen oikein kotiovelle saakka. Ja sisustussuunittelijakin ihan ilman sinun osallisuuttasi tiesi tulla kotiisi tekemään suunnitelmaa. Uskotko sä itsekään noita satujasi? :D

Vierailija
91/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin no sä yrität nyt selittää noita normaaliksi tavaksi palvella asiakkaita. Ei ole. 

Näitä ajoi jokaista halu päästä mun sänkyyn 😂. Ja he onnistuivat siinä."

Tämän voi selittää vai kahdella tavalla. Olet joko itse vongannut näitä naisia tai sitten sulla on sellainen maine, että sulta irtoaa helposti. Niinkuin ilmeisesti irtoaakin.

Vierailija
92/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Ei tosiaankaan ole normaali vongata sisustussuunnittelijalta tai myyjältä. Pakostihan olet vongannut. Ei ne muuten sinne sinun sänkyysi olisi päätyneet. Tai edes sinne ovelle. 

Vierailija
93/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kova, kun ihan ilman sinun osallisuuttasi nainen tiesi sinun tarvitsevan paidan ja toi sen oikein kotiovelle saakka. Ja sisustussuunittelijakin ihan ilman sinun osallisuuttasi tiesi tulla kotiisi tekemään suunnitelmaa. Uskotko sä itsekään noita satujasi? :D

Menin Sokokselle. Löysin paidan ei sopiva koko. Myyjä tuli ja valitti ettei ole sopivaa kokoa voidaan tilata.  Sanoin ettei tarvii, lähdin kävelee. Myyjä tuli perässä ja kertoi että on ratkaisu. Maksoin paidan ja myyjä toi sen 21.00 mun ovelle 😂. 

Sisustus suunnittelija tuli ottaa kuvat. Ja päätti pistää mut jonon ohi. Tuli 22.00 jälkeen esittelee ideataan. Ja jäi yöksi 😂.

Kumpikin näistä naisista oli todella kaunis. En vongannut koska mun itsetunto oli tuossa vaiheessa vielä mallia kaksoileuka ja silmälasit.

Vierailija
94/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin Sokokselle. Löysin paidan ei sopiva koko. Myyjä tuli ja valitti ettei ole sopivaa kokoa voida

Aika villit unet sinulla :D

Vierailija
95/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin Sokokselle. Löysin paidan ei sopiva koko. Myyjä tuli ja valitti ettei ole sopivaa kokoa voida

Eli susta loisti kilometrien päähän, että nyt irtoaa helpolla ja naiset käyttivät tilaisuutta hyväkseen. Vongata voi myös ilman sanoja, kuten sinä teit. Kyllä naisetkin osaavat hyödyntää helpon "uhrin". Ei se ole vain miesten taito. Toki aika epätoivoinen pitää olla, että asiakkaisiin sekaantuu, mutta osa naisista on niin puuteessa, että kuka vaan kelpaa. 

Vierailija
96/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin Sokokselle. Löysin paidan ei sopiva koko.

Oli tollasia unia mä näin koko sinkku ajat. Jännä kyl ettei tollasia tapahtunut ikinä ylipainoisena rillipäänä 😂. Edes rumien naisten toimesta.

Vierailija
97/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin Sokokselle. Löysin paidan ei sopiva koko.

No mä kyl väitän ettei kumpikaan noista ollut hirveän epätoivoinen. Veikkaanpa että vientiä ja vonkaajia riitti.

Vierailija
98/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tuli oikeasti hauska ketju. Nuo incelin päiväunet ovat hyvinkin viihdyttävää luettavaa. Varsinkin kun kaveri taitaa tosissaan uskoa satuihinsa :D

Vierailija
99/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjun vonkaajamiehestä tulee epäilyttävästi mieleen mun entinen tapailumies. Jos on kyseessä sama tyyppi niin todellakin miehen omalla käytöksellä on tekemistä siinä millaista kohtelua saa. Puhumalla saa ihmisen tekemään mitä vaan. 😉

Vierailija
100/135 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjun vonkaajamiehestä tulee epäilyttävästi mieleen mun entinen tapailumies. Jos on kyseessä sama tyyppi niin todellakin miehen omalla käytöksellä on tekemistä siinä millaista kohtelua saa. Puhumalla saa ihmisen tekemään mitä vaan. 😉

Vain hyvin yksinkertaisen ihmisen saa puhumalla tekemään mitä vain. Ei muita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme