Vitsi mikä pettymys, kun ne vaalenpunaiset lasit tipahti silmiltä ja ihastukseni onkin ällöttävä pelailija.
Nyt tuntuu etten koskaan voi löytää minulle sopivaa miestä. Miten sitä voi luottaa omiin tunteisiin niin pahasti nytkin olin pitkään ihastunut täysin väärään mieheen?
Ehkä ongelma on kuitenkin se että kaipaan niin paljon rakkautta, että hämmäännyin tuollaisesta paskasta huomiosta täysin. Mä vihaan näitä opetuksia mitä elämä antaa, en edes opi tästä mitään tai ehkä sitten sen että parempi olla vaan yksin miehet tuottaa pettymyksiä, mutta se on masentavaa.
Olen eronnut pari vuotta sitten pitkästä parisuhteesta, enkä ollut vielä deittailua aloittanut kun tämä väärä mies käveli arkielämässä vastaan ja onnistui pyörittämään mun ajatukset sekaisin. Oli kyllä ihana tunne, mutta tämä pudotus on taas turhan rankka enkä jaksaisi enää yrittää paikkailla särkynyttä sydäntäni.
N46
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menit AP sitten ihastumaan mieheen, joka ei ollut ihastunut sinuun. Noin ei kannata tehdä, siitä tulee nimittäin tosi paha mieli. Tiedän omastakin kokemuksesta.
Mulla kesti aika kauan oppia, että ei kannata jahdata niitä miehiä, jotka eivät osoita voimakkaita kiinnostuksen ja ihastumisen merkkejä minua kohtaan.
Hän käytöksellään, huomiollaan ja teoillaan antoi ymmärtää muuta kuin mitä sitten olikaan. Kuten aiemmin mainitsin että osasin kyllä epäillä asiaa, mutta hänen käytös hämäsi kuvittemaan muuta.
ap
Alun rakkaus pommitukselle vaikuttaa ja sieltä sitten tiputetaan alas kun on saatu se mitä halutaan. Narsistien itsekäs ja yleinen toimintatapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse jo luovuttanut miesten suhteen. Meidän ikäluokkkamme miehet haluavat rentoa ja vapaata tapailua, eivät mitään sen merkityksellisempää. Enemmän saa irti harrastuksista kuin heistä.
Niin, aika moni mies myös haluaisi jotain vakavaa, mutta moni nainen ei. Tai ehkä nainen haluaisi vakavaa, mutta vaatimukset ovat epärealistiset ja nämä sitten jättävät miehen milloin mistäkin syystä. Moni alunperin vakavaa haluava mieskin lopulta ryhtyy "peluriksi", koska on polttanut näppinsä liian monta kertaa ja alkaa näkemään naiset leikkikaluina, joihin ei kannata enää sijoittaa.
Tämä.
Moni tuntemani naisten pyörittäjä on kaukana luontaisesta pelimiehestä. Näitä miehiä kiinnostaisi yhä eniten parisuhde, mutta he eivät enää usko että hyvää naista löytyisi.
Kuvio meni näin. Nuorina naiset juoksivat juoksuja ja panttasivat parisuhdetta tavismiesten kanssa. Sitten kolmekymppisenä pikavauhtia häät-asuntolaina-lapset. Tässä kuviossa mentiin naisten ehdoilla. Sitten +30kg ja raskasta arkea jossa naista kiinnosti enemmän keittiön kaapistot kuin seksi. Kun ruuhkavuodet olivat ohi ja nainen alkoi käymään salilla taas, tavismies ulos ja Tinderiin hakemaan itsetuntoboostia lepertelijöitä ja puumapanoa etsiviltä nuoremmilta miehiltä.
Tämän jälkeen nämä miehet tajusivat että kannattaa olla se pelimies. Siksi he hakevat nyt vain panoja, eivätkä suostu vakavaan parisuhteeseen tai tunnetyynyksi jolle viestitetään kuin maskuliinisempi panomies heittikin syrjään.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma miten paljon on näitä.stoutumiskammoisia pelurimiehiä olemassa nykyään jotka juoksevat sen seksin ja satunnaistapailun merkeissä. Olin naisena tuollaisen pelurin kanssa pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli niin hyväksikäytetty olo. Tuntui olo halvalta ja arvottomalta. Ikäänkuin en kelpaa muuhun kuin seksiin. Tääkin tyyppi vaihtoi jatkuvasti naista kun edellisen kanssa tuli ongelmia niin uutta heti nopeasti tilalle.
Näinhän tekee myös naiset. Se on ensimmäisestä riidasta ero tai ainakin se uhka otetaan esille. Ei siinä oikein tee mieli sitoutua.
Tämän takia olisi parempi olla totuudenmukainen ihminen joka perustaa elämäänsä totuudelle. Naiset liian usein elää näissä prinsessa kuvitelmissa ja sääliksi käy. Joillain jopa perhettäkin ja monen vuoden avioliitto taustalla. Aina yhtä säälittävää huomata nainen pelimiehen pyöriteltävänä, mutta toisaalta ei se oma syy ole. Kannattaisi naisten oppia arvostamaan meitä ehkä ujojakin, mutta aitoja kilttejä miehiä eikä uskoa noita rakkaushuijareita, jotka osaa hurmaamisen taidon.
Jos kiinnostui mutta kun tutustui paremmin et ollutkaan mitä hän halusi. Kestä se että toinen ei syttynyt enempää sinuun huolimatta lupaavasta alusta. Se ole kenenkään syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä samankokeneita on pilvin pimein tässä maassa. Itse jouduin yhden ulkomaalaistaustaisen machon pelimiehen kynsiin. Nyt pyörittää ties monennetta naista joilla ne vaaleanpunaiset lasit silmillä on aluksi ennenkuin ne tippuvat. Säälittävä mies. Narsistiset voimakkaat piirteet omaava myös.
Ja voin taata, että merkit pelimiesmäisyydet olivat nähtävillä.
Pulma on siinä, että te naiset nimenomaan rakastatte niitä pelimiesmäisiä piirteitä.
Ja minä voin taata, että sinä et ole ammattilainen tietämään ihmismielestä mitään tai edes nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ihastuu ihan tutkitusti usein eriryisesti psykopaatteihin. Psykopaateilla on itsevarmuutta ja karismaa, joka vetoaa naisiin. Valitettavasti ne on sitten myös manipuloijia ja pelailijoita.
Itse asiassa naisten kanssa menestyvät parhaiten ns. Dark Triad-persoonallisuuspiirteitä omaavat miehet. Psykopatia, narsismi, machiavellismi.
nämä siis sai laittaa, mutta ei sit, että j-is kelpaa ja k-is ei?HYVIN sekavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse jo luovuttanut miesten suhteen. Meidän ikäluokkkamme miehet haluavat rentoa ja vapaata tapailua, eivät mitään sen merkityksellisempää. Enemmän saa irti harrastuksista kuin heistä.
Niin, aika moni mies myös haluaisi jotain vakavaa, mutta moni nainen ei. Tai ehkä nainen haluaisi vakavaa, mutta vaatimukset ovat epärealistiset ja nämä sitten jättävät miehen milloin mistäkin syystä. Moni alunperin vakavaa haluava mieskin lopulta ryhtyy "peluriksi", koska on polttanut näppinsä liian monta kertaa ja alkaa näkemään naiset leikkikaluina, joihin ei kannata enää sijoittaa.
Tämä.
Moni tuntemani naisten pyörittäjä on kaukana luontaisesta pelimiehestä. Näitä miehiä kiinnostaisi yhä eniten parisuhde, mutta he eivät enää usko että hyvää naista löytyisi.
Kuvio
Juuri näin.
Tilanne jossa toinen haluaa toista enemmän kuin toinen, menee miehillä ja naisilla päinvastoin.
Mies haluaa pelkkää seksiä ja hauskanpitoa, mutta ei anna sitoutumista tai olkapäätä kun naisella on apea olo. Nainen tyypillisemmin haluaa sitoutumista ja olkapäätä, mutta sitten kun on seksuaalisempi ja hauskempi olo, hyppää komeamman ja maskuliinisemman miehen sänkyyn kiljutettavaksi.
Olen itse ollut se hyväksikäytettävä mies. Monikin tuttu nainen on halunnut seuraani kun he ovat lihoneet ja köyhtyneet. Sitten on kiva kun saa halia ja kannustavia sanoja. Mutta kun he ovat hoikistuneet ja saaneet fiilikset kuntoon, minä unohdun ja he kikattavat ihan eri tyyppisten miesten kainaloissa.
Moni parisuhdekin menee näin. Ei ole sattumaa että sen luotettavan miehen kanssa ollaan vuodet kun yhteistä aikaa on vähiten. Ei vuosia ennen sitä, eikä jälkeen.
Opin virheistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi näistä miehistä. Avioliitto kerran opetti minulle että en enää koskaan sitoudu. Kerran vedettiin matto jalkojen alta ja se riitti. Pidän hauskaa ja tapailen jos on mielenkiintoinen juttu, mutta ikinä enää en muuta kenenkään kanssa yhteen, tee lapsia tai mitään kihloihin menemisestä puhumattakaan.
Miestä voi jallittaa tasan kerran mutta mies oppii kerrasta.
Tuli surullinen olo, olen pahoillani.
ap
Olen myös pahoillani että sulle tuli tästä surullinen olo, tuo kokemus oli vaan niin traumaattinen että en vain uskalla enää yrittää mitään vakavaa kenenkään kanssa. Pettäminen, ositus ja vaimon kiittäessä pyyteettömästä työstäni kaiken eteen sain vain kuraa niskaan - en ollut tehnyt yhtään mitään ansaitakseni sitä.
En ehkä kestäisi toista pettymystä. Hyppäisin sillalta alas.
Tiedän että hyviä naisia on, kyse ei ole siitä - vaan en vaan uskalla ottaa sitä riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia olisi parempi olla totuudenmukainen ihminen joka perustaa elämäänsä totuudelle. Naiset liian usein elää näissä prinsessa kuvitelmissa ja sääliksi käy. Joillain jopa perhettäkin ja monen vuoden avioliitto taustalla. Aina yhtä säälittävää huomata nainen pelimiehen pyöriteltävänä, mutta toisaalta ei se oma syy ole. Kannattaisi naisten oppia arvostamaan meitä ehkä ujojakin, mutta aitoja kilttejä miehiä eikä uskoa noita rakkaushuijareita, jotka osaa hurmaamisen taidon.
Mitenhän ihmettä tarkoitat olla "totuudenmukainen ja perustaa elämä totuudelle"? Miten tietää toisen totuus?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä samankokeneita on pilvin pimein tässä maassa. Itse jouduin yhden ulkomaalaistaustaisen machon pelimiehen kynsiin. Nyt pyörittää ties monennetta naista joilla ne vaaleanpunaiset lasit silmillä on aluksi ennenkuin ne tippuvat. Säälittävä mies. Narsistiset voimakkaat piirteet omaava myös.
Ja voin taata, että merkit pelimiesmäisyydet olivat nähtävillä.
Pulma on siinä, että te naiset nimenomaan rakastatte niitä pelimiesmäisiä piirteitä.Ja minä voin taata, että sinä et ole ammattilainen tietämään ihmismielestä mitään tai edes nainen.
Jotkut naisethan jopa tuovat esille, että hakevat sitä "jalat alta" tunnetta. Se on sama kuin näyttäs vihreää valoa pelimiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän ihmettä tarkoitat olla "totuudenmukainen ja perustaa elämä totuudelle"? Miten tietää toisen totuus?
ap
No sinähän tiesit totuuden. Kerroit epäilleesi miehen olevan pelimies, mutta päätit katsoa tilannetta ruusunpunaisilla laseilla koska mies kykeni aiheuttamaan niin voimakkaita tunteita.
Jos olisit perustanut elämäsi totuudelle, olisit päättänyt suhteen silloin.
-ohis
Tuttua.
Muistan loppuikäni sen tunteen, kun näin miten mies jonka luulin olevan rakastunut minuun, paljastuikin pelimieheksi. Hiplasi toista naista, kun luuli etten ole paikalla.
Keräsin loppupäivän rikkoutuneen sydämen palasia, liimasin ne yhteen ja sitten jatkoin matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostui mutta kun tutustui paremmin et ollutkaan mitä hän halusi. Kestä se että toinen ei syttynyt enempää sinuun huolimatta lupaavasta alusta. Se ole kenenkään syy.
No kannattaisiko miesten sitten opetella puhumaan. Kertoisivat suoraan, miksi eivät halua jatkaa suhdetta. Todella epäkunnioittavaa jättää ihminen roikkumaan epätietoisuuteen.
Ei ole 'pakko' löytää yhtään ketään. Hyvin pärjää itsekseenkin.
Tutustu rehellisesti itseesi. Mitä ihan oikeasti haluat tehdä?
Parasta aikaa elämässäni!
ps. moni parisuhteessa myötäilijä on sinkuille salaa kateellinen.....parisuhde taloudellisten seikkojen vuoksi on vain ajan ja oman rahan haaskausta. Itsekseenkin pärjää. Rakkaus on business.
Vierailija kirjoitti:
Ei päde tähän. Yrittää vieläkin pyörittää minua, mutta ei enää onnistu.
ap
selitätkö miesmakusi joidenkin lasien syyksi?
Vierailija kirjoitti:
selitätkö miesmakusi joidenkin lasien syyksi?
Paksusankaiset vaaleanpunaiset lasit = ongelmalasit?
En kiistä etteikö tuollaisia saalistavia narsisteja olisi olemassa, mutta väitän että ne ovat paljon, paljon harvinaisempia kuin mitä nykyinen keskustelukulttuuri antaa ymmärtää.
Nykyään tuntuu olevan muotia syyttää toista osapuolta välittömästi narsistiksi, jos hän ei haluakaan jatkaa tapailua muutamien treffien jälkeen, tai tapailee kevyesti useita eri ihmisiä.