Vitsi mikä pettymys, kun ne vaalenpunaiset lasit tipahti silmiltä ja ihastukseni onkin ällöttävä pelailija.
Nyt tuntuu etten koskaan voi löytää minulle sopivaa miestä. Miten sitä voi luottaa omiin tunteisiin niin pahasti nytkin olin pitkään ihastunut täysin väärään mieheen?
Ehkä ongelma on kuitenkin se että kaipaan niin paljon rakkautta, että hämmäännyin tuollaisesta paskasta huomiosta täysin. Mä vihaan näitä opetuksia mitä elämä antaa, en edes opi tästä mitään tai ehkä sitten sen että parempi olla vaan yksin miehet tuottaa pettymyksiä, mutta se on masentavaa.
Olen eronnut pari vuotta sitten pitkästä parisuhteesta, enkä ollut vielä deittailua aloittanut kun tämä väärä mies käveli arkielämässä vastaan ja onnistui pyörittämään mun ajatukset sekaisin. Oli kyllä ihana tunne, mutta tämä pudotus on taas turhan rankka enkä jaksaisi enää yrittää paikkailla särkynyttä sydäntäni.
N46
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Niin jos on ollut pitkään parisuhteessa, niin deittailun "uudet tullet" saattavat tulla yllätyksinä. Siellä on moni asia muuttunut ehkä nuoruusvuosien. Ensinnäkin deittailu on tinderiä ja nettideittailua. Ihmisiin ei ehditä kunnolla tutustumaan, kun jo swaipataan seuraavaan. Ulkonäkö on kaiken a ja o. Sitten kun ehkä ekat palikat osuukin kohdalleen, niin deittailu on "tapailua". Se tarkoittaa selkosuomella, että nähdään, naidaan ja leikitään kotista muidenkin kanssa samaan aikaan. Ja nykyisin ei enää erotakaan, vaan ghoustataan. Se unelmien prinssi, jonka olet tinderistä löytänyt, häntä tapaillut, yhtäkkiä siis vain katoaa. Vanish! Häntä ei vain enää ole missään ja hän ei vastaa yhteydenottoihisi.
Tervetuloa 2023 deittimaailmaan.
Juu no sen takia en näin nelikymppisenä oikean parisuhteen etsijänä kyllä hyppäisi kenenkään sänkyyn ellei ole tunteet selvillä molemmin puolin ensin. Mihinkään tapailuleikkeihin ei kyllä ole intoa tämän ikäisenä. (en ole ap)
Jätä tuollainen mies. Tuosta ei hyvää seuraa. Mitä enemmän pitkität lähtöä sitä enemmän siitä kehkeytyy traumasidos ja silloin lähteminen on todella vaikeaa. Tiedän tämän kokemuksesta.
Huhuu Ap! Oliko se varattu mies? Mitä sinulle nyt kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että mies "pelaili"? Mitä jos hän oli alussa kiinnostunut sinusta, mutta ensimmäisen seksikerran jälkeen tajusi että ei näe tulevaisuutta välillänne?
Seksi ei ole mikään kauppatavara. Se että sinä harrastat miehen kanssa seksiä, ei velvoita sitä miestä ihastumaan sinuun, jatkamaan tapailua kanssasi, tai mihinkään muuhunkaan.
Harrasta seksiä sen takia että HALUAT harrastaa seksiä, älä sen takia että näet seksin vaihdon välineenä jolla ikään kuin "ostat" miehen kiinnostuksen.
Olen eri, ja olen osittain samaa mieltä kanssasi. Itse harrastan seksiä vain silloin, jos itselläni tekee mieli - ja juuri sen tietyn ihmisen kanssa, eli tunnen häntä kohtaan seksuaalista vetoa. Seksi siis ei ole minulle mikään kauppatavara, enkä ajattele sitä kautta ostavani mieheltä yhtään mitään. Ja jos seksin jälkeen suhde päättyy, ei minua se harmita, että tuli harrastettua seksiä. Mutta tottakai, jos itse on ollut ihastunut ja toivonut pitempää suhdetta, jos on jopa erehtynyt kuvittelemaan tunteiden olevan molemminpuolisia ja uskonut suhteen toimivan, tottakai se silti harmittaa ja surettaa, jos käykin ilmi, että toinen ei ollut kokenut mitään vastaavaa, vaikka antoi ymmärtää niin. Ja vaikka itsekin oli halunnut seksiä, niin tottakai se on ärsyttävä tilanne, jos käy ilmi, että toinen hakikin pelkkää irtopanoa - kun itse on ajatellut, että kyseessä olisi ollut molemminpuolinen ja vähän syvällisempikin kemia. Ja ärsyttäähän se, jos vaikuttaa että toinen on halunnut seksiä kenen tahansa kanssa, kun itse halusi juuri hänen kanssaan.
Että ei se seksin haluaminen kuitenkaan sitä tarkoita, etteikö mikään tuntuisi miltään tai missään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset käsi sydämellä:
Olet eronnut avioliitostasi, ja nyt olet viettämässä yhden yön kenen tahansa miehen kanssa.
Olisiko valintasi samanlainen mies kuin exäsi, ulkonäöltään ja luonteeltaan? Vai kenties sellainen mies jota et saisi parisuhteeseen, tai kenties parisuhde ei toimisikaan?
On ollut pari yhden illan juttua, joista ei kaavailtu suhdetta, Minun valintani oli mies, jonka kanssa kemiat toimivat, joka oli hauskaa seuraa ja jonka kanssa flirttailutyylit osuivat yksiin. Luonteeltaan siis mukava, ulkonäöltä molemmat olivat vähemmän hyvännäköisiä kuin eksäni. Itse asiassa uskon, että näiden molempien kanssa olisi voinut jopa parisuhde toimia - tai no toki sen saa tietää vasta ajan kanssa, mutta ei ollut mitään merkkejä, miksi ei olisi voinut toimia. Tulimme hyvin juttuun ja olivat fiksuja miehiä, välillämme oli seksuaalista kemiaa - tai ainakin sitä pystyi luomaan välillemme (sanon tämän nyt siltä varalta, jos joku tulee sanomaan, että saatoin vain kuvitella sen miehen puolelta).
Sama kokemus, 4v meni ihan hukkaan. Nyttemmin olen löytänyt ihan erilaisen miehen ja tajuan millaista oikean ihmisen huomio ja rakkaus on. Otan tuon 4v suhteen oppina, että tuollaista en ainakaan elämääni enää halua, ei siihen kannata jäädä sen kummemmin vellomaan. eteenpäin vaan elämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä samankokeneita on pilvin pimein tässä maassa. Itse jouduin yhden ulkomaalaistaustaisen machon pelimiehen kynsiin. Nyt pyörittää ties monennetta naista joilla ne vaaleanpunaiset lasit silmillä on aluksi ennenkuin ne tippuvat. Säälittävä mies. Narsistiset voimakkaat piirteet omaava myös.
Ja voin taata, että merkit pelimiesmäisyydet olivat nähtävillä.
Pulma on siinä, että te naiset nimenomaan rakastatte niitä pelimiesmäisiä piirteitä.Ja minä voin taata, että sinä et ole ammattilainen tietämään ihmismielestä mitään tai edes nainen.
Jotkut naisethan jopa tuovat esille, että hakevat sitä "jalat alta" tunnetta. Se on sama kuin näyttäs vihreää valoa pelimiehelle.
No ei suinkaan. "Jalat alta" tunne tarkoittaa sitä, että on ihastunut toiseen ja tuntee tähän seksuaalista halua - ja sitten jos toinen vastaa tunteisiin, on fiilis vain todella mahtava. Ihan eri asia, kun on ihmisen kanssa, jonka kanssa halutaa koskettaa ja on vaikea pitää sormet erossa toisesta, kuin jos on ihminen, jonka kanssa tuntuu kuin olisi kollegan kanssa lounastauolla. ja kyllä ainakin minulla onnistuneet ja pitkät suhteet ovat olleet juuri niitä, joissa on ollut sekä tunnetta että vetovoimaa. Kaveripohjalta yritetyt ovat kaatuneet alkumetreille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menit AP sitten ihastumaan mieheen, joka ei ollut ihastunut sinuun. Noin ei kannata tehdä, siitä tulee nimittäin tosi paha mieli. Tiedän omastakin kokemuksesta.
Mulla kesti aika kauan oppia, että ei kannata jahdata niitä miehiä, jotka eivät osoita voimakkaita kiinnostuksen ja ihastumisen merkkejä minua kohtaan.
Taidan olla tällä hetkellä erään miehen "breadcrumbingin" kohteena. Eli hän pitää minut kiinnostuneena laittamalla hyvin satunnaisesti viestejä ja muka pitämällä yhteyttä yllä, muttei oikeasti halua edistää suhdetta. Mietin juuri toimintatapaani, että miten vastaan, kun seuraavan kerran tämä mies keksii tikusta asiaa.
-eri
Tässä yksi vastausvaihtoehto: "Olen miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, ettei tämä oikein ole sellainen suhde, jota etsin, eikä oikein ole riittävästi kemiaa minun puoleltani. Sen vuoksi on mielestäni paras ratkaisu lopettaa tapailu. Olet kuitenkin tosi kiva tyyppi, ja oli mahtavaa tutustua suhun. Toivon sulle kaikkea hyvää jatkossa! terveisin Maija."
(Muokkaa omaan suuhun ja tilanteeseen sopivaksi.)
Joo, inhottavia. Oli sitten miehiä tai naisia tai muunsukupuolisia.