Mistä tietää olevansa kaunis?
Tinderissä miehet kehuneet kauniiksi mutta tuskin niihin voi luottaa?
Kommentit (135)
Saatko miehen suhteeseen? Olet kaunis. Minä olen oksettavan ruma nainen joka saa miehiä vaan kertapanoon. Suhteeseen en ole kelvannut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pointti nyt lähinnä on se että kaunis/ komea tietää sen kyllä itse jos suostuu hyväksymään selvät merkit. Oli ne sitten hieman liian hyvä palvelu tai jotain muuta.
Mutta kun se hyvä palvelu ei välttämättä liity mitenkään ulkonäköön. Status vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin ulkonäkö. Ruma, mutta statukseltaan korkessa asemassa oleva saa huomattavasti parempaa palvelua kuin kaunis tavis.
Kerro mulle miten mun sosiaalinen status muuttui kun laihdutin 20kg ja keräsin 5kg lihasmassaa?
miksi minun erittäin hyväkuntoiset ystäväni eivät ole saaneet samanlaista kohtelua?
Kerropa sinä, miksi minulle ei ole ollut mitään vaikutusta, vaikka olen laihduttanu
Eli myönnät itsekin, ettei ulkonäkö liity asiaan mitenkään. Sinulla on jotain muuta, jonka takia sinut halutaan pitää asiakkaana ilmaslahjoilla. Sitä minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Saatko miehen suhteeseen? Olet kaunis. Minä olen oksettavan ruma nainen joka saa miehiä vaan kertapanoon. Suhteeseen en ole kelvannut ikinä.
Miehet kehuvat toki kauniiksi kunnes saavat seksiä. Sen jälkeen ei kehuja enää tule eli tiedän että nuo kehut ovat pelkkää pskapuhetta koska nuo miehet haluavat multa vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle miten mun sosiaalinen status muuttui kun laihdutin 20kg ja keräsin 5kg lihasmassaa?
miksi minun erittäin hyväkuntoiset ystäväni eivät ole saaneet samanlaista kohtelua?
Sulla on paksu lompakko, kavereilla ei. Ei tämä nyt kovin vaikea yhtälö ole.
Toinen vaihtoehto on, että sulla on suhteita ja kavereilla ei.
Pelkkä painonpudotus ei selitä sitä, että ihmiset haluvat tehdä sinulle ilmaiseksi töitä. Jos niin olisi, firmat olisivat konkurssissa hetkessä, kun kaikkia lahduttaneita ruvettaisiin palvelemaan ilmaiseksi.
Ei ole paksu lompakko ei. Eikä käytöksenikään vaikuttanut siltä että olisi. Eikä ollut tuttujakaan nämä ihmiset. Ton elämäntapa muutoksen jälkeen noita asioita tapahtui paljon ja mä en kyllä muuta keksi kun
Sokos oli tää paita mesta.
Ymmärrätkö että nää naiset ketkä ovat mulle antaneet ilmaisia palveluksia ym eivät ole toimineet firman takia. Vaan kiinnostuksen mua kohtaan takia. Tälläistä ei tapahtunut ikinä kun olin ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kehuvat toki kauniiksi kunnes saavat seksiä. Sen jälkeen ei kehuja enää tule eli tiedän että nuo kehut ovat pelkkää pskapuhetta koska nuo miehet haluavat multa vain seksiä.
Tai sitten sä vain olet paska sängyssä eikä miesten tee mieli kehua enää sen jälkeen kun ovat sinun kanssasi paneskelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pointti nyt lähinnä on se että kaunis/ komea tietää sen kyllä itse jos suostuu hyväksymään selvät merkit. Oli ne sitten hieman liian hyvä palvelu tai jotain muuta.
Mutta kun se hyvä palvelu ei välttämättä liity mitenkään ulkonäköön. Status vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin ulkonäkö. Ruma, mutta statukseltaan korkessa asemassa oleva saa huomattavasti parempaa palvelua kuin kaunis tavis.
Kerropa sinä, miksi minulle ei ol
Kyllä ulkonäkö.
Ymmärrätkö että nää naiset ketkä ovat mulle antaneet ilmaisia palveluksia ym eivät ole toimineet firman takia. Vaan kiinnostuksen mua kohtaan takia. Tälläistä ei tapahtunut ikinä kun olin ruma.
Höphöpö. Totta kai ne toimivat firman takia. Siitähän niille maksetaan.
Kuvissa voi Hermunenkin näyttää kauniilta. P-illua ne haluaa, siksi kutsuu kauniiksi. Vähemmän kauniit naiset menee siihen halpaan, oikeasti kauniit ei.
Kun toiset naiset on kateellisia.
Mainitsin tuossa 3 asiaa. Mitä tuli ekana mieleen mutta näitä on tosiaan paljon. Monesti huomannut esim sen että palvelun laatu paranee kun ollaan f2f. Puhelimessa on sanottu ettei onnistu mitenkään. Sitten kun tyydyn kohtaloon ja raahaudun paikalle. Vastassa onkin tosi hymyilevä myyjä/ liikkeen omistaja ja ihan mikä vaan onnistuu.
Mun elämän 100 parhaasta asiakas kokemuksesta 100 on tapahtunut elämäntapa muutoksen jälkeen. 28-33v iässä. Nytkun alkaa vanhentua ja rupsahtaa palvelun taso huononee taas 😂
Vierailija kirjoitti:
Minulle ovat niin miehet kuin naiset sanoneet, että olen kaunis. Olen kyllä aina pitänyt omista kasvoista, mutta toisilta sen totuuden kuulee.
Nainen53
Tahtoisin panna sinua perseeseen.
Mies43
Minulle on sanottu lukemattomia kertoja, että olen kaunis. En nää sitä itse, mutta kaipa se on totta. Sen on sanonut myös muutama lapsi, joiden kanssa olen työssäni tekemisissä. Seurassa tosiaan saan liikaakin huomiota, vaikka haluaisin pysyä taka-alalla. Minua puhutellaan myös aina, kun olen yksin jossain. Tykkäsin piiloutua maskin taa. Sai olla rauhassa.
Siitä, kun miehet toljottaa sinua missä sitten kuljetkin.
Netissä ne kehuvat, koska tahtovat päästä pöksyihisi.
Vierailija kirjoitti:
Ai myyjät soittaa kaverille et hei hae tuo paita Helsingin myymälästä ja tuo mulle. Niin mä voin vapaa ajalla viedä sen asiakkaalle 😂.
Tai sisustus suunnittelija valittaa kiirettään, näkee mun keski hintaisen asunnon ja päättää tehdä samana päivänä suunnitelman, eikä veloita mitään.
Mun mielestä firmat ei kyl maksa tuosta työntekijöille.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, kun miehet toljottaa sinua missä sitten kuljetkin.
Netissä ne kehuvat, koska tahtovat päästä pöksyihisi.
Mistä tän huomaa.? En koskaan katso miehiä kävellessäni
Ap
"No sinä voit pitää kuvitelmasi. Mutta aspassa työskentelevänä voin kertoa, että ei missään ammattitaitoisessa firmassa ihmisiä palvella ulkonäön perusteella. Rahalla ja kanta-asiakkuudella voi saada extraetuja, mutta ei pelkällä ulkonäöllä. Se ulkonäkö kun ei tuota firmalle yhtään mitään ja siksi sen perusteella ei ole kannattavaa antaa ilmaispalveluita."
Sivusta, mä olen kerran palvellut hiton hyvännäköistä ja karismaattista miesasiakasta, joka oli just tullut ulkomailta eikä hänellä ollut euroja millä maksaa. Annoin hänen maksaa ulkomaisella valuutalla, vaikka näin ei normaalisti toimita. Kävin sitten omalla ajallani vaihtamassa rahat euroiksi. Tuskin olisin toiminut näin ihan jokaisen asiakkaan kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
"No sinä voit pitää kuvitelmasi. Mutta aspassa työskentelevänä voin kertoa, että ei missään ammattitaitoisessa firmassa ihmisiä palvella ulkonäön perusteella. Rahalla ja kanta-asiakkuudella voi saada extraetuja, mutta ei pelkällä ulkonäöllä. Se ulkonäkö kun ei tuota firmalle yhtään mitään ja siksi sen perusteella ei ole kannattavaa antaa ilmaispalveluita."
Sivusta, mä olen kerran palvellut hiton hyvännäköistä ja karismaattista miesasiakasta, joka oli just tullut ulkomailta eikä hänellä ollut euroja millä maksaa. Annoin hänen maksaa ulkomaisella valuutalla, vaikka näin ei normaalisti toimita. Kävin sitten omalla ajallani vaihtamassa rahat euroiksi. Tuskin olisin toiminut näin ihan jokaisen asiakkaan kohdalla.
Niin no sä yrität nyt selittää noita normaaliksi tavaksi palvella asiakkaita. Ei ole.
Näitä ajoi jokaista halu päästä mun sänkyyn 😂. Ja he onnistuivat siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai myyjät soittaa kaverille et hei hae tuo paita Helsingin myymälästä ja tuo mulle. Niin mä voin vapaa ajalla viedä sen asiakkaalle 😂.
Tai sisustus suunnittelija valittaa kiirettään, näkee mun keski hintaisen asunnon ja päättää tehdä samana päivänä suunnitelman, eikä veloita mitään.
Mun mielestä firmat ei kyl maksa tuosta työntekijöille.
Nimenomaan tuosta ne maksaa. Sitä kutsutaan nimellä asiakaspalvelu ja kansankielisemmin nimellä kanta-asiakkaan/varakkaan asiakkaan perseen nuolenta. Ei vieläkään liity mitenkään sinun 5kg lihasmassan kasvuusi. Jos liittyisi jokainen vähänkään enemmän salilla käyvä saisi vastaavanlaista palvelua. Tai sitten sä vain näit kauniita unia pikkulihastesi vaikutuksesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehut ei meinaa mitään. Miehet sanoo mitä haluat kuulla saadakseen pesää.
Ei tule pesää tyhjistä sanoista.
Kyllä tulee. Olen saanut paljonkin :D
Niin ja on mulle naiset myös sanoneet kauniiksi. Oon laihtunut paljon ja on sanottu että luusto tullut nyt esiin.
Ap