Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Mulla epäilys...
Linda palaa reissulta, Joanna ei.
Nella lähtee... Opiskelemaan ehkä Ouluun.
Itse naisena olen ainakin aina ihaillut Tiian hampaita. Olispa itsellänin yhtä hyvät ja hyvässä kunnossa. Sen sijaan olen kyllä huomannut, että jotkut kommentoi hyvinkin ilkeästä ympäri nettiä muiden hampaita ja suita.
Vierailija kirjoitti:
"Roolipelaajia on vain yksi. Säälittävää että muuta elämää ei ole. Spekuloijia on sentään paljon. Huomaa, että autismi on läsnä."
Ei tarvi tulla toiseen ketjuun kiusaamaan.
Itse en ole ainakaan tämmöistä kirjoittanut enkä ole käynyt toisessa ketjussa tänne siirtymisen jälkeen. En ikinä lähtisi provosoimaan sinne, koska se pilaisi rauhan täälläkin. Kirjoittaja voi hyvinkin olla sellainen, jonka motiivi on aiheuttaa riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla epäilys...
Linda palaa reissulta, Joanna ei.
Nella lähtee... Opiskelemaan ehkä Ouluun.
Joannakin palaa, mutta lähtee sitten keväämmällä kun näyttelijällä alkaa mammaloma. Toivittavasti Mira mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin myös spekuloin. Tämä ketju pysyi hyvin rauhallisena kunnes alettiin taas tappelemaan. Kysymys sulle. Miksi te spekuloijat kohdistatte kaiken vihanne muhun ettekä niihin jotka häiriköi?
Tämä on anonyymipalsta, eikä voi tietää kuka on kirjoittanut mitäkin. Lisäksi lainaukset voi kohdistua vääriin viesteihin varsinkin palstauudistuksen jälkeen. Oma kritiikkini oli kohdistettu ainoastaan häneen tai heihin, jotka kirjoittelee tänne ärsytystarkoituksessa roolipeliviestejä. En ole kritisoinut spekulointiviestejä enkä muitajaan asiallisia viestejä. Joten pahoittelut, jos olet saanut turhaa kritiikiä osaksesi, se ei ole ollut tarkoituksena.
Okei. No mäkin pyydän anteeksi, on tullut ehkä tunnekuohuissa kirjoitettua liian voimakkaasti. Mun osalta tän riidan voi lopettaa. Mutta toivon, ettei vastedes aina yleistettäisi tiettyä ryhmää samankaltaisiksi häiriköijiksi. En mäkään tietenkään pidä spekuloija samankaltaisina(ja spekuloin itsekin). Yritän omalta osaltani edesauttaa tätä ketjua pysymään sellaisena kuin se on tarkoitettu. Voi vain toivoa että muut tekevät samoin, vaikka hankalaahan se on. Pahoittelut vielä omalta osaltani. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Roolipelaajia on vain yksi. Säälittävää että muuta elämää ei ole. Spekuloijia on sentään paljon. Huomaa, että autismi on läsnä."
Ei tarvi tulla toiseen ketjuun kiusaamaan.
Itse en ole ainakaan tämmöistä kirjoittanut enkä ole käynyt toisessa ketjussa tänne siirtymisen jälkeen. En ikinä lähtisi provosoimaan sinne, koska se pilaisi rauhan täälläkin. Kirjoittaja voi hyvinkin olla sellainen, jonka motiivi on aiheuttaa riitaa.
Selvää provosointia toi on. Uskon että ei oikeasti ajattele roolipelaajia olevan vain yksi. On joku ulkopuolinen trolli, joka haluaa ylläpitää tätä vastakkainasettelua. Nyt pitäs vaan jättää omaan arvoonsa ja tajuta, ettei toi oikeasti ole mikään spekuloijien puolesta puhuja, vaan yrittää saada spekuloijia huonoon valoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukun tilalle olisi voitu keksiä joku toinen sana, mikä olisi toiminut nimenä paremmin. Tai vaikka erisnimikin (esim. kukkakaupan nimestä). Näin olisi saatu hyvä kompromissinimi, jolla on hauska tarina.
Sallan muistilapuissa olisi voinut lukea vaikkapa...
1. ostoslistalta puuttuva "Timjami". 2. juhlatilan valaistuksen fiksaamisesta muistututuksena "Valo", 3. muistutus pojan lempipehmolelun ottamisesta mukaan, eli " Nalle", 4. kastejuhlien valokuvaamiseen liittyen kamerasta unohtuneet "Salama" tai "Akku", tai 5. muistutus juhlatarjoilujen kasvisvaihtoehdoista, "Papu".
Tällöin vahinkonimeksi olisi voinut tulla Timjami Taalasmaa, Valo Taalasmaa, Nalle Taalasmaa, Salama Taalasmaa, Akku Taalasmaa (Kari ja autot) tai Papu Taalasmaa.
Tai joku muu kuin Tukku :D
Gunnar olisi saattanut tykätä tuosta Nalle-nimestä. Se tuon mieleen varakkaan Björn Nalle Wahlroosin. Joka on kenties Gunnar Mustavaarankin vanha bisnestuttu? Mikäli siis Salkkarit ja real life risteäisivät 🤭
Vierailija kirjoitti:
Okei. No mäkin pyydän anteeksi, on tullut ehkä tunnekuohuissa kirjoitettua liian voimakkaasti. Mun osalta tän riidan voi lopettaa. Mutta toivon, ettei vastedes aina yleistettäisi tiettyä ryhmää samankaltaisiksi häiriköijiksi. En mäkään tietenkään pidä spekuloija samankaltaisina(ja spekuloin itsekin). Yritän omalta osaltani edesauttaa tätä ketjua pysymään sellaisena kuin se on tarkoitettu. Voi vain toivoa että muut tekevät samoin, vaikka hankalaahan se on. Pahoittelut vielä omalta osaltani. 💕
Kiitos samoin 🤜🤛💞🙌 En edes tiennyt, että täällä on riidelty sellaisen kanssa, joka on myös ajatellut ketjun parasta ja halunnut sopua. Meitä on varmaan kaikkia vedetty höplästä ja joku ulkopuolinen vetelee naruista. Mutta nyt omasta puolestani hyvää yötä ja huomenna toivottavasti rauhallisempi päivä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos samoin 🤜🤛💞🙌 En edes tiennyt, että täällä on riidelty sellaisen kanssa, joka on myös ajatellut ketjun parasta ja halunnut sopua. Meitä on varmaan kaikkia vedetty höplästä ja joku ulkopuolinen vetelee naruista. Mutta nyt omasta puolestani hyvää yötä ja huomenna toivottavasti rauhallisempi päivä 🙂
Voi hyvin olla. Öitä. 💕
Jos tämä sometähtien sinkkuelämää olisi nyt sekin merkki siitä että Nella todella poistuu sarjasta opiskelemaan johonkin. Eva pitäisi saada myös pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä sometähtien sinkkuelämää olisi nyt sekin merkki siitä että Nella todella poistuu sarjasta opiskelemaan johonkin. Eva pitäisi saada myös pois.
Nella's say bye bye 😁
Eikös sinkkuohjelma oli kesällä tehty? No joka tapauksessa Nella, Viola, Joanna ja Linda kaikki ovat kuvauksissa eli kukaan heistä ei poistu ennen maaliskuuta. Ei välttämättä edes huhtikuuta 2024.
Eerikäinen/Petri on ehkä taas poistunut. Toivottavasti ei kuitenkaan Kalle mukanaan.
Seuraan jaksoja enemmän juonikuvioiden pohjalta. Voi olla, että joku inhokkihahmoistani onkin mielenkiintoinen, koska hänelle tapahtuu X asia sarjassa. Monessa hahmossa olisi aineksia paljon parempaan, mutta samaa toistetaan. Noel on sekoillut todella pitkään, Akilla on koomassa naisia ja Kalle sekoilee miesten kanssa. Sen sijaan, että kehiteltäisi jotain uuttaa. Ismokin on sata kertaa puhunut samoja asioita. Melkein voi sanoa mitä hahmot seuraavaksi aikoo sanoa.
Mua harmittaa ja mietin liian usein sitä ketjussa pidempää mukana ollutta pohdiskelijaa (?) jolla on ilmeisesti ollut myös itsetuhoisia ajatuksia ja joskus kertonut itkevänsä jos hommat karkaa käsistä. En tietenkään voi tietää onko aina yksi ja sama tai onko tarina edes totta. Se kuulostaa loogiselta kun kommentointia on ollut muulloinkin kuin riitojen yhteydessä. Toivon että hänellä menisi hyvin. Masennuksesta vuosia sitten kärsineensä voin sanoa, että se loputon mustuus on ahdistavaa ja syklit, jolloin yhtäkkiä tuntuu vain paremmalta lopettaa kaikki. Joskus ihan pienestä asiasta kun muu mielenterveydellinen asia uuvuttaa valmiiksi. Koskaan ei voi tietää kuka ruudun takana on ja mitä voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Eva ei saa lähteä!
Sen pitää lähteä.
Herkullista olisi jos Aaron muisti alkasi palautumaan kaappauksen takia, mutta tuskinpa. Kaupalla oli muuten hassu kohta, kun Ismo sanoi Violalle että "Aaro, Aaro, Aaro" mitä yleensä pahis-Aaro aina käyttää :D
Uniqu lääkemainoksen mainosääni kuulostaa ihan Sanna Liukselta. En kylläkään tiedä tekeekö edes äänitöitä. Telkkarista monta kertaa kuullut mainoksen ja miettinyt onkohan Sanna.
Tämä on anonyymipalsta, eikä voi tietää kuka on kirjoittanut mitäkin. Lisäksi lainaukset voi kohdistua vääriin viesteihin varsinkin palstauudistuksen jälkeen. Oma kritiikkini oli kohdistettu ainoastaan häneen tai heihin, jotka kirjoittelee tänne ärsytystarkoituksessa roolipeliviestejä. En ole kritisoinut spekulointiviestejä enkä muitajaan asiallisia viestejä. Joten pahoittelut, jos olet saanut turhaa kritiikiä osaksesi, se ei ole ollut tarkoituksena.