Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi mikä pettymys, kun ne vaalenpunaiset lasit tipahti silmiltä ja ihastukseni onkin ällöttävä pelailija.

Vierailija
18.11.2023 |

Nyt tuntuu etten koskaan voi löytää minulle sopivaa miestä. Miten sitä voi luottaa omiin tunteisiin niin pahasti nytkin olin pitkään ihastunut täysin väärään mieheen? 

Ehkä ongelma on kuitenkin se että kaipaan niin paljon rakkautta, että hämmäännyin tuollaisesta paskasta huomiosta täysin. Mä vihaan näitä opetuksia mitä elämä antaa, en edes opi tästä mitään tai ehkä sitten sen että parempi olla vaan yksin miehet tuottaa pettymyksiä, mutta se on masentavaa. 

Olen eronnut pari vuotta sitten pitkästä parisuhteesta, enkä ollut vielä deittailua aloittanut kun tämä väärä mies käveli arkielämässä vastaan ja onnistui pyörittämään mun ajatukset  sekaisin. Oli kyllä ihana tunne, mutta tämä pudotus on taas turhan rankka enkä jaksaisi enää yrittää paikkailla särkynyttä sydäntäni.

N46

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pettymykset voi olla "vaalean punaisten lasien" syytä,

Sinähän itse puit ne yllesi. Sinulle annettiin työkalut ja mahdollisuudet siihen, mutta itse nostit ne silmillesi.

Ymmärrän, elämä on julmaa ja siksi niin moni ihminen kyynistyy. Itse mukaan lukien. Mutta on olemassa ihmisiä jotka jaksaa toivoa hyvää toistuvien pahojen asioiden ja pettymiksien jälkeen. Hatun nosto heille. 

Vierailija
42/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taisit vastata itse omaan pohdintaasi. Olisiko syy siinä, että kunnolliset miehet vaan istuvat hiljaa nurkassa eivätkä uskalla katsoa naisiin päinkään. Pelimiehet tekevät rohkeasti aloitteita ja saavat naisia. Sitten ne kunnolliset miehet syyttävät tästä naisia. Tehkää tekin aloitteita naisille ja olkaa rohkeita, kuten ne pelimiehet."

No mietitäänpä asiaa.

Te naiset haluatte että aloite perustuu johonkin muuhun kuin "hyvä perse, yritän saada tuolta seksiä". Eikö vain?

No jos lähestyn random naista, en voi tietää hänestä mitään muuta kuin tuon. Joten kun yritän tutustua random naiseen, kappas vain siitä puuttuukin ne vahvat tunteet kun lähestyminen on platonista. Jos sitten huomaankin naisen olevan kiinnostava, nainen on jo tulkinnut että vahva kemia jäi puuttumaan.

Pelimiehen kanssa sellaista oli, kun homma lähti heti liikkeelle pitkillä merkitsevilä katseilla, flirtillä ja käsivarsikoskettelulla. ts. pelimies feikkasi sen vahvan kiinnostuksen, jotta nainen saisi haluamansa vahvat tunteet ja vahvan kemian (mitä ei tosin oikeasti ollut, koska miehelle nainen oli vain hyvä perse).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikansa suree, mutta ei kannata kyynistyä lopullisesti, sillä se kovettaa ja silloin ilonkin tunteet voivat latistua. Monesti eron jälkeen noita pelureita ilmestyy; aika tyypillistä siis. 

Kiitos, kyllä mä salaa uskon että mä vielä omani löydän.

ap

Löydät varmasti.

Vierailija
44/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma miten paljon on näitä.stoutumiskammoisia pelurimiehiä olemassa nykyään jotka juoksevat sen seksin ja satunnaistapailun merkeissä. Olin naisena tuollaisen pelurin kanssa pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli niin hyväksikäytetty olo. Tuntui olo halvalta ja arvottomalta. Ikäänkuin en kelpaa muuhun kuin seksiin.  Tääkin tyyppi vaihtoi jatkuvasti naista kun edellisen kanssa tuli ongelmia niin uutta heti nopeasti tilalle.

Jouduin itsekin tuollaisen kohteeksi. Mies pelaili ja sai minut kiinnostumaan ja lopetti jutun seksin jälkeen. Minä, joka olen aina ollut itsevarma esim. ulkonäköni ja vartaloni suhteen, ajattelin ensimmäistä kertaa, että olikohan vartalossani jotain vikaa. Todella arvoton olo jäi. Jouduin käymään terapiassa tuon takia. 

Vierailija
45/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata syyttää itseään siitä, jos toinen on ollut vilpillinen. Ei vilpillisyys paljastu heti. Ja se vilpillinenhän se pihalla on ja kyyninen.

Vierailija
46/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisilla ei ole miehille mitään sellaista annettava miksi heidän kanssaan kannattaisi ryhtyä parisuhteeseen.

Vierailija
47/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse jo luovuttanut miesten suhteen. Meidän ikäluokkkamme miehet haluavat rentoa ja vapaata tapailua, eivät mitään sen merkityksellisempää. Enemmän saa irti harrastuksista kuin heistä.

Olen yksi näistä miehistä. Avioliitto kerran opetti minulle että en enää koskaan sitoudu. Kerran vedettiin matto jalkojen alta ja se riitti. Pidän hauskaa ja tapailen jos on mielenkiintoinen juttu, mutta ikinä enää en muuta kenenkään kanssa yhteen, tee lapsia tai mitään kihloihin menemisestä puhumattakaan.

Miestä voi jallittaa tasan kerran mutta mies oppii kerrasta. 

Vierailija
48/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menit AP sitten ihastumaan mieheen, joka ei ollut ihastunut sinuun. Noin ei kannata tehdä, siitä tulee nimittäin tosi paha mieli. Tiedän omastakin kokemuksesta.

Mulla kesti aika kauan oppia, että ei kannata jahdata niitä miehiä, jotka eivät osoita voimakkaita kiinnostuksen ja ihastumisen merkkejä minua kohtaan. 

Hän käytöksellään, huomiollaan ja teoillaan antoi ymmärtää muuta kuin mitä sitten olikaan. Kuten aiemmin mainitsin että osasin kyllä epäillä asiaa, mutta hänen käytös hämäsi kuvittemaan muuta.

ap

Vierailija
49/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menit AP sitten ihastumaan mieheen, joka ei ollut ihastunut sinuun. Noin ei kannata tehdä, siitä tulee nimittäin tosi paha mieli. Tiedän omastakin kokemuksesta.

Mulla kesti aika kauan oppia, että ei kannata jahdata niitä miehiä, jotka eivät osoita voimakkaita kiinnostuksen ja ihastumisen merkkejä minua kohtaan. 

Taidan olla tällä hetkellä erään miehen "breadcrumbingin" kohteena. Eli hän pitää minut kiinnostuneena laittamalla hyvin satunnaisesti viestejä ja muka pitämällä yhteyttä yllä, muttei oikeasti halua edistää suhdetta. Mietin juuri toimintatapaani, että miten vastaan, kun seuraavan kerran tämä mies keksii tikusta asiaa.

-eri

Mitä miettimistä tuossa on? Miksi käytät sekuntiakaan aikaa tuollaisen miettimiseen? Se mies ei todellisuudessa halua sinua, sinä tiedät sen itse

Koska haluan pistää tuolle touhulle stopin. En anna sen jatkua enää. En halua hänen merkityksettömiä viestejä, jotka ei johda mihinkään.

Vierailija
50/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma miten paljon on näitä.stoutumiskammoisia pelurimiehiä olemassa nykyään jotka juoksevat sen seksin ja satunnaistapailun merkeissä. Olin naisena tuollaisen pelurin kanssa pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli niin hyväksikäytetty olo. Tuntui olo halvalta ja arvottomalta. Ikäänkuin en kelpaa muuhun kuin seksiin.  Tääkin tyyppi vaihtoi jatkuvasti naista kun edellisen kanssa tuli ongelmia niin uutta heti nopeasti tilalle.

Jouduin itsekin tuollaisen kohteeksi. Mies pelaili ja sai minut kiinnostumaan ja lopetti jutun seksin jälkeen. Minä, joka olen aina ollut itsevarma esim. ulkonäköni ja vartaloni suhteen, ajattelin ensimmäistä kertaa, että olikohan vartalossani jotain vikaa. Todella arvoton olo jäi. Jouduin käymään terapiassa tuon takia. 

Mistä tiedät että mies "pelaili"? Mitä jos hän oli alussa kiinnostunut sinusta, mutta ensimmäisen seksikerran jälkeen tajusi että ei näe tulevaisuutta välillänne?

Seksi ei ole mikään kauppatavara. Se että sinä harrastat miehen kanssa seksiä, ei velvoita sitä miestä ihastumaan sinuun, jatkamaan tapailua kanssasi, tai mihinkään muuhunkaan.

Harrasta seksiä sen takia että HALUAT harrastaa seksiä, älä sen takia että näet seksin vaihdon välineenä jolla ikään kuin "ostat" miehen kiinnostuksen. 

Vierailija
51/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä samankokeneita on pilvin pimein tässä maassa. Itse jouduin yhden ulkomaalaistaustaisen machon pelimiehen kynsiin. Nyt pyörittää ties monennetta naista joilla ne vaaleanpunaiset lasit silmillä on aluksi ennenkuin ne tippuvat. Säälittävä mies. Narsistiset voimakkaat piirteet omaava myös.

Ei mitään sano sanat ulkomaalainen? Joo on se sellaisia kiiltokuva pojun näköisiä ja komeita, mutta kyllähän nyt jokainen puolikkaalla aivosolulla varustetukin tajuaa että ne vihaa naisia ja etsii vain jotain hyväksikäytettävää. Ei niille pidä antaa mitään huomiota. Ne on pelkkiä puunattuja psykopaatteja.

Ei kaikki "ulkomaalaiset" ole tietyltä suunnalta kotoisin, saatikka sitten mitään puunattuja kiiltokuvapoikia. Yksi pahimmista tietämistäni pelimiehistä on huonohampainen, silmälasipäinen ja maisterintutkinnollaan jatkuvasti pätevä britti. :D

Vierailija
52/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla tällä hetkellä erään miehen "breadcrumbingin" kohteena. Eli hän pitää minut kiinnostuneena laittamalla hyvin satunnaisesti viestejä ja muka pitämällä yhteyttä yllä, muttei oikeasti halua edistää suhdetta. Mietin juuri toimintatapaani, että miten vastaan, kun seuraavan kerran tämä mies keksii tikusta asiaa.

-eri

Nainen ottaa mieluummin tähteet komean pelimiehen pöydältä, kuin kokonaisen aterian tavallisemman miehen kanssa.

Vierailija
53/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi kun ei vartalolla saakaan miestä rakastumaan aina kun itse sellaista haluaisi.

On se kamalaa.

Vierailija
54/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Mitä miettimistä tuossa on? Miksi käytät sekuntiakaan aikaa tuollaisen miettimiseen? Se mies ei

Koska haluan pistää tuolle touhulle stopin. En anna sen jatkua enää. En halua hänen merkityksettömiä viestejä, jotka ei johda mihinkään.

Miksi et vaan yksinkertaisesti blokkaa häntä?

Vierailija
55/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihastuu ihan tutkitusti usein eriryisesti psykopaatteihin. Psykopaateilla on itsevarmuutta ja karismaa, joka vetoaa naisiin. Valitettavasti ne on sitten myös manipuloijia ja pelailijoita.

Vierailija
56/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikansa suree, mutta ei kannata kyynistyä lopullisesti, sillä se kovettaa ja silloin ilonkin tunteet voivat latistua. Monesti eron jälkeen noita pelureita ilmestyy; aika tyypillistä siis. 

Ei niitä pelureita vaan jotenkin maagisesti "ilmesty". Me itse valitsemme elämäämme ne ihmiset kenen kanssa vietämme aikaa. Jos elämässäsi on peluri, se johtuu siitä että sinä itse olet valinnut sen pelurin elämääsi. 

Silloin kun on just eronnut tai muuten vaan heikoilla henkisesti niin varsinkin narsistit ovat otollisia ilmestymään elämään. He osaavat taitavasti lukea ihmistä ja nähdä ne heikot kohdat uhrissa ja näiden haavojen kautta ujuttautuvat sisään ikäänkuin taivaan lahjana ja pelastajana uhrille joka täyttää ne uhrin haavat. Puhutaan sellaisesta narsistiin menevästä.aukosta. Kyse on tarvitsevuudesta ja rakkausvajeesta joits meillä kaikilla on jonkin verran ja toisilla vajetta enemmänkin. Mutta erojen jälkeen ihminen jotenkin kaipaa sitä pelastajaa itselleen ja silloin narsisti iskee silmänsä uhriin. Tämän olen kokenut valitettavasti itse.

Vierailija
57/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Tuttua.

Vierailija
58/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse jo luovuttanut miesten suhteen. Meidän ikäluokkkamme miehet haluavat rentoa ja vapaata tapailua, eivät mitään sen merkityksellisempää. Enemmän saa irti harrastuksista kuin heistä.

Olen yksi näistä miehistä. Avioliitto kerran opetti minulle että en enää koskaan sitoudu. Kerran vedettiin matto jalkojen alta ja se riitti. Pidän hauskaa ja tapailen jos on mielenkiintoinen juttu, mutta ikinä enää en muuta kenenkään kanssa yhteen, tee lapsia tai mitään kihloihin menemisestä puhumattakaan.

Miestä voi jallittaa tasan kerran mutta mies oppii kerrasta. 

Tuli surullinen olo, olen pahoillani.

ap

Vierailija
59/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihastuu ihan tutkitusti usein eriryisesti psykopaatteihin. Psykopaateilla on itsevarmuutta ja karismaa, joka vetoaa naisiin. Valitettavasti ne on sitten myös manipuloijia ja pelailijoita.

Itse asiassa naisten kanssa menestyvät parhaiten ns. Dark Triad-persoonallisuuspiirteitä omaavat miehet. Psykopatia, narsismi, machiavellismi.

Vierailija
60/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, aika moni mies myös haluaisi jotain vakavaa, mutta moni nainen ei. Tai ehkä nainen haluaisi vakavaa, mutta vaatimukset ovat epärealistiset ja nämä sitten jättävät miehen milloin mistäkin syystä. Moni alunperin vakavaa haluava mieskin lopulta ryhtyy "peluriksi", koska on polttanut näppinsä liian monta kertaa ja alkaa näkemään naiset leikkikaluina, joihin ei kannata enää sijoittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi