Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi mikä pettymys, kun ne vaalenpunaiset lasit tipahti silmiltä ja ihastukseni onkin ällöttävä pelailija.

Vierailija
18.11.2023 |

Nyt tuntuu etten koskaan voi löytää minulle sopivaa miestä. Miten sitä voi luottaa omiin tunteisiin niin pahasti nytkin olin pitkään ihastunut täysin väärään mieheen? 

Ehkä ongelma on kuitenkin se että kaipaan niin paljon rakkautta, että hämmäännyin tuollaisesta paskasta huomiosta täysin. Mä vihaan näitä opetuksia mitä elämä antaa, en edes opi tästä mitään tai ehkä sitten sen että parempi olla vaan yksin miehet tuottaa pettymyksiä, mutta se on masentavaa. 

Olen eronnut pari vuotta sitten pitkästä parisuhteesta, enkä ollut vielä deittailua aloittanut kun tämä väärä mies käveli arkielämässä vastaan ja onnistui pyörittämään mun ajatukset  sekaisin. Oli kyllä ihana tunne, mutta tämä pudotus on taas turhan rankka enkä jaksaisi enää yrittää paikkailla särkynyttä sydäntäni.

N46

Kommentit (169)

Vierailija
101/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyttömillä on tapana syyllistää vilpillisen käytöksen kohteeksi joutunutta. 

Vierailija
102/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatiakyvyttömillä on tapana syyllistää vilpillisen käytöksen kohteeksi joutunutta. 

Niin myös bessewissereillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä samankokeneita on pilvin pimein tässä maassa. Itse jouduin yhden ulkomaalaistaustaisen machon pelimiehen kynsiin. Nyt pyörittää ties monennetta naista joilla ne vaaleanpunaiset lasit silmillä on aluksi ennenkuin ne tippuvat. Säälittävä mies. Narsistiset voimakkaat piirteet omaava myös.

Ja voin taata, että merkit pelimiesmäisyydet olivat nähtävillä.

Pulma on siinä, että te naiset nimenomaan rakastatte niitä pelimiesmäisiä piirteitä.

Ja minä voin taata, että sinä et ole ammattilainen tietämään ihmismielestä mitään tai edes nainen.

Olen eri, mutta vastaan:

Naiset kiinnostuvat minusta vain silloin kun saan hurmausvaihteen päälle ja flirttailevan huumorinkukan lentämään. Valitettavasti se ei ole luontainen tilani, vaan vain promille minusta. Omana itsenäni (tai siis se mitä olen enimmän osan ajastani = rauhallinen, kaksistaan viihtyvä introvertti = tylsä) ei naisissa herätä kiinnostusta.

Vierailija
104/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on myös tapana syyttää muita ihmisiä omista huonoista valinnoistaan. 

Vierailija
105/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otit riskin = sinulla oli syytä epäillä miehen olevan pelimies, mutta sytyit nimenomaan siitä pelimiesmäisestä käytöksestä jolla herätetään vahvoja tunteita.

No kerrotko miten "ei pelimies" sitten käyttäytyy ja ilmaisee kiinnostuksensa? Että jatkossa osaan erottaa pelimiehet ja ei pelimiehet. Vai onko niin että ei pelimies ei tee mitään vaan odottaa että nainen tekee?

ap

Miksi kysyt, kun sanoit jo että osasit epäille miehen olevan pelimies?

No minun tuntemani pelimiehet:

Aloittavat heti vahvasti. Naisesta ei tiedetä mitään, mutta heti ollaan vahvasti kiinnostuneita.

Luovat pitkiä ja merkitseviä katseita naisen kanssa jonka juuri tapasivat.

Peilaavat naista. Eli kopioivat sanoja ja eleitä, joilla luodaan yhteensopivuuden tunnetta.

Etenevät iholle, yleensä käsivarsikoskettelun kautta.

Ovat täysin itsevarmoja ja sulavia naisen kanssa, ikään kuin tietävät koko ajan mitä tehdä.

Kehuvat naisia ja yrittävät selkeästi voittaa naisten suosion, siisi koko naisporukan. Kehuissa ei ole mitään todellisuuspohjaa. Pullukkaa kehutaan ulkonäöstä, kaunotarta älykkyydestä, tms. Tietävät mistä naruista vetää.

Rakastavat naisia, ja puhuvat naisista monikossa ylistävään sävyyn.

Miehellä on paljon hyvännäköisiä naispuolisia kavereita.

Miehellä on ollut paljon parisuhteita tai epämääräisiä säätöjä. Menneisyydestä kerrotaan kautta rantain.

Miehen lähipiirissä huhutaan asioita. Kenties mies on joskus ollut vähän naistenmies.

Mies puhuu vähän kuin nainen:

- "minun on saatava rakkautta"

- "kaikki vain tapahtui"

Pakotiet:

- "minusta tuntuu etten ole valmis"

- "olet liian hyvä minulle"

Noin esimerkiksi. Nämä siis ovat luontaisia pelimiehiä, eivät tavallisia ex-perheenisiä jotka eivät enää luota naisiin. Perustuu kavereihini. Puhutaan vain muutamasta ihmisestä, mutta käyttäytyvät naisten kanssa täysin identtisesti.

Minä epäilisin myös seuraavia:

Miehellä on jatkuvasti epämääräisiä menoja.

Mies ei kerro tarkemmin elämästään ja käytännön asioista.

Mies ei esittele sinua perheelleen ja kavereilleen.

Mies välttää jättämästä tavaroitaan asunnollesi.

Mies ei halua puhua konkreettisesti tulevaisuudensuunnitelmistanne.

Mies aloittaa hirveällä pommituksella. Sitten antaa kuumaa ja kylmää. Huippuhetket ovat mahtavia, lopun aikaa mies on tavoittamattomissa tai ei niinkään kiinnostunut.

Tapaamisen olennaisin hetki on seksi. Voitte tehdä muutakin yhdessä, mutta seksin jälkeen muuttuu etäisemmäksi.

Osa näistä perustuu ihan omiin kokemuksiin, miehenä joka harrasti tätä touhua pari vuotta. En ole siitä varsinaisesti ylpeä, mutta tehty mikä tehty.

Vierailija
106/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostui mutta kun tutustui paremmin et ollutkaan mitä hän halusi. Kestä se että toinen ei syttynyt enempää sinuun huolimatta lupaavasta alusta. Se ole kenenkään syy.

No kannattaisiko miesten sitten opetella puhumaan. Kertoisivat suoraan, miksi eivät halua jatkaa suhdetta. Todella epäkunnioittavaa jättää ihminen roikkumaan epätietoisuuteen.

Naiset ghostaavat. Jos jonkun syyn sanovat, niin sen, ettei vaan tunnu tarpeeksi. Ei tunnu yhtään sen paremmalta ja tuon nyt tietäisi jo sillä ghostaamisella.

Vierailija
107/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä vielä löydät jonkun.

Aaarghhh!!!

Miten mua ottaa päähän tämmöiset turhanpäiväiset, perusteettomat, idioottimaiset "lohdutukset"!!

Ei ole kerrassaan mitään takeita, että löytää sopivaa kanssakulkijaa, koskaan.

Tunnen useamman eronneen, jotka omasta halustaan ja kovastakin yrityksestä huolimattaa on jäänyt sinkuksi.

Mä oon jut tällainen. Kun ei vaan löydy tasapainoista, rehellistä ja sitoutumishaluista kumppania. Kaikki vapaana olevat tuntuu olevan jollain asteella ongelmatapauksia.

Vierailija
108/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otit riskin = sinulla oli syytä epäillä miehen olevan pelimies, mutta sytyit nimenomaan siitä pelimiesmäisestä käytöksestä jolla herätetään vahvoja tunteita.

No kerrotko miten "ei pelimies" sitten käyttäytyy ja ilmaisee kiinnostuksensa? Että jatkossa osaan erottaa pelimiehet ja ei pelimiehet. Vai onko niin että ei pelimies ei tee mitään vaan odottaa että nainen tekee?

ap

Miksi kysyt, kun sanoit jo että osasit epäille miehen olevan pelimies?

No minun tuntemani pelimiehet:

Aloittavat heti vahvasti. Naisesta ei tiedetä mitään, mutta heti ollaan vahvasti kiinnostuneita.

Luovat pitkiä ja merkitseviä katseita naisen kanssa jonka juuri tapasivat.

Peilaavat naista. Eli kopioivat sanoja ja eleitä, joilla luodaan yhteensopivuuden tunnetta.

Etenevät iholle, yleensä käsivarsikoskettelun kautta.

Koska en oikeasti osaa perustella mihin se minun "tieto" perustui ja ehkä en niinkään osannut epäillä että on pelimies vaan muuten epäilin ja sen taustalla tietysti saattoi olla eroni sekä kaikki sen pintaan nostattamat tunteet. En tiedä.

Kiitos vastauksesta.

ap

Vierailija
109/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö teidän naisten huomata, että ne ympärillä pörräävät miehet eivät välttämättä ole niitä parhaita vaihtoehtoja parisuhteelle? Vähän surullista katseltavaa, kun kerta toisensa jälkeen samaan ansaan menette :(

Meinaatko että naisten pitäisi sitten jotenkin pakottaa kanssaan suhteeseen mies, joka ei ilmaise minkäänlaista kiinnostusta? Minä olen kuule sitäkin kokeillut ja monta kertaa, lopputuloksena vain "suhde" jossa mies on täysin perässä vedettävä (kun eihän sitä oikeasti kiinnosta), ja lähtee lopulta toisen naisen perään joka miestä oikeasti kiinnostaa pakottamatta. 

Eli nainen

A) ei saa lähteä miehen mukaan joka tekee aloitteen, koska sellainen on pelimies, ja sellaiseen lankeaminen on naisen omaa syytä koska ei uskonut että kiinnostuksen näyttäminen on pelimiehen merkki

B) itse tekee aloitteita ja vie eteenpäin suhdetta miehen kanssa joka ei ilmaise kiinnostusta, päätyen yksipuoliseen suhteeseen ja petetyksi, mutta se on toki myös naisen syy koska ei uskonut merkkejä (passiivisuus) ettei miestä kiinnosta.

... Ja koska kaikki vaihtoehdot johtavat häviöön, on kumppanin etsiminen naisille turhaa. 

Vierailija
110/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä samankokeneita on pilvin pimein tässä maassa. Itse jouduin yhden ulkomaalaistaustaisen machon pelimiehen kynsiin. Nyt pyörittää ties monennetta naista joilla ne vaaleanpunaiset lasit silmillä on aluksi ennenkuin ne tippuvat. Säälittävä mies. Narsistiset voimakkaat piirteet omaava myös.

Kiinnostaisi tietää kansalaisuus ja paikkakunta. Itsellä ja monella muulla sama kokemus eräästä tällaisesta. 

Ainakin yksi Hgissä asusteleva sveitsiläisherra tekee tätä. Roikkuu illat tinderissä, vaikka olisi nainen vieressä sohvalla. Kun muut naiset soittelee, niin vastaa pokkana puhelimeen ja sanoo, että kaveri soittaa. Ei ne muutkaan naiset ole mitään kavereita.

111/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne miehet etsii rakkautta eivätkä ole löytäneet sitä teistä. Mä itse rakastuin molemminpuolisesti aika kypsällä iällä. Meillä molemmilla oli kaikenlaisia lyhyehköjä suhteita taustalla. Kukaan ei vaan ollut kolahtanut oikeasti ennen kuin toisemme tavattiin. Ja kun itse olen tämän nyt kokenut, entistä enemmän tiedän että mihinkään muuhun ei kannatakaan jäädä. 

Hyvin kirjoitettu. Itsellä sama kokemus.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
112/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olit sitten mies tai nainen, niin ei missään nimessä koskaan kannata luottaa kenenkään pelkkään sanaan siitä, että hän on kiinnostunut sinusta. Teot, ilmeet, eleet ja kehonkieli on ne mitä pitää tarkkailla, niistä tiedät totuuden. Sanat eivät ole luotettavia, koska ihmiset valehtelevat tosi paljon"

En usko että kukaan aikuinen uskoisi pelkkään sanoihin. Et ilmeisesti ole koskaan kohdannut näitä ihmisiä jotka valehtelevat niin kokonaisvaltaisesti, että myös eleet, teot jne jne puhuvat ihan samaa kieltä kuin sanat. Ainoa keino välttää tällaiset on ettei usko yhtään mihinkään mitä kukaan sanoo, ikinä. Ja siinäpä onkin kaiken kivan tappaja, kun ketään eikä mitään voi koskaan uskoa, ja aina pitää varautua siihen että kaikki olikin valetta.

Vierailija
113/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö teidän naisten huomata, että ne ympärillä pörräävät miehet eivät välttämättä ole niitä parhaita vaihtoehtoja parisuhteelle? Vähän surullista katseltavaa, kun kerta toisensa jälkeen samaan ansaan menette :(

Meinaatko että naisten pitäisi sitten jotenkin pakottaa kanssaan suhteeseen mies, joka ei ilmaise minkäänlaista kiinnostusta? Minä olen kuule sitäkin kokeillut ja monta kertaa, lopputuloksena vain "suhde" jossa mies on täysin perässä vedettävä (kun eihän sitä oikeasti kiinnosta), ja lähtee lopulta toisen naisen perään joka miestä oikeasti kiinnostaa pakottamatta. 

Eli nainen

A) ei saa lähteä miehen mukaan joka tekee aloitteen, koska sellainen on pelimies, ja sellaiseen lankeaminen on naisen omaa syytä koska ei uskonut että kiinnostuksen näyttäminen on pelimiehen merkki

B) itse tekee aloitteita ja vie etee

Siis mitä?

Eli joko:

1. Mies tekee aloitteen, molemmat ovat kiinnostuneita ja syntyy parisuhde

2. Nainen tekee aloitteen, mies ei ole kiinnostunut mutta lähtee silti parisuhteeseen (öö...?)

Ei siis ole mahdollista että:

3. Nainen tekee aloitteen, molemmat ovat kiinnostuneita ja syntyy parisuhde

Perustelut? Onko tämä nyt joku "kiinnostunut mies tekee aina aloitteen"-diibadaaba?

Vierailija
114/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia olisi parempi olla totuudenmukainen ihminen joka perustaa elämäänsä totuudelle. Naiset liian usein elää näissä prinsessa kuvitelmissa ja sääliksi käy. Joillain jopa perhettäkin ja monen vuoden avioliitto taustalla. Aina yhtä säälittävää huomata nainen pelimiehen pyöriteltävänä, mutta toisaalta ei se oma syy ole. Kannattaisi naisten oppia arvostamaan meitä ehkä ujojakin, mutta aitoja kilttejä miehiä eikä uskoa noita rakkaushuijareita, jotka osaa hurmaamisen taidon.

Mitenhän ihmettä tarkoitat olla "totuudenmukainen ja perustaa elämä totuudelle"? Miten tietää toisen totuus? 

ap

Totuudemukainen tarkoittaa, että elämän filosofiana toimii totuus. Kun kerran totuudelle pyhittää elämänsä, niin jossain vaiheessa alkaa näkemään totuuden myös ihmisistä. Semmoistakin joka aiemmin mennyt ohi. Ei joudu enää huijatuksi. On minullakin ollut vaaleanpunaiset linssit silmillä, mutta silloinkin en ollut harhainen.

Vierailija
115/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä kasvattaa nahkaansa noitten miesten suhteen, ettei ole joka jannun vietävissä.

Vaikeaahan se on etukäteen tietää, mitä sitä sitten saa, kun alkaa jonkun kanssa seurustelemaan. Mutta jos heti alkuun tulee joku seikka, joka itseä ei miellytä tai joka on suorastaan vastenmielinen tai muuten itselle vierasta, niin se on hyvä varoitussignaali.

Jos on aina vaikkapa pitänyt Romeo-tyyppejä feikkeinä ja sitten sellainen alkaakin itseä liehitellä, niin ai kannata sortua. Luultavasti se Romeo-tyyppi ei pitemmän päälle miellytäkään.

Kannattaa siis miettiä, miten aikansa tahtoo elämässän kuluttaa, minkälaisista asioista on kinnostunut itse. Kun löytyy joku samantyyppinen, on aika varmalla pohjalla.

Vierailija
116/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Nyyh sniff byhyy 😭

Vierailija
117/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet satsaa suhteeseen alussa aika paljon vaivaa, koska he haluavat mahdollisimman nopeasti naisen housuihin ja naisen laittamaa lihapataa.

Vierailija
118/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Nyyh sniff byhyy 😭

Ei onneksi niin surkeasti mene, että olisin sä.

Vierailija
119/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen

A) ei saa lähteä miehen mukaan joka tekee aloitteen, koska sellainen on pelimies, ja sellaiseen lankeaminen on naisen omaa syytä koska ei uskonut että kiinnostuksen näyttäminen on pelimiehen m

1. Juurihan täällä on useita kertoja sanottu, että aloitteen tekevä mies on pelimies, eli sun ykkösskenaario ei toimi. 

2. Kyllä, moni mies lähtee "parempi kuin ei mitään" suhteeseen jos nainen tekee aloitteen. Saajan siinä aina pild3a ja usein kodinhoitajankin.

3. Ei, en ole ikinä todistanut pitkäaikaisesti hyvää suhdetta jossa nainen olisi tehnyt passiiviselle, ei-kiinnostusta näyttävällä miehelle aloitteen.

Vierailija
120/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen

A) ei saa lähteä miehen mukaan joka tekee aloitteen, koska sellainen on pelimies, ja sellaiseen lankeaminen on naisen omaa syytä koska ei uskon

Voisiko tämä johtua siitä, että

1. Naiset tekevät harvoin aloitteita

2. Naiset pelaavat varman päälle, eivätkä tee aloitetta ennen kuin mies on selkeästi antanut vihreää valoa (ja silloinkin aloite on yleensä ns. naisen aloite, eli kutsu miehelle tulla juttelemaan)

Se nyt on sellaista, ettei idioottivarmaa tapaa ole olemassa. Jos odottaa miehen aloitetta, aloitteen tekijä voi haluta vain seksiä. Jos nainen tekee aloitteen, voi käydä niin että mies ottaa vastaan seksiä mutta ei muuta. Tuo että miehet lähtevät parisuhteeseen olematta kiinnostuneita, kuulostaa aika erikoiselta. Tulee mieleen naisten ajatushäkkyrä jolla yritetään todistella ettei kannata mennä epämukavuusalueelle ja tehdä aloitetta.

Naisten pulma on se, että te usein mittaatte miehen kiinnostusta aloitteen voimakkuudella ja miehen aktiivisuudella. No usein se menee toisin päin.

Mitä vähemmän mies on kiinnostunut, sitä voimakkaammin tämä osoittaa kiinnostusta.

Mitä???

Luit oikein.

Jos haluat seksiä tänä iltana, on kiinnostusta osoitettava todella voimakkaasti ja nopeasti.

Jos haluat panosuhteen, sama juttu. Tuskin haluat haaskata aikaa turhaan.

Jos haluat parisuhteen, luultavasti tutustut toiseen hitaammin, koska haluat tutustua syvällisemmin. Et myöskään ota samalla tapaa riskiä yrittämällä mennä iholle liian nopeasti, koska et halua mokata tilannetta. Näin tavallinen mies toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan