Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi mikä pettymys, kun ne vaalenpunaiset lasit tipahti silmiltä ja ihastukseni onkin ällöttävä pelailija.

Vierailija
18.11.2023 |

Nyt tuntuu etten koskaan voi löytää minulle sopivaa miestä. Miten sitä voi luottaa omiin tunteisiin niin pahasti nytkin olin pitkään ihastunut täysin väärään mieheen? 

Ehkä ongelma on kuitenkin se että kaipaan niin paljon rakkautta, että hämmäännyin tuollaisesta paskasta huomiosta täysin. Mä vihaan näitä opetuksia mitä elämä antaa, en edes opi tästä mitään tai ehkä sitten sen että parempi olla vaan yksin miehet tuottaa pettymyksiä, mutta se on masentavaa. 

Olen eronnut pari vuotta sitten pitkästä parisuhteesta, enkä ollut vielä deittailua aloittanut kun tämä väärä mies käveli arkielämässä vastaan ja onnistui pyörittämään mun ajatukset  sekaisin. Oli kyllä ihana tunne, mutta tämä pudotus on taas turhan rankka enkä jaksaisi enää yrittää paikkailla särkynyttä sydäntäni.

N46

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, ihan omastakin kokemuksesta, että tietyt ominaisuudet saattavat altistaa helpommin sille, miksi törmää helpommin tämmöisiin pelailijoihin. Tämä ei tietenkään silti anna asialle mitään oikeutta.

Kysymys ei ole siitä, ainakaan omalla kohdalla, että tämmöistä ihmistyyppiä jotenkin ihannoisi, päinvastoin.

Valehtelukin kun on taitolaji, ja nämä pelailijat on monesti siinä poikkeavan taitavia ja uskottavia, ja siihenhän kaikki perustuukin.

Vierailija
82/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä vielä löydät jonkun.

Aaarghhh!!!

Miten mua ottaa päähän tämmöiset turhanpäiväiset, perusteettomat, idioottimaiset "lohdutukset"!!

Ei ole kerrassaan mitään takeita, että löytää sopivaa kanssakulkijaa, koskaan.

Tunnen useamman eronneen, jotka omasta halustaan ja kovastakin yrityksestä huolimattaa on jäänyt sinkuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madallat tasoa. Laajenee mahdollisuudet. Pelaako muuten mies ihmisillä vai koneilla? 

En madalla. Sitäkin kokeiltu ja aivan yhtä mulqquja olivat ne alemman tason miehetkin oli. Mieluummin sitten edes komea kpää.

Vierailija
84/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia olisi parempi olla totuudenmukainen ihminen joka perustaa elämäänsä totuudelle. Naiset liian usein elää näissä prinsessa kuvitelmissa ja sääliksi käy. Joillain jopa perhettäkin ja monen vuoden avioliitto taustalla. Aina yhtä säälittävää huomata nainen pelimiehen pyöriteltävänä, mutta toisaalta ei se oma syy ole. Kannattaisi naisten oppia arvostamaan meitä ehkä ujojakin, mutta aitoja kilttejä miehiä eikä uskoa noita rakkaushuijareita, jotka osaa hurmaamisen taidon.

Mitenhän ihmettä tarkoitat olla "totuudenmukainen ja perustaa elämä totuudelle"? Miten tietää toisen totuus? 

ap

No sinähän tiesit totuuden. Kerroit epäilleesi miehen olevan pelimies, mutta päätit katsoa tilannetta ruusunpunaisilla laseilla koska mies kykeni aiheuttamaan niin voimakkaita tunteita.

<

Eihän se ole välttämättä mikään totuus mitä epäilee tai tuntee. Tuollaiset tunteethan voi johtua minusta itsestäni eikä toisesta henkilöstä lainkaan. Otin riskin ja petyin.

ap

Vierailija
85/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostui mutta kun tutustui paremmin et ollutkaan mitä hän halusi. Kestä se että toinen ei syttynyt enempää sinuun huolimatta lupaavasta alusta. Se ole kenenkään syy.

No kannattaisiko miesten sitten opetella puhumaan. Kertoisivat suoraan, miksi eivät halua jatkaa suhdetta. Todella epäkunnioittavaa jättää ihminen roikkumaan epätietoisuuteen.

Jos mä haluan lopettaa tapailun jonkun kanssa, mä vaan ilmoitan hänelle että en enää halua jatkaa.Siinä kaikki. Ei minulla, tai kenellekään muullakaan, ole mitään velvollisuutta alkaa yksityiskohtaisesti erittelemään sille toiselle osapuolelle että mitkä on ne syyt miksi en halua enää tapailla. 

Jos sinä sait pakit, niin käsittele asia ja jatka eteenpäin elämässäsi. Älä syyttele sitä pakkien antajaa siitä että hän ei sinua halunnut. 

Vierailija
86/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö teidän naisten huomata, että ne ympärillä pörräävät miehet eivät välttämättä ole niitä parhaita vaihtoehtoja parisuhteelle? Vähän surullista katseltavaa, kun kerta toisensa jälkeen samaan ansaan menette :(

Vierailija
87/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ketjussa se perusasetelma tulee ilmi: sekä miehet, että naiset oppivat virheistään. Ja koska miesten ja naisten maailmat ovat oikeasti täysin erilaisia, ei se ole ihme, että niin kauan kuin evolutiivisesti olemme olleet olemassa, niin kauan miesten ja naisten on ollut käytännössä hyvin hankalaa ymmärtää toisiaan. Eikä se ole edes täysin mahdollista.

Koska biologisesti miehet ja naiset ovat erilaisia. 

Ja luonto ohjailee meidän libidoamme, miesten ja naisten. Miehillä se on suoraviivaisempaa, naisilla erilaista.

Vierailija
88/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisille vastaajille. Ja sitten teille muille mikä ***tin tarve teillä on tuollaisia ***reita vastauksinenne?

ap

Se on hauskaa katsella miten nopeasti pääsee ihon alle ja kuinka alkaa rusinat rasahtelemaan 😂

Vierailija
89/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisille vastaajille. Ja sitten teille muille mikä ***tin tarve teillä on tuollaisia ***reita vastauksinenne?

ap

Se on hauskaa katsella miten nopeasti pääsee ihon alle ja kuinka alkaa rusinat rasahtelemaan 😂

No kukin nauttii mistä nauttii.

ap

Vierailija
90/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse jo luovuttanut miesten suhteen. Meidän ikäluokkkamme miehet haluavat rentoa ja vapaata tapailua, eivät mitään sen merkityksellisempää. Enemmän saa irti harrastuksista kuin heistä.

Niin, aika moni mies myös haluaisi jotain vakavaa, mutta moni nainen ei. Tai ehkä nainen haluaisi vakavaa, mutta vaatimukset ovat epärealistiset ja nämä sitten jättävät miehen milloin mistäkin syystä. Moni alunperin vakavaa haluava mieskin lopulta ryhtyy "peluriksi", koska on polttanut näppinsä liian monta kertaa ja alkaa näkemään naiset leikkikaluina, joihin ei kannata enää sijoittaa. 

Tämä.

Moni tuntemani naisten pyörittäjä on kaukana luontaisesta pelimiehestä. Näitä miehiä kiinnostaisi yhä eniten parisuhde, mutta he eivät enää usko että hyvää naista löytyisi.

Kuvio

Totta.

Luontaisia pelimiehiä on vähän. Luontaisella en tarkoita myyttiä miehestä joka osaa pokata naisia luonnostaan. Kukaan ei osaa.

Luontaisella tarkoitan miestä jolla on kova draivi saada naiset ihastumaan itseensä. Ainakin minun tuntemillani tällaisilla miehillä on selkeästi kova tarve saada hyväksyntää, olisiko molemmilla "kova" äiti jotenkin taustalla, en tiedä. He ovat harjoitelleet teinistä saakka, pokaten lukemattomia naisia. Ensin huonolla ja sitten hyvällä menestyksellä.

Tyypillisiä fraaseja:

- rakastan naisia

- petin koska minusta tuntui että oli saatava rakkautta

- terve itsekkyys

- kyse ei ole sinusta vaan minusta

Ovat naisten rakastamia miehiä kyllä. Osaavat kehua ja leperrellä. Naisia ei tunnu kiinnostavan se, ovatko kehut ja lepertelyt rehellisiä, tai mikä niiden motiivi on (saada huomiota).

Sitten on miehet jotka pelaavat koska ovat menettäneet parisuhteissa/avioliitossa uskonsa naisiin. Nämä miehet pärjäisivät ilman pelaamista hyvin, se ei ole pakkomielle. Enemmänkin vaikeuksia tuottaa se kun ei ole parisuhdetta, mutta uskoa hyvän kumppanin löytymiseen ei enää ole. Näitä on +-40v miehissä paljonkin. Ajattelua leimaa kyynisyys.

.

Vierailija
91/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia olisi parempi olla totuudenmukainen ihminen joka perustaa elämäänsä totuudelle. Naiset liian usein elää näissä prinsessa kuvitelmissa ja sääliksi käy. Joillain jopa perhettäkin ja monen vuoden avioliitto taustalla. Aina yhtä säälittävää huomata nainen pelimiehen pyöriteltävänä, mutta toisaalta ei se oma syy ole. Kannattaisi naisten oppia arvostamaan meitä ehkä ujojakin, mutta aitoja kilttejä miehiä eikä uskoa noita rakkaushuijareita, jotka osaa hurmaamisen taidon.

Mitenhän ihmettä tarkoitat olla "totuudenmukainen ja perustaa elämä totuudelle"? Miten tietää toisen totuus? 

ap

No sinähän tiesit totuuden. Kerroit epäilleesi miehen olevan pelimies, mutta päätit katsoa tilannetta ruusunpunaisilla laseilla koska mies kyk

Otit riskin = sinulla oli syytä epäillä miehen olevan pelimies, mutta sytyit nimenomaan siitä pelimiesmäisestä käytöksestä jolla herätetään vahvoja tunteita.

Vierailija
92/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen haluaa löytää uuden suhteen. Itse tapasin kaksi vuotta eron jälkeen miehen, joka vaikutti todella kivalta ja ihastuneelta. Ei ollut mikään seksin vonkaaja ja suunnitteli kaikkea aivan arkista kivaa. Sitten erikoisen tapahtuman myötä tapasin naisen, jonka kanssa hänellä oli myös suhde. En olisi ikinä uskonut. Kun sitten otin asian esille miehen kanssa, niin alkoi ilkeys ja todellinen luonne paljastua. Siihen loppui, mutta miestä ärsytti suunnattomasti, että oli jäänyt kiinni. Eikä meistä kumpikaan nainen ollut tilannut tuollaista elämäänsä. Joskus tämmöistä sattuu ja olin tyytyväinen, että asia paljastui niinkin nopeasti.

Kuulostaa mun nyxältä. Sillä aina vähän mopo karkaa ja nälkä kasvaa syödessä.

Vierailija
93/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse jo luovuttanut miesten suhteen. Meidän ikäluokkkamme miehet haluavat rentoa ja vapaata tapailua, eivät mitään sen merkityksellisempää. Enemmän saa irti harrastuksista kuin heistä.

Niin, aika moni mies myös haluaisi jotain vakavaa, mutta moni nainen ei. Tai ehkä nainen haluaisi vakavaa, mutta vaatimukset ovat epärealistiset ja nämä sitten jättävät miehen milloin mistäkin syystä. Moni alunperin vakavaa haluava mieskin lopulta ryhtyy "peluriksi", koska on polttanut näppinsä liian monta kertaa ja alkaa näkemään naiset leikkikaluina, joihin ei kannata enää sijoittaa. 

Tämä.

Moni tuntemani naisten pyörittäjä on kaukana luontaisesta pelimiehestä. Näitä miehiä kiinnostaisi yhä eniten parisuhde, mutta he eivät enää usko e

Samaa mieltä.

Yksi iso ero on siinä, että luontaiselle pelimiehelle itse jahti on iso juttu. Myös silloin kun nainen ei ole alussa ollenkaan mukana.

Suurin osa miehistä ei nauti jahdista ollenkaan. Nautinto alkaa siitä kun nainenkin on jutussa mukana.

Vierailija
94/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit riskin = sinulla oli syytä epäillä miehen olevan pelimies, mutta sytyit nimenomaan siitä pelimiesmäisestä käytöksestä jolla herätetään vahvoja tunteita.

No kerrotko miten "ei pelimies" sitten käyttäytyy ja ilmaisee kiinnostuksensa? Että jatkossa osaan erottaa pelimiehet ja ei pelimiehet. Vai onko niin että ei pelimies ei tee mitään vaan odottaa että nainen tekee?

ap

Vierailija
95/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikansa suree, mutta ei kannata kyynistyä lopullisesti, sillä se kovettaa ja silloin ilonkin tunteet voivat latistua. Monesti eron jälkeen noita pelureita ilmestyy; aika tyypillistä siis. 

Kiitos, kyllä mä salaa uskon että mä vielä omani löydän.

ap

Löydät varmasti.

Hei, kun olet meedio, kerrotko minullekin?

Kuulostat hyvin tietävältä ja varmalta.

Vierailija
96/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisessa ottaa aina riskin. Pelimiehet ja -naiset eivät siihen pysty. Rohkea rokan syö ja kun riski laukeaa, niin juttu loppuu. 

Vierailija
97/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No sinähän tiesit totuuden. Kerroit epäilleesi miehen olevan pelimies, mutta päätit katsoa

Jos mies käyttäytyy "pelimiesmäisesti", eli esittää olevansa kiinnostunut, niin mistä nainen tietää, että milloin mies on vakavissaan ja milloin näyttelee?

Ei tässä mitään telepaatteja olla. Tarkoittaako tuo sitä, että naisten ei pitäisi ikinä uskoa, jos mies sanoo olevansa kiinnostunut? Eiköhän se olisi häviö ihan kaikille.

Vierailija
98/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerrotko miten "ei pelimies" sitten käyttäytyy ja ilmaisee kiinnostuksensa? Että jatkossa osaan erottaa pelimiehet ja ei pelimiehet. Vai onko niin että ei pelimies ei tee mitään vaan odottaa että nainen tekee?

ap

Olen eri kuin keneltä kysyit. Kommentoin sen verran, että yleensä me ihmiset kyllä osaamme aika hyvin erottaa että onko joku oikeasti tosi kiinnostunut meistä, vaan esittääkö hän vain että olisi. Veikkaan että tässä sinun tilanteessasi jompi kumpi vaihtoehto on oikea:

A) sinä kyllä jollain tasolla näit merkit siitä että mies ei ollut sinusta tosissaan kiinnostunut, mutta valitsit itse jättää nämä merkit huomioimatta. 

B) mies oli todella hyvä näyttelijä

Vierailija
99/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma miten paljon on näitä.stoutumiskammoisia pelurimiehiä olemassa nykyään jotka juoksevat sen seksin ja satunnaistapailun merkeissä. Olin naisena tuollaisen pelurin kanssa pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli niin hyväksikäytetty olo. Tuntui olo halvalta ja arvottomalta. Ikäänkuin en kelpaa muuhun kuin seksiin.  Tääkin tyyppi vaihtoi jatkuvasti naista kun edellisen kanssa tuli ongelmia niin uutta heti nopeasti tilalle.

Jouduin itsekin tuollaisen kohteeksi. Mies pelaili ja sai minut kiinnostumaan ja lopetti jutun seksin jälkeen. Minä, joka olen aina ollut itsevarma esim. ulkonäköni ja vartaloni suhteen, ajattelin ensimmäistä kertaa, että olikohan vartalossani jotain vikaa. Todella arvoton olo jäi. Jouduin käymään terapiassa tuon takia. 

Tule uudestaan vikisemään sitten, kun sinulle on tehty noin kymmenen kertaa. Niin naiset ovat minulle tehneet. Eivät tosin ensimmäisen seksikerran jälkeen, vaan sitten kun ovat tosissaan saaneet ihastumaan. Voit uskoa, että on itsetunto koetuksella.

Sitä paitsi tulee mieleen, että ehkä mies vain huomasi seksin jälkeen, ettei kemiaa ole riittävästi. Harvoin pelkkä alkukiinnostus johtaa pitkään parisuhteeseen.

Vierailija
100/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No sinähän tiesit totuuden. Kerroit epäi

Ei tässä mitään telepaatteja olla. Tarkoittaako tuo sitä, että naisten ei pitäisi ikinä uskoa, jos mies sanoo olevansa kiinnostunut? Eiköhän se olisi häviö ihan kaikille.

Olit sitten mies tai nainen, niin ei missään nimessä koskaan kannata luottaa kenenkään pelkkään sanaan siitä, että hän on kiinnostunut sinusta. Teot, ilmeet, eleet ja kehonkieli on ne mitä pitää tarkkailla, niistä tiedät totuuden. Sanat eivät ole luotettavia, koska ihmiset valehtelevat tosi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä