Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi mikä pettymys, kun ne vaalenpunaiset lasit tipahti silmiltä ja ihastukseni onkin ällöttävä pelailija.

Vierailija
18.11.2023 |

Nyt tuntuu etten koskaan voi löytää minulle sopivaa miestä. Miten sitä voi luottaa omiin tunteisiin niin pahasti nytkin olin pitkään ihastunut täysin väärään mieheen? 

Ehkä ongelma on kuitenkin se että kaipaan niin paljon rakkautta, että hämmäännyin tuollaisesta paskasta huomiosta täysin. Mä vihaan näitä opetuksia mitä elämä antaa, en edes opi tästä mitään tai ehkä sitten sen että parempi olla vaan yksin miehet tuottaa pettymyksiä, mutta se on masentavaa. 

Olen eronnut pari vuotta sitten pitkästä parisuhteesta, enkä ollut vielä deittailua aloittanut kun tämä väärä mies käveli arkielämässä vastaan ja onnistui pyörittämään mun ajatukset  sekaisin. Oli kyllä ihana tunne, mutta tämä pudotus on taas turhan rankka enkä jaksaisi enää yrittää paikkailla särkynyttä sydäntäni.

N46

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lista Ap siitä, kuka itse olet, mitä harrastat ja haluat jatkossakin harrastaa, missä viihdyt vapaa-aikoinasi, minne vielä haluaisit mennä elömässäsi.

Näin kun miettii elämäänsä ja pitää kiinni niistä omista arvoistaan ja kiinnostuksen kohteistaan, ei siihen kovin epäsopivaa voi tulla rinnalle. Varsinkaan, jos itsestään kertoo tällaisia siinä suhteen alussa, niin kyllä siinä karsiutuu sellaiset, jotka ei ole samoista kiinnostuneita.

Vierailija
122/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet satsaa suhteeseen alussa aika paljon vaivaa, koska he haluavat mahdollisimman nopeasti naisen housuihin ja naisen laittamaa lihapataa.

Ei, vaan koska naiset odottavat soidinmenovaihetta, ja mittaavat kiinnostusta sillä miten aktiivisesti mies soidinmenot suorittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuvittele miehesi pettymys hänen tajutessaan minkälainen tylsimys oikeasti olet ja hänen joutuvan siksi palaamaan pelien maailmaan.

Vierailija
124/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuvittele miehesi pettymys hänen tajutessaan minkälainen tylsimys oikeasti olet ja hänen joutuvan siksi palaamaan pelien maailmaan.

Niinpä. Kun ruudulla vilkkuvilla pikseleillä on enemmän sielua ja tunnetta kuin aplla on syytä apn katsoa peiliin.

Vierailija
125/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet satsaa suhteeseen alussa aika paljon vaivaa, koska he haluavat mahdollisimman nopeasti naisen housuihin ja naisen laittamaa lihapataa.

Ei, vaan koska naiset odottavat soidinmenovaihetta, ja mittaavat kiinnostusta sillä miten aktiivisesti mies soidinmenot suorittaa.

Miehet hakevat naisesta ensisijaisesti ruoanlaittajaa, kodinhoitajaa ja petikaveria. Edelleenkin.

Vierailija
126/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormettamalla se särkynyt sydän paranee!

Vierailija
127/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä vielä löydät jonkun.

Millä perusteella? Tällainen turha positiivisuus on itse asiassa vain toisen halveeraamista. 

Vierailija
128/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisilla ei ole miehille mitään sellaista annettava miksi heidän kanssaan kannattaisi ryhtyä parisuhteeseen.

Jaa, kyllä me kautta historian ollan teille sapuskaa tehty ja p:a annettu. Ja kun ihmisiä kerran edelleen syntyy, niin sama siis jatkuu vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
129/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut kiinnittäväsi enemmän huomiota ulkonäköösi? Ehkä välinpitämättömyytesi esimerkiksi hygienian suhteen rasittaa parisuhdettanne.

Vierailija
130/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma miten paljon on näitä.stoutumiskammoisia pelurimiehiä olemassa nykyään jotka juoksevat sen seksin ja satunnaistapailun merkeissä. Olin naisena tuollaisen pelurin kanssa pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli niin hyväksikäytetty olo. Tuntui olo halvalta ja arvottomalta. Ikäänkuin en kelpaa muuhun kuin seksiin.  Tääkin tyyppi vaihtoi jatkuvasti naista kun edellisen kanssa tuli ongelmia niin uutta heti nopeasti tilalle.

Jouduin itsekin tuollaisen kohteeksi. Mies pelaili ja sai minut kiinnostumaan ja lopetti jutun seksin jälkeen. Minä, joka olen aina ollut itsevarma esim. ulkonäköni ja vartaloni suhteen, ajattelin ensimmäistä kertaa, että olikohan vartalossani jotain vikaa. Todella arvoton olo jäi. Jouduin käymään terapiassa tuon takia. 

Kommentteja/mielipiteitä minun tilanteestani?

Erosin piiiiitkästä suhteesta ja olen vuoden tapaillut mukavaa miestä. Tiedän, että hän tapailee muitakin. Ei olla harrastettu muuta seksiä kun käsin hyväilyä(minun toiveestani). Vietetään todella paljon aikaa yhdessä, pussaillaan jne.

En etsi mitään vakavaa tähän väliin, huomio ja läheisyys tuntuvat hyvältä. Mies ei myöskään "hyödy" musta mitenkään            muutenkaan (esim. taloudellisesti).

Vierailija
131/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

bostikkia, puuliimaa, ?

Vierailija
132/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen erikeeper iä.

Vierailija
133/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: suosittelen erikeeper iä.

:)  Hyvä vaan kun tipahti, vaikka vähän harmittaa.

ap

Vierailija
134/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madallat tasoa. Laajenee mahdollisuudet. Pelaako muuten mies ihmisillä vai koneilla? 

Miksi tämä aina koskee vain naisia? Miksei koskaan miehiä? Miksi naiset on aina kranttuja nirppanokkia, jotka haluaa top 10 miehiä, mutta miehet eivät koskaan?

Koska todellisuudessa miehet ovat niitä kranttuja nirppanokkia, joille kelpaa vain top10 naiset. Tämä on tutkittu OK Cupid tutki asian: kaikki miehet haluavat max 22- vuotiaan kauniin naisen. Oikeassa elämässä, kun eivät saa sellaista, tyytyvät muuhun, eli hyväksikäyttävät naisia.

Älkäämme naiset siis tyytykö vähempään, kuin mitä haluamme, koskaan, sillä yksin on paljon parempi olla, kuin tyytyjämiehen kanssa.

Vierailija
135/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö teidän naisten huomata, että ne ympärillä pörräävät miehet eivät välttämättä ole niitä parhaita vaihtoehtoja parisuhteelle? Vähän surullista katseltavaa, kun kerta toisensa jälkeen samaan ansaan menette :(

Kuka sitten on paras? Joku vastaan satunnaisesti kävelevä randomtyyppi? 😂

Vierailija
136/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Madallat tasoa. Laajenee mahdollisuudet. Pelaako muuten mies ihmisillä vai koneilla? 

Miksi tämä aina koskee vain naisia? Miksei koskaan miehiä? Miksi naiset on aina kranttuja nirppanokkia, jotka haluaa top 10 miehiä, mutta miehet eivät koskaan?

Koska todellisuudessa miehet ovat niitä kranttuja nirppanokkia, joille kelpaa vain top10 naiset. Tämä on tutkittu OK Cupid tutki asian: kaikki miehet haluavat max 22- vuotiaan kauniin naisen. Oikeassa elämässä, kun eivät saa sellaista, tyytyvät muuhun, eli hyväksikäyttävät naisia.

Älkäämme naiset siis tyytykö vähempään, kuin mitä haluamme, koskaan, sillä yksin on paljon parempi olla, kuin tyytyjämiehen kanssa.

Ei todellakaan ole ajatustua tyytyä johonkin vain että joku olisi. Olen mielummin yksin, sillä ajatuksella erosinkin ja edelleen sama ajatus.

ap

Vierailija
137/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otit riskin = sinulla oli syytä epäillä miehen olevan pelimies, mutta sytyit nimenomaan siitä pelimiesmäisestä käytöksestä jolla herätetään vahvoja tunteita.

No kerrotko miten "ei pelimies" sitten käyttäytyy ja ilmaisee kiinnostuksensa? Että jatkossa osaan erottaa pelimiehet ja ei pelimiehet. Vai onko niin että ei pelimies ei tee mitään vaan odottaa että nainen tekee?

ap

Olen eri kuin keneltä kysyit. Kommentoin sen verran, että yleensä me ihmiset kyllä osaamme aika hyvin erottaa että onko joku oikeasti tosi kiinnostunut meistä, vaan esittääkö hän vain että olisi. Veikkaan että tässä sinun tilanteessasi jompi kumpi vaihtoehto on oikea:

A) sinä kyllä jollain tasolla näit merkit siitä että mies ei ollut sinusta tosissaan kiinnostunut, mutta valitsit itse jättää nämä merkit huomioimatta. 

B) mies ol

Olen eri. Omalla kohdalla mies oli psykopaatti, joten ei osoittanut mitään merkkejä siitä, että valehtelee ja oli kehittänyt toimintaansa vuosikymmenet.

Joitain tyyppejä kiinnostaa kaato ja siitä saa henkisesti tai johonkin excel-taulukkoonsa sitä enemmän pisteitä, mitä vaikeampi kohde (kaunotar, rikas ja älykäs, varattu, neitsyt, uskovainen) ja jaksaa sitten tehdä vielä sinnikkäämmin töitä tavoitteensa eteen.

Vierailija
138/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee lista Ap siitä, kuka itse olet, mitä harrastat ja haluat jatkossakin harrastaa, missä viihdyt vapaa-aikoinasi, minne vielä haluaisit mennä elömässäsi.

Näin kun miettii elämäänsä ja pitää kiinni niistä omista arvoistaan ja kiinnostuksen kohteistaan, ei siihen kovin epäsopivaa voi tulla rinnalle. Varsinkaan, jos itsestään kertoo tällaisia siinä suhteen alussa, niin kyllä siinä karsiutuu sellaiset, jotka ei ole samoista kiinnostuneita.

Kyllä sitä silti ehtii saada siipeensä, koska narsisti esittää olevansa juuri tuollainen. Pääsee silti nopeammin ulos suhteesta.

Vierailija
139/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa OkCupidin data osoitti, että siinä missä miehet rankkaavat naiset Gaussin käyrän mukaan, naiset rankkaavat 80% miehistä keskitasoa rumemmiksi ja vain <1% selkeästi komeiksi.

Olen sanonut tämän aikaisemminkin, mutta naiset kuvittelevat etteivät ole kranttuja jos eivät vaadi kalsarimalli-huippukirurgi-vuorikiipeilijää. Sitten nämä alle keskitason naiset katselevat niitä paremman luokan tavismiehiä, jotka eivät ole miesmalleja mutta silti komeita ja miehekkäitä miehiä joita muutkin naiset haluavat.

Miesten perustaso kun ei lähde siitä hyvästä keskitasosta (eli naisten silmissä top 10-20%), naisistakin puolet on keskitason alapuolella.

ps. turha on huomauttaa siitä kuinka naiset viestittivät myös rumille miehille. Kuten kuvatekstissä sanottiin, naiset viestittivät jonkin verran myös miehille joita he pitivät keskitasoa rumempina. Eli alle top 20% miehille.

Vierailija
140/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, oliko mies varattu? Sitäkö se pelaaminen tarkoitti? Olen pahoillani, että sinulla on särkynyt sydän. Se on jäätävän kurjaa, etenkin, jos olit jo ehtinyt toivoa, että nyt löysit itsellesi sopivan kumppanin. Onko sinulla lapsia? Jos on, niin hyvä, etteivät he (ehkä) ehtineet osaksi tätä soppaa. Voimia kovasti sinulle! Särkynyttä sydäntä pitää pitää kuin pientä lasta. Hellästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme