Kaverilla ei ole tupakkia ja on ihan hermona.
Haukkuu kaikki kelan tätit kun ei ole tukia saanut tilille kahdessa päivässä. Pyysi minulta lainaa mutta sanoin ettei oo. En minä kenenkään tupaikointi harrastusta rahoita.
Kommentit (14)
Toi on kyllä paha. Itse olen polttamatta jos ei vaan ole varaa ostaa sitä askia. Mutta en kiukuttele siitä kenellekkään enkä ole koskaan pyytänyt keneltäkään lainaa. Ehkä ihan hyvä näin.
Virossa nikotiinikiekot vain 3,90
Habibi welcome to Dubai nd
Kalimera welcome to Greece
Ei siihen kuole jos ei saa tupakkia. Viinaa juovat on kans samanlaisia että pakko sitä viinaa jostain saada.
Voisit lainata sen tupakka askin verran jos hän maksaa jos saa tuet lähipäivinä.
Jos sinulla on sen verran ylimääräistä pariksi päiväksi....
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen kuole jos ei saa tupakkia. Viinaa juovat on kans samanlaisia että pakko sitä viinaa jostain saada.
Sitä kutsutaan addiktioksi.
Pera55 kirjoitti:
Myykö ne velaksi ja kuinka helposti pääsee Viroon ilmaiseksi?
Mikset voi vipata, jos kavereita olette? Tietenkään ei pidä vipata, jos niitä ei makseta ajallaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Oliko kyse siitä?
Ei ollut
Vierailija kirjoitti:
Oma ongelmansa. Antaa kiukutella. Aika lopettaa jos rahat ei riitä röökiin.
Näillä on varaa polttaa valmistupakkaa. Itse olen töissä (tuntipalkka 20.7€/h) eikä ole vara polttaa kun sätkiä.
Nolo frendi olet jos et nikkareissa kärvistelevälle kaiffarille edes röökiboxin hinnan vertaa fyrkkaa lainaa.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Oliko kyse siitä?
Ei ollut
Ei tuo sinunkaan ilmoittama Viron hinta kuulunut paskan vertaakaan siihen jos nyt jollakin on tupakat loppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on varaa polttaa valmistupakkaa. Itse olen töissä (tuntipalkka 20.7€/h) eikä ole vara polttaa kun sätkiä.
Minkälainen elämänhallintatilanteesi on?
Tarkoitin lähinnä sitä jos tämä tupakoitsija lainaisi joltakin kaveriltaan rahaa