Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
"On kuule ollut tässä ketjusss sellaisia sivuja."
Multa mennyt sitten ohi. Linkkaatko sivun, missä puolet viesteistä on Evan haukkumista tai kerrotko sivunumeron?
Edelleen odotan mielenkiinnolla keinoja kitkeä tietynlaiset kommentoijat pois.
Vierailija kirjoitti:
Multa mennyt sitten ohi. Linkkaatko sivun, missä puolet viesteistä on Evan haukkumista tai kerrotko sivunumeron?
No en minä nyt rupea sulle yli tuhansien viestien joukosta etsimään sitä kohtaa, missä jauhettiin Evasta. Mutta et voi väittää etteikö Eva olisi kritiikkiä saanut ja paljon.
Eva on niin mun lemppari. Onneksi Nella sai nenilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää trolli vaan omaan arvoonsa ja ignoorara viestit täysin. Ei edes alapeukkuja. Ei mitään vastausta, koska elää huomiosta. Siirtyi vanhasta ketjusta tänne tahallaan ärsyttämään, koska ei saanut siellä enää päivittäistä huomiota.
Tajuatko sä yhtään miten loukkaava toi trolliksi haukkuminen on? Voit kuule olla varma että mä en lopeta ennen kun mä saan tän teidän pas ka ketjun alas.
Tämä ketju perustettiin siksi, että täällä voisi keskustella jakson tapahtumista ilman roolipelaamista yms. Entinen, monille rakas ketju jätettiin roolipelaajille, puksuttelijoille ja muille humoristeille.
Silti on ihan pakko tulla kirjoittamaan roolipelejä ja puksutteluja tännekin? Se on ihan tahallista ärsyttämistä. Ja sellainen, joka tahallisesti ärsyttää ja sabotoi käytöstänne pakoon lähteneiden ketjua ON trolli. En käsitä, miksi halutaan tahallaan pilata tämäkin ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evan eli Tia Elgin hampaita ei saa kuin kaupasta.
Näyttelejiöiden pilkkaaminen ja haukkuminen on kiellettyä. Lue aloitusviesti.
Ei ollut pilkkaamista ja haukkumista, vaan toteamista. Onhan ne Evan hampaat nyt heittämällä Suomen suurimmat legot.
Mutta tuossa on negatiivinen sävy. Ilmiantoon tällaiset sääntöjen vastaiset viestit.
Karin ja Sallan lapsen nimi episodi oli kanssa aika teatteria. Salla piti jäärästi kiinni Jesse Juliuksesta ja Kari Antti Karinpojasta. Kummatkin pitivät Tukku nimeä katastrofina mutta hetken käänteessä myös Kari on sitä mieltä Ullalle että hänen pojalle käy nimi kuin nimi. Ei käynnyt. Jesse Julius ei käynnyt Karille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä nyt rupea sulle yli tuhansien viestien joukosta etsimään sitä kohtaa, missä jauhettiin Evasta. Mutta et voi väittää etteikö Eva olisi kritiikkiä saanut ja paljon.
Koska sellaista ei löydy. Evaa on haukutti sivutolkulla vanhassa ketjussa, mutta täällä ehkä vain yksittäisissä viesteissä. Nytkin valtaosa on Evan puolella tässä työpaikkakeississä. Jos täällä olisi puoli sivua putkeen yksipuolista Evan haukkumista, siitä kyllä ärähdettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut pilkkaamista ja haukkumista, vaan toteamista. Onhan ne Evan hampaat nyt heittämällä Suomen suurimmat legot.
Mutta tuossa on negatiivinen sävy. Ilmiantoon tällaiset sääntöjen vastaiset viestit.
Älä häiriköi.
Okei, asia selvä. Tiian hampaiden kommentointi on siis hyväksyttyä ja hyvän mielen ylläpitämistä. Joo, onhan ne hampaat tosi rumat, hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä häiriköi.
Itse häiriköit. Olisit lukenut ketjun säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Malliesimerkki siitä miten kiusaaja toimii. Väittää, ettei kiusaa vaan kertoo vain totuuden ulkonäöstä, jne. Oksu.
Nykyiset Salkkarit sopiikin hyvin sinne mahdolliseen ensi vuoden kesäteatteriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä häiriköi.
😀 On elämä vakavaa. Siinä ei ole huumorille neliömillimetriäkään tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malliesimerkki siitä miten kiusaaja toimii. Väittää, ettei kiusaa vaan kertoo vain totuuden ulkonäöstä, jne. Oksu.
No niin juuri. Eivät ole nämä spekuloijatkaan mitään sädekehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä häiriköi.
😀 On elämä vakavaa. Siinä ei ole huumorille neliömillimetriäkään tilaa.
No niinhän se on. Tämä on vakava spekulointiketju. Ei tänne saa mitään vitsejä laittaa, siksi tämä perustettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, asia selvä. Tiian hampaiden kommentointi on siis hyväksyttyä ja hyvän mielen ylläpitämistä. Joo, onhan ne hampaat tosi rumat, hyi helvetti!
Ruutukaappaukset otettu ja lähtee Tiia Elgille, voit olla varma. Nollatoleranssi tällaiselle. Palstakirjoittelusta saaduista tuomioista onkin jo saatu pari ennakkotapausta, toinen tuomion saanut kirjoiteli Vauvalla ja toinen Y l i l a udalla.
Jos puhut mun kommentista, niin siitä näkee että se on kirjoitettu Tiian puolustukseksi. Jos taas tuon toisen, niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sellaista ei löydy. Evaa on haukutti sivutolkulla vanhassa ketjussa, mutta täällä ehkä vain yksittäisissä viesteissä. Nytkin valtaosa on Evan puolella tässä työpaikkakeississä. Jos täällä olisi puoli sivua putkeen yksipuolista Evan haukkumista, siitä kyllä ärähdettäisiin.
Uskottele itselles mitä haluat, en mä turhaan tästä keskustelua aloittanut.
Vierailija kirjoitti:
Mutta itse sarjan kommentointi on siis hyväksyttyä ja hyvän mielen ylläpitämistä.
Kävin viime viikolla Helsingissä ja sattumalta keskustan kaduilla törmäsin naapuriini. Asutaan reilun 100 kilometrin päässä Helsingistä. No alan ymmärtämään miksi hahmot aina törmäävät toisiinsa. Helsinki on lopulta aika pieni paikka myös.